|
|
Afcabz
|
|
|
verschrikkelijk nooit gedacht dat ik ooit zo zou denken over het voetbal van ajax het is echt slecht.hoop echt op een doelpuntje en snel |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Het is weer niet om aan te zien!!! Hoe kan je nou WEER zooooo kut voetballen!!?? Moet echt wat gebeuren jongens!!! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik neem mijn vorige uitspraak over Tainio terug. Die man speelt dramatisch. Ik zeg: Atouba, Lodeiro, Suk, Ozbiliz :D Seedorf :P
Mounir is trouwens weer drama vandaag, en Urby en Eriksen ook. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
dat roepen ze al weken ,gewoon die jol eruit trappen haagse bloedhond ,hele selectie een maand straf lopen in Siberië -20 daarna mogen ze netjes vragen of ze terug kunnen ,godver de club uit de buurt hier bestaande uit sporters die het leuk vinden ,spelen beter zaterdags beter dit is bedroevend ,ik schaam me voor mij club ,is me in 30 jaar nog nooit gebeurd.. |
|
|
|
|
Mastercoen
|
|
|
Waar is Bonavacia gebleven? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Inspiratieloos, begin was de verdediging ook slecht maar het laatste half uur was gewoon niet om aan te zien. Vvv bakt er ook weinig van maar die kan je weinig aanrekenen... Het spreekkoor 'Wij willen Ajax zien' zegt alles! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
2 ploegen van hetzelfde niveau, ik denk dat als Ajax bij Zwolle op bezoek moet in de vorm die beide ploegen hebben, dat Zwolle met 4-0 van Ajax wint.
inzetloos, inspiratieloos, voetballoos. kortom WAARDELOOS!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 15:21 schreef Yordee1 het volgende:Ik neem mijn vorige uitspraak over Tainio terug. Die man speelt dramatisch. Ik zeg: Atouba, Lodeiro, Suk, Ozbiliz :D Seedorf :P Mounir is trouwens weer drama vandaag, en Urby en Eriksen ook. Wat ik nou niet snap he, Urby speelt liever vanaf links, en Eriksen speelt liever op 10, maar Jol doet het precies andersom... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ja, raar vond ik dat ook. Ozbiliz komt erin! :D |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
ajaxcied
|
|
|
heeft iemand een livestream? sopcast is er ineens mee gestopt:( |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
verwijderd ivm regels
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2010 door Afcabz -- |
|
|
|
|
ajaxcied
|
|
|
|
|
|
Paul van Dijk
|
|
|
het voetbal is al een paar jaar niet om aan te zien en als je dan wint dan kan je het wel door de vingers zien. Mido maakt net 1-0 maar het nivo van deze wedstrijd is heel erg slecht en deze ploeg kan wellicht gewoon niet beter |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
|
|
|
balvers
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
ajaxcied
|
|
|
idd, mickey is goed bezig de laatste tijd:) |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
emanuleson was geen geel en sulejmani ook geen geel!!!. kijk beelden op tv !!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 15:30 schreef remco k het volgende:[..] Wat ik nou niet snap he, Urby speelt liever vanaf links, en Eriksen speelt liever op 10, maar Jol doet het precies andersom... dat vroeg ik me ook al af :s had het er nog over hiero... snap niks meer van Jol... o_O of hij snapt het niet.. of hij wil het niet snappe... |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ajax is de stomste en enige club in nederland !! gaat niet in beroep tegen geele en rode kaarten!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik den kdat hij het niet wil snappen.
Weet je waar ik mij vandaag het meeste over verbaasd heb? Urby wil graag linksbuiten spelen prima, toen Ozbiliz erin kwam, heeft Urby 4/5 keer de mogelijkheid gehad om hem in te spelen, een aantal keer in de voeten en een aantal keren in de diepte, Urby heeft Ozbiliz niet 1 keer de bal afgegeven behalve 1 keer aan de zijlijn, alle andere keren draaide Urby een andere kant op en verloor ALLE keren de bal. Klein detail trouwens dat Urby sit seizoeb zoiezo veruit het meste balverlies lijdt van alle ajacieden.
