|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:
Kan niet,om dement te worden moet je hersens hebben |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zitten wij wel weer te reageren maar volgens mij heeft betrokkene al lang en breed weer een ban. Elke ban is overigens te kort van dat stuk verdriet. |
|
|
|
|
Berliner
|
|
|
Nou, in Vi vond ik hem altijd een eikel, als ik al naar dat, in mijn ogen, waardeloze programma kijk, maar nu ik dit lees respecteer ik de mens v/d Gijp wel ! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Heeft een moeilijk leven. Ben ik van overtuigd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach, ik kan wel met v.d. Gijp lachen hoor, hij is zo nu en dan hartstikke grappig maar ergens is het ook tragisch. Hij zit daar als een verkapte lachspiegel dat programma een beetje te vullen omdat het inhoudelijk geen ruk voorstelt. Zonder hem krijgen ze zo'n uitzending gewoon niet vol... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 19:33 schreef Eide het volgende:Ach, ik kan wel met v.d. Gijp lachen hoor, hij is zo nu en dan hartstikke grappig maar ergens is het ook tragisch. Hij zit daar als een verkapte lachspiegel dat programma een beetje te vullen omdat het inhoudelijk geen ruk voorstelt. Zonder hem krijgen ze zo'n uitzending gewoon niet vol... Hij is de vrolijke noot mr ze hebben toch maar mooi de Televizier Ring. Dus zo slecht is het allemaal niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Waar schrijf ik dat het slecht is? Het stelt inhoudelijk alleen niet veel voor. Het is de Story of de Privé voor mannen. Privé dingen over voetballers, geruchten, beetje piepen en zaniken in de marge.
Verder is het alleraardigst vermaak voor op de bank als je vooral een beetje wil lachen en je je niet kan storen aan de Snor. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2013 - 22:57 schreef Eide het volgende:[..] Waar schrijf ik dat het slecht is? Het stelt inhoudelijk alleen niet veel voor. Het is de Story of de Privé voor mannen. Privé dingen over voetballers, geruchten, beetje piepen en zaniken in de marge. Verder is het alleraardigst vermaak voor op de bank als je vooral een beetje wil lachen en je je niet kan storen aan de Snor. Heb ook niet geschreven dat jij dat heb geschreven. Toch! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Volgens mij heeft de petitie van facebook meer effect gehad :-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Alleen in cijfers, de site petitie is ook te gebruiken omdat hier op een bepaalde manier je stem wordt verwerkt. |
|
|
|
|
Henk R
|
|
|
Wat was je gisteravond weer ontzettend negatief over Feyenoord. Gefrustreerd omdat jij ooit bent weg gestuurd bij Feyenoord of omdat vorig jaar je oom Cor geen vrijkaartje kreeg voor een wedstrijd van Feyenoord? Of misschien omdat je vriend Mario Been ontslagen werd bij Feyenoord. Voor mij ben je een gigantische lul, die een keer flink op zijn bek geslagen moet worden! BAH!! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 april 2014 - 17:19 schreef Henk R het volgende:Wat was je gisteravond weer ontzettend negatief over Feyenoord. Gefrustreerd omdat jij ooit bent weg gestuurd bij Feyenoord of omdat vorig jaar je oom Cor geen vrijkaartje kreeg voor een wedstrijd van Feyenoord? Of misschien omdat je vriend Mario Been ontslagen werd bij Feyenoord. Voor mij ben je een gigantische lul, die een keer flink op zijn bek geslagen moet worden! BAH!! Derksen? |
|
|
|