|
|
hotjumper
|
|
|
Roggebrood met haring en een fles wodka uit de vriezer |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
en wat kaas saus er bij kan ook geen kwaad |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eten jullie je WC-bril gewoon op? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Stop nou eens met ontopic gaan in dit topic |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou de vis wordt duur betaald. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hihihihihihihihihihihi wat een boefjes
AMSTERDAM - Een groep van 163 Realfans die dinsdagavond door de politie in Amsterdam werden aangehouden, hebben de wedstrijd Ajax tegen Real Madrid niet in het stadion kunnen volgen. Elf van hen zijn aangehouden voor het brengen van de Hitlergroet. Zij kregen daarvoor een geldboete.
De supporters van de Spaanse voetbalclub Real Madrid waren van plan Ajaxfans te treffen. De groep werd ingesloten door de mobiele eenheid op de Weteringschans. De Spanjaarden hadden volgens een politiewoordvoerster stokken en ander slagmateriaal bij zich. ,,Ook werden er discriminerende teksten geroepen en werd de Hitlergroet gebracht.''
De politie heeft de Spaanse voetbalfans van de straat gehaald. Ze zijn onder begeleiding naar het vliegveld teruggebracht, aldus de zegsvrouw. (ANP) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zo zie je maar. zelfs de real supporters nemen een voorbeeld aan ons |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Met wat dan? Met de Hitlergroet brengen. Dacht ut niet. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oneens, 't is hier ronduit pokkeweer! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We zijn hier al aan het klunen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:
? ? ? ? ? ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elfstedentocht zonder ijs... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik heb jullie allemaal bij Boudewijn aangegeven wegens het veelvuldig ontopic gaan hiero! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hotjumper bevriend geraakt met klaas vaak? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ga jullie aangeven bij Thomas wegens... Maakt niet uit. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
GODMILJAAR! Pelleboer op tv!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
STEFAN BABOVIC STEFAN BABOVIC DOOR ZIJN PA GEHAALD DOOR ZIJN MA BETAALD
STEVAN BABOVIC
Kijk MMM ik verwacht toch wel een klein antwoordje van je zo ff off-topic hier |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is inderdaad behoorlijk offtopic. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 06:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:STEFAN BABOVIC STEFAN BABOVIC DOOR ZIJN PA GEHAALD DOOR ZIJN MA BETAALD STEVAN BABOVIC Kijk MMM ik verwacht toch wel een klein antwoordje van je zo ff off-topic hier Eens, fantastische speler. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Blesse mon coeur d'une langueur monotone |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Het is zowaar ook gegaan als geeist!! is de KNJB aan een maak vrienden tour begonnen!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Voulez vouz ook Paturain!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Scaramouce scaramouce, Will you do THE fandango? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nee man. daar hou ik ook niet zo van. ik bedoel dat ze ook een hekel hebben aan 020. niet gelijk het slechtste van me denken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik zie dat onze forum nazi nichten weer allerlei topics aan t closen zijn. maar die babbelfiets topics die geen moer met Feyenoord te maken hebben laten ze lekker staan.
WEER WILLEKEUR! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 13:30 schreef Stylzz het volgende:ik zie dat onze forum nazi nichten weer allerlei topics aan t closen zijn. maar die babbelfiets topics die geen moer met Feyenoord te maken hebben laten ze lekker staan. WEER WILLEKEUR! Kom op Stylz, het Babovic topic moet gewoon open blijven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Blijft toch schitterend om te lezen iedere keer! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 13:30 schreef Stylzz het volgende:ik zie dat onze forum nazi nichten weer allerlei topics aan t closen zijn. maar die babbelfiets topics die geen moer met Feyenoord te maken hebben laten ze lekker staan. WEER WILLEKEUR! ze willen het snelste forum zijn he, boudewijf, homas jullie zijn weer lekker bezig! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jij weet ze wel altijd te vinden he? prachtig die ster! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Gini schiet gewoon al op scherp met zn puddingbuks! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahahaha. geen superman, maar superjoodje!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mafmutsen worden steeds gekker.
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000037567-999-10010000000003.aspx
Feyenoord TV staat vrijdagavond geheel in het teken van Ruud Gullit, die zowel speler als trainer is geweest bij Feyenoord. Als speler gebruikte hij zijn jaren in De Kuip als opstap naar de wereldtop. Als trainer bij Feyenoord had hij hetzelfde doel voor ogen, maar die stap pakte anders uit voor Gullit. In een portret in Feyenoord TV komen vrijdagavond de kwaliteiten en tekortkomingen van de voormalige aanvaller uitgebreid aan bod. Aan het woord komen onder anderen Patrick Lodewijks, Patrick Paauwe, René van der Gijp en Peter Houtman. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:mafmutsen worden steeds gekker. http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000037567-999-10010000000003.aspxFeyenoord TV staat vrijdagavond geheel in het teken van Ruud Gullit, die zowel speler als trainer is geweest bij Feyenoord. Als speler gebruikte hij zijn jaren in De Kuip als opstap naar de wereldtop. Als trainer bij Feyenoord had hij hetzelfde doel voor ogen, maar die stap pakte anders uit voor Gullit. In een portret in Feyenoord TV komen vrijdagavond de kwaliteiten en tekortkomingen van de voormalige aanvaller uitgebreid aan bod. Aan het woord komen onder anderen Patrick Lodewijks, Patrick Paauwe, René van der Gijp en Peter Houtman. 1 seizoen voordat ie voor het geld ging hier gespeeld en als trainer 1 seizoen mislukt. Wat een held. |
|
|
|