|
|
Houben
|
|
|
Het vaalt mij de laatste tijd steeds vaker op dat we steeds vaker balverlies lijden door Siem de jong, ook denkt hij te vaak dat hij een man kan passeren en dribbelt zich vaker vast in de verdediging van onze tegenstanders. ook zijn handelingssnelheid ligt naar mijn mening veel te laag. Wat zijn jullie meningen? |
|
|
|
|
nonz
|
|
|
Wat denk je van urby die kerel speelde helemaal een bagger pot wat een balverslies |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
siem de jong moeten ze op een andere manier gebruiken. |
|
|
|
|
Houben
|
|
|
in combinatie met pantelic was het vorig seizoen goed. toen scoorde hij doelpunten maar dit seizoen speelt hij als een krant! hij komt nog geen prullenbak voorbij ...
@ nonz : ik heb het niet alleen over de wedstrijd tegen real madrid, mijn mening is gebaseerd op het lopende seizoen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Pfffffffffffffff is al een topic dat over Urby gaat. Siem de Jong heb je op dit moment helemaal niets aan. Word al moe als ik zn naam bij de basis 11 zie staan. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 19:23 schreef Houben het volgende:Het vaalt mij de laatste tijd steeds vaker op dat we steeds vaker balverlies lijden door Siem de jong, ook denkt hij te vaak dat hij een man kan passeren en dribbelt zich vaker vast in de verdediging van onze tegenstanders. ook zijn handelingssnelheid ligt naar mijn mening veel te laag. Wat zijn jullie meningen? Siem de Jong heeft vorig jaar 10 keer gescoord in 10 wedstrijden, daar teert hij nu nog steeds op. Vind het een hele matig speler. Veels te licht voor AJAX. Alleen in een heel goed draaiend team kan hij net meekomen. ALs je dan 10 keer scoort, lijkt het net of je heel goed ben. Dan is dus niet zo. Nu heel het team bagger is, valt zijn onkunde dubbel op.
Wat mij betreft niet/nooit meer opstellen. Loopt alleen maar in de weg. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 19:42 schreef Houben het volgende:in combinatie met pantelic was het vorig seizoen goed. toen scoorde hij doelpunten maar dit seizoen speelt hij als een krant! hij komt nog geen prullenbak voorbij ... @ nonz : ik heb het niet alleen over de wedstrijd tegen real madrid, mijn mening is gebaseerd op het lopende seizoen Hihi dat van die prullenbak maar is wel zo. Zo jammer dat hij het niet meer heeft. |
|
|
|
|
Houben
|
|
|
met alle repect ik vind dat hij meer een voetballer voor Roda / Groningen etc is. dat is meer het 'niveau van Siem de jong' |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
geen onzin maximus.. tis een waardeloze voetballer PUNT... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 19:42 schreef Houben het volgende:in combinatie met pantelic was het vorig seizoen goed. toen scoorde hij doelpunten maar dit seizoen speelt hij als een krant! hij komt nog geen prullenbak voorbij ... @ nonz : ik heb het niet alleen over de wedstrijd tegen real madrid, mijn mening is gebaseerd op het lopende seizoen De Jong speelt niet ineens slechter, hij speelt anders, of laten we zeggen, moet anders spelen, dat komt door Hammie, de Jong moet nu de steekpasses verzenden, en dat kan hij helemaal niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je kan een ander nog wel in z'n waarde laten over zijn mening toch? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Siem heeft een prachtige techniek, hij is natuurlijk geen Sneijder of Van der Vaart, en heeft de pech dat er geen leider op het middenveld is bij Ajax. Vorig seizoen in 433 liep het goed met Siem op 10, nu speelt Ajax 442 en is het gewoon bagger wat Siem laat zien, en vooral wat Enoh, Suarez, Mounir en De Zeeuw laten zien. |
|
|
|
|
Mastercoen
|
|
|
Ik denk dat niet alleen de jong het niveau niet aan kan maar ook; Anita, De Zeeuw, Enoh, Emanuelson, Suljimani, lindgren, Mido en ik denk het merendeels van de selectie. Nationaal nog net, internationaal forget it! Alleen de Steek is van internationaal niveau, verthongen aldewereld en v/d wiel hebben nog mogelijkheden |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ajax speelt dit seizoen ook 433 alleen is Mounir geen diepe spits die de bal vasthoudt maar is net als Luis een zwervende speler. Dus het wordt tijd voor Mido in de spits want die kan wel een bal vasthouden als diepe spits. Maar de Jong komt in mijn ogen ook te kort tenminste op de plaats waar hij nu speelt want het is geen speler die de steekpasjes geeft. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Vorig seizoen speelde hij geweldig en kon hij het niveau makkelijk aan. Dit jaar gaat het duidelijk minder en denk ik dat je andere de kans moet geven. Waarom niet zo: Sulejmani-El Hamdaoui-Suarez Emanuelson-De Zeeuw-Enoh
