BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ontslag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Karsten
 Karsten - vrijdag 26 november 2010 - 13:15   quote  deeplink  
Het kan toch zo niet doorgaan. er moet ingegrepen worden. Ik ben Mario zo goed zat dat er nu verandering moet gaan komen. hij gebruik altijd de zelfde tactiek en formatie. hij is toe aan een lange vakantie? We willen echt een pottige trainer. Bert is altijd nummer 1 gebleven. maar liefst Willem van Hannegem of de wat mindere Leo Leenbakker. ik vind dat er nu mag ingegrepen moest worden. Het bestuur lijk gewoon vertrouwen in de coach te hebben. maar wij als leden van feijenoord zien het niet meer zitten. dus we eisen een ontslag van de trainer.
graag wil ik meer mensen die zich voor die actie willen inzetten.
Milo
 Milo - vrijdag 26 november 2010 - 13:15   quote  deeplink  
idd been oprotten ik ben voor e koeman!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 26 november 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 13:15 schreef Milo het volgende:
idd been oprotten ik ben voor e koeman!
Erwin? Hmm, het is maar goed dat het bijna weekend is. Kun je weer tot rust komen. ;-)
Milo
 Milo - vrijdag 26 november 2010 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 13:17 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Erwin? Hmm, het is maar goed dat het bijna weekend is. Kun je weer tot rust komen. ;-)
wat dacht jezelf piet? na zondag als we weer verliezen dan is het huis te klein!
kom ik pas weer op het forum als ze weer punten pakken!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 26 november 2010 - 13:23   quote  deeplink  
mijn huis is sowieso te klein daarom ga ik uitbouwen, maar Erwin is echt niet de oplossing. Softie. We hebben hoe raar het ook klinkt een type Verbeek nodig die orde op zaken stelt.

Voorlopig doen we het met Mario en die moeten we maar steunen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 26 november 2010 - 13:27   quote  deeplink  
Met welk geld wil je Mario z'n contract afkopen?
Of dacht je dat je hem gratis de laan uit kan sturen
Milo
 Milo - vrijdag 26 november 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 13:27 schreef RedDevil1990 het volgende:
Met welk geld wil je Mario z'n contract afkopen?
Of dacht je dat je hem gratis de laan uit kan sturen
geld? hij mag blij zijn dat hij normaal het maasgebouw uit kan lopen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 november 2010 - 13:34   quote  deeplink  
Godverdomme, dit is al de zoveelste keer dat deze discussie gevoerd wordt. Om een slotje mag ik van de topic-beheerder niet meer vragen, maar anders zou ik dat nu doen.

Stelletje lamballen. Het ligt niet aan Been. Met zo'n selectie mag je er gewoon niet teveel van verwachten... Nu opzouten met dat labiele gezever!
craven
 craven - vrijdag 26 november 2010 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 13:15 schreef Karsten het volgende:
Het kan toch zo niet doorgaan. er moet ingegrepen worden. Ik ben Mario zo goed zat dat er nu verandering moet gaan komen. hij gebruik altijd de zelfde tactiek en formatie. hij is toe aan een lange vakantie? We willen echt een pottige trainer. Bert is altijd nummer 1 gebleven. maar liefst Willem van Hannegem of de wat mindere Leo Leenbakker. ik vind dat er nu mag ingegrepen moest worden. Het bestuur lijk gewoon vertrouwen in de coach te hebben. maar wij als leden van feijenoord zien het niet meer zitten. dus we eisen een ontslag van de trainer.
graag wil ik meer mensen die zich voor die actie willen inzetten.
ben je ook wakker geworden? oude discussie
MMM
 MMM - vrijdag 26 november 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 13:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
Godverdomme, dit is al de zoveelste keer dat deze discussie gevoerd wordt. Om een slotje mag ik van de topic-beheerder niet meer vragen, maar anders zou ik dat nu doen.

