|
|
fr emiel
|
|
|
PLEUR OP OP OP OP OP ...... Weet misschien wel leuk baantje voor hem op de stadionweg ;) vlakbij feyenoord... Bij de mac donald :D
Doet feyenoord nu castagnios niet een beetje te kort????
KK op met van beukering MAZZELLLLLLL |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Heb wel gehoord dat van de Burgerking 1 eis had gesteld, hij wil als spitsenttrainer good old Rob McDonald(s)!!! Voor de jongeren onder ons Rob Mc Donald was een goede spits van oa Fc Groningen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door Madhopfc -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jammer dan, we hebben MACkaay al. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
hahahaa wat een grappen allemaal en zo origineel ook nog hahahaha
ga zo door vrienden!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
kheb er niet meer, jij nog één, kkl?
Toch nog één....Voor als ie de proefperiode doorstaat: van INburgerking,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
biak
|
|
|
doe Ricky v d berg ook maar |
|
|
|
|
biak
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
een contractje aanbieden in de vorm van: minimum salaris + prestatieloon (belonen per doelpunt) lijkt me redelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 13:19 schreef sevillana het volgende:een contractje aanbieden in de vorm van: minimum salaris + prestatieloon (belonen per doelpunt) lijkt me redelijk Jawel, maar dan eerst maar eens 3 weken proefperiode vooraf, overtollige kilo's verliezen, daarna jouw voorstel. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Prestatieloon vind ik een goede!! Hoeft niet perse op doelpunt maar bijv. wel op basisplaats en winstpartij! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kindvall, Kiprich, Obiku, van Hooijdonk, Kuyt en ik vergeet er nog zo ongelooflijk veel.. En straks krijgen we van Beukering in ons schitterende shirt, je word er treurig van.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 13:25 schreef MMM het volgende:Kindvall, Kiprich, Obiku, van Hooijdonk, Kuyt en ik vergeet er nog zo ongelooflijk veel.. En straks krijgen we van Beukering in ons schitterende shirt, je word er treurig van.. Nee joh, dast kan alleen met corset om. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eerst zien en dan geloven. Het kan overigens zomaar een speler zijn die er hier wel weet ik veel hoeveel in schopt. Neem nou die Matglas die eerst Vitesse aan de lopende band scoorde en daarna hebben we nooit meer wat van hem gehoord! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik denk dat ze Jhon erbij gehaald hebben omdat ze graag de zilveren bal (met een beetje mayo) willen?
Whoehaahahaha, wat een slechte grap van mezelf... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valt mee, ik maak ze slechter. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lees net dat Jhon bij Feyenoord 'Het gras wil opvreten". Vegetariër dus. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Hij gaat komen.Kijk maar naar alle Feyenoord site's en berichten,ze zijn het legioen langzaam aan het voorbereiden dat het gaat gebeuren.Johnieeeeee de redder van Feyenoord. We zullen het bekijken en het goed gaan vinden Of niet!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door raket -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: je hebt wel zelfkennis :) |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Het gaat niet door!!!Hij komt alleen voor het grote Sinterklaasfeest.He jammer |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Heeft hij ons niet voor nodig. Als ik zo eens naar hem kijk weet de Sint hem toch wel te vinden met zijn suikergoed! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mooi. Ik hou wel van dit soort types. Nu Hofs nog:) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hofs zie ik ook graag terug komen. Met zijn mentaliteit zette hij de boel nu wel weer op scherp. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
Misschien is dit wel de ontbrekende schakel.Hij kan niet normaal lullen,maar is afgetraind,leuk trouwens voor die habbabie,die zal ook wel denken. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Enge manupilator!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
de gifbeker moest nog leeg, daarvoor is Johnny, kan ie zijn hamburgers mee wegspoelen.
maar vdb is wel een van de weinige spelers die nooit echt naar zijn potentie heeft gespeeld. Hij heeft op zich in een (ver, ver) verleden wel goede dingen laten zien.
Ik zou er wel mee kunnen leven dat hij een prestatiecontract krijgt aangeboden. halfjaar contractje met Laag week/maandsalaris, relatief hoge wedstrijd en goalbonus....... in de vorm van euroknallers. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: yep ben 1 van de weinige hier! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Klinkt toch veel leuker als habbab.Broodje habbabbie voor Johnieee. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
O,ja waarom is Johniee de ontbrekende schakel.Castaignos gaat gelijk voor een doelpoging.Johniee houd een bal vast,zodat de middenvelders op kunnen schuiven en er zo veel meer druk op het vijandelijke goal komt. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
waar blijven die grappen??? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Komt een beer bij de bakker De bakker vraagt: 'Wit of bruin brood.' De beer zegt: 'Maakt niet uit, ben op de scooter.'
Hihi |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ach... Liever van Beukering voor een half jaartje, dan wat 020 binnen haalt ;). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 13:25 schreef MMM het volgende:Kindvall, Kiprich, Obiku, van Hooijdonk, Kuyt en ik vergeet er nog zo ongelooflijk veel.. En straks krijgen we van Beukering in ons schitterende shirt, je word er treurig van.. Staat 'm goed en hij ziet er afgetraind uit, dus geef die jongen gewoon een kans!
Wie weet wordt 'ie onze nieuwe held! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:
Zolang je hem maar niet aan de lijn krijgt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zou ultra grappig zijn als hij er nog een stuk of 15 maakt :D |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
alles kan.....(kom maar op met de grappen) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jullie doen nou net alsof de verlosser is gearriveerd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee hoor, maar van mij mag die jongen een kans krijgen. En stel nou dat we eens een beetje geluk hebben en de gozer nu WEL zijn talenten gaat benutten en een aanwinst blijkt te zijn, hebben we er toch een goeie spits bij. Niet (meer) verwacht, toch gekomen! |
|
|
|