|
|
MMM
|
|
|
quote:Brand in café Theo Lucius
In het café van profvoetballer Theo Lucius in Heeswijk-Dinther is donderdagmiddag een hevige brand uitgebroken.
De brandweer van Heeswijk-Dinther en de hoogwerker van de Veghelse brandweer is aanwezig om de uitslaande brand in café In d'n Ollie te blussen, meldt Klinknieuws.nl. De Hoofdstraat waaraan het café is gevestigd is afgesloten.
De bewoner van het pand werd per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd, omdat hij te veel rook had ingeademd toen hij zijn hond redde.
Theo Lucius, die momenteel bij FC Den Bosch speelt, opende het café begin dit jaar Dit moet hard aankomen bij Obiku010.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Hij had zijn vuurwerk daar dus niet opgeslagen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote: Dat zijn cafe is vergaan of dat hij zijn collectie daar niet had liggen? :P |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Haha zijn collectie ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: met pijn in me hart en niet te meten verdiet neem ik kennis van de situatie. theo, als het moet richt ik zelf een fons op. we helpen je er wel boven op. ook zullen we trachten om contact op te nemen met de vissers bond. mischien dat als we allemaal een vis vergunning kopen dat HELD///THEO zo financieel bij gestaan kan worden. beste Theo! ik ben genezen! maar dit gaat de innerlijke obiku gewoon te ver!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben erg emotioneel hieronder. Arme, arme Theo. Dit heeft ie niet verdiend. Al dat bier bijvoorbeeld, oowww, wat zonde!
Ik doneer graag....Een zak vuurpijlen van vorig jaar. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 18:45 schreef obiku010 het volgende:[..] met pijn in me hart en niet te meten verdiet neem ik kennis van de situatie. theo, als het moet richt ik zelf een fons op. we helpen je er wel boven op. ook zullen we trachten om contact op te nemen met de vissers bond. mischien dat als we allemaal een vis vergunning kopen dat HELD///THEO zo financieel bij gestaan kan worden. beste Theo! ik ben genezen! maar dit gaat de innerlijke obiku gewoon te ver!!!! Verdient hij zo terug met zijn handeltje joh!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
in de brand uit de brand? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik moet opeens aan Kees kist denken |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou graag zo'n type spits bij ons zien ja |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Theo is een pyromaan Theo is een pyromaan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: misschien loopt z'n handeltje wel niet helemaal naar wens? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mischien stonden zijn inmiddels oude visspullen daar, en kan ie nieuwe terug claimen bij de verzekering. who knows? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zou kunnen, hij is iig niet uit de brand... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dit gun je niemand, maar toch zeker onze (anti-)held Theo niet. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik heb persoonlijk ook liever dat het huis van lurling af fikt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja! Hij hoeft niet per se aanwezig te zijn dan, maar t mag wel. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: dit wordt een huisbezoek van de CIV afdeling hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat die maffe Letteboer t niet lezen, die steekt t zo aan! hehehe |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: commissie instructie en veiligheid? ;) |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: liever wel eigenlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lurling? Meer iets voor dwergwerpen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: als je Jhon een transfer naar Feyenoord niet gunt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niemand maakt z'n zinnetje af, dus quote ie zichzelf maar, achja.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je bent een rund behoeft geen uitleg als het gaat om vuurwerk. De link naar Jhon, onze nieuwe held, vond ik wel aardig, maar daar zijn wij het uiteraard niet met elkaar over eens hahaha |
|
|
|