BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supporters acties van de ME spuugzat!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 november 2010 - 20:59   quote  deeplink  
Supporters van bijna alle profvoetbalclubs voeren komend weekend samen actie. De supporters zijn het zat dat de politie gewone fans als criminelen behandelt, omdat een stel hooligans zich misdraagt.

De acties worden onafhankelijk van elkaar gehouden rondom alle wedstrijden in de eredivisie en de Jupiler League, zegt woordvoerder Ricardo van Watching football is not a crime, een speciaal voor deze gelegenheid opgericht actiecomité.

Volgens het actiecomité verzieken de mobiele eenheid, de KNVB en de burgemeesters het voetbal. We worden er ziek en moe van hoe we worden behandeld, schrijven ze in een persbericht.

Ricardo is zelf supporter van Feyenoord, maar volgens hem doet ook de harde kern van Ajax mee aan de actie. We hebben alle supporters opgeroepen mee te doen. Supportersverenigingen van alle grote clubs hebben positief gereageerd.

Ajax meldt op de hoogte te zijn van het feit dat Ajaxfans meedoen aan de actie, maar weet er inhoudelijk niets van, zegt een woordvoerder. Bij thuiswedstrijden weten we van tevoren wat voor de spandoeken er in het stadion komen te hangen, maar omdat we dit weekend uit spelen bij VVV in Venlo, hebben we daar nu geen zicht op.

Volgens Ricardo hebben supporters allemaal hetzelfde probleem. Wij worden vaak behandeld als criminelen. Hooligans die stenen gooien naar de politie, of die andere supporters aanvallen, moeten worden aangepakt. Maar dat betekent niet dat de politie ook onschuldige mensen mag meppen.

Volgens Ricardo zijn er recent in verschillende steden incidenten geweest waarbij de onschuldige voetbalfans door de politie werden aangepakt. Ik stond zelf laatst bij het Feyenoordstadion, na de wedstrijd, op de tram te wachten. Er was één supporter die wat beledigends riep, en vervolgens sloeg de ME op iedereen in. Ook vaders met kinderen. En dat riep natuurlijk weer een reactie op bij andere supporters. Het voelde als een provocatie.

Volgens het actiecomité grijpt de politie de laatste jaren steeds vaker hard in, ook als daar weinig aanleiding voor is. Uit de cijfers blijkt dat het rond wedstrijden zelden uit de hand loopt. Toch lijken burgemeesters vaker opdracht te geven om snel in te grijpen. Dat komt niet ten goede aan normale supporters, die gewoon voor het voetbal komen.

Het gaat om een vreedzame actie, benadrukt het actiecomité. Met spandoeken en leuzen willen ze dit weekend in en rond alle stadions aandacht vragen voor de kwestie.