Stelletje lamballen. Het ligt niet aan Been. Met zo'n selectie mag je er gewoon niet teveel van verwachten... Nu opzouten met dat labiele gezever!
Met zo'n selectie hoor je nog altijd hoger te staan dan waar we nu staan.. Maargoed, Been wegsturen heeft nu ook geen zin, dat ben ik wel met je eens.
Milo
 Milo - vrijdag 26 november 2010 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 13:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
Godverdomme, dit is al de zoveelste keer dat deze discussie gevoerd wordt. Om een slotje mag ik van de topic-beheerder niet meer vragen, maar anders zou ik dat nu doen.

Stelletje lamballen. Het ligt niet aan Been. Met zo'n selectie mag je er gewoon niet teveel van verwachten... Nu opzouten met dat labiele gezever!
hehehehe die Arie toch ;)
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 26 november 2010 - 14:31   quote  deeplink  
Met deze selectie dien je gewoon 5 tm 8 te spelen. Dit is een schande en het voetbal is al anderhalf jaar niet om aan te zien. v Dijk de Cler Bahia Vlaar El Ahmadi Wijnaldum Fer Bruins Biseswar Schaken Auassar Tomasson en Cisse hebben allen meer dan voldoende ervaring.
Ik word gek van luizen als "we wten waar we staan, er is geen kwaliteit."etc

Er is ZAT kwaliteit EN eraring, alleen zit er geen voetbal in. Er wordt niets gecreeerd en het is slap.
En als je de komende drie wedstrijden geen negen punten haalt ga je inderdaad degradatie spelen. En daar is dan maar 1 iemand eindverantwoordelijk voor in mijn ogen. En dat is de hoofdcoach...
R()b
 R()b - vrijdag 26 november 2010 - 14:41   quote  deeplink  
Iedereen was het voor de competitie ermee eens , dat we niet veel van dit elftal hoeven te verwachten.
Daarbij komt nog de vele blessures van sommige ervaren spelers (Tomasson,Fernandez, Vlaar, nu Fer.)
Waar Mario werd geprezen als jezus , wordt hij nu ineens afgemaakt.
Waar hij eerst werd afgebeeld op T-shirts als Che Guevara , begint het virtueel te lijken dat het nu Saddam Hussein wordt!
Tuurlijk maakt een trainer fouten , net zoals spelers , of als jij en ik die gewoon werken.

Ik snap de topic starter eigenlijk niet zo , je roept mensen op om je half te staan in het ontslag van Mario Been.
Mijn vraag is dan aan jou: Voel je je wel helemaal tof in je bovenkamer?

-Verbeek = Mislukt kwa gedrag , eigen schuld.
-E. Koeman = te soft (zoals hier al werd gezegd)
-V Hanegem = Die kan het niet meer , bij Utrecht het verneukt , dus laat maar.
-V Marwijk = Ja leuk grapje die komt echt niet.
-Beenhakker = Hoe kan je hem noemen haha , als Mario weg is gaat Beenhakker ook.

Je gilt hier iets , terwijl je niet eens de moeite heb genomen om ook maar 1 seconde over de toekomst van Feyenoord na te denken.
Milo
 Milo - vrijdag 26 november 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 14:31 schreef scarface1979 het volgende:
Met deze selectie dien je gewoon 5 tm 8 te spelen. Dit is een schande en het voetbal is al anderhalf jaar niet om aan te zien. v Dijk de Cler Bahia Vlaar El Ahmadi Wijnaldum Fer Bruins Biseswar Schaken Auassar Tomasson en Cisse hebben allen meer dan voldoende ervaring.
Ik word gek van luizen als "we wten waar we staan, er is geen kwaliteit."etc

Er is ZAT kwaliteit EN eraring, alleen zit er geen voetbal in. Er wordt niets gecreeerd en het is slap.
En als je de komende drie wedstrijden geen negen punten haalt ga je inderdaad degradatie spelen. En daar is dan maar 1 iemand eindverantwoordelijk voor in mijn ogen. En dat is de hoofdcoach...
100% mee eens
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 november 2010 - 15:20   quote  deeplink  
Ik zeg het nog een keer: Ja, we moeten zeker hoger staan, maar Been wegsturen heeft geen zin. Ze moeten even weer de weg naar boven vinden. Misschien wat ervaring erbij, maar het komt goed. Als je de trainert ontslaat, komen we nog meer in de problemen. Paniek zaaien noem ik dit!

