BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kansloos

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
PeterdeWit
 PeterdeWit - woensdag 24 november 2010 - 09:42   quote  deeplink  
Kansloos

De droom is uit. Met het behalen van de Champions League dachten we het allemaal: het kon wel eens een heel mooi seizoen worden. Gisteren werden we letterlijk met ons gezicht op de feiten gedrukt. Beide voeten op de vloer. Elke speler van Real was beter dan zijn Amsterdamse tegenstander. Dit keer kregen wíj voetballes. Het rare is. Ik heb er vrede mee. Ajax werd overklast. Zij waren beter. Niks aan te doen. Aan de inzet lag het niet. Die was beter dan wat we de laatste wedstrijden gezien hebben. We konden niet beter.

Verontrustend is echter het niveauverschil. Ajax heeft niets te zoeken in de Champions League, okee. Dat hadden we zo langzamerhand wel door. Maar in de Europa League horen we met dit spel ook niet thuis. VVV, NEC en Vitesse, dat zijn gelijkwaardige tegenstanders. En daar schrik ik van. (Van het niveau, niet van die clubs.)

Hoe krijgen we het oude Ajax terug? Daar is al een hoop om te doen geweest de laatste tijd. Deze nederlaag legt geen nieuw licht op de zaak. Waar ligt het aan en vooral, wat staat er te gebeuren? Ik weet het niet. Voer voor speculaas. Well wait and see.

Veel voetbalgroeten,

Peter de Wit.
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 09:48   quote  deeplink  
Nou nou Peter...

zo'n schande is het niet van Real te verliezen.
Rest valt wel mee... thuis 1-1 tegen het grote AC Milan hoor.
Niet te negatief.

VVV als gelijkwaardig noemen is Ajaxonwaardig.
Ik hou daar niet van.
Gisteren ook al aardig wat supporters voor nepperds uitgemaakt.
Je gaat gewoon nooit vroeger weg.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 09:48 schreef Ride het volgende:
Nou nou Peter...

zo'n schande is het niet van Real te verliezen.
Rest valt wel mee... thuis 1-1 tegen het grote AC Milan hoor.
Niet te negatief.

