|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: nieuwe spelling schoonheid : PANNENKOEK .... maar ja, voor een halve Argentijn die teveel gekopt heeft in zijn glansrijke carrière is het best lastig....dus zal ik je hier verder niet mee lastig vallen.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
niet zo mierenneuken he.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
oke henk! duidelijk, al wil je meer info vraag leon maar, ga nu naar huis! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:
Met een beetje geluk zie je Milo lopen,had waarschijnlijk alleen wat meer haar dan nu denk ik? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou vooruit ,Milo heeft in 2003 in de primera b nacional gespeeld in Argentinië !!! Tevens heeft hij 78 interlands gespeeld maar hoe en waar weet ik niet?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
weer ff on-topic: is 't al rond? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ze onderhandelen nog over de laatste puntjes. Hij twijfelt nog over witte of bruine. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja de augurken moeten van de broodjes af! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou vooruit ,Milo heeft in 2003 in de primera b nacional gespeeld in Argentinië !!! Tevens heeft hij 78 interlands gespeeld maar hoe en waar weet ik niet?? Savo MILOsevic? Da's toch geen Argentijn, maar een Servier? ;-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
van sevi moeten we on topic blijven hahahahaha tip van de sluier ;) 6 goals 6 gele kaarten in 78 wedstrijden.
in 2005 heb ik mijn voetbalschoenen opgehangen!
tevens ben ik klasgenoot geweest van michael dingsdag en amoah! Nu vertel ik niks meer over mijzelf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Schijnt dat ie indruk maakt. Die Haddad ziet er naast hem uit als een amateur.. zegt toch wel wat.
Volgens Been is t kwartje (geen quarterpounder) gevallen bij Jhon. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
misschien wordt die van Beukering wel de grootste verassing van het seizoen. - Werd in de jeugd als een van de grootste talenten van Ned gezien - In zijn hoogtijdagen bij NEC scoorde hij echt heel makkelijk - Volgens Mario is ie nu fitter dan ooit - in tegenstelling tot veel andere kandidaten heeft ie precies de goede leeftijd om op zijn best te zijn - hij is ongetwijfeld niet duur Laat maar komen. Wanneer kan ie spelen ? Misschien gaat hij wel voor de ommekeer zorgen ! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 15:52 schreef MMM het volgende:2000/01 Vitesse 3 2 Eredivisie 2001/02 Vitesse 26 3 Eredivisie 2002/03 Vitesse 6 0 Eredivisie 2002/03 FC Zwolle 6 2 Eerste divisie 2003/04 Vitesse 14 3 Eredivisie 2003/04 De Graafschap 11 9 Eerste divisie 2004/05 De Graafschap 31 9 Eredivisie 2005/06 De Graafschap 13 10 Eerste divisie 2006/07 De Graafschap 37 21 Eerste divisie 2007/08 N.E.C. 28 11 Eredivisie 2008/09 N.E.C. 19 4 Eredivisie 2009/10 De Graafschap 9 2 Eerste divisie 2010/2011Go Ahead Eagle 4 1 Eerste divisie Indrukwekkende cijfers... idd kijk ff hier! heel heel indrukwekkend pppfff |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Somalia werd ook Braziliaans international toen hij bij ons vertrok.
Bastos ook.
En Henk Vos niet. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
henk met z'n witte slofjes hehehehe |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Toch was het lullig voor m... Hij had een contract met Adihasj en Gaston Taument had hetzelfde contract, beide spelers gingen in Feyenoord-kleuren spelen, alleen speelde Taument in donkerrood met een klein beetje wit onderin, en was het bij Henkie andersom... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Quiroz