BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: Ik ben een vechter

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - zondag 05 december 2010 - 15:46   quote  deeplink  
baab als trainer/speler :))
MMM
 MMM - zondag 05 december 2010 - 15:47   quote  deeplink  
Dat hoeft ook weer niet maar ik vind Been te soft.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 05 december 2010 - 15:48   quote  deeplink  
Hij moet is ff een keer met de vuist op tafel slaan en ze eens goed op de klote geven.
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 december 2010 - 15:51   quote  deeplink  
Niet alleen Been is te soft maar onze ....mister Feyenoord ron V is ook een softie
moet je het intervieuw eens horen . Ron geef eens iemand op zijn klote of deel eens een rotschop uit aan je tegenstander zodat de vlam in de pan slaat.Maar we missen dat soort spelers. Haal een engelse verdediger en een spits zondser tanden maar met agressie
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 december 2010 - 15:58   quote  deeplink  
Hij had t wel over domme overtredingen toch?
sterski010
 sterski010 - zondag 05 december 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Ik word moe van zn wisselbeleid. Als die zn elftal een mager viertje geeft vraag ik me af wat voor cijfer hij voor zich zelf in gedachte had. Biseswar was de enige van wie al het gevaar kwam en die haalt ie er af voor Bruins? Dan spoor je echt niet...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 05 december 2010 - 18:19   quote  deeplink  
Mario slaapt onder een Luigi dekbed
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 december 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 18:19 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Mario slaapt onder een Luigi dekbed
Hahaha! Zal z'n vrouw leuk vinden!
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 december 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 16:18 schreef sterski010 het volgende:
Ik word moe van zn wisselbeleid. Als die zn elftal een mager viertje geeft vraag ik me af wat voor cijfer hij voor zich zelf in gedachte had. Biseswar was de enige van wie al het gevaar kwam en die haalt ie er af voor Bruins? Dan spoor je echt niet...
Hoeveel doelpunten had diego gemaakt voor z'n wissel? Iederéén loopt hier te roepen dat van haaren kut liep te voetballen, wie had hij dan moeten in brengen om Luc in stelling te brengen?
craven
 craven - zondag 05 december 2010 - 19:01   quote  deeplink  
geen idee, denk dat 80% frustratie is...maar goed...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 december 2010 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 18:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoeveel doelpunten had diego gemaakt voor z'n wissel? Iederéén loopt hier te roepen dat van haaren kut liep te voetballen, wie had hij dan moeten in brengen om Luc in stelling te brengen?
Tegen die wissels was verder niet veel in te brengen. Lange lijst blessures nietwaar.
Zorgwekkender is dat er steeds minder een teamverband is te herkennen.
En laat er in godsnaam een ijzervreter komen in de winterstop.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 december 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Joh dr komt he-le-maal niemand
sterski010
 sterski010 - zondag 05 december 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 18:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoeveel doelpunten had diego gemaakt voor z'n wissel? Iederéén loopt hier te roepen dat van haaren kut liep te voetballen, wie had hij dan moeten in brengen om Luc in stelling te brengen?
Hij had El Ahmadi gewoon moeten laten staan. Dat laffe gedoe met wissels uit voorzorg werkt niet.Eindstand haalt ie Wijnaldum ook nog van de 10 af en spelen we met een compleet nieuw middenveld. Das goed voor een team waar elk automatisme zowiezo al ontbreekt....
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 december 2010 - 19:17   quote  deeplink  
El ahmadi speelde wel met vuur.
Maar Bossen kon t eigenlijk niet maken Feyenoord nu WEL rood te geven na de blunder met de keeper.

