|
|
willuhms
|
|
|
Ik kwam tijdens het opruimen van mijn kluisje nog een stapeltje feyenoord premie effecten tegen.En daarbij bedacht ik kan feyenoord daar ook niet iets mee doen want het is toch ook een soort lening kan die niet omgezet worden in een stukje aandeel.of van mijn part mogen ze die effecten zo terug krijgen.
het lijkt mij toch wel mogelijk en moet de club toch ook weer geld schelen/opleveren omdat er geen rente meer betaald hoeft te worden, en bij mogelijke omzetting gaat het bedrag van de ene naar de andere kant in het kasboek toch? ik ben geen boekhouder dus geen idee.
ik lees hier aal jaren mee (post nooit) maar volgens mij is hier nog nooit over gesproken. |
|
|
|
|
John1
|
|
|
Goed idee. Ik heb er ook nog twee die ik wel wil kwijtschelden. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
heb er ook nog 1 dus wil het ook wel laten omzetten als dat kan |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 11:00 schreef willuhms het volgende:Ik kwam tijdens het opruimen van mijn kluisje nog een stapeltje feyenoord premie effecten tegen.En daarbij bedacht ik kan feyenoord daar ook niet iets mee doen want het is toch ook een soort lening kan die niet omgezet worden in een stukje aandeel.of van mijn part mogen ze die effecten zo terug krijgen. het lijkt mij toch wel mogelijk en moet de club toch ook weer geld schelen/opleveren omdat er geen rente meer betaald hoeft te worden, en bij mogelijke omzetting gaat het bedrag van de ene naar de andere kant in het kasboek toch? ik ben geen boekhouder dus geen idee. ik lees hier aal jaren mee (post nooit) maar volgens mij is hier nog nooit over gesproken. Wat een onzin, zou natuurlijk heel leuk zijn maar dit is de voetbalwereld anno 2010! |
|
|
|
|
willuhms
|
|
|