|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zou natuurlijk wel een enorme stunt zijn, . . dat dan weer wel . . . . |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lijkt mij ook maar is ff afwachten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het houd de Baap topic schoon he!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: sowieso afwachten ja, maar stel je voor, . . zou wel leuk zijn om in 't stadion te horen; . . "De beuk-er-in" !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Reken daar maar niet op. Als De BurgerKING mag blijven spetter ik dat hele topic onder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 20:48 schreef sevillana het volgende:[..] sowieso afwachten ja, maar stel je voor, . . zou wel leuk zijn om in 't stadion te horen; . . "De beuk-er-in" !!! Zou heel mooi zijn Sevi hahaha de beuk er in!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Man hij ziet er beestachtig goed uit. Doet me denken aan die keer dat ik na de zomer Theo Janssen in een Twente shirt zag. De rest is historie |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 20:48 schreef sevillana het volgende:[..] sowieso afwachten ja, maar stel je voor, . . zou wel leuk zijn om in 't stadion te horen; . . "De beuk-er-in" !!! Na-aper. ;)
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door PieterBos -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 21:23 schreef sportdwaas het volgende:Man hij ziet er beestachtig goed uit. Doet me denken aan die keer dat ik na de zomer Theo Janssen in een Twente shirt zag. De rest is historie idd. bezopen rijden en een ongeluk waar je u tegen zegt! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Zo vet ziet hij er niet uit in mijn ogen, heb ze dit seizoen al een paar maal dikker gezien, zeker weten.
Heb stiekeme hoop, een klein beetje, er gloort misschien licht, niet veel maar toch, naast Luc, gaat goed komen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
voor niet veel geld kan je hem altijd het seizoen laten afmaken met optie tot verlengen. en dan wil ik het wel zien. voor nu krijgt hij het voordeel van de twijfel! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
Zullen we nu straks ook bij elk doelpunt van Jhonny korting iets krijgen bij de burger king? |
|
|
|
|
john
|
|
|
|
|
|
just-me
|
|
|
laat maar komen ik lach mijn l*l uit mijn broek als hij er 15 inschopt |
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
dat word straks hand in hand karbonade !!! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: kan dat??? gewoon door te lachen??
IK LACH NOOIT MEER!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Hoop dat je heel je broek vol spettert |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
van beukering, hoe ver gaan we nog zakken...dat mensen dit nog gaan verdedigen is helemaal lachwekkend...
vorig jaar nog was MAKAAY niet goed genoeg voor meneer been en nu aankloppen bij van beukering, echt te triest voor woorden. maarja kritiek op het heilige troetelkind mag natuurlijk niet en dus laten we hem maar lekker feyenoord naar de klote helpen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gemist, geen opzet dus . . . |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hahahaha gaylord....ma jhon// nog geen held!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door craven -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 22:57 schreef Feijenoord1908 het volgende:van beukering, hoe ver gaan we nog zakken...dat mensen dit nog gaan verdedigen is helemaal lachwekkend... vorig jaar nog was MAKAAY niet goed genoeg voor meneer been en nu aankloppen bij van beukering, echt te triest voor woorden. maarja kritiek op het heilige troetelkind mag natuurlijk niet en dus laten we hem maar lekker feyenoord naar de klote helpen! Doet dan eens een alternatief noemen en vergeet daarbij vooral niet hoe dat betaald gaat worden, hoe het door de KNVB geaccepteerd wordt (ivm met categorie) en waarop je baseert dat jouw plan beter werkt. Verder is Beukering een totaal ander soort spits dan Makaay. Verder begrijp ik niet hoe hij de club om zeep helpt door een speler mee te laten doen die niks kost en dit seizoen net zo vaak heeft gescoord als onze huidige voorhoede. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goh dat jij nog op die gast reageert... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DE BEUK: vreet t gras op als t moet! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als je hem rechtstreeks vragen stelt reageert hij nooit. Win win situatie lijkt me.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
onthouden dus dat werkt.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha! Is waar, ga um volgende keer vragen hoe dom ie is. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Wel uitleg erbij vragen hè, anders werkt het niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: met jouw leeftijd? Moet je wel erg hard lachen... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De Beuk erin is nu al een held! Moet je nagaan als 'ie straaks ook nog goals gaat maken! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van BEUKERING///HELD!!!! JanM///MATENNAAIERT!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wie naait wie? Ik kreeg een waarschuwing na een melding over wat Beukerin posts en wat Babovic betreft is het al maanden een 'welles nietes strijd' tussen MMM en mij. Had nooit verwacht dat het topic daadwerkelijk gesloten zou worden.
En inmiddels is 'ie zelfs al weer open ... lekker consequent! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 21:21 schreef JanM het volgende:[..] Wie naait wie? Ik kreeg een waarschuwing na een melding over wat Beukerin posts en wat Babovic betreft is het al maanden een 'welles nietes strijd' tussen MMM en mij. Had nooit verwacht dat het topic daadwerkelijk gesloten zou worden. En inmiddels is 'ie zelfs al weer open ... lekker consequent! Wat gaat jou het nou aan dat Babovic de held is van sommige Feyenoorders? Bemoei je lekker met je eigen helden!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat gaat jou het nou aan dat Babovic de held is van sommige Feyenoorders? Bemoei je lekker met je eigen helden!! Doe ff rustig joh en denk aan je hart. Ik ben en blijf kritisch als het gaat om Babovic, sorry! En nu dat geweldige topic weer open is kunnen MMM en ik lekker doorgaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 21:29 schreef JanM het volgende:[..] Doe ff rustig joh en denk aan je hart. Ik ben en blijf kritisch als het gaat om Babovic, sorry! En nu dat geweldige topic weer open is kunnen MMM en ik lekker doorgaan. Terecht dat het topic weer open is want wie zijn wij om te eisen dat een topic dicht moet??? Zoals ik al zei,ieder zijn helden die iedereen zelf mag bepalen!!!
Van BEUKERING///HELD!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Terecht dat het topic weer open is want wie zijn wij om te eisen dat een topic dicht moet??? Zoals ik al zei,ieder zijn helden die iedereen zelf mag bepalen!!! Van BEUKERING///HELD!!! eens!! beuk///theo///chari///basto///leonard///o///held!!! ;-) |
|
|
|