|
|
rv1992
|
|
|
wtf geen rood? is wiedemijer gepijpt in de kleedkamer ofzo :S |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! gvd kut hehehehe mag t dan!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi. Nu volgend week nog weer een stappie beter. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mijn weekend is in ieder geval weer een x goed:) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
zo...he he.....we weten weer wat winnen is |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
jezus wat een opluchting, nu volgende week willem II uit en hopelijk weer drie punten |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
HOPEN DAR HERACLES NIET WINT |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Idd. Hebben we goede zaken gedaan. Aankomende 2 weken heb je t in eigen hand. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ben wel bang voor Rigters. Kuipie schud dadelijk op zn grondvesten
letterlijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook frappant. We winnen en waar zijn nu al die "supporters" hier? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Die zitten in De Kuip. Maar wij zijn nepperts |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hehe nee ook bij een thuis wedstrijd zie je ze hier als we verliezen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er al een paar gespot. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Hebben jullie Bruins ook zo gemist? |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
tering wat was het koud maar wat heb ik genoten., en nee Bruins is niet gemist :D :D |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Nog maar 18 punten achter! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Wat een heerlijk gevoel zeg, eindelijk weer eens winnen. Stond te juichen of we de c.l. hadden gewonnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk! Robbie keepte geweldig, Mokotjo en El Ahmadi goed als blok.
Nu de komende 2 wedstrijden (liefst 3) winnen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Derijck had natuurlijk rood moeten krijgen en 4 wedstrijd schorsing, wat een SMERIGE aanslag! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Viel mee hoor. Maar had rood kunnen zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hmmm oke, vanavond nog maar eens terugkijken dan. Vanaf mijn kant leek het echt een aaslag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rood had t moeten zijn vanwege doorgebroken speler. Niet de tackle an sich |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ben met Fer aan t twitteren, heb gezegd dat ik Babovic een lul vind. Hij vond m een leuke jongen in de groep whaah, Fer = MMM? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Link? Zie niks van je staan namelijk, http://twitter.com/Lerra_
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
just-me
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 15:00 schreef sterski010 het volgende:Wat een heerlijk gevoel zeg, eindelijk weer eens winnen. Stond te juichen of we de c.l. hadden gewonnen. serieus, heb je dan echt geen enkele trots? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kun je deze uitspraak toelichten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ik licht hem wel toe, feyenoord heeft gewonnen en dus heeft hij qua uitslag niks te kankeren..dan maar op een ander manier |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 18:17 schreef craven het volgende:[..] ik licht hem wel toe, feyenoord heeft gewonnen en dus heeft hij qua uitslag niks te kankeren..dan maar op een ander manier Niet helpen Craven, hoopte dat die lul nou zelf eens een vraag kan antwoorden. Al lijkt ie daar dan net weer te stom voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mis trouwens behoorlijk wat van die eendags-frustratie-posters hier. Als het nou grote jongens zijn laten ze ook hun blijdschap hier even zien... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Valt mij ook op ja. Als we verloren hebben is het altijd drukker hier.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Danny Buys' Danny Buys' Danny Buys' |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2010 - 12:59 schreef H@GenEES het volgende:Wij komen gewoon ff die punten ophalen, niets aan het handje 0-3, hebben jullie ons gezien tegen NAC? en dan denken er nog 010ers dat ze echt gaan winnen. Ik hoop echt op de wederopstanding van Fey6enoord, want jullie horen daar niet, maar het zal niet tegen Den Haag zijn, sorry.... wat bedoelde je nu eigenlijk, . . . hoezo sorry? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hehehehehe. Haagse bluf was t. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haagse Bluf idd enne.... nou grote vent zijn en ons even feliciteren. NOT |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, wat verwacht je van een hage-NEE-s |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat deed Immers nou trouwens na de wedstrijd? Gaf een shirtje weg aan iemand in vak X?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi toch!!!En Ricky vd Bergh werd ook mooi toegejuicht en dan Buijs die aantoonbaar blij was met de winst voor Feyenoord!!!Alleen in Verhoek schuilt een klein Joodje volgens mij? |
|
|
|