VVV als gelijkwaardig noemen is Ajaxonwaardig.
Ik hou daar niet van.
Gisteren ook al aardig wat supporters voor nepperds uitgemaakt.
Je gaat gewoon nooit vroeger weg.
inderdaad, ik ben zelf ook nog steeds vokomen verslagen, en kan weinig fatsoenlijks uitbrengen, maar als ik dan zie dat mensen eerder weggaan, of hier lees de TV hebben uitgezet, dan vind ik je inderdaad ook een nepperd...
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 24 november 2010 - 10:46   quote  deeplink  
Verliezen van Real Madrid in huidige vorm is volgens mij niet meer dan normaal, ook al is de manier waarop schrijnend te noemen. Ik wilde hier gisteren niet jullie hoop gaan betwisten, toen ik bepaalde voorspellingen zag staan. Maar ik had een gelijkspel van dit Ajax tegen Real echt een topprestatie gevonden. Zag het niet gebeuren.
nora
 nora - woensdag 24 november 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Beste Peter,
Je draaft wel erg door dat Ajax vergelijkbaar is met VVV en NEC ,als we over gisteren gaan kijken ja dan klopt het datwij veel te kort komen maar Peter dat is ook de wereldtop ,maar daar onder kunnen wij best nog wel mee komen met een 1-1 tegen toch ook geen kleine jongen AC Milan en een overwinning op Auxerre en een slemilig verlies tegen Auxerre is er dus wel degelijk hoop met wat wijzigingen in het Ajax team moeten wij weer wat gaan bouwen ,dan moeten we beginnen met Jol Adriaanse had gewoon gelijk Jol is niet geschikt voor Ajax ivm te veel verdedigend ingesteld en dat is nou net niet de kracht van Ajax ,fout van hem is te blijven spelen met spelers die te kort komen o.a de Jong loopt al maanden dramatisch te spelen omdat de man gewoon een tempo loopt en geen versnelling heeft dat geld ook voor Lindgren 2 spelers met 1 tempo zonder versnelling die heeft Eriksen wel maar die mag af en toe invallen is in potentie een veel betere voetballer sneller en techn.veel beter maar pas 18 jaar ,jozefzoon heeft na een goede wedstrijd tegen MVV geen kans meer gehad aankoop El hamd.is naast Suarez geen goed aankoop 2 ego types nast elkaar werkt niet dat had een sterk aanspeel punt moeten worden zoals pantalic ,en dan onze kleine vriend Anita had al lang vervangen moeten worden door het talent uit de jeugd Daley Blind want slechter kan hij het zeker niet doen ,en dit soort mutatie laat Jol achterwege en daarmee is hij door het ijs gezakt en heeft Cruyf en Adriaanse volkomen gelijk.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Als je zo speelt inderdaad, dan heb je nergens recht op. Maar Ajax moet beter kunnen met deze ploeg, dat heeft het ook laten zien, Tegen Juventus, en Milan werd Ajax het afgelopen jaar ook niet weggespeeld, en ook dat zijn topploegen in de wereld. Het gaat mij erom dat je niet met de instelling het veld op moet komen om een handtekening van Ronaldo te vragen aan het einde van de pot.
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 10:49 schreef remco k het volgende:
Als je zo speelt inderdaad, dan heb je nergens recht op. Maar Ajax moet beter kunnen met deze ploeg, dat heeft het ook laten zien, Tegen Juventus, en Milan werd Ajax het afgelopen jaar ook niet weggespeeld, en ook dat zijn topploegen in de wereld. Het gaat mij erom dat je niet met de instelling het veld op moet komen om een handtekening van Ronaldo te vragen aan het einde van de pot.
Daarom, PAOK verslagen.. met mazzel Dynamo verslagen.. op inzet
gelijk tegen Milan en thuis gewonnen van Auxerre, uit schlemielig verslagen door Auxerre
Voetballes van Real maar hallo... Mourinho.. wat een trainer.
Als die nu eens een uitdaging wil...moet die naar Ajax komen ;)
Brandje
 Brandje - woensdag 24 november 2010 - 11:36   quote  deeplink  
Tot aan de 0-1 speelde Ajax aardig mee daarna was het over en sluiten. Er zit totaal geen lijn in het spel met wederom als dieptepunt meneer Anita. De eerste helft werd zijn grootste manko een keer goed duidelijk. Hij gaf een diepe bal op Sulejmani die zo door kon lopen maar Anita moet vier de bal aannemen om hem onder controle krijgen en daardoor kwam Mickey buitenspel te staan
Verliezen van Madrid kan idd maar het voetbal van Ajax doet mij echt zeer om naar te kijken. Het wordt tijd voor een revolutie want dit kan zo echt niet langer. Het is weer het gevoel wat ik al jaren heb voorafgaand aan een wedstrijd en dat is dat ik bang ben voor elke tegenstander. VVV uit watnormaal een walkover moet worden maar ik ben nu al blij met een geniepige 0-1. Zo ver is het al gekomen!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door Brandje --
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 11:01 schreef Ride het volgende:

[..]

gelijk tegen Milan en thuis gewonnen van Auxerre, uit schlemielig verslagen door Auxerre
Grappig, ik zat hetzelfde te denken vanochtend, ik weet namelijk dat hij Ajax ook heel hoog heeft zitten, dit komt omdat hij natuurlijk nog met van Gaal heeft gewerkt, en die liet altijd veel banden zien bij Barca van de Ajax tijd.....
Als hij nou eens real de CL laat winnen, en dan volgend seizoen ons de goede weg op komt helpen, hij kan namelijk ook heel goed met Cruijff. (niet op reageren mensen, ik snap dat dat niet gaat gebeuren)
kwakman
 kwakman - woensdag 24 november 2010 - 11:41   quote  deeplink  
kijk geef mourinho de sleutels van een porsche en hij houdt hem heel.kwak
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 11:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Grappig, ik zat hetzelfde te denken vanochtend, ik weet namelijk dat hij Ajax ook heel hoog heeft zitten, dit komt omdat hij natuurlijk nog met van Gaal heeft gewerkt, en die liet altijd veel banden zien bij Barca van de Ajax tijd.....
Als hij nou eens real de CL laat winnen, en dan volgend seizoen ons de goede weg op komt helpen, hij kan namelijk ook heel goed met Cruijff. (niet op reageren mensen, ik snap dat dat niet gaat gebeuren)
Hebben we wel een Rus nodig die ons sponsort....
Brandje
 Brandje - woensdag 24 november 2010 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 11:01 schreef Ride het volgende:

[..]

