BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote off-topic topic! - deel 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - dinsdag 30 november 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 15:17 schreef JanM het volgende:

[..]

(of mij een ban heeft gegeven natuurlijk hahaha)!
Fantastisch idee!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 30 november 2010 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 17:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Fantastisch idee!
eens! +100
JanM
 JanM - dinsdag 30 november 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 17:29 schreef obiku010 het volgende:

[..]

eens! +100
Weet je niet meer dat ik jou gesteund heb toen jij een ban had? Vriend?
JanM
 JanM - dinsdag 30 november 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 17:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Fantastisch idee!
En jij bent gewoon een ...
Milo
 Milo - dinsdag 30 november 2010 - 17:40   quote  deeplink  
LUL?
JanM
 JanM - dinsdag 30 november 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 17:40 schreef Milo het volgende:
LUL?
Babovic-fan!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 30 november 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 17:39 schreef JanM het volgende:

[..]

Weet je niet meer dat ik jou gesteund heb toen jij een ban had? Vriend?
dat ben ik niet vergeten. maar al de beukerin onzin terwijl hij nog niks heb laten zien. en dan klagen bij boudewijn over de babovic topic, dat vond ik niet leuk. en omdat MMM soms lacht om mijn grappen en hij ook voor feyenoord is dacht ik laat ik hem steunen. maar JanM. ik ben jou steun niet vergeten. en van mij hoefd er niemand gebanned te worden. zullen we met ze allen elkaars helden in waarde laten. ook al komt een of andere obiku geheid weer met zijn Theo///held stelling, gewoon doen alsof Theo dan ook echt een held is. zo gunnen we iedereen zijn held!! bij deze: de baab///held beukerin///held Theo///GOD!!! dan zijn we allemaal blij. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 november 2010 door FR-Han --
JanM
 JanM - dinsdag 30 november 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 17:44 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dat ben ik niet vergeten. maar al de beukerin onzin terwijl hij nog niks heb laten zien. en dan klagen bij boudewijn over de babovic topic, dat vond ik niet leuk. en omdat MMM soms lacht om mijn grappen en hij ook voor feyenoord is dacht ik laat ik hem steunen. maar JanM. ik ben jou steun niet vergeten. en van mij hoefd er niemand gebanned te worden. zullen we met ze allen elkaars helden in waarde laten. ook al komt een of andere obiku geheid weer met zijn Theo///held stelling, gewoon doen alsof Theo dan ook echt een held is. zo gunnen we iedereen zijn held!! bij deze: de baab///held beukerin///held Theo///GOD!!! dan zijn we allemaal blij. ;-)
Hahahaha peace man!

En even voor de goede orde: ik heb alleen in het topic af en toe SLOTJE geroepen, zoals ik ( net als anderen) wel vaker doe. Iemand anders heeft mij proberen te naaien door Boudewijn in te seinen. Dat is maatennaaien!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 30 november 2010 - 18:01   quote  deeplink  
vanaf nu!! WIJ ZIJN FEYENOORD!! (geen natenmaaiers!!) een voor allen allen voor rood wit en obiku!!
craven
 craven - dinsdag 30 november 2010 - 18:53   quote  deeplink  
jij wilt teveel credit....
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 30 november 2010 - 19:02   quote  deeplink  
laat het obiku dan maar weg!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 30 november 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 17:54 schreef JanM het volgende:

[..]

Hahahaha peace man!

En even voor de goede orde: ik heb alleen in het topic af en toe SLOTJE geroepen, zoals ik ( net als anderen) wel vaker doe. Iemand anders heeft mij proberen te naaien door Boudewijn in te seinen. Dat is maatennaaien!
Dat klopt, ik heb op eigen initiatief het topic gesloten omdat ik dacht dat het toch geen nut meer had maar toen kwam men in opsytand dus heb het topic weer open gezet alsmcult topic babovic held...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 november 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 17:11 schreef obiku010 het volgende:

[..]

