|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wat bedoel je hotjumper? zo. hahaha. zit ik te slapen dan! mag natuurlijk alles zeggen wat je wil. hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
luckyD
|
|
|
quote: Van mij mag alles ik had alleen medelijden metje als jij dat was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Effe on-topic...politiepetten in Rusland vallen onder gesubsidieerde kunst. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wanneer gaat 't eigenlijk vriezen? |
|
|
|
|
luckyD
|
|
|
quote: Heb alleen nog een sleutelbeencarbonade met een tikkeltje Bakkal! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Wel on-topic blijven he!! |
|
|
|
|
luckyD
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Als jij het doet doe ik het ook! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Go.VerrDomme...
Yep...heb het onderwerp weer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik dacht meer aan off |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je on-topic raakt weet je het zelf niet |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja ja, . . maar uh . . . . wanneer gaat het nu eigenlijk vriezen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lastige vraag... Ik denk een politiepet in Rusland! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Hey Obiku, welcome back. En meteen een topic voor jou, Boudewij is toch wel lief voor je nietwaar? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ja piet! ik word verwent rond sinterklaas. deze topic is handig voor info of tips enzo. heb namelijk een pm gehad van bokui. hij heeft een permanente ban. hij zegt dat ie terug gaat komen, maar voor de gezelligheid hoefd het niet meer van mij. dus nu kan ik dit soort dingen gewoon melden zonder dat ik off topic ga. beter! daardoor kan ik veel beter ontopic blijven op de topics die ergens over gaan. zie het als kinderen die geen buurthuis hebben. die gaan vervelen. nu ik een plekkie heb kan alles normaal. heeft boudewijn mogelijk gemaakt. en voor anderen ook beter. eigelijk is obiku obiku niet meer. helemaal genezen van onzin |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
3 postbodes per dag, gekkenhuis. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 09:32 schreef obiku010 het volgende:ja piet! ik word verwent rond sinterklaas. deze topic is handig voor info of tips enzo. heb namelijk een pm gehad van bokui. hij heeft een permanente ban. hij zegt dat ie terug gaat komen, maar voor de gezelligheid hoefd het niet meer van mij. dus nu kan ik dit soort dingen gewoon melden zonder dat ik off topic ga. beter! daardoor kan ik veel beter ontopic blijven op de topics die ergens over gaan. zie het als kinderen die geen buurthuis hebben. die gaan vervelen. nu ik een plekkie heb kan alles normaal. heeft boudewijn mogelijk gemaakt. en voor anderen ook beter. eigelijk is obiku obiku niet meer. helemaal genezen van onzin Bokui geband??? De vlag kan uit!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Dat zal nooit gebeuren |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fijn al die sneeuw die er aankomt.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 09:32 schreef obiku010 het volgende:ja piet! ik word verwent rond sinterklaas. deze topic is handig voor info of tips enzo. heb namelijk een pm gehad van bokui. hij heeft een permanente ban. hij zegt dat ie terug gaat komen, maar voor de gezelligheid hoefd het niet meer van mij. dus nu kan ik dit soort dingen gewoon melden zonder dat ik off topic ga. beter! daardoor kan ik veel beter ontopic blijven op de topics die ergens over gaan. zie het als kinderen die geen buurthuis hebben. die gaan vervelen. nu ik een plekkie heb kan alles normaal. heeft boudewijn mogelijk gemaakt. en voor anderen ook beter. eigelijk is obiku obiku niet meer. helemaal genezen van onzin Het forum als hangplek dus, en nu alleen dit topic...maar ben jij dan wel jongere? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vooral in het Noorden/Noordoosten.
Die vorst, dat wordt kou lijen zondag. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wordt er nog gluhwein verkocht? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alleen aan mensen met minstens 4 seizoenskaarten ere. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja daar hebben we nog geluk mee. Tenminste, ik wel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zo zo! Zijn ze van de pot gepleurd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gaat 'ie vast tegen in beroep, worden het er 8! Kan meneer nu het hier koud wordt lekker naar de warmte in Uruguay ... de mazzelaar! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Dat wordt even doorbijten voor Luis... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die is in de winterstop weg, krijgt hoofdrol bij Dracula de Musical. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hehehehehe!! Of de nieuwe film "revenge van de knaagdieren" |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
of sabretooth! wat een slachttanden heeft dat monstert zeg |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: die homo komt dan eerder in *-men (lees * als bruine ster) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Waar zit jij met je gedachten. Vies ventje! Hehehehehe |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: oh ja. hahahaha sorry! dit is het off-topic, niet het erin topic. lol :) |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
kolere....hele dag in een warm kantoortje zitten en dan af en toe buiten een peuk roken.......tyfus koud hé! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik rook gewoon op m'n eigen kantoor. Is het koud dan? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: kom is van die wc pot af....dan weet je dat het buiten koud is ....heel koud! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben d'r gek, anders wordt die WC-bril weer koud |
|
|
|