Dat mazzel tegen Kiev vond ik eigenlijk wel meevallen. De eerste wedstrijd in Kiev was Ajax veel beter met de betere kansen. Thuis was Ajax de tweede helft heer en meester. De eerste helft in Amsterdam was Kiev idd veel beter maar goed moeten ze de kansen maar afmaken.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 11:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat mazzel tegen Kiev vond ik eigenlijk wel meevallen. De eerste wedstrijd in Kiev was Ajax veel beter met de betere kansen. Thuis was Ajax de tweede helft heer en meester. De eerste helft in Amsterdam was Kiev idd veel beter maar goed moeten ze de kansen maar afmaken.
Ik kan echt totaal niet begrijpen dat je dit zegt, Kiev had thuis met gemak 5/6 wereld grote kansen waarbij Ajax echt alle geluk van de wereld had dat daar niet uit werd gescoord, en thuis werd Ajax gewoon weggespeeld en hadden we wederom geluk dat hun afwerking zo slecht was anders had je met de rust ook met 3-0 achter gestaan. Natuurlijk ga je makkelijker speler als je voor staat, maar dat was toch echt volledig tegen de verhoudingen in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door remco k --
Brandje
 Brandje - woensdag 24 november 2010 - 11:55   quote  deeplink  
Ik zou zeggen ga de wedstrijd in Kiev even terug kijken en dan zal je zien dat ik gelijk heb.Waarom had iedereen dan zon katerig gevoel na de 1-1 in Kiev??? Juist omdat er veel meer te halen was en het daar eigenlijk al hadden moeten beslissen!!!!!
Thuis was Kiev het eerste half uur veel beter maar na de 1-0 was het Ajax heer een meester. Dus Ajax heeft gewoon terecht gewonnen over twee wedstrijden
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 24 november 2010 - 12:00   quote  deeplink  
Kwam dat niet door een rode kaart van Kiev?
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 12:05   quote  deeplink  
Iets anders... ook kansloos...

UEFA onderzoekt rode kaarten Real Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De opzettelijke rode kaarten die Real Madridspelers Xabi Alonso en Sergio Ramos in de slotfase tegen Ajax pakten, krijgen een vervolg. Trainer José Mourinho gaf het tweetal in de slotfase de opdracht een tweede gele kaart te incasseren, zodat ze geschorst zijn voor de laatste groepswedstrijd. De UEFA gaat de gang van zaken nu onderzoeken op basis van het scheidsrechtersrapport.

Xabi Alons krijgt rood. Foto: ANP Real Madrid is al geplaatst voor de volgende ronde en dus doet het afsluitende duel in de groep tegen Auxerre er niet meer toe. Mourinho fluisterde Alonso hoogstpersoonlijk in diens oor. Reservedoelman Jurek Dudek instrueerde Iker Casillas om Ramos de doeltrap te laten nemen, zodat ook hij geel kon pakken en de achtste finale met een schone lei kan beginnen.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 11:55 schreef Brandje het volgende:
Ik zou zeggen ga de wedstrijd in Kiev even terug kijken en dan zal je zien dat ik gelijk heb.Waarom had iedereen dan zon katerig gevoel na de 1-1 in Kiev??? Juist omdat er veel meer te halen was en het daar eigenlijk al hadden moeten beslissen!!!!!
Thuis was Kiev het eerste half uur veel beter maar na de 1-0 was het Ajax heer een meester. Dus Ajax heeft gewoon terecht gewonnen over twee wedstrijden
Dat was na de rode kaart, voor die kaart werden we helemaal zoek gespeeld, kreeg Kiev genoeg kansen, en leek het bij Ajax helemaal nergens na. Ik denk dat ik die wedstrijd wel redelijk in mijn hoofd heb zitten, misschien zou het verstandig zijn zelf die pot eens terug te kijken, als je wilt heb ik hem wel voor je op dvd staan...
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:05 schreef Ride het volgende:
Iets anders... ook kansloos...

UEFA onderzoekt rode kaarten Real Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De opzettelijke rode kaarten die Real Madridspelers Xabi Alonso en Sergio Ramos in de slotfase tegen Ajax pakten, krijgen een vervolg. Trainer José Mourinho gaf het tweetal in de slotfase de opdracht een tweede gele kaart te incasseren, zodat ze geschorst zijn voor de laatste groepswedstrijd. De UEFA gaat de gang van zaken nu onderzoeken op basis van het scheidsrechtersrapport.

