BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jeugd sentimenten van de doorsnee Feyenoordert

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
just-me
 just-me - vrijdag 26 november 2010 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 23:03 schreef sevillana het volgende:
meneer Cor Steyn in de Kuip op de middenstip met z'n orgel, en allemaal meezingen; "hand in hand, .. kameraden" etc etc
Dat staat mij ook nog bij en ook de wedstrijd tegen de Spurs, massaal werd er geroepen "spurs go home" Gouden tijden waren dat
Ik heb nog ergens een fotoboek met handtekeningen van spelers uit die tijd.
Zeer zeker met E.P.G en Beertje Bergholtz, Kraay, Lazeroms Israel, van Duivenbode
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 26 november 2010 - 08:56   quote  deeplink  
Europees weet ik nog de busreis naar Manchester, waar Henkie Vos (wie?) nog de 3-1 scoorde en ons vak ontplofte van vreugde (zelfs met 3-1 verlies). Ik was zelf ziek geworden op de boot (griep) en heb dat onder de duim gehouden door 5 paracetemol en een halve fles Wodka dus mijn perceptie kan ietwat vertroebeld zijn geweest.
Wat later de uitwedstrijd bij Lazio waar we dat "sterrenteam" met 2-1 in shock achter lieten.

De mooiste thuiswedstrijd was toch wel de 2-0 tegen Juventus, dat was nog mooier dan Marseille dat ook al erg mooi was.

Zo zie je dat we toch hele mooie momenten hebben meegemaakt met ons Feyenoord. De laatste jaren is het kommer en kwel, maar die tijden komen wel weer.
Milo
 Milo - vrijdag 26 november 2010 - 09:37   quote  deeplink  
de middelvinger van tomasson, of werder uit met de reactie van v hanegem geniaal!
KKL
 KKL - vrijdag 26 november 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Eerste keer in de Kuip was denk ik in 1990.....competitiewedstrijd tegen Roda JC.
Vrienden van de amateurclub waar ik speelde vroegen of mee wilde.....tuurlijk ECH WEL!
Ik was 17 jaar ofzo en we zaten op de oude Maastribune en ik heb eigenlijk toen weinig van de wedstrijd gezien hahahaha

Zat eigenlijk alleen maar naar vak S,T en R te kijken hoe die aan het zingen waren.
Ik dacht meteen....daar wil ik ook bijstaan!!

Ik kocht direct een seizoenskaart van vak S en heb dus al ruim 20 jaar een SCC.

En nu ben ik de gangmaker en de natuurlijke leider van vak X en de Nighttrain! ;)

Heb alle stadions van Nederland gezien en heb tientallen Europese uitwedstrijden meegemaakt....van Porto tot Liverpool...van Gent tot Stuttgart...van Milaan tot Manchester....van Turijn tot Bremen....van Newcastle tot Dusseldorf...van Glasgow tot Leverkussen....

Feyenoord is een deel van mijn leven geworden!
Zou nooit meer zonder kunnen...
Milo
 Milo - vrijdag 26 november 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 10:34 schreef KKL het volgende:
Eerste keer in de Kuip was denk ik in 1990.....competitiewedstrijd tegen Roda JC.
Vrienden van de amateurclub waar ik speelde vroegen of mee wilde.....tuurlijk ECH WEL!
Ik was 17 jaar ofzo en we zaten op de oude Maastribune en ik heb eigenlijk toen weinig van de wedstrijd gezien hahahaha

Zat eigenlijk alleen maar naar vak S,T en R te kijken hoe die aan het zingen waren.
Ik dacht meteen....daar wil ik ook bijstaan!!

Ik kocht direct een seizoenskaart van vak S en heb dus al ruim 20 jaar een SCC.

En nu ben ik de gangmaker en de natuurlijke leider van vak X en de Nighttrain! ;)

Heb alle stadions van Nederland gezien en heb tientallen Europese uitwedstrijden meegemaakt....van Porto tot Liverpool...van Gent tot Stuttgart...van Milaan tot Manchester....van Turijn tot Bremen....van Newcastle tot Dusseldorf...van Glasgow tot Leverkussen....

