|
|
just-me
|
|
|
Volgens het Algemeen Dagblad zullen de 'Vrienden van Feyenoord' nog deze maand een uitgewerkt plan ontvouwen voor de supporters om deel te nemen aan de investeringsplannen. Voor fans zou al de optie komen om vanaf 10 euro in te leggen. Gisteren is de businessclub al ingelicht over de plannen. Met 5000 euro per lid zouden zij een miljoen euro op moeten gaan brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
we zien het wel.... maar goed plan als iedereen 50 euro stort ben je zo uit de shit |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Goed plan, alleen strl ik voor indien mogelijk 100 Euro te storten dan gaat het dubbel zo hard en dan kunnen ze meteen nog een paar spelers halen. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
@Nibke je kunt niet in ieders portemonnee kijken.... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Er staat ook indien mogelijk! |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Oke het begin is er
Ik doe sowieso 100 euro |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
voetbal2011
|
|
|
Als er maar een stok achter de deur is wat er met het geld gebeurt |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
daar gaat m'n kerst gratificatie.....€ 10000 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Stel het Legioen brengt 20 miljoen binnen, krijgen de supporters dan ook een afgevaardigde in de RvC?
Beschikbaar! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
t legioen brengt nog geen ton. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: denk je?
ik verwacht toch wel iets meer... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, ik denk t niet. De meesten hebben al zo veel geld in de club gepompt. En is allemaal nergens beland.
Tonnetje hooguit. |
|
|
|
|
Bram7200
|
|
|
Ik wacht eerst het bericht af en de voorwaarden maar denk zelf aan 5000 to max 10000 € |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hoppa, en weer zie ik mensen roepen dat ze zo goed zijn en dat ze zoveel geld er in stoppen.... wat zou het toch heerlijk zijn als iedereen gewoon stort zonder iets te zeggen, dus storten met liefde en niet om te laten zien DAT je stort.... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
ik stort denk ik € 150000.....ken het wel missen |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: van die uitkering van je ?? |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Monopoly-geld telt niet hoor... Je moet echt met harde europese dollars over de Erasmus komen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
just-me
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 12:54 schreef henkie1969 het volgende:hoppa, en weer zie ik mensen roepen dat ze zo goed zijn en dat ze zoveel geld er in stoppen.... wat zou het toch heerlijk zijn als iedereen gewoon stort zonder iets te zeggen, dus storten met liefde en niet om te laten zien DAT je stort.... :-))) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 12:54 schreef henkie1969 het volgende:hoppa, en weer zie ik mensen roepen dat ze zo goed zijn en dat ze zoveel geld er in stoppen.... wat zou het toch heerlijk zijn als iedereen gewoon stort zonder iets te zeggen, dus storten met liefde en niet om te laten zien DAT je stort.... je bedoelt geen woorden maar daden...hehehe |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Dit is wel een goed initiatief. Eindelijk word het geld niet in een bodemloze put gegooid. Uiteraard kom ik met m'n zakgeld nauwelijks rond;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik stort zo veel als t me uit komt tegen die tijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je kerstpakket aan Feyenoord geven kan ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik stort wel beton en misschien wel meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb een bedrag met 6 nullen in me hoofd!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zonder iets er voor zeker hehehe |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: gierig ventje....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jezus man je verkloot heel mijn post hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
oke wachttt....hoeveel dan Leon? 1 miljoen? echt? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 15:51 schreef Quiroz het volgende:Dit is wel een goed initiatief. Eindelijk word het geld niet in een bodemloze put gegooid. Uiteraard kom ik met m'n zakgeld nauwelijks rond;) extra krantenwijkje nemen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
een krantenwijk in Randwijk, leverd toch gauw...3 euro op... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Langs alle 3 huizen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: voor de 6 nullen en voor de komma hehehe Nah 5 tientjes ga ik wel doen !!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik gooi het salaris van Wouter Bos ertegenaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En z'n gedeclareerde Rayban zonnebril |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Als degene die nog een obligatie van Feyenoord hebben, deze schenken aan feyenoord. Zou diat helpen of zijn we die obligatie al kwijt? |
|
|
|