maar is achteraf gelul
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 december 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 19:12 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Hij had El Ahmadi gewoon moeten laten staan. Dat laffe gedoe met wissels uit voorzorg werkt niet.Eindstand haalt ie Wijnaldum ook nog van de 10 af en spelen we met een compleet nieuw middenveld. Das goed voor een team waar elk automatisme zowiezo al ontbreekt....
Als automatismen ontbreken maakt het dus ook niet uit als je een elftal wijzigt. Ik heb ook geen idee wat er moet gebeuren om die gasten weer aan het voetballen te krijgen, maar ik denk vooral dat als Been er niet in slaagt hier een Feyenoord waardig elftal van te maken het niemand lukt.
sterski010
 sterski010 - zondag 05 december 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 19:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als automatismen ontbreken maakt het dus ook niet uit als je een elftal wijzigt. Ik heb ook geen idee wat er moet gebeuren om die gasten weer aan het voetballen te krijgen, maar ik denk vooral dat als Been er niet in slaagt hier een Feyenoord waardig elftal van te maken het niemand lukt.
Het hoeft van mij niet eens Feyenoord-waardig meer dit jaar, maar eredivisie-waardig zou toch echt geen probleem moeten zijn met deze selectie. Ik betwijfel het dus ondertussen of een ander het niet beter zou doen.
craven
 craven - zondag 05 december 2010 - 19:27   quote  deeplink  
.....
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 december 2010 - 19:40   quote  deeplink  
T boeit me eigenlijjk geen reet meer zolang je maar niet degradeert.
MMM
 MMM - zondag 05 december 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 18:19 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Mario slaapt onder een Luigi dekbed
Zou me niet verbazen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 december 2010 - 20:48   quote  deeplink  
BEEN ik ben een vechter ,don quichotte was dat ook!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 05 december 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 19:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als automatismen ontbreken maakt het dus ook niet uit als je een elftal wijzigt. Ik heb ook geen idee wat er moet gebeuren om die gasten weer aan het voetballen te krijgen, maar ik denk vooral dat als Been er niet in slaagt hier een Feyenoord waardig elftal van te maken het niemand lukt.
Lijfstraffen
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 05 december 2010 - 21:01   quote  deeplink  
En Bruins als voorbeeld stellen.
Els
 Els - zondag 05 december 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Nee hoor, dit schijnt één van Mario's favoriete liedjes te zijn ...
Van mij is dat 'I want it all' maar dat zal het hele seizoen behoorlijk sneu zijn.
KutFeyenoord.
En 't is vast geen 80% frustratie, maar gewoon de volle 100%. Ik word er helemaal gek van dat ze op mentaliteit en inzet tekort komen. Stelletje prutsers. Heb altijd geleerd dat een prestatie voor 10% inspiratie en voor 90% transpiratie is. Die arrogante vedetjes bij Feyenoord denken dat ze het op talent alleen wel redden. Vraag me ook ernstig af of de complete aftakeling van Feyenoord hun echt wel raakt, of dat ze alleen maar met hun zaakwaarnemer evalueren, wat dit voor hun carriere zal betekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 december 2010 door Els --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 05 december 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 23:14 schreef Els het volgende:

[..]

Van mij is dat 'I want it all' maar dat zal het hele seizoen behoorlijk sneu zijn.
KutFeyenoord.
Nou Els nogal grof in de mond vandaag
Els
 Els - zondag 05 december 2010 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 23:28 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Nou Els nogal grof in de mond vandaag
Ik ben ook zo ongelofelijk kwaad. Laat me maar ff, na 6 nachtjes slapen is het wel weer over en ben ik weer m'n oude, vriendelijke, verdraagzame zelf. Maar nu ff niet, en kan iedereen de tering en de tyfus krijgen.
Gelukkig was m'n neefje gewoon leuk, met de Sinterklaasviering. Heb ik toch nog een lichtpuntje gezien.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 05 december 2010 - 23:34   quote  deeplink  
Het was weer droevig vandaag, een nieuw dieptepunt.
Zelfs willem 2 uit is lastig voor de jongens
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 december 2010 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 23:28 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Nou Els nogal grof in de mond vandaag
Nou ja...Wie niet? En terecht.
Els
 Els - zondag 05 december 2010 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
BEEN ik ben een vechter ,don quichotte was dat ook!!
Als dat waar is, moet Been geen moment meer nadenken. Schoenen aan, en het veld in.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 05 december 2010 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 23:36 schreef Els het volgende:

[..]

Als dat waar is, moet Been geen moment meer nadenken. Schoenen aan, en het veld in.
Hij moet ze 3 dagen om het veld laten rennen, 24 uur per dag
Els
 Els - zondag 05 december 2010 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 23:40 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Hij moet ze 3 dagen om het veld laten rennen, 24 uur per dag
Of terug laten lopen vanuit Tilburg. Niet echt origineel, maar geeft mij wel enige genoegdoening.
just-me
 just-me - maandag 06 december 2010 - 06:03   quote  deeplink  
Ik vind Been een sympathieke gozer, en velen anderen denk ik. Maar hij begint daar nu wat teveel op in te tappen. Ik begin zo langzamerhand een beetje moe te worden van die schijtlollige opmerkingen enerzijds en getimede pijniging anderzijds. Het is allemaal net een beetje te onnatuurlijk, een beetje te weinig vanuit zijn ziel en teveel vanuit een geprojecteerd beeld.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 december 2010 - 08:22   quote  deeplink  
Ben ik met je e3ens,
maar hoe anders? Wat minder sowieso, maar elke andere manier wordt hoe dan ook afgestraft: dooe Legioen en/of pers.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 06 december 2010 - 08:51   quote  deeplink  
OPROTTEN MET DIE TERING BEEN...1,5 jaar ellende met hem
Milo
 Milo - maandag 06 december 2010 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 23:14 schreef Els het volgende:

[..]