en dan de bekende verdediging (met Toby natuurlijk) Ik heb alleen geen idee hoe te spelen nu Suarez weg is. We kunnen 4-4-2 met El Ham en Mickey in de spits maar ik heb liever 4-3-3 |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
De handelingsnelheid van De Jong is te laag. Maar dat ik bij meer spelers. Het is een bal aannemen, dan iemand zien vrijlopen en vervolgens passen. Dan staat er inmiddels iemand van Real tussen, want die voelen dat wel aan. Die hebben dat inzicht. Als je tegen VVV speelt red je hij het wel. Maar De Jong is niet de enige. Ook bijvoorbeeld De Zeeuw en Anita handelen te traag. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Jongens qua systeem maakt het niks uit wat je speelt het gaat er om wat je indivueel kan om bij Ajax mee te kunnen draaien en dat hebben we Dinsdag ook weer kunnen zien veel ajacieden komen te kort.Ik wil er twee uitpikken die als spelers op elkaar lijken dat zijn Siem de Jong en Rasmus Lindgren .Tekortkomingen zijn handelings snelheid en start snelheid alles gaat in 1 tempo wel een redelijke techniek maar dat is goed voor Groningen en Roda maar zeer beslist te kort voor Ajax maar wat ik zo erg vind en dat is de schuld van Jol hij laat hem al weken staan terwijl hij een aanfluiting is in het veld ,je kon het goed zien tegen real hoe de Jong totaal uit de wedstrijd werd gespeeld de snelheid van bal behandeling en de techniek die zelfs de B cat.van Real beter beheerst als menig ajacied de conclusie is dat wij met dit team met de zwakke schakels Siem de Jong en Rasmus Lindgren en Anita het niet gaan redden niet om het kampioenschap en ook niet in Europa. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Niks meer aan je verhaal toe te voegen Nora!!! Helaas denken veel mensen en Jol er anders over. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Maar waarom was het vorig seizoen dan wel goed genoeg. Was dat alleen aan de kwaliteit van Pantelic te wijten of was de speelwijze toen beter voor Siem Vorig jaar de meest gelauwerde speler na Suarez vanwege zijn effectiviteit. Snap best dat je nu kan zien dat hij niet goed speelt maar of hij het niveau niet aan kan? Als het team ongewijzigd was ten opzichte van eind vorig seizoen dus met Pantelic en Rommedahl inclusief de Jong was het misschien heel anders gelopen binnen Europa. Hadden we thuis denk ik AC wel verslagen en misschien gelijk gespeeld tegen Real (alhoewel die lichtjaren verwijderd is van de subtop van Europa) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 09:05 schreef PETER111 het volgende:Vorig seizoen speelde hij geweldig en kon hij het niveau makkelijk aan. Dit jaar gaat het duidelijk minder en denk ik dat je andere de kans moet geven. Waarom niet zo: Sulejmani-El Hamdaoui-Suarez Emanuelson-De Zeeuw-Enoh en dan de bekende verdediging (met Toby natuurlijk) Ik heb alleen geen idee hoe te spelen nu Suarez weg is. We kunnen 4-4-2 met El Ham en Mickey in de spits maar ik heb liever 4-3-3 Ik zou zonder maar ook met Luis 4231 spelen. Enoh en De zeeuw met daarvoor Mickey--Eriksen--Mounir. En Mido in de spits. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 10:39 schreef Ride het volgende:Maar waarom was het vorig seizoen dan wel goed genoeg. Was dat alleen aan de kwaliteit van Pantelic te wijten of was de speelwijze toen beter voor Siem Vorig jaar de meest gelauwerde speler na Suarez vanwege zijn effectiviteit. Snap best dat je nu kan zien dat hij niet goed speelt maar of hij het niveau niet aan kan? Als het team ongewijzigd was ten opzichte van eind vorig seizoen dus met Pantelic en Rommedahl inclusief de Jong was het misschien heel anders gelopen binnen Europa. Hadden we thuis denk ik AC wel verslagen en misschien gelijk gespeeld tegen Real (alhoewel die lichtjaren verwijderd is van de subtop van Europa) Ik berijp die ophef over Rommedahl eigenlijk niet zo heel goed want die was ook onder Jol het meerendeel van de wedstrijden wisselseler en als het niet liep ging Pantelic eruit. Luis naar de spits en Rommedahl op rechts. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Zet Eriksen toch gewoon in de basis.... |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 19:23 schreef Houben het volgende:Het vaalt mij de laatste tijd steeds vaker op dat we steeds vaker balverlies lijden door Siem de jong, ook denkt hij te vaak dat hij een man kan passeren en dribbelt zich vaker vast in de verdediging van onze tegenstanders. ook zijn handelingssnelheid ligt naar mijn mening veel te laag. Wat zijn jullie meningen? Echt bizar om een topic te beginnen over siem de jong als suarez en hamdoei nu al 4 wedstrijden achter elkaar niet gescoord hebben net zoals de rest van ajax.
Het niveau op dit forum is echt bedroevend laag, totale idioten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 november 2010 door 1nummer14 -- |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
Jol moet oprotten, hij is geen goede trainer. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: Dit is wel van een hoog niveau? |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
Mijn mening is altijd van hoog niveau. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: Haha, en dat bepaal jij?! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 19:23 schreef Houben het volgende:Het vaalt mij de laatste tijd steeds vaker op dat we steeds vaker balverlies lijden door Siem de jong, ook denkt hij te vaak dat hij een man kan passeren en dribbelt zich vaker vast in de verdediging van onze tegenstanders. ook zijn handelingssnelheid ligt naar mijn mening veel te laag. Wat zijn jullie meningen? dat je een kneus bent. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: Woow, jij bent stoer voor een 14-jarige |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: garbage in is garbage out. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NIet echt een heel hoog niveau... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: Nee, je vader wel hoorde ik...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 november 2010 door PETER111 -- |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: nee van hem niet, ik zeg toch garbage in garbage out. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: melden bij de politie! |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: Hij zit al achter tralies En je moeder achter de ramen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 november 2010 door PETER111 -- |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: je zegt nee maar ik geloof je niet.
Er is NIETS stoers aan een 14-jarige. Hoe oud ben jij? |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: En waarom zou ik dat jou vertellen? |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: Bang dat jij aan de galg gaat? |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: nee
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Eriksen is een lieve jongen die zal net als Assattie altijd een talent blijven. we moeten meer een Janssen van twente hebben, die heeft meer haar op zijn..... Ik snap niet waarom iedereen zo met die Eriksen wegloopt, onbegrijpelijk hij voegt totaal niets toe! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: er is niets mis met goede hoeren! |
|
|
|
|
Gerard_S
|
|
|
back to the topic plz !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heel erg origineel, moeder grapjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eriksen is een lieve jongen die zal net als Assattie altijd een talent blijven. we moeten meer een Janssen van twente hebben, die heeft meer haar op zijn..... Ik snap niet waarom iedereen zo met die Eriksen wegloopt, onbegrijpelijk hij voegt totaal niets toe! Voegt meer toe dan welke andere speler dan ook sinds het vertrek van Snijder op de 10 positie. Die jongen zet iedere wedstrijd dat hij speelt mensen voor de keeper met steekpasses, of is dat niet de hoofdtaak voor een 10 bij Ajax? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Siem de Jong kan het niveau wel aan. dat heeft hij vorig jaar laten zien. Hij moet alleen in een goed draaiend elftal spelen met een aanspeelpunt die ruimte voor hem maakt. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 00:59 schreef PSVMocro het volgende:Siem de Jong kan het niveau wel aan. dat heeft hij vorig jaar laten zien. Hij moet alleen in een goed draaiend elftal spelen met een aanspeelpunt die ruimte voor hem maakt. +1
Dat ik het met een psv-er eens moet zijn... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eriksen is een lieve jongen die zal net als Assattie altijd een talent blijven. we moeten meer een Janssen van twente hebben, die heeft meer haar op zijn..... Ik snap niet waarom iedereen zo met die Eriksen wegloopt, onbegrijpelijk hij voegt totaal niets toe! Meningen verschillen, maar ik ben het totaal niet met je eens. Je kunt gewoon zien dat die jongen goed kan voetballen. In een gezond Ajax was ie allang tot wasdom gekomen, maar Ajax is ziek. |
|
|
|