BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sno traint mee met selectie in aanloop naar Real

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - maandag 22 november 2010 - 11:44   quote  deeplink  
bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/149574/Sno_traint_mee_met_selectie_in_aanloop_naar_Real.html

Sno traint mee met selectie in aanloop naar Real

Evander Sno was maandag een opvallende verschijning op het trainingsveld bij Ajax. De middenvelder trainde met de eerste selectie mee in de aanloop naar het Champions League-duel met Real Madrid.

Sno, normaliter speler van Jong Ajax, keerde onlangs terug op het veld nadat hij eerder dit jaar opgeschrikt werd door een hartstilstand. Inmiddels is de middenvelder, door Marco van Basten naar Amsterdam gehaald, weer hersteld. Of hij ook tot de wedstrijdselectie van de Amsterdammers voor het treffen met Real behoort, moet nog blijken, schrijft De Telegraaf.

Ajax moet dinsdag in eigen huis winnen van Real Madrid om kans te houden op een plek in de volgende ronde van de Champions League. De Spaanse topclub is reeds zeker van voortzetting van het Champions League-toernooi

als dit werkelijk zo is en sno bijvoorbeeld ipv lindgren in de plaats komt bij een wedstrijd selectie.. (wat me niet zou verbazen) dan is het EXIT voor Jol... dat zou echt niet kunnen dat Sno een voorkeur krijgt op een bonevacia of iets.. belachelijk zou het zijn....
MikeT
 MikeT - maandag 22 november 2010 - 11:54   quote  deeplink  
Waarom zou dat belachelijk zijn? Hij heeft echt keihard geknokt voor een snel herstel! Dat verdient echt respect. En als hij daardoor mentaal ook sterker is geworden is hij misschien ook voetballend verbeterd. Met het fysiek van hem moet hij echt beter kunnen dan hij tot nu toe deed. Daarnaast vind ik het super van hem dat ik hem nooit heb horen klagen. En vergeet niet dat hij nog lang geen 30-er is.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 november 2010 - 12:02   quote  deeplink  
het feit is dat talentvolle jeugd plaats moet maken voor een sno staat buiten zijn wil om te knokken.. en tuurlijk verdiend dat respect.. maar hij komt gewoon te kort
freakie
 freakie - maandag 22 november 2010 - 12:25   quote  deeplink  
Sno, vernoemd naar bokser Evander Holyfield, begon op zijn elfde te voetballen bij DWS en werd later ontdekt door Ajax. Als A-junior maakte Sno de overstap van Ajax naar Feyenoord. Hier maakte hij zijn debuut echter niet

SNO ER NU INZETTEN!!! Hij is en blijft jeugd van ajax!!!!
Yordee1
 Yordee1 - maandag 22 november 2010 - 12:28   quote  deeplink  
Ik vond Sno tegen Jong Manchester City een sterke en fitte indruk maken. Als hij zo speelt (als hij speelt) tegen Real, belooft het nog wat.
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - maandag 22 november 2010 - 14:11   quote  deeplink  
geen fan van die gozert maar hij is wel een sterke beer die ajax misschien wel kan helpen op het middenveld beter als mietjes als lindgren en de jong in ieder geval.
remco k
 remco k - maandag 22 november 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Mido trouwens niet bij de selectie??

Sno zal toch geen basisplaats gaan krijgen, Jol houd gewoon vast aan zijn opstelling en neemt Sno mee als breekijzer mocht het er van komen, maar aangezin Ajax voor rust al met 2-0 voorstaat en direct na rust de 3-0 binnentikt is Sno overbodig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sno traint mee met selectie in aanloop naar Real

0.0047409