Van mij is dat 'I want it all' maar dat zal het hele seizoen behoorlijk sneu zijn.
KutFeyenoord.
En 't is vast geen 80% frustratie, maar gewoon de volle 100%. Ik word er helemaal gek van dat ze op mentaliteit en inzet tekort komen. Stelletje prutsers. Heb altijd geleerd dat een prestatie voor 100% inspiratie en voor 90% transpiratie is. Die arrogante vedetjes bij Feyenoord denken dat ze het op talent alleen wel redden. Vraag me ook ernstig af of de complete aftakeling van Feyenoord hun echt wel raakt, of dat ze alleen maar met hun zaakwaarnemer evalueren, wat dit voor hun carriere zal betekenen.
hehe nu heb ik ook het idee dat iemand mij nu ook begrijpt!
kenkerzooi klote gasten, lummels, prutsers echt iedereen ze hadden een goede stap vooruit kunnen maken!

MARIO ROT THE FUCK OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 december 2010 - 10:02   quote  deeplink  
als supporter die niet meedoet aan spreekkoren en geweld,maar wel een echte supporter sluit ik mij aan bij Els.Ik mis een speler die de boel op scherp zet dmv inzet en die zijn bek open durft te trekken,want geef toe Ron v met zijn radio commentaar was wel heel zwak.Mario zet je geld op een ander aanvoerder die zijn bek opentrekt en niet achteraf,en nog een tip Mario laat je achter de schermen adviseren door Wilem v H .Ik kan namelijk nog steeds geen systeem vinden.Nog een gratis tip als Thomasson niet fit meer wordt afkeuren en voor dat salaris is wel een speler die wil komen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 december 2010 - 10:03   quote  deeplink  
Misschien dat de Beuk wat gif kan brengen?
KKL
 KKL - maandag 06 december 2010 - 10:06   quote  deeplink  
Ron Vlaar stelt de prestatie van zijn collega's ter discussie en vraagt of het onderhand eens geen tijd wordt dat ze wakker worden. En Mario Been had in Tilburg na de vertoning die als 'Willem II-Feyenoord' op het affiche stond een mager viertje over voor zijn jongens. Ik vind dat goede signalen vanuit het kamp van de serieuze degradatiekandidaat die Feyenoord heet.
Het heeft misschien te maken met de hartveroverende, paginagrote advertentie die Pim Blokland zaterdag in het AD had staan. Deze man, een Feyenoorder van de beste soort, heeft samen met wat vriendjes al twintig miljoen euro bij elkaar geraapt voor zijn club. Hij roept andere Feyenoorders, ook de wat minder vermogenden onder hen, op zich aan te sluiten bij zijn vrienden en die van Feyenoord.

Uit zo'n advertentie zou je de conclusie kunnen trekken dat het met die club weer wel goed komt. Zeventien puntjes? Geen probleem, joh. Zoiets moet over de spelers van Been heen gedaald zijn. Dus toen ze op zondagochtend met de slaap nog in hun ogen in Tilburg van start gingen, waren ze kennelijk even vergeten dat hun tegenstander een concurrent was. Het grote Feyenoord is in Tilburg voor de zoveelste keer door een ondergrens heen gezakt. Ik geloof dat ik twee keer iemand met een geel shirt aan in alle rust met buitenkant voet op het doel van Willem II zag schieten. Daar moet een trainer van een degradatiekandidaat gek van worden. En Been werd er dus ook gek van.

Of ze nu Castaignos, Wijnaldum of Cabral heten, het is allemaal jong en moet een hoop leren, het zal allemaal wel. Ik wil het niet eens meer hóren. Maar als je al die Feyenoorders die hun laatste euro's in hun club zouden moeten willen steken, van die intentie af wil brengen, dan moet je voetballen zoals gisteren in Tilburg.