oh ja. hahaha. weet je wat het leuke is boudewijn? jozo vertelde me laatst op de verjaardag van zijn dochter dat hij het forum ontgroeid is. en dat dat een fase van ze leven was. en dat ie iedereen is ontgroeid. vind ik zo grappig. want later op de avond een pils of 8 verder, vertelde hij me dat ie er echt vertieft van is dat al zijn accounts het niet meer doen. en dat ie tegenwoordig op begravenis en condoleance registers zijn ding doet. en dat de mensen daar nog sneller over de zeik zijn dan op dit prachtige forum. de teleurgang van een eens gewezen held.. hij zou een voorbeeld aan mij kunnen nemen. alleen is hij zonder compromies.
Serieuze hulp zoeken kan geem kwaad
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 30 november 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 20:37 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat klopt, ik heb op eigen initiatief het topic gesloten omdat ik dacht dat het toch geen nut meer had maar toen kwam men in opsytand dus heb het topic weer open gezet alsmcult topic babovic held...
Nou tis wat, handjevol mensen binnen 10 min. terwijl t halve forum na Barca-Real zat te kijken
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 30 november 2010 - 21:07   quote  deeplink  
Wil er geen nieuw topic over openen, ook zo zinloos, maar 1 van jullie weet vast wel wat nou precies de indeling van vak W en Z is?!

W1 grenst aan X, en Z4 weer aan de andere kant toch? Anders heb ik namelijk een andere plattegrond op internet gezien en op de Feyenoord site staat alleen 'W' en 'Z'

Wou ff een seizoenskaart bestellen, maar wil natuurlijk wel aan de gezellige kant zitten. No pun intended voor de mensen die in de andere vakken zitten ;) Alvast bedankt!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 november 2010 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 21:07 schreef Bosifyable het volgende:
Wil er geen nieuw topic over openen, ook zo zinloos, maar 1 van jullie weet vast wel wat nou precies de indeling van vak W en Z is?!

W1 grenst aan X, en Z4 weer aan de andere kant toch? Anders heb ik namelijk een andere plattegrond op internet gezien en op de Feyenoord site staat alleen 'W' en 'Z'

Wou ff een seizoenskaart bestellen, maar wil natuurlijk wel aan de gezellige kant zitten. No pun intended voor de mensen die in de andere vakken zitten ;) Alvast bedankt!
Voor de gezelligheid moet je momenteel niet in de kuip zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 november 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 21:07 schreef Bosifyable het volgende:
Wil er geen nieuw topic over openen, ook zo zinloos, maar 1 van jullie weet vast wel wat nou precies de indeling van vak W en Z is?!

W1 grenst aan X, en Z4 weer aan de andere kant toch? Anders heb ik namelijk een andere plattegrond op internet gezien en op de Feyenoord site staat alleen 'W' en 'Z'

Wou ff een seizoenskaart bestellen, maar wil natuurlijk wel aan de gezellige kant zitten. No pun intended voor de mensen die in de andere vakken zitten ;) Alvast bedankt!
Stadionfey.jpg

W is het leukst aan de X zijde,en Z is alle 4 wel leuk alleen voor Z4 zou ik zelf niet zo snel kiezen ivm het wedstrijd overzicht!!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 30 november 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 21:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

W is het leukst aan de X zijde,en Z is alle 4 wel leuk alleen voor Z4 zou ik zelf niet zo snel kiezen ivm het wedstrijd overzicht!!
Bedankt voor je snelle reactie, alleen dit is dus dezelfde als op de Feyenoord site.. In welke delen is W opgedeeld? W1 grenst aan X toch? en Z4 toch ook?

Verder offtopic; houd je dit forum al anderhalf jaar in de gaten, lees je vrijwel alles. Registreer je je eindelijk, kom je over als een of andere n00b :P
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 30 november 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 21:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Voor de gezelligheid moet je momenteel niet in de kuip zijn.
Ach, ik zit er dit hele seizoen al vrijwel elke wedstrijd bij, alleen dan met zo'n lullig dagkaartje. Gezellig genoeg voor mij, dus ik haal gewoon een halve seizoenskaart! Lol
MMM
 MMM - dinsdag 30 november 2010 - 21:36   quote  deeplink  
Plattegrond%20de%20Kuip%202009.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 november 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 21:28 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle reactie, alleen dit is dus dezelfde als op de Feyenoord site.. In welke delen is W opgedeeld? W1 grenst aan X toch? en Z4 toch ook?

Verder offtopic; houd je dit forum al anderhalf jaar in de gaten, lees je vrijwel alles. Registreer je je eindelijk, kom je over als een of andere n00b :P
Waar Z4 is maakt eigenlijk niet uit want met een Z4 kaart loop je zo naar Z1 of 2 en 3..
Z1 is de X zijde
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 november 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 21:36 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]
nog beter :)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 30 november 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Gasten bedankt! Aanvraag is verstuurd, dus Excelsior is de eerste wedstrijd :)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 december 2010 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 21:59 schreef Bosifyable het volgende:
Gasten bedankt! Aanvraag is verstuurd, dus Excelsior is de eerste wedstrijd :)
Zoooo, jij hebt vertrouwen in de klantenservice!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 december 2010 - 06:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 december 2010 - 00:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zoooo, jij hebt vertrouwen in de klantenservice!
Ik merk anders ook dat jij héél wat vertrouwen uit je cynisme haalt. Is niet nodig hoor.. ;)

Kijk de voorwaarden voor die kaart en er staat letterlijk dat ze verplicht zijn vóór Excelsior die kaart op te sturen.

Edit: Mits de betaling vóór 12 december binnen is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 december 2010 door Bosifyable --
KKL
 KKL - woensdag 01 december 2010 - 08:51   quote  deeplink  
Gisteravond zat ik te zappen en kom ik opeens uit op eredivisie live met de Classic Match tussen 020 en Feyenoord!!!!

1-2 winst door doelpunten van Kuyt en Kalou...

Maar wat een elftal stond er toen onder leiding van E.Koeman hahahaha

En wat was Ghaly eigenlijk een uitstekende voetballer!
Was eigenlijk alweer vergeten.

Maar als je zag wie er bij ons in het veld stonden...Lodewijks en achterin Ostlund,Greene,Paauwe en Bahia!

Middenveld Ghaly, Bosschaart en De Graaf en voorin Kuyt ,Kalou en Leonardo!

En met zo'n elftal werd gewoon en toch wel simpel van 020 gewonnen die speelde met gasten als Pienaar, Sneijder, Babel, Rosales, Maduro, Trabelsi en jawel Charisteas!!!

Was weer eens leuk om terug te zien
KKL
 KKL - woensdag 01 december 2010 - 09:19   quote  deeplink  
koud hé
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 december 2010 - 10:12   quote  deeplink  
Het is buiten net zo koud als 's avonds
JanM
 JanM - woensdag 01 december 2010 - 10:17   quote  deeplink  
Gewoon de beuk erin gooien!
KKL
 KKL - woensdag 01 december 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 december 2010 - 10:12 schreef hotjumper het volgende:
Het is buiten net zo koud als 's avonds
ja maar dat zal de wind niet zijn want die heeft een atv
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 december 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 december 2010 - 10:17 schreef JanM het volgende:
Gewoon de beuk erin gooien!
Inderdaad staan ook onze bomen er winters bij. Denken we ook aan de vogeltjes?
KKL
 KKL - woensdag 01 december 2010 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 december 2010 - 10:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Inderdaad staan ook onze bomen er winters bij. Denken we ook aan de vogeltjes?
ga jij voor de pinda's of vette bol!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 december 2010 - 10:42   quote  deeplink  
Voor de vette bol, vinden katten ook zo leuk.
KKL
 KKL - woensdag 01 december 2010 - 10:48   quote  deeplink  
ik heb echt niks met katten.....altijd schijten op de stoep en dat geblaf...nee ik heb er echt niks mee.

doe mij maar gewoon m'n vriendin
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 december 2010 - 11:10   quote  deeplink  
Mijn vrouw past niet door het kattenluikie. Staat nu al 3 dagen buiten.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 01 december 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 21:07 schreef Bosifyable het volgende:
Wil er geen nieuw topic over openen, ook zo zinloos, maar 1 van jullie weet vast wel wat nou precies de indeling van vak W en Z is?!

W1 grenst aan X, en Z4 weer aan de andere kant toch? Anders heb ik namelijk een andere plattegrond op internet gezien en op de Feyenoord site staat alleen 'W' en 'Z'

Wou ff een seizoenskaart bestellen, maar wil natuurlijk wel aan de gezellige kant zitten. No pun intended voor de mensen die in de andere vakken zitten ;) Alvast bedankt!
Hoop dat bij alle thuiswedstrijden die we krijgen de regen met bakken uit de hemel op je zal neerdalen ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 december 2010 - 11:25   quote  deeplink  
http://www.nu.nl/sport/2391605/bruma-ziet-verhuur-psv-wel-zitten.html

dus
MMM
 MMM - woensdag 01 december 2010 - 11:31   quote  deeplink  
Die jongen kwam met 020 kleding naar de Feyenoord training, zei een paar maanden terug dat hij ooit weer terug wil keren bij Feyenoord en wilt nu naar PSV.

Achja...
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 december 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 december 2010 - 11:14 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Hoop dat bij alle thuiswedstrijden die we krijgen de regen met bakken uit de hemel op je zal neerdalen ;)
Geen probleem, al verschillende keren meegemaakt en ach, trek thuis wel weer droge kleren aan! :P
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 01 december 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 december 2010 - 06:27 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik merk anders ook dat jij héél wat vertrouwen uit je cynisme haalt. Is niet nodig hoor.. ;)

Kijk de voorwaarden voor die kaart en er staat letterlijk dat ze verplicht zijn vóór Excelsior die kaart op te sturen.

Edit: Mits de betaling vóór 12 december binnen is.
Als je je kaart niet binnen heb, kun je altijd nog bij de klantenservice een tijdelijk kaartje halen voor de wedstrijd, zul je je moeten legitimeren, en dan nog, als Feyenoord geld van je krijgt zijn ze er altijd als de kippen bij, dus verwacht ik dat jij je kaart op tijd binnen hebt.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 december 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 december 2010 - 12:39 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Als je je kaart niet binnen heb, kun je altijd nog bij de klantenservice een tijdelijk kaartje halen voor de wedstrijd, zul je je moeten legitimeren, en dan nog, als Feyenoord geld van je krijgt zijn ze er altijd als de kippen bij, dus verwacht ik dat jij je kaart op tijd binnen hebt.
Lol, betaling is in ieder geval volledig afgerond. Geen notie gekregen van hoe lang het duurt, maar toen der tijd met m'n clubkaart was het binnen een week of anderhalf rond.

Zie nu trouwens dat ik in m'n haast alsnog een kaartje voor Z4 i.p.v. Z1 heb besteld, maar zoals eerder vermeld kun je zo naar de andere kant lopen. Geen probleem dus!
JanM
 JanM - donderdag 02 december 2010 - 00:19   quote  deeplink  
Volgens mij mag ik hier alles posten toch?

De Beuk Erin /// HELD!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 02 december 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Er zijn trouwens wel wat "tegenstrijdige" plattegronden van de Kuip in de omloop.. http://www.supporterswereld.eu/img/stadions/NL/plattegrond_dekuip.jpg

Hier staat dan weer dat Z4 tegenover W1 zit, terwijl MMM er eentje plaatst met Z1 en W1 die tegenover elkaar zitten.

Kreeg ook het aanmeldformulier van Feyenoord binnen met een bijgevoegde bijlage; http://www.feyenoord.nl/content/asp/scc1011/inschrijfformulier(hscc).pdf

Wederom Z4 tegenover W1?! Ik heb geen flauw idee welke nou klopt :P
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 december 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 december 2010 - 17:41 schreef Bosifyable het volgende:
Er zijn trouwens wel wat "tegenstrijdige" plattegronden van de Kuip in de omloop.. http://www.supporterswereld.eu/img/stadions/NL/plattegrond_dekuip.jpg

Hier staat dan weer dat Z4 tegenover W1 zit, terwijl MMM er eentje plaatst met Z1 en W1 die tegenover elkaar zitten.

Kreeg ook het aanmeldformulier van Feyenoord binnen met een bijgevoegde bijlage; http://www.feyenoord.nl/content/asp/scc1011/inschrijfformulier(hscc).pdf

Wederom Z4 tegenover W1?! Ik heb geen flauw idee welke nou klopt :P
Je moet het de supporters van de tegenpartij ook niet te makkelijk maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 december 2010 door hotjumper --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 december 2010 - 10:16   quote  deeplink  
Que?
KKL
 KKL - vrijdag 03 december 2010 - 11:33   quote  deeplink  
ik heb al 4 vrienden op hyves
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 december 2010 - 10:27   quote  deeplink  
Wel typerend dat Feyenoord hun supporters een lege portemonnee stuurt.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 december 2010 - 10:42   quote  deeplink  
Ja en geeneens van echt leer
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 december 2010 - 10:46   quote  deeplink  
Tis apenlullenleer. Als je hard genoeg wrijft wordt t een handtasje.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 december 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Wel waterdicht en een handig vakje voor je muntjes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote off-topic topic! - deel 2









0.0166361