Als dat goed gaat, willen supporters van verschillende clubs samen gaan demonstreren. Een gezamenlijke actie van Feyenoorders en Ajacieden ligt dan niet voor de hand, zegt Ricardo. Dat lijkt me geen goed plan. Maar Feyenoorders die samen met fans van ADO en Dordrecht demonstreren, dat zou wel kunnen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 27 november 2010 - 19:32   quote  deeplink  
What's new?
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 27 november 2010 - 21:18   quote  deeplink  
stuur Q er op af met zijn bomgordel
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 november 2010 - 23:40   quote  deeplink  
Loop niet te janken ga stenen gooien.....
Els
 Els - zondag 28 november 2010 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 23:40 schreef hotjumper het volgende:
Loop niet te janken ga stenen gooien.....
Dat deden ze toch altijd bij Holland Spoor?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 28 november 2010 - 08:00   quote  deeplink  
Stenen?? Dit is de tijd van het vuurwerk!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 08:06   quote  deeplink  
heb je gelijk in, maar stenen hoef je niet teregelen eerst, en zien mee te krijgen. stenen wrik je zo uit de grond! heeft de geschiedenis voor ons al bewezen! lol
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2010 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 08:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Stenen?? Dit is de tijd van het vuurwerk!!
Joh wees eens origineel meeloper! :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Mooi vandaag lag Aboutaleb het halve land plat voor een paar Hageneesjes...
Lekker de A13 dichtgooien een actie met 100 man ME en de burger maar betalen
voor seniele Burgermeester,en als dank mocht de burger een uur in de file staan
door deze seniele Burgermeester.Geloof mij nou die man is de weg kwijt..Hij denkt dat tie op de gazastrook woont die idioot.Gloeiende klotezooi was ik nog te laat binnen ook.Ik hoop dat men in Rotterdam er voor zorgt dat deze vent geen 2de ambtstermijn krijgt!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Wat een kromme redenering.
Als je zo kijkt moet je ook verder terug redeneren.
Dus als iemand geen vuurwerk gekopt had eb die haagse matjes zaten vorig jaar niet in de verkeerde vakken hadden ze. Vandaag met 1200 kunnen komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:
Wat een kromme redenering.
Als je zo kijkt moet je ook verder terug redeneren.
Dus als iemand geen vuurwerk gekopt had eb die haagse matjes zaten vorig jaar niet in de verkeerde vakken hadden ze. Vandaag met 1200 kunnen komen.
Waar heb jij het nu weer over?
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2010 - 20:28   quote  deeplink  
Oh je weet de reden toch wel waarom ze niet kwamen?
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 20:32   quote  deeplink  
vorig jaar klapte er toch een lawinepijl zonder stok in dat vak. gozert gebroken klauw en in eerste instantie werd er gedacht dat het onze supporters waren. maar dat was eige volk. zoiets
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:28 schreef Stylzz het volgende:
Oh je weet de reden toch wel waarom ze niet kwamen?
Ja dat als jij een vuurpijl afsteekt ik er ook voor zou moeten boeten???
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:32 schreef obiku010 het volgende:
vorig jaar klapte er toch een lawinepijl zonder stok in dat vak. gozert gebroken klauw en in eerste instantie werd er gedacht dat het onze supporters waren. maar dat was eige volk. zoiets
Klopt en ze zaten in de verkeerde vakken waardoor er hier en daar wat vechtpartijen waren
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2010 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat als jij een vuurpijl afsteekt ik er ook voor zou moeten boeten???
Zie vorige post en ze waren al meerdere malen gewaarschuwd de afgelopen jare..
En om dan helemaal niet te gaan is een keuze.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt en ze zaten in de verkeerde vakken waardoor er hier en daar wat vechtpartijen waren
Hoe kom je daar nou weer bij man???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zie vorige post en ze waren al meerdere malen gewaarschuwd de afgelopen jare..
En om dan helemaal niet te gaan is een keuze.
Nou ik zie jou vorige post en ik ben het daar niet mee eens..
Dus als er een verkrachter in jou straat woont moet iedereen opgepakt worden en gestraft???
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij man???
http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/539849/2010/11/19/ADO-definitief-zonder-fans-naar-Feyenoord.dhtml

Deze kon ik snel vinden. Maar had elders ook gelezen dat er wat opstootjes waren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/539849/2010/11/19/ADO-definitief-zonder-fans-naar-Feyenoord.dhtml