Xabi Alons krijgt rood. Foto: ANP Real Madrid is al geplaatst voor de volgende ronde en dus doet het afsluitende duel in de groep tegen Auxerre er niet meer toe. Mourinho fluisterde Alonso hoogstpersoonlijk in diens oor. Reservedoelman Jurek Dudek instrueerde Iker Casillas om Ramos de doeltrap te laten nemen, zodat ook hij geel kon pakken en de achtste finale met een schone lei kan beginnen.
slim toch?ik wilde dat wij in zo,n positie waren....
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:12 schreef joduh het volgende:

[..]

Slim kan je het noemen, het is wel spelbederf van de hoogste orde

Gewoon 3 duels schorsen.. laten ze het in het vervolg achterwege.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door Ride --
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 24 november 2010 - 12:17   quote  deeplink  
Dat zou idd geweldig zijn. Die scheids had het ook moeten weten. Gewoon op zijn horloge wijzen dat hij tijd gaat bijtellen ipv dom meewerken aan die onzin.
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 12:20   quote  deeplink  
ach man,weddenschappen,omkoperij,smeergeld,vasthouden,knijpen,tijdrekken,schwalbes,spugen,handsgoals,ga maar door.......vind ik meer spelbederf.......
Brandje
 Brandje - woensdag 24 november 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Iets minder arrogant zou je beter passen beste Remco. Je loopt hier keer op keer op keer de pias uit te hangen die denkt alle wijsheid in pacht te hebben. helaas voor jou is dat niet altijd het geval.
Ajax heeft in Kiev gruwelijk laten liggen door de gemiste kansen en had het daar al kunnen beslissen. Rode kaart of niet. Het eerste half uur was voor Kiev in de Arena. Na de 1-0 was er niks meer aan het handje en was de wedstrijd voor Ajax.
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:20 schreef joduh het volgende:
ach man,weddenschappen,omkoperij,smeergeld,vasthouden,knijpen,tijdrekken,schwalbes,spugen,handsgoals,ga maar door.......vind ik meer spelbederf.......
hoezo meer... hoort in het rijtje van jou thuis.
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 12:48   quote  deeplink  
????
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:48 schreef joduh het volgende:
????
Jij zegt op mijn reactie dat je dat hele lijstje MEER bederf vind.

Hoort er gewoon bij tenzij je bedoelt... er is meer bederf in het voetbal...

hahahaha, snap jij het nog... ikke niet.
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 13:04   quote  deeplink  
hahaah,ik ook niet.......maar ik bedoel.....hahah weet niet wat ik bedoel......maar ik vind het niet zo erg als iemand een doodschop te geven oid......hahah succes man
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:40 schreef Brandje het volgende:
Iets minder arrogant zou je beter passen beste Remco. Je loopt hier keer op keer op keer de pias uit te hangen die denkt alle wijsheid in pacht te hebben. helaas voor jou is dat niet altijd het geval.
Ajax heeft in Kiev gruwelijk laten liggen door de gemiste kansen en had het daar al kunnen beslissen. Rode kaart of niet. Het eerste half uur was voor Kiev in de Arena. Na de 1-0 was er niks meer aan het handje en was de wedstrijd voor Ajax.
Zoals ik al zei heeft Ajax het in Kiev laten liggen, dat klopt, maar tot aan die rode kaart werden we volledig van de mat geblazen...

En kijk hier maar na, Ajax wordt wederom weggespeeld en is absoluut niet de betere van Kiev, Ajax was gewoon de gelukkigste, als Kiev 1 van die ballen er gewoon inschoot, wat echt hele grote kansen waren, dan hadden we geen CL gespeeld. Overigens was Ajax ook totaal niet goed, en was ook daar het positiespel waardeloos.

Guyt
 Guyt - woensdag 24 november 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:12 schreef joduh het volgende:

[..]

