|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
KNVB wil Suarez zeven duels schorsen (Algemeen Dagblad)
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Ja vind ik ook, misschien kan dit best een voordeel zijn, Suarez is poosje niks meer. Hij was toch hopeloos uit vorm. Maar wel balen dat nu Jozefzoon ook al niet kan spelen, anders kon je mooi met Mickey-Mounir-Florian spelen! |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
beetje heel erg veel.. 5 was al genoeg geweest. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
http://www.knvb.nl/knvb-faq daarna betaald voetbal selecteren en klagen maar! Ben maar weer eens naar deze site van de knvb gegaan om een mailtje te sturen. Ik vind het terecht dat Suarez geschorst is, maar er is geen lijn te bekennen in de strafmaat. Brama vrijgesproken voor natrappen, Janssen niet vervolgd vanwege ballenknijpen. Zondag twee strafschoppen onthouden tgen psv en Bouma kreeg geen rood evenals Affelay die geen geel kreeg na aanslag op Suarez en opvolgende schwalbe etc.etc. De haat tegen Ajax is de laatste jaren een oorzaak dat scheidsrechters bij twijfel altijd in ons nadeel fluiten. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 17:22 schreef Robinho het volgende:http://www.knvb.nl/knvb-faqdaarna betaald voetbal selecteren en klagen maar! Ben maar weer eens naar deze site van de knvb gegaan om een mailtje te sturen. Ik vind het terecht dat Suarez geschorst is, maar er is geen lijn te bekennen in de strafmaat. Brama vrijgesproken voor natrappen, Janssen niet vervolgd vanwege ballenknijpen. Zondag twee strafschoppen onthouden tgen psv en Bouma kreeg geen rood evenals Affelay die geen geel kreeg na aanslag op Suarez en opvolgende schwalbe etc.etc. De haat tegen Ajax is de laatste jaren een oorzaak dat scheidsrechters bij twijfel altijd in ons nadeel fluiten. Afellay had wel geel gekregen. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ik bedoel twee keer geel. 1 voor de overtreding en 1 voor de schwalbe. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Je moet niet overdrijven. Als je nou zegt dat Marcelo en/of Bouma een tweede gele kaart verdienden, snap ik het, maar dit is onzin. 7 wedstrijden schorsing is een hoop, maar dit hoort niet op een voetbalveld, dus ik vind het prima dat dit soort vergrijpen hard wordt aangepakt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 12:29 schreef Robinho het volgende:Jammer dat we die twee penalties van zondag, rood voor Bouma en Affelay ook niet meer krijgen. De knvb zorgt er jaar in jaar uit voor dat we genaaid worden. Slaat nergens op wat je zegt, Bouma was totaal geen tweede geel, en Affelay rood? waarom? voor dat aanstellen?? iets wat Suarez 400 keer per pot doet, overigens was Lens een doorgebroken speler en had er af gemoeten met rood. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 15:27 schreef Ride het volgende:[..] Ja... ik geef je geen ongelijk maar een elleboog of een gebroken been schoppen of de intentie hebben om iemand te blesseren omdat je met een gestrekt been inkomt? Je blijft kortzichtig reageren op het bijtincident. Daar is nu een strafmaat voor bepaald. Het is dus 7 wedstrijden. Hier in NL is het zo dat als er een straf bepaald is dat dus einde discussie is Nu verder met wat er voor de rest moet gebeuren. Appelvlaai ook 4 wedstrijden aan zijn broek. Het moet afgelopen zijn met dat gestrekt been inkomen en ellebogen en matennaaierij door te vallen als een stervende zwaan als er naar je gewezen wordt. Dat stoort mij enorm aan jou reacties en ook die van Jacqueline. Wat affelay deed, doet Suarez 400 keer per westrijd, en voor die overtreding was geel gewoon op zijn plaats, hij had totaal niet de intentie iemnand been te breken, dat slaat helemaal nergens op, probeer het eens door een niet rood witte bril te bekijken. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 17:47 schreef remco k het volgende:[..] Slaat nergens op wat je zegt, Bouma was totaal geen tweede geel, en Affelay rood? waarom? voor dat aanstellen?? iets wat Suarez 400 keer per pot doet, overigens was Lens een doorgebroken speler en had er af gemoeten met rood. Ben het een keer met remco k eens, misschien kweken we nog een band zo:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahaha, ik denk dat het ook wel mee zal vallen hoor, maar dat betekent gewoon 2 maand niet spelen voor Suarez, weet iemand mij te vertellen, wanneer we weer voor de beker moeten spelen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach je weet het maar nooit, de ene keer ben je wel eens met elkaar en de andere keer niet, simpel toch?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 17:53 schreef remco k het volgende:[..] Hahaha, ik denk dat het ook wel mee zal vallen hoor, maar dat betekent gewoon 2 maand niet spelen voor Suarez, weet iemand mij te vertellen, wanneer we weer voor de beker moeten spelen?? Ik dacht 23 december tegen AZ.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 15:27 schreef Ride het volgende:[..] Het moet afgelopen zijn met dat gestrekt been inkomen en ellebogen en matennaaierij door te vallen als een stervende zwaan als er naar je gewezen wordt. Je hebt t nu over suarez neem ik aan? |