Dus wat mij betreft kan iedereen, die deze discussie keer op keer aanzwengelt, OPZOUTEN!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 26 november 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 13:15 schreef Milo het volgende:
idd been oprotten ik ben voor e koeman!
Koeman moet pas terug als het goed gaat. Dat verdiend ie.
turok
 turok - vrijdag 26 november 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 14:47 schreef Milo het volgende:

[..]

100% mee eens
niets aan toe te voegen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 november 2010 - 16:28   quote  deeplink  
Word ondertussen moe van die herhalingstopics. Worden ook steeds dezelfde discussies. Dit ook weer: is al zo vaak aan de orde geweest. Niks nieuws aan, uitgekauwd tot het been (huhuh).
Word me een beetje te saai allemaal.
KKL
 KKL - vrijdag 26 november 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 16:28 schreef FR-Henk het volgende:
Word ondertussen moe van die herhalingstopics. Worden ook steeds dezelfde discussies. Dit ook weer: is al zo vaak aan de orde geweest. Niks nieuws aan, uitgekauwd tot het been (huhuh).
Word me een beetje te saai allemaal.
je hebt gelijk

open dan zelf leuke, vernieuwende topics!!!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 26 november 2010 - 16:30   quote  deeplink  
dat roep ik nou al 1,5 jaar dat been moet oprotten
KKL
 KKL - vrijdag 26 november 2010 - 16:31   quote  deeplink  
jij bent een Pino
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 november 2010 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 16:30 schreef KKL het volgende:

[..]

je hebt gelijk

open dan zelf leuke, vernieuwende topics!!!
Moet niet nodig zijn KKL, ik open alleen iets als ik zeker weet dat het een nieuwe invalshoek is.
Maar een zelfde soort topic als dit is nog maar kort geleden geopend.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 november 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 16:30 schreef Feijenoord1908 het volgende:
dat roep ik nou al 1,5 jaar dat been moet oprotten
Even de Hotjumper taktiek:
Kun je dat in minimaal 1 A4-tje uitleggen?
KKL
 KKL - vrijdag 26 november 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 16:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Moet niet nodig zijn KKL, ik open alleen iets als ik zeker weet dat het een nieuwe invalshoek is.
Maar een zelfde soort topic als dit is nog maar kort geleden geopend.
humor....heb je of niet
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 november 2010 - 23:53   quote  deeplink  
Heb ik 4 maanden geleden al gekregen.
Red
 Red - zaterdag 27 november 2010 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 13:15 schreef Karsten het volgende:
Gaap blablabla gezeik gezeur gejank geeeeuw gaap. maar wij als leden van feijenoord zien het niet meer zitten.
Mag ik vragen wie die "wij", leden van Feyenoord zijn?? Lijken me niet echt gasten die verder kijken dan hun neus lang is....

Voor de 1000ste x, geen geld en spelers die je niet gemotiveerd krijgt. Niemand, geen enkele trainer kan deze gasten motiveren. WIJ moeten ze motiveren!

Stel je nou eens voor om speler voor Feyenoord te zijn op dit moment.....doe je best.
Zou jij als speler iets hoopvols zien in deze situatie? Zelfs de supporters laten het afweten, stuur je die dan ook weg? Vervang je die dan door supporters die hun spelers wel 90 minuten toezingen en te keer gaan??
Dat is wat ik, als ik speler was, wel erg zou missen. Het Legioen stond bekend om hun verbale en non verbale steun, De Kuip stond bekend als sfeervolste stadion van Europa. Spelers kwamen met die gevoelens naar Feyenoord. Voor hun is het ook geen pretje hoe het nou gaat.
Sportief is het niks, financieel is het niks en op de tribunes is het ook al niks meer.