Deze kon ik snel vinden. Maar had elders ook gelezen dat er wat opstootjes waren.
Joh ik zit ernaast man,de enige opstootjes was na die ontploffing ...
En terecht dat je kwaad wordt als zo`n mafkees een lawinepijl langs je kop afsteekt..
Verders was het zoals al 10 jaar een mooie en vriendelijk over en weer middagje!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou ik zie jou vorige post en ik ben het daar niet mee eens..
Dus als er een verkrachter in jou straat woont moet iedereen opgepakt worden en gestraft???
Dat is niet t zelfde. Overigens mocht ado nog gewoon komen. alleen met minder.
dat geval van GEEN supporters, dat vind ik wel treurig zoals bij ons tegen 020 uit en thuis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is niet t zelfde. Overigens mocht ado nog gewoon komen. alleen met minder.
dat geval van GEEN supporters, dat vind ik wel treurig zoals bij ons tegen 020 uit en thuis.
Ze hebben de dader toen toch aangehouden???
Wie moet er volgens jou nog meer gestraft worden dan alleen de dader??
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2010 - 20:47   quote  deeplink  
Ik vind dit prima zo. Sancties mogen. Jij mag een andere mening hebben.
Ik vind alleen niet dat je het helemaal moet kunnen verbieden. Dat gaat te ver.
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ze hebben de dader toen toch aangehouden???
Wie moet er volgens jou nog meer gestraft worden dan alleen de dader??
idd. alleen de dader. maar dat vinden wij. en die mannen in het gemeentehuis denken er duidelijk anders over. zij hebben duidelijk zoiets van je kan onkruid wieden, maar beter spijt je grof heel het zooitje plat. dat gaat sneller en zal in hun ogen beter werken. neemt niet weg dat het super frustererend is hoe het machtsvertoon maar steeds onnodig benadrukt word.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind dit prima zo. Sancties mogen. Jij mag een andere mening hebben.
Ik vind alleen niet dat je het helemaal moet kunnen verbieden. Dat gaat te ver.
Against modern footbal ((((((((BOEM))))))))))
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:49 schreef obiku010 het volgende:

[..]

idd. alleen de dader. maar dat vinden wij. en die mannen in het gemeentehuis denken er duidelijk anders over. zij hebben duidelijk zoiets van je kan onkruid wieden, maar beter spijt je grof heel het zooitje plat. dat gaat sneller en zal in hun ogen beter werken. neemt niet weg dat het super frustererend is hoe het machtsvertoon maar steeds onnodig benadrukt word.
dus die andere 1199 krijgen de stempel hooligan terwijl ze sòchtens nog in de Haagse kerken zaten?
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2010 - 20:57   quote  deeplink  
Ja die knakkers die de A13 afgezet hadden waren ook allemaal keurige koorknapen :)
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dus die andere 1199 krijgen de stempel hooligan terwijl ze sòchtens nog in de Haagse kerken zaten?
ik vind dat als ze zelf vorig jaar verantwoordlijk zijn voor een zooitje, en aboutaleb zegt daardoor 600 meer niet. dat ik dat ergens wel snap. want het is zijn taak om vanuit de burgers veiligheid te denken. en als ado dan niet wil komen. dan moeten ze niet komen hoe lullig ook. maar de weg afzetten en daarmee nog weer veel meer mensen pakken is ook niet tof. dat aboutaleb er gelijk een overload me en politie opzet is ook overdreven. ik kan er slecht partij in kiezen. snap waarom aboutaleb het zo doet. maar ik zeg niet dat ik het er mee eens ben. ik snap de hagenezen ook wel. tuurlijk is het irritant en kut als je gelijk met ze alle behandeld word als hooli,s. maar wat als ze wel met 1200 hadden gekomen en het had helemaal fout gegaan? het is gewoon heel moeilijk om te bepalen wat nou slim was. want je zal het nooit weten. neemt niet weg dat aboutaleb een irritant ventje is dat wel heel hoog van de toren blaast
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:
Ja die knakkers die de A13 afgezet hadden waren ook allemaal keurige koorknapen :)
Wat jij wilt!!!Als er morgen voor jou iemand door rood rijd vind ik dat jij ook bon moet krijgen omdat jij op dezelfde weg rijd hahaha ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 21:00 schreef obiku010 het volgende:

[..]

