BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol blijft kritisch: ‘Toby moet scherper worden om te blijven spelen’

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - maandag 22 november 2010 - 12:59   quote  deeplink  
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=128945

Toby Alderweireld in het centrum van de verdediging op de plaats van de geschorste André Ooijer slaagde Ajax er zaterdag, na twee verloren competitieduels op rij, weer eens in om een punt te verzamelen. Tegen koploper PSV werd bovendien geen tegentreffer geïncasseerd.

Trainer Martin Jol was dan ook niet ontevreden over het spel van de teruggekeerde centrumverdediger, maar kon de Belg nog geen basisplaats beloven als de Amsterdammers dinsdag in de Champions League bezoek krijgen van Real Madrid. Tegen FC Groningen, FC Twente, AC Milan en Auxerre was hij niet alert genoeg. Toby moet scherper worden om in de basis te blijven, zegt Jol in De Telegraaf.

Jol was ook blij dat zijn ploeg de nul hield tegen de Eindhovense lijstaanvoerder. Als dat lukt, doe je het in principe goed, vond de coach, die echter ook had gezien dat Ajax na rust niet mocht klagen dat de gasten niet scoorden. PSV heeft de tweede helft ook een aantal grote kansen gekregen. Maar dit is inderdaad een van de betere wedstrijden die ik van Toby heb gezien.

ja jol de 0 met toby erin.. voetballend van achteruit was ook stukken beter dan met Ooijer.. dus ik zeg Toby gewoon basis het ajax publiek heeft het nu wel gehad met Ooijer ik hoop Jol ook... maar vrees het ergste
freakie
 freakie - maandag 22 november 2010 - 13:05   quote  deeplink  
Maar nummer 10 ik dacht dat echte ajacieden moesten spelen!!! Dus sno en ooijer er dan zowiezo in!!
nummer10
 nummer10 - maandag 22 november 2010 - 13:13   quote  deeplink  
mag ik jou nu vragen waar jou reactie opslaat ?
AFCA!
 AFCA! - maandag 22 november 2010 - 14:54   quote  deeplink  
Alderweireld is meer ajacied dan Ooijer en Sno samen.
Vooral omdat hij ajax-waardig is en Ooijer en Sno tezamen niet.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 22 november 2010 - 15:07   quote  deeplink  
Jol moet lekker in de stront gaan zakken. Toby speelde een prima wedstrijd en mag van mij direct die Ooijer weer vervangen. Ik heb het nooit gezien in die Ooijer en met hem in de defensie zijn we zeer kwetsbaar gebleken. Tis een trage spelers die veel overtredingen nog heeft. Ook blijkens zijn 2 domme rode kaarten. Dus Toby weer samen met Vertonghen in het centrum en we kunnen weer wedstrijden op de 0 gaan voetballen.
remco k
 remco k - maandag 22 november 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Ik vind de opmerking een beetje raar over Auxerre van Jol, Alder speelde daar een hele puike pot, en zat niet 1 keer fout bij geen enkele tegengoal. Toby hoort gewoon in de basis, en Ooijer moet lekker op de achtergrond bezig zijn die jonge verdedigers wat bij te brengen.
AFCA!
 AFCA! - maandag 22 november 2010 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 18:42 schreef remco k het volgende:
Ik vind de opmerking een beetje raar over Auxerre van Jol, Alder speelde daar een hele puike pot, en zat niet 1 keer fout bij geen enkele tegengoal. Toby hoort gewoon in de basis, en Ooijer moet lekker op de achtergrond bezig zijn die jonge verdedigers wat bij te brengen.
Ben ik het mee eens. Achter de schermen kan hij van nut zijn, zolang hij in het veld staat zit hij talenten zoals Alderweireld alleen maar dwars.
joduh
 joduh - maandag 22 november 2010 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 15:07 schreef amsterdammer113 het volgende:
Jol moet lekker in de stront gaan zakken. Toby speelde een prima wedstrijd en mag van mij direct die Ooijer weer vervangen. Ik heb het nooit gezien in die Ooijer en met hem in de defensie zijn we zeer kwetsbaar gebleken. Tis een trage spelers die veel overtredingen nog heeft. Ook blijkens zijn 2 domme rode kaarten. Dus Toby weer samen met Vertonghen in het centrum en we kunnen weer wedstrijden op de 0 gaan voetballen.
goed gesproken man!h e l e m a a l e e n s!!!!!!!
joduh
 joduh - maandag 22 november 2010 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 14:54 schreef AFCA! het volgende:
Alderweireld is meer ajacied dan Ooijer en Sno samen.
Vooral omdat hij ajax-waardig is en Ooijer en Sno tezamen niet.
en zo is het afca!!!! +1
ajacied
 ajacied - dinsdag 23 november 2010 - 19:41   quote  deeplink  
was hij dronken ?
kwakman
 kwakman - dinsdag 23 november 2010 - 21:11   quote  deeplink  
benzema ruilen voor hamdaoui? kwak
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 - 21:11 schreef kwakman het volgende:
benzema ruilen voor hamdaoui? kwak
je schrijft je naam fout man....je moet kwalman heten.kwal
alibabba
 alibabba - donderdag 25 november 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 09:00 schreef joduh het volgende:

[..]

je schrijft je naam fout man....je moet kwalman heten.kwal
Hahahahahaha...
daninho
 daninho - donderdag 25 november 2010 - 18:53   quote  deeplink  
jol moet niet zeiken ,toby voetbalt goed..
bird
 bird - donderdag 25 november 2010 - 19:13   quote  deeplink  
jol moet ze eigen eerst bekijken
remco k
 remco k - vrijdag 26 november 2010 - 00:09   quote  deeplink  
Remco K blijft Kritisch, Jol moet scherper worden om trainer te blijven..
anti010
 anti010 - vrijdag 26 november 2010 - 02:36   quote  deeplink  
Kan die kwal(k) man niet lekker z'n smoel houden, ga lekker bij een ander forum je onzin spuien. Verleden jaar met dit centrale duo geweldig gevoetbalt. En er zijn andere spelers rijp, voor de sloop.... Emanuelson, de jong,lindgren,suarez,enoh en anita. KOM MAAR OP!!!!
Ride
 Ride - vrijdag 26 november 2010 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 00:09 schreef remco k het volgende:
Remco K blijft Kritisch, Jol moet scherper worden om trainer te blijven..
hahaha.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol blijft kritisch: ‘Toby moet scherper worden om te blijven spelen’

0.0059788