Komt nog bij dat die sfeer mede door Feyenoord zelf is verneukt. Er mag niks meer in het stadion. Zo'n beetje elke (ludieke) actie die verzonnen word, word verboden. Feyenoord staat/stond bekend om hun mooiste en vetste sfeeracties, sarcastische vlaggen en spandoeken enz. Er is geen enkele club die een sfeer zo goed kan organiseren dan onze club Feyenoord. Maar ook hier mag bijna niks meer (zie bv de laatste vlag tegen FC Tukkers, niks mis mee maar wel verboden).

Mario is niet alleen trainer maar ook echt supporter, hij houd van Feyenoord en dat zijn maar bar weinig trainers. Hij doet zijn best maar meer kan die niet doen. Als ik soms eens hoor wat de spelers allemaal via twitter en andere media communiceren lijkt het wel of ze voetballen als bijzaak zien.

Wat kan Mario hier dan aan doen volgens jou/jullie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2010 door Red --
kuipert
 kuipert - zaterdag 27 november 2010 - 01:09   quote  deeplink  
Paniek zaaien, zeiken, spuitende spuit elf... hoe je het noemen wilt. Rot op met je negatieve gelul over Mario en je interessante geklets als 'Wij als leden van Feijenoord'.
Je spreekt voor jezelf en niemand meer, .. je bent niet het enige lid. Je dekt jezelf in om negatieve reacties uit de weg te gaan onder het mom ík ben niet de enige die het zegt'
Enfin, Mario is een goede traiener die het moet doen met wat die heeft. Prestatie van vorig seizoen ben je blijkbaar vergeten, want ondanks alle 'ellende' toen hadden we mooi Europees gehaald. Alleen de oudjes moesten oprotten want die kwamen afbouwen. Welnu ze zijn weg, het gaat minder, allas zacht uit gedrukt, de jonkies kunnen we de schuld niet geven dus dan Mario maar. Kort door de bocht, onwetend, hypo...

Je bent echt een imbeciel Karsten, past totaal niet in het plaatje aldus het Legioen dat zich elke wedstrijd tegen beter weten in achter onze sterrenploeg staat.
Tipje: Blijf lekker achter je buisje zitten staren naar pagina 818 en kut of yes roepen wanneer we verliezen of winnen. Inhoudelijk heb je er geen reet verstand van ( zelfs als lid van Feijenoord ) dus ga dan ook niet.... ( zie zin 1 )
Been For President!!!

*** Arie
reddevil1972
 reddevil1972 - zaterdag 27 november 2010 - 04:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 14:41 schreef R()b het volgende:
Iedereen was het voor de competitie ermee eens , dat we niet veel van dit elftal hoeven te verwachten.
Daarbij komt nog de vele blessures van sommige ervaren spelers (Tomasson,Fernandez, Vlaar, nu Fer.)
Waar Mario werd geprezen als jezus , wordt hij nu ineens afgemaakt.
Waar hij eerst werd afgebeeld op T-shirts als Che Guevara , begint het virtueel te lijken dat het nu Saddam Hussein wordt!
Tuurlijk maakt een trainer fouten , net zoals spelers , of als jij en ik die gewoon werken.

Ik snap de topic starter eigenlijk niet zo , je roept mensen op om je half te staan in het ontslag van Mario Been.
Mijn vraag is dan aan jou: Voel je je wel helemaal tof in je bovenkamer?

-Verbeek = Mislukt kwa gedrag , eigen schuld.
-E. Koeman = te soft (zoals hier al werd gezegd)
-V Hanegem = Die kan het niet meer , bij Utrecht het verneukt , dus laat maar.
-V Marwijk = Ja leuk grapje die komt echt niet.
-Beenhakker = Hoe kan je hem noemen haha , als Mario weg is gaat Beenhakker ook.