((((ik vind dat als ze zelf vorig jaar verantwoordlijk )))zijn voor een zooitje, en aboutaleb zegt daardoor 600 meer niet. dat ik dat ergens wel snap. want het is zijn taak om vanuit de burgers veiligheid te denken. en als ado dan niet wil komen. dan moeten ze niet komen hoe lullig ook. maar de weg afzetten en daarmee nog weer veel meer mensen pakken is ook niet tof. dat aboutaleb er gelijk een overload me en politie opzet is ook overdreven. ik kan er slecht partij in kiezen. snap waarom aboutaleb het zo doet. maar ik zeg niet dat ik het er mee eens ben. ik snap de hagenezen ook wel. tuurlijk is het irritant en kut als je gelijk met ze alle behandeld word als hooli,s. maar wat als ze wel met 1200 hadden gekomen en het had helemaal fout gegaan? het is gewoon heel moeilijk om te bepalen wat nou slim was. want je zal het nooit weten. neemt niet weg dat aboutaleb een irritant ventje is dat wel heel hoog van de toren blaast
ze is niet relevant want ze hebben de dader gepakt!!!1 dader !!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ze is niet relevant want ze hebben de dader gepakt!!!1 dader !!!
dat klopt. maar zo denkt aboutaleb niet. die denkt dat er op de 1200 altijd wel 20 zijn die de fout in gaat. ik denk dat ze gewoon en gemiddelde nemen. en dat ze gaan rekenen. hoeveel politie willen we in gaan zetten. en als dat dus te weinig kan zijn voor 1200 man. dan zullen wel denken dat 600 veiliger is. ik weet het ook niet hoor. ben geen kenner op dit vlak.
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 21:19   quote  deeplink  
dus denk ik dat de kosten van het veilig vesten van de uit supporters, duurder was als de opbrengsten. nu was het nog duur. want nu kwamen er toch nog hordes me en politie aan te pas. dus aboutaleb kan zich wel afvragen wat goedkoper is. en veiliger. ik probeer te denken als abou ;(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2010 door FR-Han --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 21:16 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik weet het ook niet hoor. ben geen kenner op dit vlak.
Obiku vriend denk nu eens in alle eerlijkheid,wat ik fout doet daar kan jij toch niet voor gestraft worden??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 21:19 schreef obiku010 het volgende:
dus denk ik dat de kosten van het veilig vesten van de uit supporters, duurder was als de opbrengsten. nu was het nog duur. want nu kwamen er toch nog hordes me en politie aan te pas. dus aboutaleb kan zich wel afvragen wat goedkoper is. en veiliger. ik probeer te denken als abou ;(
Denken als Abou???Ik heb nieuws ,die denkt niet :)
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 21:25   quote  deeplink  
nee. daar heb je gelijk in. ben ik met je eens. maar die gemeentehuis lullo,s die denken in het groot. het is voor hun niet te doen om precies de gasten er tussen uit te halen die zich wel gaan misdragen. wat kunnen ze dan anders doen in jou ogen? hoe moeten ze het aanpakken? want ik denk dat ze vinden dat dit de meest effectieve manier is om het in te dammen. hoe kut het ook is voor de mensen die er niks mee te maken hebben. het is een gebrek aan beter lijkt mij
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 21:25 schreef obiku010 het volgende:
nee. daar heb je gelijk in. ben ik met je eens. maar die gemeentehuis lullo,s die denken in het groot. het is voor hun niet te doen om precies de gasten er tussen uit te halen die zich wel gaan misdragen. wat kunnen ze dan anders doen in jou ogen? hoe moeten ze het aanpakken? want ik denk dat ze vinden dat dit de meest effectieve manier is om het in te dammen. hoe kut het ook is voor de mensen die er niks mee te maken hebben. het is een gebrek aan beter lijkt mij
Kijk zoals in Nancy waar 500 supporters de boel slopen en er bijna niemand voor opgepakt word daarvoor dienen sancties die helaas een club raken..
Maar voor een eenmansdaad waarvan de juiste man is opgepakt is het gewoon klaar..
De club Den Haag moet de wettelijke boete krijgen van de Knvb voor het afsteken van het vuurwerk en de dader kan daar voor verantwoordelijk gehouden worden en klaar!!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 21:38   quote  deeplink  
als je het zo bekijkt heb je gelijk. maar die gasten doen veel aan preventie. beetje teveel. en dat komt door resultaten uit het verleden. en die voorvallen gebruiken ze nu eenmaal om dingen te voorkomen in de toekomst. dat proberen ze in ieder geval. gotver wat serieus zeg. wat een bagger discussie. ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 21:38 schreef obiku010 het volgende:
als je het zo bekijkt heb je gelijk. maar die gasten doen veel aan preventie. beetje teveel. en dat komt door resultaten uit het verleden. en die voorvallen gebruiken ze nu eenmaal om dingen te voorkomen in de toekomst. dat proberen ze in ieder geval. gotver wat serieus zeg. wat een bagger discussie. ;)
Ja een bagger discussie!!Dat wij samen ooit nog eens zereneus zouden zijn he ?hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2010 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Vandaag is er een waar mediaspektakel losgebarsten naar aanleiding van een ludieke actie door Den Haag supporters. De media heeft weer eens alle registers opengetrokken om wat over de hooligans van Den Haag naar buiten te brengen..