Een aanfluiting was het. En dat is nog niet zo erg, je raakt eraan gewend. Erger is dat het ook een klap in het gezicht van weldoener Blokland en zijn vrienden is. (CHRIS VAN NIJNATTEN)
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 december 2010 - 10:12   quote  deeplink  
waar zijn ze gebleven de wolfjes ,gobbeltjes,enzv huur een speler met agressie
in plaats van de zijde zachte acties van Bruins en de R&B boys.
van mij part een speler met (nog) minder capaciteiten maar een echte vechter.
Mario je bent geen vechter, meer een man die de middenweg bewandelt
Verbeek was een vechter en kijk eens wat hij nu weer met AZ flikt. 2011 het jaar van de grote ingreep verkoop de zgn vedetten .Liever trots in de nacompetitie dan dit arrogante zooitje.
MMM
 MMM - maandag 06 december 2010 - 15:25   quote  deeplink  
http://www.toonvandriel.nl/home/461/trainer-been
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 december 2010 - 15:28   quote  deeplink  
http://www.toonvandriel.nl/home/460/feyenoord-presenteert-van-beukering
MMM
 MMM - maandag 06 december 2010 - 15:30   quote  deeplink  
Zijn altijd leuk die stripjes! http://www.toonvandriel.nl/ en http://www.nusport.nl/fc-knudde/
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 december 2010 - 15:30   quote  deeplink  
Stamgasten +1!
MMM
 MMM - maandag 06 december 2010 - 15:31   quote  deeplink  
Eens.

Toon van Driel +1
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 december 2010 - 15:34   quote  deeplink  
2010-09-22-talent-thumb.jpg
2010-09-22-talent.jpg
KKL
 KKL - maandag 06 december 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 15:45 schreef MMM het volgende:
Weer dat domme gelul van 'm.. 'We moeten er met elkaar over praten, met elkaar zitten en volgende week er weer staan.'

Ik word er zo moe van.
Wat moet hij dan zeggen?

Spelers afslachten voor de camera?
Zelf opstappen?

Wat schiet je daarmee op?

Weet je waar ik moe van wordt?
Van dat gelul over trainers......vorig seizoen had Mario het geweldig gedaan en nu kan hij erop eens niets van!???

Zelfde bij die neuzen!
Vorig was die Bolle de beste trainer sinds jaren en nu kan hij oprotten!

Het is allemaal emotioneel en dom napraten van elkaar!

Zelfde met Ron Jansz....wereldtrainer volgens velen!
Bakt er nu weinig van bij Heerenveen!

Bij Az zit een oude bekende van ons......was het bij ons ook niet!

Bij Heralces en Az doet hij het fantastisch!?

Je bent als trainer zo goed als je selectie is....

Wat een gelul allemaal!

Hup ons!

MARIO//HELD
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 december 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Eens KKL, ben alleen bang dat je het 20.000 keer kunt herhalen.
En een alternatief????
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 december 2010 - 17:22   quote  deeplink  
+1 voor KKL

Alleen denk ik niet dat er een beter alternatief is; Been heeft hoe dan ook een echt Feyenoord hart, iedereen die daar aan twijfelt spoort niet.

Tevens vind ik ook niet dat de mensen die het 'eens' zijn met Been een alternatief moeten bedenken (als dat al nodig is) maar de mensen die na deze wedstrijd roepen wat een slechte trainer Mario is, hoor je helemaal niet. Vraag me af wie hun kunnen bedenken die de lastige positie van Mario wilt overnemen!

Mario Been, ik sta (in zekere zin) achter hem..!
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 december 2010 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 15:34 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Patrick kluivert?
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 december 2010 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 16:10 schreef KKL het volgende:

[..]

Wat moet hij dan zeggen?

Spelers afslachten voor de camera?
Zelf opstappen?

Wat schiet je daarmee op?

Weet je waar ik moe van wordt?
Van dat gelul over trainers......vorig seizoen had Mario het geweldig gedaan en nu kan hij erop eens niets van!???

Zelfde bij die neuzen!
Vorig was die Bolle de beste trainer sinds jaren en nu kan hij oprotten!

Het is allemaal emotioneel en dom napraten van elkaar!

Zelfde met Ron Jansz....wereldtrainer volgens velen!
Bakt er nu weinig van bij Heerenveen!

Bij Az zit een oude bekende van ons......was het bij ons ook niet!

Bij Heralces en Az doet hij het fantastisch!?

Je bent als trainer zo goed als je selectie is....

Wat een gelul allemaal!

Hup ons!

MARIO//HELD
100% eens!
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 19:45   quote  deeplink  
Been hoeft van mij niet weg, of, beter gezegd, als het aan mij ligt mag hij niet weg. Maar er moet wel wat gebeuren, ze moeten in snel tempo stappen maken, allemaal. Zelfkritiek, niet accepteren dat je verliest omdat je jong bent, maar hard werken, aan jezelf, aan het team en het feit dat je jong bent als een voordeel zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: Ik ben een vechter









0.0073459