|
|
remco k
|
|
|
http://www.voetbalprimeur.nl/site/zoomin/398219/Suarez_We_speelden_heel_slecht.html
Bekijk dit filmpje en oordeel zelf, er wordt hem de vraag gesteld of hij snel in Spanje te bewonderen zal zijn, hij antwoord daar heel erg snel op met "ik hoop het" direct daarna probeert hij z'n antwoord wat te nuanceren.
Overigens gun ik hem een eventuele transfer van harte, maar hoop ik wel dat hij eerst ons de titel brengt vanaf februari... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
ja je hebt gelijk denk ik.. Fijn een aanvoerder die zn koppie laat hangen.. :S |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
de vraag is wie heeft er interesse he? titel? je bent niet reeeel. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Ik denk dat daarom de schorsing van 7 wedstrijden ook zo makkelijk geaccepteerd werd. Waarschijnlijk zijn ze al rond met 1 of andere club. Denk eerder MCity of Spurs dan een club in Spanje. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
als Mcity een goeie zakgeld neerlegt dan mag het van mij... maar ik vraag me af, wie wil suarez op dit moment hebben ? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 13:45 schreef nummer10 het volgende:als Mcity een goeie zakgeld neerlegt dan mag het van mij... maar ik vraag me af, wie wil suarez op dit moment hebben ? FC HondenBegeleiders
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 13:45 schreef nummer10 het volgende:als Mcity een goeie zakgeld neerlegt dan mag het van mij... maar ik vraag me af, wie wil suarez op dit moment hebben ? Ik denk op dit moment dat er niet veel geinteresseerd zijn in Luis. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Mastercoen
|
|
|
Natuurlijk wilt ie weg, alleen op deze manier wilt niemand hem |
|
|
|
|
otterfox
|
|
|
de teleurstelling was groot,heel groot ook bij suarez. en ik denk als hij dat filmpje terugziet dat hij de volgende keer anders zou reageren. WIJ ZIJN AJAX |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Dus eigenlijk goed gedaan.. hij wilde niet weg, zag dat de directie er op zinspeelde hem van de winter te lozen dus dacht... ik bijt iemand in zijn nek. Die is er dus nog eventjes... god zij dank Veruit de beste spits in de eredivisie |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 07:53 schreef Ride het volgende:[..] Dus eigenlijk goed gedaan.. hij wilde niet weg, zag dat de directie er op zinspeelde hem van de winter te lozen dus dacht... ik bijt iemand in zijn nek. Die is er dus nog eventjes... god zij dank Veruit de beste spits in de eredivisie De beste als hij in vorm is ja. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zelfs nu hij niet in vorm is, nog steeds de meest drerigende voetballer van de gehele eredivisie, getuige het feit dat hij met 2 westrijden minder, nog steeds veruit de meeste doelpogingen achter zijn naam heeft staan... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 10:39 schreef remco k het volgende:Zelfs nu hij niet in vorm is, nog steeds de meest drerigende voetballer van de gehele eredivisie, getuige het feit dat hij met 2 westrijden minder, nog steeds veruit de meeste doelpogingen achter zijn naam heeft staan... Ik zie het niet zo maar goed ieder voor zich. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat hij veruit de meeste doelpogingen heeft is geen mening maar een feit. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Klopt maar ik vind hem de laatste tijd gewoon niet goed en ben blij dat hij er een aantal wedstrijden naast staat. Denk dat het zo maar eens wat beter kan gaan draaien ook.Want het lijkt mij dat hij zn frustaties door geeft aan zn medespelers. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2010 - 11:02 schreef Guyt het volgende:Klopt maar ik vind hem de laatste tijd gewoon niet goed en ben blij dat hij er een aantal wedstrijden naast staat. Denk dat het zo maar eens wat beter kan gaan draaien ook.Want het lijkt mij dat hij zn frustaties door geeft aan zn medespelers. Dat dan weer wel.. maar als je de wedstrijd tegen Real zag. Het laatste half uur ging de schroom van hem af en ging hij weer ouderwets jagen wat bijna een doelkans opleverde. Cassillas gooide te snel uit en die bal belande op het hoofd van Suarez... beetje pech erbij maar als we maar 1 speler hebben die ook zo is dan maak je zo'n tegenstander helemaal gek...
Oh wacht... die hebben we.. Suljemania... die doet hetzelfde |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Suarez blijf gewoon tot einde seizoen, wedden? Bovendien blijft ie gewoon mn held, ondanks dit akkefietje, wat natuurlijk door Jol voorkomen had kunnen en vooral moeten worden. Die jongen moet op zijn leeftijd al alles kunnen, ook op persoonlijk/sociaal vlak, waar 'normale' jongens dat ook totaal niet hebben of zouden hebben in die situatie. M.i. treft Luis zeker niet alle blaam en vind ik het onterecht dat iedereen over hem heen valt. Die jongen had rust moeten krijgen, was dit nooit gebeurt en was ie nu nog 30-35 miljoen waard. Nu 1 euro :) |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
heeft al lang getekent ergens! zo werkt dat. in het voetbal! grote club.s geven hand geld !! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
is maar goed voor nederland. dan maak psv en twente ook een kans! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
van beukering nieuwe pits ajax? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
suarez is te groot voor nederland......Ik hoop dat hij een heele mooie transfer gaat maken man! |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
FsideVak129