De ludieke actie was georganiseerd om een een statement te maken m.b.t. het wanbeleid van burgemeesters en de KNVB over de betutteling van de hedendaagse voetbalsupporter. Supporters die onze club al jaren trouw zijn en zich struktueel gedragen, werden vandaag weer gestraft door niet massaal live naar hun club te mogen kijken.

Er was afgesproken om een ludieke actie te houden die de club niet zou schaden, maar wel de aandacht kreeg die het nodig had. De actie bestond uit een korte blokkade op de A13, waarbij een spandoek met een boodschap uitgerold werd om ons ongenoegen te uiten. Niks meer en niks minder. Geen geweld, geen agressie, geen vernielingen.

Slechts 10 minuten werd er stil gestaan, waarna de blokkade voorbij was en iedereen weer terug zou keren naar het supportershome om daar gezamenlijk de wedstrijd te gaan bekijken. Een handje vol autos miste de eerst volgende afslag waardoor zij moesten keren bij Zestienhoven.

Bij de afslag Berkel stond een leger ME die in totaal 10 autos aanhielden. De autos werden onderste boven gehaald en alles wat ze konden vinden om mensen aan te houden werd misbruikt om hun arrestanten bus te vullen. De arrestaties die werden gedaan waren onder meer voor het ontbreken van een legitimatiebewijs, rijden onder invloed (de avond ervoor de tel kwijtgeraakt van het aantal alcoholische versnaperingen) en verboden wapenbezit. Een schilder had in zijn gereedschapskist een Stanley mes en werd zonder pardon gearresteerd.

Logisch, je moet als politie toch wel iets van een buit binnenhalen? Als dezelfde controle gedaan zou worden op een willekeurige zondagmiddag, zou de buit zomaar eens veel groter kunnen zijn. Zoeken dus om je gelijk te willen halen, fijne vent die Aboutaleb met zijn marionetten.

En wat kwamen de autos met mediageile fotografen (meerderdeels amateur fotografen die overal fotos van mochten maken) en cameraploegen snel aangevlogen. Hé, een ADO sjaal.. filmen, sensatie! Geen interesse in de reden van de actie, slechts de combinatie van politie en Haagse supporters was belangrijk om te filmen en te fotograferen.

Sommige nieuwsberichten zijn gewoon lachwekkend. We zijn wel wat gewend maar de één maakt het nog gekker dan de ander:

ADO fans tot de tanden toe bewapend!

ADO fans massaal naar Rotterdam om toch de wedstrijd te bezoeken!

Een Belgische site kwam zelfs met het bericht dat Den Haag fans op de snelweg zijn tegengehouden door de politie, iedereen zijn auto daar geparkeerd heeft om vervolgens lopend over de snelweg naar de Kuip te gaan

De reactie vanuit de club via Dick Vierling is de enige juiste versie. Complimenten voor de wijze waarop hij dit naar buiten heeft gebracht. Het bericht over massale bewapening is pure stemmingmakerij en gebruikt om het overdreven politie optreden te rechtvaardigen. Deze hield de A13 voor urenlang gesloten waardoor duizenden mensen voor niks oponthoud hebben gehad.

