|
|
Boudewijn
|
|
|
Het grote off-topic topic! - deel 2
Op verzoek, hier mag je offtopic los gaan over van alles en nog wat, zin en onzin, discussie of allemaal door elkaar heen...
hou het wel netjes, de rest van de regels blijven uiteraard van toepassing... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
boudewijn? hoe kan ik aan tonen dat bokui een op zichzelf opereerende lullo is? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: niet, ik kan alleen zeggen dat ik het nagekeken heb en met 99% zekerheid kan zeggen dat jullie 2 verschillende personen zijn... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
jan vennegoor of Hesselink? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 22 november 2010 - 16:05 schreef Boudewijn het volgende:[..] niet, ik kan alleen zeggen dat ik het nagekeken heb en met 99% zekerheid kan zeggen dat jullie 2 verschillende personen zijn... hahahahaha! :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
bij deze dan dus! gewoon negeren! en dan lijkt het me dat hij of vanzelf een ban krijgt omdat ie nog dommere topics opend, of het vanzelf zat word omdat hij geen aandacht meer krijgt. vanaf nu verder met me liefde!! Feyenoord!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Gelukkig boudewijn ik vertrouw aleen die overige 1% niet helemaal ! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik bedenk altijd of ik mezelf zou kunnen omzeilen en dat zou ik kunnen maar dat zou zo strict omgevolgd moeten worden dat het de moeite niet is... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Bokui moet geband worden!! Komt ineens weer als hij weet dat Obiku ook weer terug komt. Dit doet hij alleen maar om Obiku dwars te zitten! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 22 november 2010 - 16:24 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik bedenk altijd of ik mezelf zou kunnen omzeilen en dat zou ik kunnen maar dat zou zo strict omgevolgd moeten worden dat het de moeite niet is... en daar ga je de fout in hehehe |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 22 november 2010 - 16:16 schreef obiku010 het volgende:bij deze dan dus! gewoon negeren! en dan lijkt het me dat hij of vanzelf een ban krijgt omdat ie nog dommere topics opend, of het vanzelf zat word omdat hij geen aandacht meer krijgt. vanaf nu verder met me liefde!! Feyenoord!! held;) |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
goed terug te zijn MMM! en jongens, laat held maar weg. Feyenoord///held!! supporters///held!!! en ik ga het bewijzen!
en babovic! (voor MMM)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 22 november 2010 - 16:35 schreef obiku010 het volgende:goed terug te zijn MMM! en jongens, laat held maar weg. Feyenoord///held!! supporters///held!!! en ik ga het bewijzen! Vergeet Babovic niet! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
lekker, alleen zo'n kutklus... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: goed plan! effe bellen zo! lust wel een paard! foe jong paard! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Babi paard is ook lekker!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je bedoelt een veulen? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het liefst babi speciaal. das van hengsten die in de rui zijn! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik leest net dat er hier ook al een fuif is? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: alleen als er ook een babi paarden kluif is! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dacht ik het niet? Waar obiku is = waar fuif is. Zo man en meteen al weer een paard in de gang begrijp ik? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En hele dikke bloemkolen!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nou, ik denk dat dat paard nu achterin zo,n scootert box zit! stuiterend om zo snel mogelijk verorbert te worden door mr. hungry! ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik heb ook honger maar moet weer eens op de vrouw wachten. Zulke leuke jurkjes gezien! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ojee, ben off-topic in deze topic. Hoe moet ik on-topic komen? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Begin eens over sex zou ik zeggen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
welk woordenboek staat dat? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik denk dat je in een off topic eigelijk nooit off topic kan posten. dat is het mooie. eigelijk is dit de einige constant on-topic off topic topic!! ik hoop dat ik zo je vraag beantwoord heb henk ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 22 november 2010 - 16:24 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik bedenk altijd of ik mezelf zou kunnen omzeilen en dat zou ik kunnen maar dat zou zo strict omgevolgd moeten worden dat het de moeite niet is... Overschatting is een gevaarrlijk iets. Onderschatting ook. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Te laat! Te laat! Sprak winnetou het zaad is al naar binnen toe. |
|
|
|