Feyenoord is een deel van mijn leven geworden!
Zou nooit meer zonder kunnen...
hahaha gangmaker en de natuurlijke leider van X daarom is het zo dood in de kuip!
(geintje) kom snel bij je staan! gaan we met z'n allen ff ouderwets te keer als vroeger, hooligans!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 november 2010 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 11:54 schreef Milo het volgende:

[..]

hahaha gangmaker en de natuurlijke leider van X daarom is het zo dood in de kuip!
(geintje) kom snel bij je staan! gaan we met z'n allen ff ouderwets te keer als vroeger, hooligans!
Je mag gerust zeggen dat je van je vrouw niet heen mag, je hoeft toch niet meteen weer een nieuw sv te halen?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 november 2010 - 12:50   quote  deeplink  
Krijgt ie vast een sv wegens afval gooien waar t niet mag..

op de grens..
Milo
 Milo - vrijdag 26 november 2010 - 12:59   quote  deeplink  
KLOOTZAKKEN!!!!!!!!!!!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 november 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 12:59 schreef Milo het volgende:
KLOOTZAKKEN!!!!!!!!!!!
Ik vond de woorden ik hou van jou
Wel een beetje
Overdreven
Ze waren nooit tegen mij gezegd
Of gefluisterd
Of in een brief geschreven

Maar sinds de dag
Dat ik jou zag
Is er iets in mij veranderd
Het is net
Alsof ik zweef
Want wonderen bestaan
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 26 november 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 10:34 schreef KKL het volgende:
Eerste keer in de Kuip was denk ik in 1990.....competitiewedstrijd tegen Roda JC.
Vrienden van de amateurclub waar ik speelde vroegen of mee wilde.....tuurlijk ECH WEL!
Ik was 17 jaar ofzo en we zaten op de oude Maastribune en ik heb eigenlijk toen weinig van de wedstrijd gezien hahahaha

Zat eigenlijk alleen maar naar vak S,T en R te kijken hoe die aan het zingen waren.
Ik dacht meteen....daar wil ik ook bijstaan!!

Ik kocht direct een seizoenskaart van vak S en heb dus al ruim 20 jaar een SCC.

En nu ben ik de gangmaker en de natuurlijke leider van vak X en de Nighttrain! ;)

Heb alle stadions van Nederland gezien en heb tientallen Europese uitwedstrijden meegemaakt....van Porto tot Liverpool...van Gent tot Stuttgart...van Milaan tot Manchester....van Turijn tot Bremen....van Newcastle tot Dusseldorf...van Glasgow tot Leverkussen....

Feyenoord is een deel van mijn leven geworden!
Zou nooit meer zonder kunnen...
RESPECT!!!
Milo
 Milo - vrijdag 26 november 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 15:23 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik vond de woorden ik hou van jou
Wel een beetje
Overdreven
Ze waren nooit tegen mij gezegd
Of gefluisterd
Of in een brief geschreven

Maar sinds de dag
Dat ik jou zag
Is er iets in mij veranderd
Het is net
Alsof ik zweef
Want wonderen bestaan
vind jou ook wel lief hoor, als je slaapt en je bek houdt!
sevillana
 sevillana - vrijdag 26 november 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 07:24 schreef just-me het volgende:

[..]

Dat staat mij ook nog bij en ook de wedstrijd tegen de Spurs, massaal werd er geroepen "spurs go home" Gouden tijden waren dat
Ik heb nog ergens een fotoboek met handtekeningen van spelers uit die tijd.
Zeer zeker met E.P.G en Beertje Bergholtz, Kraay, Lazeroms Israel, van Duivenbode
ja idd, en die pot tegen de spurs was ook gelijk de introductie van hooligans in nederland

http://www.sportgeschiedenis.nl/2007/01/12/feyenoord-en-de-voetbalrellen-van-1974.aspx

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 november 2010 door sevillana --
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 27 november 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 17:53 schreef Milo het volgende:

[..]

vind jou ook wel lief hoor, als je slaapt en je bek houdt!
Dat krijg ik vaker te horen;)
sevillana
 sevillana - zaterdag 27 november 2010 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 10:29 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat krijg ik vaker te horen;)
vreemd?
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 27 november 2010 - 11:35   quote  deeplink  
Ja
sevillana
 sevillana - zaterdag 27 november 2010 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 11:35 schreef Quiroz het volgende:
Ja
ok

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jeugd sentimenten van de doorsnee Feyenoordert









0.0064389