|
|
de kromme2
|
|
|
Leuke lijnkeeper, maar wat dacht je ervan om die bal gewoon eens aan iemand mee te geven in plaats van elke keer weg te rossen, waarvan de helft van de keren over de zijlijn !? En kom eens wat eerder uit je doel zou ik zeggen, ook bij corners. Deed die keeper van Groningen heel wat beter. Een paar goede lijn-reddingen, dat wel...Maar daar sta je voor. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
v.Dijk vind het inmiddels ook normaal dat hij met een rollator het veld op moet!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Vind t niet terecht. Een aantal wedstrijden hebben we echt veel pure pech gehad. Ook nog 2 onterecht afgekeurde goals, (Luc 1 x en Schaken 1 x), als die gewoon waren geteld hadden we nu 4 punten meer gehad en stond je gelijk al 10e ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja joh.. t leven is soms oneerlijk Cali. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
van Dijk was een leuke keeper voor Willem II en RKC |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede keeper die van Dijk, alleen jammer van zijn uittrappen.. Maar daar moeten onze verdedigers maar rekening mee houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 22 november 2010 - 16:34 schreef MMM het volgende:Goede keeper die van Dijk, alleen jammer van zijn uittrappen.. Maar daar moeten onze verdedigers maar rekening mee houden. en de toeschouwers ook |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Ik zie ook liever Darley hoor maarja, ik heb nog altijd liever van Dijk dan Mulder. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
geef darley een kans zou ik zeggen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die van Dijk is echt een nadenker. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
16e plaats totaal onaanvaardbaar. Als je zo kunt spelen als onze jongens gespeeld hebben tegen Twente, AZ en Heerenveen 1e helft. Dan hoor je veel hoger te staan en moet je je schamen voor de 16e plek. En niet berusten, Van Dijk ! Nooit. En gewoon eens goed en meteen die bal meegeven ipv al die afzwaaiers. Dat is Feyenoord onwaardig. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vuile defaitist die van dijk. |
|
|
|
|
luckyD
|
|
|
Wel een redelijke keeper, ze houding zegt helaas alweer genoeg. Las je zo blijft denken begrijp ik wel waarom die ballen erin gaan! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja, . . idd, als . . . . . . . . dan hadden we gewoon nu in de subtop gestaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die van Dijk zit nu waarschijnlijk in z'n sloffies een prettige pyama uit te zoeken in de Wehkampgids. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of de Pabo om zn ouwe moer te pimpen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig stond Mulder er niet in dit seizoen anders hadden we in de reet van Willem gekeken................W2 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 22 november 2010 - 22:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Gelukkig stond Mulder er niet in dit seizoen anders hadden we in de reet van Willem gekeken................W2 Eens. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
helddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd(darley dan) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
valt v Dijk nog onder de oude pensioensregeling? anders zitten we nog langer aan hem vast...... |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
Je bent wat je bent. Kwak |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had ik al gezegd dat jij een grappige naam hebt? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: dus jij vindt jezelf niet meer dan een een kwakje... Je hebt in ider geval wel zelfkennis. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz