BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar Wijnaldum en Fer hebben eigenlijk de morele verplichting om bij te tekenen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 18:34   quote  deeplink  
Als je voor je club niet eens het verschil kan maken en je heb aan die club heel veel te danken.Dan ben je in mijn ogen moreel verplicht om je contract met 2 jaar te verlengen!!!Vlaar is meer geblesseerd geweest dan dat hij heeft gespeeld en Fer en Wijnaldum hebben zelden of nooit het verschil kunnen maken!!We staan nu 16de en deze 3 willen niet bijtekenen maar mede door hun wel het zinkende schip verlaten.Zolang ze niet bijtekenen heb ik ff niks meer met deze 3!!Sterker nog ik word misselijk van hun als zij hun club en vooral de supporters laten afsterven!!

Zie Juventus ff een paar jaar terug toen ze degradeerde!!!
Buffon tekende bij,Del Pierro tekende bij ,Nedved bleef die club trouw en er was nog een topper die bleef!!
Dan praat je over club mensen of///HELDEN!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2010 door Leon FR1908 --
FR-Han
 FR-Han - maandag 22 november 2010 - 18:43   quote  deeplink  
vind ik wel. als je zo vaak in de lapemand hebt gezeten, en wel de volle steun kreeg dan mag je wel een soort daad stellen. vlaar fer en wijnaldum hebben altijd onze steun gehad. ondanks blessures of kansloos uit vorm. waar is de clubliefde?!!
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als je voor je club niet eens het verschil kan maken en je heb aan die club heel veel te danken.Dan ben je in mijn ogen moreel verplicht om je contract met 2 jaar te verlengen!!!Vlaar is meer geblesseerd geweest dan dat hij heeft gespeeld en Fer en Wijnaldum hebben zelden of nooit het verschil kunnen maken!!We staan nu 16de en deze 3 willen niet bijtekenen maar mede door hun wel het zinkende schip verlaten.Zolang ze niet bijtekenen heb ik ff niks meer met deze 3!!Sterker nog ik word misselijk van hun als zij hun club en vooral de supporters laten afsterven!!

Zie Juventus ff een paar jaar terug toen ze degradeerde!!!
Buffon tekende bij,Del Pierro tekende bij ,Nedved bleef die club trouw en er was nog een topper die bleef!!
Dan praat je over club mensen of///HELDEN!!!!
Del piero // held!!!! of draaf ik nu door....
ancifr
 ancifr - maandag 22 november 2010 - 18:52   quote  deeplink  
clubliefde is veranderd in geld liefde ik ben benieuwd wat voor onthaal ze zullen krijgen als ze beslissen de contract niet te verlengen. van vlaar zou ik het enig zinds kunnen begrijpen.
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 18:53   quote  deeplink  
want?
ancifr
 ancifr - maandag 22 november 2010 - 18:54   quote  deeplink  
leeftijd heeft aardig wat bewezen bij feyenoord en is klaar voor een stapje hoger wijnaldum en fer totaal niet is mijn mening
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 18:55   quote  deeplink  
Zoveel heeft Vlaar ook niet laten zien, feyenoord heeft ondanks zijn blessures hem altijd gesteund en contract verlengd, tijd voor hem om iets terug te doen anders flikkerd tie maar op!
ancifr
 ancifr - maandag 22 november 2010 - 18:58   quote  deeplink  
ik vind dat vlaar zowat elke wedstrijd belangrijk was die die speelde ik vind ook dat die moet bij tekene eigenlijk maar als hij vertrekt verdient hij toch wel een waardig afscheid
Vnny
 Vnny - maandag 22 november 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 18:54 schreef ancifr het volgende:
leeftijd heeft aardig wat bewezen bij feyenoord en is klaar voor een stapje hoger wijnaldum en fer totaal niet is mijn mening
wat dan een paar doelpunten en een aardig half seizoen vorig jaar?
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 18:58 schreef ancifr het volgende:
ik vind dat vlaar zowat elke wedstrijd belangrijk was die die speelde ik vind ook dat die moet bij tekene eigenlijk maar als hij vertrekt verdient hij toch wel een waardig afscheid
maar dat waren er te weinig, vlaar heeft de (morele) verplichting bij te tekenen. ook al geldt dat niet in het voetbal
Jooppie
 Jooppie - maandag 22 november 2010 - 19:07   quote  deeplink  
Helemaal mee eens! Werd Fer uitgefloten na die misser tegen Gent? of tegen Roda? En Vlaar zou als eerste zijn handtekening moeten zetten, die is helemaal altijd gesteund geweest in zijn zware periodes. Ze weten wat voor een pijn ze doen als ze transfervrij weg lopen en wat ze de club dan aandoen.

Tegenwoordig denken die gasten dat als ze 3 jaar in Feyenoord 1 mogen spelen dat ze een stapje hoger kunnen. En als ze het dan daar niet meer aankunnen hier nog ff lekker de zakken kunnen vullen als ze 35 zijn. Nee kijk dan naar GIO dat is pas een vent met clubliefde. Die kon nog wel door bij barca maar is naar Feyenoord gekomen om nog wat te kunnen betekenen.
FR-Han
 FR-Han - maandag 22 november 2010 - 19:09   quote  deeplink  
vlaar was ook belangrijk. maar ook omdat er geen betere of gelijk waardige was qua inzet. maar wel 2 keer ernstig en lang eruit geweest. dus als hij echt belangrijk wil worden. moet ie gewoon bijtekenen!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 november 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 19:07 schreef Jooppie het volgende:
Helemaal mee eens! Werd Fer uitgefloten na die misser tegen Gent? of tegen Roda? En Vlaar zou als eerste zijn handtekening moeten zetten, die is helemaal altijd gesteund geweest in zijn zware periodes. Ze weten wat voor een pijn ze doen als ze transfervrij weg lopen en wat ze de club dan aandoen.

Tegenwoordig denken die gasten dat als ze 3 jaar in Feyenoord 1 mogen spelen dat ze een stapje hoger kunnen. En als ze het dan daar niet meer aankunnen hier nog ff lekker de zakken kunnen vullen als ze 35 zijn. Nee kijk dan naar GIO dat is pas een vent met clubliefde. Die kon nog wel door bij barca maar is naar Feyenoord gekomen om nog wat te kunnen betekenen.
Precies. Gio is dan ook voor altijd een held geworden. Prachtig en vooral emotioneel afscheid gekregen.

Wijnaldum en Fer moeten ook eerlijk naar zichzelf kijken, ze zijn grote talenten, maar nog niet klaar voor de volgende stap. Ze zijn voorlopig nog lang niet altijd een meerwaarde voor Feyenoord. Hen past nederigheid. Ik gun ze van harte een mooie club, maar wacht daar nog even mee en laat Feyenoord nog wat aan je verdienen. Als ze 22-23-24 zijn is het nog vroeg genoeg om de stap te maken. Neem een voorbeeld aan Kuyt. Vlak voor hij vertrekt als hij een grote speler is bij Feyenoord, verlengt eerst nog even zijn contract waardoor Feyenoord een mooi bedrag krijgt, en hijzelf bovendien ook nog de garantie krijgt dat een grote club hem echt wil, anders zouden ze een dergelijk bedrag niet betalen.

Vlaar begrijp ik ook wel. Die is 25 en weet, dat als hij in het buitenland wil presteren, hij maximaal over anderhalf jaar moet vertrekken. Neemt niet weg dat hij 2 jaar geblesseerd is geweest, waarin Feyenoord en de supporters hem gesteund hebben en zelfs zijn contract hebben verlengd. Dan vind ik dat dit het moment is zijn dankbaarheid te tonen. Bijvoorbeeld 1-2 jaar bijtekenen en in de zomer (of in/na afloop van het seizoen erna) naar een mooie club.

Voetballer ben je voor even, icoon/held/clubman voor je hele leven!
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Als mn baas faiiliet gaat of dreigt te gaan pleur ik ook op als t kan.
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 19:54   quote  deeplink  
maar ik neem aan dat jij of je bedrijf waar je werkt geen publieke functie hebben.
Maar goed ieder zijn mening...
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 20:14   quote  deeplink  
Dat maakt niet uit.
Ik vind niemand iets verplicht aan zijn baas.
Je krijgt wat je geeft.
Dus Vlaar zou nog wat terug moeten geven en der gusmann was een jood.
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 november 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 19:39 schreef Stylzz het volgende:
Als mn baas faiiliet gaat of dreigt te gaan pleur ik ook op als t kan.
Daar zou ik geeneens op wachtten bij jou baas.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Daar zou ik geeneens op wachtten bij jou baas.
Hehehe ik zit ook ff de ellende uit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 19:54 schreef craven het volgende:
maar ik neem aan dat jij of je bedrijf waar je werkt geen publieke functie hebben.
Maar goed ieder zijn mening...
Ik geloof ook niet dat er 40.000 mensen rondom zijn bureau zijn naam staan te scanderen..
En ik geloof al helemaal niet dat er mensen zijn die ernog voor betalen ook!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 18:52 schreef craven het volgende:

[..]

Del piero // held!!!! of draaf ik nu door....
Nee je draaf niet door!!!
biak
 biak - maandag 22 november 2010 - 21:16   quote  deeplink  
Hallo Stylzz
ALs jou baas Faiilliet gaat zal dat wel door jou komen.
En dat vind ik helemaal niet zo gek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 21:16   quote  deeplink  
hahahahaha
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 21:19   quote  deeplink  
LOL!

nee daar zijn ze zelf veel beter in
de werkmieren mogen elke keer het puinruimen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:19 schreef Stylzz het volgende:
LOL!

nee daar zijn ze zelf veel beter in
de werkmieren mogen elke keer het puinruimen.
hahaha herkenbaar !!
luckyD
 luckyD - maandag 22 november 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als je voor je club niet eens het verschil kan maken en je heb aan die club heel veel te danken.Dan ben je in mijn ogen moreel verplicht om je contract met 2 jaar te verlengen!!!Vlaar is meer geblesseerd geweest dan dat hij heeft gespeeld en Fer en Wijnaldum hebben zelden of nooit het verschil kunnen maken!!We staan nu 16de en deze 3 willen niet bijtekenen maar mede door hun wel het zinkende schip verlaten.Zolang ze niet bijtekenen heb ik ff niks meer met deze 3!!Sterker nog ik word misselijk van hun als zij hun club en vooral de supporters laten afsterven!!

Zie Juventus ff een paar jaar terug toen ze degradeerde!!!
Buffon tekende bij,Del Pierro tekende bij ,Nedved bleef die club trouw en er was nog een topper die bleef!!
Dan praat je over club mensen of///HELDEN!!!!
Je heb gelijk man en ik vind ook dat met name Wijnaldum zich een beetje arrogant begint op te stellen met zijn nutteloze loop acties.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:35 schreef luckyD het volgende:

[..]

Je heb gelijk man en ik vind ook dat met name Wijnaldum zich een beetje arrogant begint op te stellen met zijn nutteloze loop acties.
vooral dat laatste idd!!!
luckyD
 luckyD - maandag 22 november 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

vooral dat laatste idd!!!
Ja precies ipv dat hij nou is zijn echte kwaliteiten laat zien door bijvoorbeeld een goede steekpass of een mooi schot. Altijd maar dat gedribbel en laat maar eens op hoe weinig het eigenlijk goed gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:39 schreef luckyD het volgende:

[..]

Ja precies ipv dat hij nou is zijn echte kwaliteiten laat zien door bijvoorbeeld een goede steekpass of een mooi schot. Altijd maar dat gedribbel en laat maar eens op hoe weinig het eigenlijk goed gaat.
Klopt,hij wil wel en werkt erg hard maar rendament 0,0
luckyD
 luckyD - maandag 22 november 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt,hij wil wel en werkt erg hard maar rendament 0,0
Hij wilt zeker, hij wordt er zelfs helemaal geil van als die als een dolle hond over dat veld heen stuitert. Inderdaad rendament 0,0.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:44 schreef luckyD het volgende:

[..]

Hij wilt zeker, hij wordt er zelfs helemaal geil van als die als een dolle hond over dat veld heen stuitert. Inderdaad rendament 0,0.
Nou ja als tie zo blijft ballen gaat tie naar Twente of Psv?
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 22:43   quote  deeplink  
Speelt ie daar de pannen van t dak.
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:43 schreef Stylzz het volgende:
Speelt ie daar de pannen van t dak.
waarschijnlijk
Quiroz
 Quiroz - maandag 22 november 2010 - 22:44   quote  deeplink  
Net of je iets van hun kan verwachten. Normaal waren ze nu reservespelers geweest die af en toe aan het grote werk mochten ruiken. Nu zijn het dé dragende spelers..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:44 schreef Quiroz het volgende:
Net of je iets van hun kan verwachten. Normaal waren ze nu reservespelers geweest die af en toe aan het grote werk mochten ruiken. Nu zijn het dé dragende spelers..
Helemaal mee eens ,ik zeg bijtekenen!!!
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:44 schreef Quiroz het volgende:
Net of je iets van hun kan verwachten. Normaal waren ze nu reservespelers geweest die af en toe aan het grote werk mochten ruiken. Nu zijn het dé dragende spelers..
eens
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ,ik zeg bijtekenen!!!
ook, . . eens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:43 schreef Stylzz het volgende:
Speelt ie daar de pannen van t dak.
Is niet zo moeilijk met die spelers om hem heen!!!
Alleen zo`n club boven Feyenoord verkiezen brrrrrrrr heel eng voor een 010ert
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 22:49   quote  deeplink  
gaat ie nie doen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:49 schreef craven het volgende:
gaat ie nie doen...
Laten we het hopen pik!!!
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 22:51   quote  deeplink  
breek ik zijn benen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 november 2010 - 07:03   quote  deeplink  
Ik heb weinig geloof in eergevoel van die gasten.
3man weg. 10-15 miljoen in kas.
Lossen we t wel weer op.
De vrij de nieuwe vlaar. Mokotjo de nieuwe Fer en Gini speelt toch altijd al op de plek van een ander.
aad 64
 aad 64 - dinsdag 23 november 2010 - 07:21   quote  deeplink  
Hallo, het zijn net als de rest degradatie kandidaten, en als je dan voor zoveel geld bij Feijenoord MAG spelen dan motte ze niet zeiken maar tekenen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 november 2010 - 08:15   quote  deeplink  
Hoi, van mij hoeft t niet hoor. Ik heb liever volgend jaar nog een lastig seizoen en daarna gezond. Dan spelers die bijtekenen maar eigenlijk liever elders spelen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 23 november 2010 - 09:05   quote  deeplink  
Ben ik helemaal eens. al is het maar om te zorgen dat Feyenoord geld voor ze kan opstrijken!
Milo
 Milo - dinsdag 23 november 2010 - 09:22   quote  deeplink  
laat ze aub gaan, zonde van het geld, wat feyenoord erin steekt!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 23 november 2010 - 09:39   quote  deeplink  
laten gaan hoefd voor mij niet. maar in ieder geval geen geld erbij! eerst maar is laten zien dat ze mee kunnen! en ook echt wat toevoegen. dan pas centjes
Milo
 Milo - dinsdag 23 november 2010 - 09:42   quote  deeplink  
idd
Ronnie9000
 Ronnie9000 - dinsdag 23 november 2010 - 10:00   quote  deeplink  
onzin topic zeg, dit zegt meer over hetgeen wat jullie willen dan wat de speler wilt. clubliefde is mooi maar niet realistisch als je ergens anders kunt ballen op een hoger niveau en voor meer geld. Iedereen is vervangbaar en niemand is moreel iets verplicht. En als je eigen club notabene 16e staat, waar heb je het dan nog over.
KKL
 KKL - dinsdag 23 november 2010 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als je voor je club niet eens het verschil kan maken en je heb aan die club heel veel te danken.Dan ben je in mijn ogen moreel verplicht om je contract met 2 jaar te verlengen!!!Vlaar is meer geblesseerd geweest dan dat hij heeft gespeeld en Fer en Wijnaldum hebben zelden of nooit het verschil kunnen maken!!We staan nu 16de en deze 3 willen niet bijtekenen maar mede door hun wel het zinkende schip verlaten.Zolang ze niet bijtekenen heb ik ff niks meer met deze 3!!Sterker nog ik word misselijk van hun als zij hun club en vooral de supporters laten afsterven!!

Zie Juventus ff een paar jaar terug toen ze degradeerde!!!
Buffon tekende bij,Del Pierro tekende bij ,Nedved bleef die club trouw en er was nog een topper die bleef!!
Dan praat je over club mensen of///HELDEN!!!!
als ik een 1 jarig contract heb bij mijn huidige baas.
en ik ben dat jaar 6 maanden ziek.
maaar ik kan wel bijtekenen voor onbepaalde tijd maar ik kan ook naar een andere werkgever waar ik 2x zoveel kan verdienen.

wat zou jij doen?
Milo
 Milo - dinsdag 23 november 2010 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 - 10:19 schreef KKL het volgende:

[..]

als ik een 1 jarig contract heb bij mijn huidige baas.
en ik ben dat jaar 6 maanden ziek.
maaar ik kan wel bijtekenen voor onbepaalde tijd maar ik kan ook naar een andere werkgever waar ik 2x zoveel kan verdienen.

wat zou jij doen?
en zo kunnen we er nog wel 100! oprotten met die gasten! wat leon zegd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar Wijnaldum en Fer hebben eigenlijk de morele verplichting om bij te tekenen!!!









0.0074989