|
|
ancifr
|
|
|
hoe oud zijn jullie 12 kinderachtige forum dit |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 00:59 schreef PSVMocro het volgende:Siem de Jong kan het niveau wel aan. dat heeft hij vorig jaar laten zien. Hij moet alleen in een goed draaiend elftal spelen met een aanspeelpunt die ruimte voor hem maakt. Ben jij dit jaar niet buiten geweest ,vorig jaar een aantal keren geluk gehad je moet kijken naar zijn voetbal kwaliteiten te trage starter zijn handelings snelheid is te laag en zijn techniek is matig ,geen slechte voetballer maar te licht voor Ajax ,het talent Erikson is techn.beter hij is sneller en zijn handelingssnelheid is hoger.Dus de Jong op de bank en Erikson laten spelen incl.zijn foutjes (18 jaar) dat mag. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 13:45 schreef alibabba het volgende:[..] Meningen verschillen, maar ik ben het totaal niet met je eens. Je kunt gewoon zien dat die jongen goed kan voetballen. In een gezond Ajax was ie allang tot wasdom gekomen, maar Ajax is ziek. Belachelijk dit is eenvan de grootste talenten hij is techn.hij is echt snel zijn handelingssnelheid is goed hij moet gewoon spelen inplaats van de Jong die beslist te kort komt voor Ajax ,en Eriksen mag met zijn 18 jaar ook nog foutjes maken en gooi Anita er aub uit en zet Blind daar neer . |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eriksen is een lieve jongen die zal net als Assattie altijd een talent blijven. we moeten meer een Janssen van twente hebben, die heeft meer haar op zijn..... Ik snap niet waarom iedereen zo met die Eriksen wegloopt, onbegrijpelijk hij voegt totaal niets toe! Ook ik loop tot nu toe nog niet weg met Eriksen. Hij heeft in mij ogen tot nu toe niets laten zien. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind siem de jong flink tekort komen......en vorig jaar draaide hij alleen zo goed mee omdat hij in een lopend team speelde......vorig jaar had zelfs ik een goed seizoen mee kunnen draaien man....hahahahah |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 14:40 schreef nora het volgende:[..] Ben jij dit jaar niet buiten geweest ,vorig jaar een aantal keren geluk gehad je moet kijken naar zijn voetbal kwaliteiten te trage starter zijn handelings snelheid is te laag en zijn techniek is matig ,geen slechte voetballer maar te licht voor Ajax ,het talent Erikson is techn.beter hij is sneller en zijn handelingssnelheid is hoger.Dus de Jong op de bank en Erikson laten spelen incl.zijn foutjes (18 jaar) dat mag. Goed lezen wat ik heb geschreven. Ik zeg dat De Jong het niveau aan kan, Ik heb nergens gezegd dat hij technisch beter is dan Eriksen. Het probleem van De Jong is onduidelijkheid van de spitsen. Hij lijkt mij meer een speler die op basis van vaste patronen wel de goede keuzes kan maken, maar niet mee kan in het intuïtieve voetbal van Suarez en El Hamdaoui. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 15:33 schreef PSVMocro het volgende:[..] Goed lezen wat ik heb geschreven. Ik zeg dat De Jong het niveau aan kan, Ik heb nergens gezegd dat hij technisch beter is dan Eriksen. Het probleem van De Jong is onduidelijkheid van de spitsen. Hij lijkt mij meer een speler die op basis van vaste patronen wel de goede keuzes kan maken, maar niet mee kan in het intuïtieve voetbal van Suarez en El Hamdaoui. Zie Pantelic... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 15:33 schreef PSVMocro het volgende:[..] Goed lezen wat ik heb geschreven. Ik zeg dat De Jong het niveau aan kan, Ik heb nergens gezegd dat hij technisch beter is dan Eriksen. Het probleem van De Jong is onduidelijkheid van de spitsen. Hij lijkt mij meer een speler die op basis van vaste patronen wel de goede keuzes kan maken, maar niet mee kan in het intuïtieve voetbal van Suarez en El Hamdaoui. Precies! |
|
|
|
|
Dweyer
|
|
|
Het hele middenveld draait niet op het moment. Dat is omdat je niet met Suarez en El Hamdaoui samen voorin kan spelen. Vooral niet met de laatste. Hij maakt een paar mooie goals en iedereen houdt van hem, terwijl hij de rest van de wedstrijd iedereen in de weg loopt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Suarez en Hammie kunnen prima samen spelen, er zitten alleen te weinig voetballende middenvelders in ons elftal, daarom draait het middenveld niet... |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
siem de jong is te slecht voor ajax, hij heeft een draaicirkel van een vrachtwagen met oplegger. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 23:19 schreef AFCAKAMPEN het volgende:siem de jong is te slecht voor ajax, hij heeft een draaicirkel van een vrachtwagen met oplegger. Volgens mij is hij langzamer dan dat |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
ja laat hem aub vertrekken en zijn slechte matties urby anita en lindgren meenemen, een schande zijn zij voor ajax. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
Urby moet je idd deze winterstop verkopen...dan houd je er nog een beetje geld aan over. Maar dit ff off-topic. |
|
|
|