Je gilt hier iets , terwijl je niet eens de moeite heb genomen om ook maar 1 seconde over de toekomst van Feyenoord na te denken.
reddevil1972
 reddevil1972 - zaterdag 27 november 2010 - 04:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 15:20 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik zeg het nog een keer: Ja, we moeten zeker hoger staan, maar Been wegsturen heeft geen zin. Ze moeten even weer de weg naar boven vinden. Misschien wat ervaring erbij, maar het komt goed. Als je de trainert ontslaat, komen we nog meer in de problemen. Paniek zaaien noem ik dit!

Dus wat mij betreft kan iedereen, die deze discussie keer op keer aanzwengelt, OPZOUTEN!
helemaal mee eens arie want dat gezeur over mario ben ik ook helemaal zat een feyenoorder ben je in hart en nieren dus in goede en in slechte tijden anders mag je jezelf geen ECHTE FEYENOORDER NOEMENdus hou op met dat gezeik en geloof in onze jongens
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 november 2010 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 04:59 schreef reddevil1972 het volgende:

[..]

helemaal mee eens arie want dat gezeur over mario ben ik ook helemaal zat een feyenoorder ben je in hart en nieren dus in goede en in slechte tijden anders mag je jezelf geen ECHTE FEYENOORDER NOEMENdus hou op met dat gezeik en geloof in onze jongens
Dus als je vrouw af en toe uitscheld hou je niet meer van dr? Wat een onzin, zoals ze in oost Twente zeggen; was Sich liebt, dass neckt Sich.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 november 2010 - 11:35   quote  deeplink  
Uitschelden is eigenlijk zeggen: ik hou van je maar durf het niet te zeggen.
kwakman
 kwakman - zaterdag 27 november 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 13:15 schreef Karsten het volgende:
Het kan toch zo niet doorgaan. er moet ingegrepen worden. Ik ben Mario zo goed zat dat er nu verandering moet gaan komen. hij gebruik altijd de zelfde tactiek en formatie. hij is toe aan een lange vakantie? We willen echt een pottige trainer. Bert is altijd nummer 1 gebleven. maar liefst Willem van Hannegem of de wat mindere Leo Leenbakker. ik vind dat er nu mag ingegrepen moest worden. Het bestuur lijk gewoon vertrouwen in de coach te hebben. maar wij als leden van feijenoord zien het niet meer zitten. dus we eisen een ontslag van de trainer.
graag wil ik meer mensen die zich voor die actie willen inzetten.
Cabral voor van Haaren morgen. Been rommelt maar wat an...kwak
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 november 2010 - 11:45   quote  deeplink  
O...Jij noemt dat rommelen...
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 27 november 2010 - 11:57   quote  deeplink  
Been heeft de leiding niet meer over deze ploeg

Als hij morgen verliest, moet hij de handdoek in de ring gooien. Dit voordat het te laat is.

Het gat wordt straks te groot en er moet gewoon een nieuwe man voor deze grep??????

Maar toch Mario blijf ik een warm hart toedragen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 november 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 11:45 schreef FR-Henk het volgende:
O...Jij noemt dat rommelen...
Cabral voor Bruins. Mokotjo voor van Haaren.. dacht ik te begrijpen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 november 2010 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Cabral voor Bruins. Mokotjo voor van Haaren.. dacht ik te begrijpen.
Zoektocht van Been is nog gaande, eerste afvallers tonen zich: Schaken, Leerdam bv. Het is zoeken, proberen, ondervinden en tot de juiste- cq. aanelkaar passende 11 in het juiste systeem komen.
Wie, welke kwaliteit...Vraagt tijd.