Vanuit de supporters gaat bekeken worden of er sprake is van laster en worden de mogelijkheden onderzocht om diverse media aan te klagen. Het moet nu maar eens afgelopen zijn om de imago opmars van de Haagse supporter te onderbreken. Een geweldloze actie die een normale verslaggeving verdient, hoe moeilijk kan dat nou zijn, vrienden uit medialand?

Bron:haguecityfirm.nl

Ik vind dit leuk!1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 21:57   quote  deeplink  
i om te merken dat supporters best op een normale manier met elkaar om kunnen gaan en elkaar het beste kunnen gunnen. De ADO-mascotte en vlag in het bovenste uitvak, de grote vlag boven Vak S Allemaal zaken die er op wezen dat ook het grootste deel van de Feyenoordsupporters het er niet mee eens is hoe er met de kaartverkoop voor de uitsupporters is omgegaan. Laten we hopen dat er volgende keer weer gewoon twee vakken vol met ADO-supporters aanwezig zijn, want laten we wel wezen: dat werkt wel sfeerverhogend. Bovendien: als we het andere supporters niet gunnen, mogen we natuurlijk ook niet klagen als we zelf minder kaarten krijgen voor uitwedstrijden!

Foto: Lunatic News
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 november 2010 - 22:35   quote  deeplink  
Zoals de (meeste) Feyenoorders en Hagenezen al weten is de strijdbijl allang begraven!!!!!!!
Sommige hebben totaal het besef niet waaronder Aboutaleb!!!


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2010 door Leon FR1908 --
craven
 craven - zondag 28 november 2010 - 23:33   quote  deeplink  
ff Jan m voor zijn: van Beukering//
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 november 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 23:33 schreef craven het volgende:
ff Jan m voor zijn: van Beukering//
hahahaha
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 01 december 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zoals de (meeste) Feyenoorders en Hagenezen al weten is de strijdbijl allang begraven!!!!!!!
Sommige hebben totaal het besef niet waaronder Aboutaleb!!!
[ filmpje ]
Nee hé hé, maar dat is ook geen Feyenoorder.
Dat is ook niet iemand die verstand van voetbal heeft.
Dat is iemand die burgemeester wordt van een stad en er totaal niets mee heeft.
Dat is iemand die eigenlijk niet in Rotterdam thuishoort.
Ik weet dat, jij weet dat, hij weet dat, iedereen weet dat, het moet hem misschien nog een keer verteld worden.
Hij is nog niet 2 % van wat Opstelten was voor Rotterdam, deze man straalde ook gezag uit, als ik Abu ziet lopen denk ik altijd"daar is die straatcoach met zijn bling-bling ketting weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 december 2010 door detrapstaandervanvak --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 01 december 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Vind hem eigenlijk qua manieren zelfs een beetje op Geert lijken, je pikt er een groep uit, en die maakt je lijdend voorwerp.
Want wat heeft deze man nu echt wel goed gedaan voor Rotterdam?
Wie het weet mag het zeggen.
ted
 ted - woensdag 01 december 2010 - 11:29   quote  deeplink  
Voor zover ik op de hoogte ben wilden die hagenezen onze ludieke actie (12e minuut)te verstoren .
dit was toch aangekondigd??? Ik was toch niet zo blij te horen dat het de bedoeling
was om een lawine -pijl op de gele zijde aftevuren !!! zit nl RR
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 01 december 2010 - 11:41   quote  deeplink  
Vond het wel een ludieke actie van ze
JanM
 JanM - donderdag 02 december 2010 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 23:33 schreef craven het volgende:
ff Jan m voor zijn: van Beukering//
Damn!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supporters acties van de ME spuugzat!!!









0.0106270