Positief vandaag vond ik van der Wiel, hij speelde verre van fantastisch, maar werkt wel heel hard en probeert nu ook aanvallend weer wat meer mee te doen... Sulejmani was bij mij de beste man van het veld. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Slechte bagger wedstrijd. Maar gelukkig wel gewonnen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat ik gewoon niet snap is dat weinig Ajacieden streden voor wat ze waard waren. Het simpele feit dat PSV gisteren verloren heeft van NAC en zij dus nu het vooruitzicht hadden om vanmiddag 3 punten in te lopen op PSV (dat hebben zij uiteindelijk wel gedaan, maar vraag niet hoe...) plus het feit dat zij wel iets goed te maken hadden qua spelpeil gezien de resultaten van de afgelopen weken, en dan ook nog eens spelen tegen de nummer een na laatst, had moeten leiden tot een voetbalshow zonder weerga. Zij hadden vanmiddag moeten werken aan het doelsaldo. Maar nee hoor. Achteraf mag je wel blij zijn dat de 3 punten toch naar Amsterdam zijn gegaan. Pfffff. En inderdaad adriu, 2 gele kaarten zijn wel heel erg makkelijk gegeven!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
2e helft beste opstelling hele seizoen ! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hoe haal je het in je hoofd om 4-4-2 te spelen? Ik word schijtziek van zo'n systeem. Een systeem zonder flanken is ANTIVOETBAL en Ajax mag zich hier nooit met associeren. Het was de eerste helft van beide kanten zo slecht dat ik me echt beroerd ging voelen. Zet Özbiliz van begin af aan erin en speel met Sulejmani aan de buitenkant. Waarom wordt er nooit geprobeerd om El Hammie in de rol van Pantelic te spelen? Wellicht dat ie het super vind en dat ie als herboren gaat voelen, maar nee hoor. Eriksen word geslachtofferd en langzaamaan gaat ie kapot en is zijn carriere flink beschadigd. Wanneer er met een echte 9 word gespeeld, word het telkens beter, maar het is geen zekerheid dat Jol het de volgende wedstrijd zo weer neerzet. Ik denk dat Mido dit seizoen nog van grote waarde kan zijn en dat hij op den duur steevast als 9 in de punt gaat beginnen. Een fitte Mido juich ik zeker toe en dan kan Hammie bij hem in de buurt spelen. Eriksen zou ik gewoon op het middenveld zetten en hem daar laten staan en vertrouwen geven! Het kan heel goed zijn dat het dadelijk met Mido weer gaat lopen en dat we daardoor kampioen van Nederland worden! AJAX IS MIJN GLORIE, AJAX IS MIJN TROTS! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waar ik nou echt niet mee kan leven, en dat gaat ons nog verschrikkelijk veel punten kosten, is de "nieuwe" rol van Urby als linker controlerende middenvelder. de persoon binnen Ajax op die veruit het meeste balverlies lijdt, kun je niet in zo'n controlerende rol plaatsen, zelfs vandaag was het waardeloos, en dat tegen VVV Urby moet of linksback of uit de basis. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 21:24 schreef remco k het volgende:Waar ik nou echt niet mee kan leven, en dat gaat ons nog verschrikkelijk veel punten kosten, is de "nieuwe" rol van Urby als linker controlerende middenvelder. de persoon binnen Ajax op die veruit het meeste balverlies lijdt, kun je niet in zo'n controlerende rol plaatsen, zelfs vandaag was het waardeloos, en dat tegen VVV Urby moet of linksback of uit de basis. Helemaal mee eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat vind je van het feit dat Jol, Urby die liever links speelt, en Eriksen die liever op 10 speelt, juist andersom neerzet? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
dus de omgekeerde wereld; tegendraads |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, en als je nou een reden kan ontdekken, maar dat kan ik echt niet, Dat Urby speelt heb ik me inmiddels bij neergelegd, want daar gaat Jol niks aan veranderen, maar dat Jol de speler met het meeste balverlies van alle spelers binnen Ajax op zo'n belangrijke positie gaat neerzetten snap ik echt niet, dat is gewoon vragen om problemen... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Ha Ryde... zo is dat. Kat in het bakkie ;-) Jullie ook gefeliciteerd. Hoewel er vaak geen beter vermaak is dan leedvermaak, was het misschien belangrijker dat VVV niet dichterbij kwam. Bedankt ! Haha. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 10:56 schreef jacqueline het volgende:Ha Ryde... zo is dat. Kat in het bakkie ;-) Jullie ook gefeliciteerd. Hoewel er vaak geen beter vermaak is dan leedvermaak, was het misschien belangrijker dat VVV niet dichterbij kwam. Bedankt ! Haha. Wat ben je toch een harde dame...
Jullie mogen van mij alles nog winnen behalve de 19e...
Geloof dat PSV nog bij jullie op bezoek komt en daar is nog een rekening mee te vereffen.. Let op Bakkal.. die trekt bijters aan. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 11:29 schreef Ride het volgende:[..] Wat ben je toch een harde dame... Jullie mogen van mij alles nog winnen behalve de 19e... Geloof dat PSV nog bij jullie op bezoek komt en daar is nog een rekening mee te vereffen.. Let op Bakkal.. die trekt bijters aan. Hihihihi....... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
grapjas. wij laten ons niet zo provoceren! en ik vrees dat als we alles winnen .. we toch wel heel erg in de buurt van jullie gaan komen ;-)
ps.. waar kom je eigenlijk vandaar Ride? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 12:03 schreef jacqueline het volgende:grapjas. wij laten ons niet zo provoceren! en ik vrees dat als we alles winnen .. we toch wel heel erg in de buurt van jullie gaan komen ;-) mag het hopen... had bij het begin gegokt op een top 3 van (1)Ajax / (2) PSV / (3)Feyenoord. Kan er heel wat leuks mee winnen
quote: ps.. waar kom je eigenlijk vandaar Ride?
p.m. ;) |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 12:39 schreef Ride het volgende:[..] mag het hopen... had bij het begin gegokt op een top 3 van (1)Ajax / (2) PSV / (3)Feyenoord. Kan er heel wat leuks mee winnen Alleen plaats 3 heb je goed ;-) [..] p.m. ;) HUH? ligt dat in NL? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: haha
had je mijn p.m/ (prive message) niet gezien |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Vertonghen: 'In de jeugd speel je alleen maar 4-3-3, dus 4-4-2 is erg zoeken voor ons' 29-11-10
Ajax begon aan het duel tegen VVV in een 4-4-2 opstelling, maar kon nauwelijks een vuist maken. "Na rust ging het beter toen we met drie spitsen gingen spelen", aldus Vertonghen. "In de jeugd speel je alleen maar 4-3-3, dus in een 4-4-2 opstelling is het erg zoeken voor ons." |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
is het al niet een tijdje geleden dat Vertonghen in de jeugd speelde ? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Paar jaartjes maar je wordt daar opgeleid in 4-4-3 systeem en totaal niet in 4-4-2.
Is wel eens eerder geprobeerd maar werkt niet bij ons juist doordat de jeugd geselecteerd wordt op dat systeem. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 22:09 schreef remco k het volgende:[..] Wat vind je van het feit dat Jol, Urby die liever links speelt, en Eriksen die liever op 10 speelt, juist andersom neerzet? Daar begrijp ik ook niets van. Wellicht dat het minieme rendement van Urby aan die kant nu ook doorgedrongen is bij Jol en dat hij met Eriksen meer rendement verwacht. Eriksen werd geslachtofferd, dus is ie daar ook niet tevreden over. Ema is een veelzijdige speler en kan op veel plekken naar behoren uit de voeten, maar ik zie hem nu het liefst als linksback. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
godver alibabba,je had de uitslag weer precies goed man......pettie af ...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 16:08 schreef Ride het volgende:[..] Paar jaartjes maar je wordt daar opgeleid in 4-4-3 systeem en totaal niet in 4-4-2. Is wel eens eerder geprobeerd maar werkt niet bij ons juist doordat de jeugd geselecteerd wordt op dat systeem. Dat klopt wel, maar eigenlijk speel je met Urby als Halve linksbuiten ook een 442 opstelling toch? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Kutwedstrijd.
3 punten
ingelopen op die boertjes
Twente hun belangrijkste man kwijt geraakt.
Topweekend
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Gewoon geluk denk ik:):) |
|