Of het slim is valt te betwijfelen. De Uefa gaat er naar kijken. Het had slimmer geweest als Mourinho het gewoon in de kleedkamer zou hebben gezegd tegen de spelers die op scherp stonden. Of die door een eventuele kaart op scherp zouden staan .Maar voor camera zag het er niet zo snugger uit. En vind ik het het niet zo slim.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Kregen beide spelers hun 1e gele kaart niet pas in de 2e helft? dan kan hij het niet bepaald in de kleedkamer zeggen..
Brandje
 Brandje - donderdag 25 november 2010 - 11:09   quote  deeplink  
Leuk dat je beelden van de thuiswedstrijd laat zien waarvan ik al bevestigd hebt dat Kiev heet eerste half uur veel beter was maar dat na de 1-0 van Ajax er niks meer aan het handje was
Guyt
 Guyt - donderdag 25 november 2010 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 21:49 schreef remco k het volgende:
Kregen beide spelers hun 1e gele kaart niet pas in de 2e helft? dan kan hij het niet bepaald in de kleedkamer zeggen..
Goed lezen Remco!!!
remco k
 remco k - donderdag 25 november 2010 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 11:11 schreef Guyt het volgende:

[..]

Goed lezen Remco!!!
Ik denk dat jij zelf niet kan lezen wat je schrijft, hoe kan hij in de rust al tegen spelers zeggen die op scherp staan dat ze dat moeten doen, beide spelers stonden niet op scherp, dus je opmerking is gewoon dom...
Ride
 Ride - donderdag 25 november 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat jij zelf niet kan lezen wat je schrijft, hoe kan hij in de rust al tegen spelers zeggen die op scherp staan dat ze dat moeten doen, beide spelers stonden niet op scherp, dus je opmerking is gewoon dom...
eeeeeh...

quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 20:00 schreef Guyt het volgende:

[..]

Of het slim is valt te betwijfelen. De Uefa gaat er naar kijken. Het had slimmer geweest als Mourinho het gewoon in de kleedkamer zou hebben gezegd tegen de spelers die op scherp stonden. Of die door een eventuele kaart op scherp zouden staan .Maar voor camera zag het er niet zo snugger uit. En vind ik het het niet zo slim.
Staat er wel ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 november 2010 door Ride --
remco k
 remco k - donderdag 25 november 2010 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 13:09 schreef Ride het volgende:

[..]

eeeeeh...

[..]

Staat er wel ;)
Beide geschorste spelers stonden in de rust nog niet op scherp, wat heeft het dan voor zin om te zeggen dat eventuele spelers die op scherp staan (waren er 0) een kaart moeten pakken, beetje zinloze opmerking dus...

Je zegt toch niet iets wat een trainer eventueel HAD moeten doen bij een bepaalde situatie, terwijl die situatie zich niet heeft voorgedaan?
remco k
 remco k - donderdag 25 november 2010 - 13:20   quote  deeplink  
Dat is hetzelfde als dat je zegt
"stel dat de Jong wel rood had gekregen in de wk finale, dan had van marwijk hem beter van te voren niet kunnen opstellen"
Ride
 Ride - donderdag 25 november 2010 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 13:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Beide geschorste spelers stonden in de rust nog niet op scherp, wat heeft het dan voor zin om te zeggen dat eventuele spelers die op scherp staan (waren er 0) een kaart moeten pakken, beetje zinloze opmerking dus...

Je zegt toch niet iets wat een trainer eventueel HAD moeten doen bij een bepaalde situatie, terwijl die situatie zich niet heeft voorgedaan?
laat maar, het is toch een WHAT IF situatie
Pietje
 Pietje - donderdag 25 november 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Slim of niet, dat maakt niks uit. En de UEFA zal er best wel even naar kijken, althans dat staat inderdaad op teletekst. En dan nog... Het roept vragen op en vervolgens uiten zij het vermoeden te hebben van opzet. Maar hoe willen of kunnen de bobo's dat in godsnaam bewijzen? Real zal er ongetwijfeld mee wegkomen! Dus heeft joduh gelijk: slim!
remco k
 remco k - donderdag 25 november 2010 - 18:40   quote  deeplink  
En al zou er opzet zijn, waar staat dat dit niet mag dan??
Guyt
 Guyt - donderdag 25 november 2010 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 14:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Slim of niet, dat maakt niks uit. En de UEFA zal er best wel even naar kijken, althans dat staat inderdaad op teletekst. En dan nog... Het roept vragen op en vervolgens uiten zij het vermoeden te hebben van opzet. Maar hoe willen of kunnen de bobo's dat in godsnaam bewijzen? Real zal er ongetwijfeld mee wegkomen! Dus heeft joduh gelijk: slim!
Ik vind het zielig. Als het tenminste zo gegaan is als gesuggereerd word.
Guyt
 Guyt - donderdag 25 november 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 18:40 schreef remco k het volgende:
Blablabla.
remco k
 remco k - donderdag 25 november 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 18:49 schreef Guyt het volgende:

[..]

