|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Stelletje domme 070 supporters gaan ze de A-13 blokkeren strax zit de kuip halfvol :( |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan er weer geen lijn en idee in ontdekken |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
Was Luc aant slaapwandelen aan de bal ? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
tievus hond wiedemeijer, was gewoon een penalty |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Men staat te veel stil voorin. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
lekker verdedigd weer, vlaar goed opgesteld |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
lekker foutje van Vlaar....maar volgens de "vrienden van" moet hij het boegbeeld worden, maar hoe goed hij vorig jaar was..... |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
KLOTE wij verdienden een PENALTY |
|
|
|
|
craven
|
|
|
kut! lekker verdedigd gvd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vlaar moet inderdaad om zn carrière gaan denken. Volgend jaar lekker bij Harkemase boys gaan ballen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Godverkankerkutzooi man. Zelf in zo'n wedstrijd presteren ze KUT!
WERKEN VOOR JE KKRGELD MONGOLEN. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 13:22 schreef Stylzz het volgende:Vlaar moet inderdaad om zn carrière gaan denken. Volgend jaar lekker bij Harkemase boys gaan ballen. na één fout moet je hem niet meteen afschrijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee klopt sorry Vlaar speelt natuurlijk een topseizoen. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
on-ge-loof-lijk dit zeg!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Die Coutinho pakt twee wereldballen en we krijgen weer géén penalty... Is allemaal weer de schuld van Mario zeker? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee dit is de schuld van Vlaar |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 13:27 schreef Marco12345 het volgende:Die Coutinho pakt twee wereldballen en we krijgen weer géén penalty... Is allemaal weer de schuld van Mario zeker? zo werelds waren die ballen nou ook weer niet |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zaat eerlijk gezegd net alls vorige week te wachten op de goal van de tegenstander en nooit t idee dat we zelf scoren |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
twee wereldreddingen dan, Wijnaldum stond op een meter... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Eerst staat Bahia weer typisch op zn Bahia's te verdedigen waardoor die Verhoek 30 seconde voor rust rustig vooruit kan spelen ipv achteruit. Daarna heeft Leerdam het buitenspel op waardoor Kubik aangespeeld kan worden, dan proberen zowel Leerdam als El Hamadi geen van tweeen met enige overtuiging en bal te blokken en ten slotte probeert Vlaar met rechts een bal te onderscheppen terwijl ie m links aan kan nemen.
Die hele verdediging is gewoon kut met peren en in de voorhoede staan vooral jochies die geen enkele rechtstreekse dreiging tot het doel hebben. En dan speelt minimaal de helft van de voorhoede spelers ook nog eens met weinig inzet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Er is een goal gevallen in het voordeel van Feijenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Luc staat er ook toevallig :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wanneer stonden we eigenlijk voor t laatst voor? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Vorige week... Heerenveen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
niet zo'n klein beetje terecht |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
kan me niet meer heugen, zou het dan eindelijk weer eens goed aflopen vandaag? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Er zit geen enkel idee achter maar er word nu op strijd gespeeld. Ben tevreden. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik heb er nog steeds een hard hoofd in, niemand speelt met een idee, ik hoop dat we de strijd vast kunnen houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 13:52 schreef Quiroz het volgende:Ik heb er nog steeds een hard hoofd in, niemand speelt met een idee, ik hoop dat we de strijd vast kunnen houden. T heeft nu meer idee dan de 1e helft |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Je begint een sarcastische opa te worden ghehe:) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Nou nee, maar er word meer strijd geleverd in plaats van als makke lammetjes achter de bal aan te lopen. Beide doelpunten waren geluk. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WAT IS DIT DAN VOOR SLAPPE HAP |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Haha heerlijk die wisselwerking tussen Het Legioen en de spelers. Als er gejaagd moet worden voelen de spelers dat aan:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Strijden is ook een idee. |
|
|
|