|
|
FR-Henk
|
|
|
Verhoek...Gore aanslag op Vlaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja een aankomend joodje volgens mij? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hoop ut, om daar dan weer paar jaar te gaan verpieteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha ja dat zou mooi zijn!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zoals de (meeste) Feyenoorders en Hagenezen al weten is de strijdbijl allang begraven!!!!!!! Sommige hebben totaal het besef niet waaronder Aboutaleb!!!
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 11:54 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Stelletje domme 070 supporters gaan ze de A-13 blokkeren strax zit de kuip halfvol :( Vreselijk onhandig, moest omrijden. Net op tijd in de Kuip. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Had er geen last van, kom uit de andere richting ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mooi toch!!!En Ricky vd Bergh werd ook mooi toegejuicht en dan Buijs die aantoonbaar blij was met de winst voor Feyenoord!!!Alleen in Verhoek schuilt een klein Joodje volgens mij? Menn.. Die was inderdaad aan t solliciteren naar de SOArez award. Beetje de verongelijkte vedette uithangen, zeuren, piepen, janken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: was na de wedstrijd gelijk weg voor feest....dus ja, er is ook nog een ander leven na Feyenoord....maar prima overwinning....voetbal niet echt lekker, maar wel 3 punten....zo beter?? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Zoals de (meeste) Feyenoorders en Hagenezen al weten is de strijdbijl allang begraven!!!!!!! Sommige hebben totaal het besef niet waaronder Aboutaleb!!! [ filmpje ] wat heeft Feyenoord met Star Wars??
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Aboutaleb voor ie zich heeft geschoren? |
|
|