Blablabla.
Goede inhoudelijke reactie van je.
Ride
 Ride - vrijdag 26 november 2010 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 18:40 schreef remco k het volgende:
In welk opzicht bedoel je dit?

Er staat ook nergens dat je niet mag bijten.. letterlijk dan
remco k
 remco k - vrijdag 26 november 2010 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 07:51 schreef Ride het volgende:

[..]

Wat is de defintie van spelbederf?? en welke straf staat daarop?? Dat is wat de aanklager zal bekijken, en naar mening was een rode kaart niet meer dan terecht, dat een club dat doet, ja inderdaad dat is niet netjes, en zwaar onsportief. Maar als je er over nadenkt gebeurt het vrij regelmatig. Stel dat Suarez op scherp staat, vandaag tegen vvv speelt volgende week tegen nec, en de wedstrijd daarna tegen Feyenoord, ik wil er wel een wedje op leggen, dat Suarez in de wedstrijd tegen vvv, mede door opdracht van Jol, een gele kaart pakt, zodat hij er tegen NEC niet bij is, maar de belangrijke pot tegen Feyeenoord wel.
Of vind je dat ik wartaal uitspreek...
Guyt
 Guyt - vrijdag 26 november 2010 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 07:51 schreef Ride het volgende:

[..]

HIHIHI.
Ride
 Ride - vrijdag 26 november 2010 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 10:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is de defintie van spelbederf?? en welke straf staat daarop?? Dat is wat de aanklager zal bekijken, en naar mening was een rode kaart niet meer dan terecht, dat een club dat doet, ja inderdaad dat is niet netjes, en zwaar onsportief. Maar als je er over nadenkt gebeurt het vrij regelmatig. Stel dat Suarez op scherp staat, vandaag tegen vvv speelt volgende week tegen nec, en de wedstrijd daarna tegen Feyenoord, ik wil er wel een wedje op leggen, dat Suarez in de wedstrijd tegen vvv, mede door opdracht van Jol, een gele kaart pakt, zodat hij er tegen NEC niet bij is, maar de belangrijke pot tegen Feyeenoord wel.
Of vind je dat ik wartaal uitspreek...
Eigenlijk zeg je nu hetzelfde als wat Guyt zei over Mourinho...

quote:

[..]

Alleen die begreep je dan weer niet?

Dus ja.. wartaal beste Remco

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 november 2010 door Ride --
Guyt
 Guyt - vrijdag 26 november 2010 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 11:09 schreef Ride het volgende:

[..]

[..]

Amen!!!
remco k
 remco k - vrijdag 26 november 2010 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 11:09 schreef Ride het volgende:

[..]

[..]

MAAR ER IS GEEN ALS DIE GASTEN STONDEN NIET OP SCHERP IN DE RUST, DUS KUN JE OOK NIKS ZEGGEN.. ER IS GEEN ALS..ER IS GEEN ALS.. ER IS GEEN ALS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ik zeg al zeker niet hetzelfde als die meelopende achtelijke debiel hiero...
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 november 2010 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

MAAR ER IS GEEN ALS DIE GASTEN STONDEN NIET OP SCHERP IN DE RUST, DUS KUN JE OOK NIKS ZEGGEN.. ER IS GEEN ALS..ER IS GEEN ALS.. ER IS GEEN ALS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ik zeg al zeker niet hetzelfde als die meelopende achtelijke debiel hiero...
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

doe eens rustig man...

ze hebben wel gelijk en jij ook alleen ontken jij weer hun gelijk..
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 november 2010 - 18:11   quote  deeplink  
kl1118rodeolifant.jpg
remco k
 remco k - vrijdag 26 november 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 18:10 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

doe eens rustig man...

ze hebben wel gelijk en jij ook alleen ontken jij weer hun gelijk..
Hij heeft geen gelijk, hoe had Mourinho iets kunnen zeggen in de rust terwijl er niemand op scherp stond? NIET.. punt klaar einde discussie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kansloos

0.0098140