|
|
|
|
maximusss
|
|
|
Vind 7 wedstrijden erg veel.. Kijk, bijten hoort niet thuis op het veld. Maar ordinare schop partijen ook niet. Want daar komen de spelers soms zonder kaarten mee weg terwijl de tegenstander/ partij het in sommige gevallen ook 6 weken zonder de geblesseerde speler moet doen. Bakkal kon gewoon nog door voetballen. Dus de club PSV is niet benadeeld in dit geval. Dus je mag er iemand wel uitschoppen, zodat die club moet wisselen en de club hun speler 6 weken moet missen terwijl de dader gewoon nog kan doorspelen?? Bijten hoort niet op het veld, mee eens, maar hoeveel mensen hier zitten niet op de tribune vreselijke spreekkoren te roepen met de meest vreselijke verwenzingen?? |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik denk dat rust voor Luis wel goed is. Hij heeft net een kind, WK, interlandverplichtingen en zo kan hij goed uitrusten. De topwedstrijden zitten erop en nu kan de jeugd laten zien wat ze waard zijn. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
doet jol toch niet sportdwaas.. dat word gewoon mido ipv suarez... ipv ozbiliz :) |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 15:27 schreef Ride het volgende:[..] Ja... ik geef je geen ongelijk maar een elleboog of een gebroken been schoppen of de intentie hebben om iemand te blesseren omdat je met een gestrekt been inkomt? Je blijft kortzichtig reageren op het bijtincident. Daar is nu een strafmaat voor bepaald. Het is dus 7 wedstrijden. Hier in NL is het zo dat als er een straf bepaald is dat dus einde discussie is Nu verder met wat er voor de rest moet gebeuren. Appelvlaai ook 4 wedstrijden aan zijn broek. Het moet afgelopen zijn met dat gestrekt been inkomen en ellebogen en matennaaierij door te vallen als een stervende zwaan als er naar je gewezen wordt. Dat stoort mij enorm aan jou reacties en ook die van Jacqueline. jA DAAR HEB JE GELIJK IN MAAR DE GROOTSTE MATENNAAIER IS NU 7 WEDSTRIJDEN GESCHORST EN OVER VALLEN ALS EEN STERVENDE ZWAAN ZULLEN WE HET MAAR NIET HEBBEN MEE EENS JACQUELINE |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Ajax legt Suarez sanctie op
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 16:19 schreef jacqueline het volgende:Suarez aanvoerder maken is de stomste zet van Jol geweest. Na een foute pass loopt ie al met zijn armen omhoog te vragen en te gebaren. Na een scheet van de tegenpartij valt ie al. En dat is het voorbeeld voor de rest van het team? compleet fout! Ik had er in eerste instantie ook mijn bedenkingen bij en die bedenkingen zijn niet voor niets geweest. In het begin was het nog een voordeel om aanvoerder te zijn, omdat alles zijn kant opviel. Nu het wat tegenzit, werkt het falikant tegen 'm, want hij is met zijn band een slecht voorbeeld met zijn gekke gedrag. Ik snap niet dat mensen hem niet in het gareel kunnen houden. In feite is er niets aan de hand, maar hij maakt er zelf het grootste probleem van dat ie nu minder scoort. Nergens voor nodig, want Suarez is en blijft altijd een geweldige voetballer. |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
Hoewel suarez de meest gehate speler is in nederland, verbaast het mij dat ook steeds meer ajacieden zich afkeren tegen hem. De speler die altjid voorop gaat in de strijd, de meeste schoppen krijgt in de Eredivisie en die heel de wereld rondreist voor zijn land en een dag later weer voor zijn cluppie speelt zo der te zeuren verdient respect, heel veel respect. Moet wel geschorst worden, want hij heeft wel een voorbeeldfunctie. 2 à 3 wedsrijden was genoeg. Voor een beenbreuk krijg je 8 wedstrijden. Zo, n voetballer voetbalt maanden niet. Bakkal staat de komende wedsrijd( met zijn onschuldige glimlach) weer in het veld. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: onkruid vergaat niet;-) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 16:07 schreef amsterdammer113 het volgende:O ja jongens, ben even 8 weken met vakantie. Heb net mijn bazin even in haar kont gebeten. Laters!!! gaat ze met je mee? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is ook wel weer waar, daarom zal Feyenoors ook altijd blijven bestaan... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
