het is 1 pannekoek meervoud is pannenkoek, pannekoek!
nieuwe spelling schoonheid : PANNENKOEK .... maar ja, voor een halve Argentijn die teveel gekopt heeft in zijn glansrijke carrière is het best lastig....dus zal ik je hier verder niet mee lastig vallen....
Nou vooruit ,Milo heeft in 2003 in de primera b nacional gespeeld in Argentinië !!! Tevens heeft hij 78 interlands gespeeld maar hoe en waar weet ik niet??
Op donderdag 25 november 2010 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende: Nou vooruit ,Milo heeft in 2003 in de primera b nacional gespeeld in Argentinië !!! Tevens heeft hij 78 interlands gespeeld maar hoe en waar weet ik niet??
Savo MILOsevic? Da's toch geen Argentijn, maar een Servier? ;-)
misschien wordt die van Beukering wel de grootste verassing van het seizoen. - Werd in de jeugd als een van de grootste talenten van Ned gezien - In zijn hoogtijdagen bij NEC scoorde hij echt heel makkelijk - Volgens Mario is ie nu fitter dan ooit - in tegenstelling tot veel andere kandidaten heeft ie precies de goede leeftijd om op zijn best te zijn - hij is ongetwijfeld niet duur Laat maar komen. Wanneer kan ie spelen ? Misschien gaat hij wel voor de ommekeer zorgen !
Toch was het lullig voor m... Hij had een contract met Adihasj en Gaston Taument had hetzelfde contract, beide spelers gingen in Feyenoord-kleuren spelen, alleen speelde Taument in donkerrood met een klein beetje wit onderin, en was het bij Henkie andersom...