En dan zijn er altijd weer suffo's die dat proces willen doorsnijden.
Milo
 Milo - zaterdag 27 november 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 04:59 schreef reddevil1972 het volgende:

[..]

helemaal mee eens arie want dat gezeur over mario ben ik ook helemaal zat een feyenoorder ben je in hart en nieren dus in goede en in slechte tijden anders mag je jezelf geen ECHTE FEYENOORDER NOEMENdus hou op met dat gezeik en geloof in onze jongens
Af en toe een komma of een punt, kan geen kwaad, homo!
Rovert
 Rovert - zaterdag 27 november 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 11:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dus als je vrouw af en toe uitscheld hou je niet meer van dr? Wat een onzin, zoals ze in oost Twente zeggen; was Sich liebt, dass neckt Sich.
Oost Twente? Man, dan heb je het over Polen ofzo

maar ik denk dat je het gezegde verkeerd gebruikt, het Duitse neckt gaat over plagen
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 27 november 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 13:04 schreef Milo het volgende:

[..]

Af en toe een komma of een punt, kan geen kwaad, homo!
heerlijk die directheid ;-)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 november 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 15:01 schreef Rovert het volgende:

[..]

Oost Twente? Man, dan heb je het over Polen ofzo

maar ik denk dat je het gezegde verkeerd gebruikt, het Duitse neckt gaat over plagen
Ik durf mijn vrouw toch niet uit te schelden! Ik plaag dr alleen maar.
jj73
 jj73 - zaterdag 27 november 2010 - 18:56   quote  deeplink  
Als er ook maar 1 trainer is die NIET moet komen dan is het wel Bert. Onder hem weet je iig zeker dat er nooit geen jeugdspeler meer opgesteld wordt. Bert hield/houdt meer van ouwe lullen en Koreanen. Bert die het 'presteerde' om met de beste selectie van ned (Van Hooijdonk, Bosvelt, Van Wonderen, Van Persie etc etc) in 01-02 en 02-03 maar liefst 2x op de 3e plaats te eindigen. Dan heb ik het nog maar niet over 2 jaar geleden dat afgesloten werd met een keurige 6e plaats. Man hou toch op, een coach van niks. Mario moet het zijn en blijven, de enige die de club bij elkaar kan houden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 27 november 2010 - 19:14   quote  deeplink  
PPFFFFFFFFFF! Iedereen moet weg!! Het is helemaal niets!!
Jullie lijken wel een stelletje joden!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 november 2010 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 19:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
PPFFFFFFFFFF! Iedereen moet weg!! Het is helemaal niets!!
Jullie lijken wel een stelletje joden!!!!!!!
Rot op stomme Limburger.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 27 november 2010 - 23:47   quote  deeplink  
hahahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 november 2010 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 23:47 schreef Quiroz het volgende:
hahahahahahaha
Jij ook fietsenboer
Els
 Els - zondag 28 november 2010 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 13:23 schreef Pietje1 het volgende:
mijn huis is sowieso te klein daarom ga ik uitbouwen, maar Erwin is echt niet de oplossing. Softie. We hebben hoe raar het ook klinkt een type Verbeek nodig die orde op zaken stelt.

Voorlopig doen we het met Mario en die moeten we maar steunen.
Voor die verbouwing van je?
Els
 Els - zondag 28 november 2010 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 11:35 schreef FR-Henk het volgende:
Uitschelden is eigenlijk zeggen: ik hou van je maar durf het niet te zeggen.
Nou, dat moet je Bruins dan misschien eens mailen.
Quiroz
 Quiroz - zondag 28 november 2010 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 00:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jij ook fietsenboer
sssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt kaasje
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 11:35 schreef FR-Henk het volgende:
Uitschelden is eigenlijk zeggen: ik hou van je maar durf het niet te zeggen.
hahahaha. in dat geval voel ik me met terug werkende kracht een gelukkig mens. god wat werd er van me gehouden! maar uiteraard is het altijd wederzijds geweest. de love topic heeft duidelijk zijn werk gedaan. mooi om er ook onderdeel van uit te hebben gemaakt! verder on-topic: laten we mario aan het eind van het seizoen beoordelen. nu zorgt het alleen maar voor onrust!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 28 november 2010 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 23:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Rot op stomme Limburger.
Nee!!! Jij hebt een lekker accent??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ontslag









0.0087020