over 7 weken zijn de rollen (lees: plaatsen om de ranglijst) omgekeerd, jongens!. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Dat is wel heel erg wishfull thinking Jacqie ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Idd kakkerlakje. Dan staat Ajax 1ste, PSV 3e, Willem II 16e en Feyenoord 18e. Of bedoelde je dat niet?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja lekker op een onbewoond eiland. Geen tv, computer en telefoon. 7 weken lang geen gezeik uit Nederland. Denk dat het een droom van velen is. Whaha |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
haha... inderdaad ride.. wishfull thinking. Rare competitie dit jaar. Maar.. ik denk niet dat Ajax 1e gaat staan nog dit seizoen, en wij ook geen 18e. Zal nog even een paar weekjes heel kritiek worden, maar daarna komt het goed. (ik schat zo vanaf de 19e .. (dat is een grapje). |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 13:28 schreef jacqueline het volgende:haha... inderdaad ride.. wishfull thinking. Rare competitie dit jaar. Maar.. ik denk niet dat Ajax 1e gaat staan nog dit seizoen, en wij ook geen 18e. Zal nog even een paar weekjes heel kritiek worden, maar daarna komt het goed. (ik schat zo vanaf de 19e .. (dat is een grapje). Hey... ik blijf immer positief. Vorig jaar riep ook iedereen al voor de winterstop dat wij nooit kampioen konden worden. De psv-ers moesten al lachen bij het idee dat wij hen (met 11 punten voorsprong) voorbij zouden stevenen...
En het bleek toch anders te zijn. Nu hebben we een veel kleinere achterstand en ik denk dat het nog steeds zomaar in 1x kan gaan draaien en dan hebben we veruit het beste elftal. Keeper, verdedigers, middenvelders en aanvallers zijn per persoon beter dan de meeste tegenstanders kunnen opstellen. Uitgezonderd Janssen en Affelay maar die vertrekken beide van de winter.
Feyenoord zie ik nog Europees halen.. typische knokploeg en met Burgerking erbij een gouden zet. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik weet niet of je heel serieus moet nemen nu, met je slotopmerking ;-) verder ben ik het niet helemaal met je eens dat je opstelling per persoon beter is dan de rest van de tegenstanders. Je keeper.. okay.. hoewel hij wel eens beter geweest is. Verder kijk ik niet zo veel.. (haha).. maar ik vind Eenoog niet zo'n slimme voetballer eerlijk gezegd. De Jong .. te wisselvallig. El Hamdnogwat.. prima, niet veel op af te dingen. Emanu zit met zijn hoofd ergens anders al. De Zeeuw.. ben ik niet gecharmeerd van. Eriksson.. (te) jong. ... (meer spelers ken ik niet.. haha..) |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
jammer dat ik er niet bij mag zijn de 19e ;-) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 13:28 schreef jacqueline het volgende:haha... inderdaad ride.. wishfull thinking. Rare competitie dit jaar. Maar.. ik denk niet dat Ajax 1e gaat staan nog dit seizoen, en wij ook geen 18e. Zal nog even een paar weekjes heel kritiek worden, maar daarna komt het goed. (ik schat zo vanaf de 19e .. (dat is een grapje). O pfff ik wou al zeggen hihi. Maar ik kan dat grapje wel waarderen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Na de 19de ben je blij dat je er niet bij mocht zijn. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 16:07 schreef amsterdammer113 het volgende:O ja jongens, ben even 8 weken met vakantie. Heb net mijn bazin even in haar kont gebeten. Laters!!! heb jij een lekkere bazin man?fotootje missch? hahahah |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
wie weet... alles hangt af van as zondag. als er dan geen punten gehaald worden breekt de hel los.. het is een lange busrit naar huis. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zondag vvv?of heb ikwat gemist? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
niet te geringschattend Joduh.. zal wel eens er op of er onder kunnen zijn. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik poep al in de broek voor vvv tegenwoordig man...hahaha |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ligt eraan...alleen als we gewonnen hebben.......:-) |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
we? jij en ik ? dat zal moeilijk worden momenteel haha.. wat een objectiviteit zeg! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Je heb er zin in.. wat dacht je van deze tattoo voor je buikje...
|
|
|
|