BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe keeper??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
raket
 raket - zaterdag 27 november 2010 - 09:58   quote  deeplink  
Sander boschker wil graag nog twee jaar door met keepen bij een andere club.Ja jongens makkelijker kan het niet.Van Dijk is 40(keept nog wel super)De jonge keepers maken veel fouten en onervaren,al zou ik Darley misschien toch nog een kans geven.Sander boschker is 37 en gewoon een top keeper met heel veel ervaring.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 november 2010 - 10:06   quote  deeplink  
flikker nou maar op! (in het algemeen bedoeld) eerst een theo topic, een charisteas topic, en nu een boscker topic? en vd week al 2 snavel topics. en vroeger toen ik wel eens onzin posten toen werd er maar geklaagt en om bannen gevraagt. echter doe ik er niet meer aan mee! vind wel dat het nu een beetje circus aan het worden is. als milo dit leest krijgt hij een hartaanval man. oprotten boscker! en gewoon darley op goal. tuurlijk kan je kijken naar versterking. maar ken je de geschiedenis ook of niet? geen ex snavels. eens een snavel altijd een snavel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2010 door FR-Han --
raket
 raket - zaterdag 27 november 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 10:06 schreef obiku010 het volgende:
flikker nou maar op! (in het algemeen bedoeld) eerst een theo topic, een charisteas topic, en nu een boscker topic? en vd week al 2 snavel topics. en vroeger toen ik wel eens onzin posten toen werd er maar geklaagt en om bannen gevraagt. echter doe ik er niet meer aan mee! vind wel dat het nu een beetje circus aan het worden is. als milo dit leest krijgt hij een hartaanval man. oprotten boscker! en gewoon darley op goal. tuurlijk kan je kijken naar versterking. maar ken je de geschiedenis ook of niet? geen ex snavels. eens een snavel altijd een snavel.
Nee,een nieuwe keeper topic.Schei toch uit met je snavel,als er een een echt tukker is is hij het wel,ja dat die even bij onze vrienden uit mokkum heeft gezeten intereseert me niets,denk alleen maar aan Feyenoord.Lekker belangrijk of ze voor 020 hebben gevoetbald.Witschge,scholten,nummer 14,en nog tientalleen spelers die eens de overstap hebben gemaakt en de meesten hebben Feyenoord beter gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2010 door raket --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 november 2010 - 11:22   quote  deeplink  
Kuyt heeft ook wel eens vla in 020 gekocht.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 november 2010 - 11:25   quote  deeplink  
We hebben 1 redelijke keeper die aan zijn laatste seizoen bezig is
2 jonge keepers die nu aan de bak moeten
1 aanstormend talent

Bosker is overbodig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2010 door hotjumper --
dennie
 dennie - zaterdag 27 november 2010 - 17:20   quote  deeplink  
Dudek.
craven
 craven - zaterdag 27 november 2010 - 17:22   quote  deeplink  
daseijev
dennie
 dennie - zaterdag 27 november 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 11:25 schreef hotjumper het volgende:
We hebben 1 redelijke keeper die aan zijn laatste seizoen bezig is
2 jonge keepers die nu aan de bak moeten
1 aanstormend talent

Bosker is overbodig
Wie is die aanstormende talent dan ?? Met jonge keepers bedoel je neem ik aan Darley en Mulder.. Mulder is soweiso te licht en dat Darley achter hem staat in de piekorde zegt ook wel wat.. Niet dat ik Boscker wil zie komen, maar wel een andere keep als et kan.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 november 2010 - 17:51   quote  deeplink  
Lamprou.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 27 november 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 09:58 schreef raket het volgende:
Sander boschker wil graag nog twee jaar door met keepen bij een andere club.Ja jongens makkelijker kan het niet.Van Dijk is 40(keept nog wel super)De jonge keepers maken veel fouten en onervaren,al zou ik Darley misschien toch nog een kans geven.Sander boschker is 37 en gewoon een top keeper met heel veel ervaring.
Vlieg naar de maan!!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 november 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 19:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Vlieg naar de maan!!
eindelijk iemand die er ook droevig van word. dacht al dat ik de einige serieuze was.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 27 november 2010 - 19:32   quote  deeplink  
Whoehahaoehahaahah, kuch ,kuch, hahahawhoehhaaaahoehaha, proest, proest whoehahahahahahahahahahahahah
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 27 november 2010 - 20:16   quote  deeplink  
nou ok. een kleine ;) is wel op zijn plaats
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 27 november 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 10:06 schreef obiku010 het volgende:
flikker nou maar op! (in het algemeen bedoeld) eerst een theo topic, een charisteas topic, en nu een boscker topic? en vd week al 2 snavel topics. en vroeger toen ik wel eens onzin posten toen werd er maar geklaagt en om bannen gevraagt. echter doe ik er niet meer aan mee! vind wel dat het nu een beetje circus aan het worden is. als milo dit leest krijgt hij een hartaanval man. oprotten boscker! en gewoon darley op goal. tuurlijk kan je kijken naar versterking. maar ken je de geschiedenis ook of niet? geen ex snavels. eens een snavel altijd een snavel.
Helemaal mee eens
raket
 raket - zaterdag 27 november 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 19:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Vlieg naar de maan!!
Ja,erg orgineel.Je bent echt de eerste.Als je nu alleen maar domme reactie's kan geven inplaats van een onderbouwde reactie waarom die niet goed is en welke keeper er dan wel in het Feyenoord goal kan staan,kan je beter till i die gaan!!
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 27 november 2010 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 20:23 schreef raket het volgende:

[..]

Ja,erg orgineel.Je bent echt de eerste.Als je nu alleen maar domme reactie's kan geven inplaats van een onderbouwde reactie waarom die niet goed is en welke keeper er dan wel in het Feyenoord goal kan staan,kan je beter till i die gaan!!
Ehhh nou een antwoord is net gegeven...:

quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 11:25 schreef hotjumper het volgende:
We hebben 1 redelijke keeper die aan zijn laatste seizoen bezig is
2 jonge keepers die nu aan de bak moeten
1 aanstormend talent

Bosker is overbodig


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2010 door Pietje1 --
R()b
 R()b - zaterdag 27 november 2010 - 21:10   quote  deeplink  
René Higuita
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 november 2010 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 20:23 schreef raket het volgende:

[..]

Ja,erg orgineel.Je bent echt de eerste.Als je nu alleen maar domme reactie's kan geven inplaats van een onderbouwde reactie waarom die niet goed is en welke keeper er dan wel in het Feyenoord goal kan staan,kan je beter till i die gaan!!
Hij past z'n reacties aan aan jouw topics.
Els
 Els - zondag 28 november 2010 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 23:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij past z'n reacties aan aan jouw topics.
en dat is moeilijk genoeg;-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 28 november 2010 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 20:23 schreef raket het volgende:

[..]

Ja,erg orgineel.Je bent echt de eerste.Als je nu alleen maar domme reactie's kan geven inplaats van een onderbouwde reactie waarom die niet goed is en welke keeper er dan wel in het Feyenoord goal kan staan,kan je beter till i die gaan!!
Kom jij eens met een goede topic en dan kom ik met een goede reactie!!
raket
 raket - zondag 28 november 2010 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 08:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Kom jij eens met een goede topic en dan kom ik met een goede reactie!!
Alleen maar dom lullen en topics plaatsen zoals we willen obiku en ranwijk terug.Je kan beter je mond houden,want 9 van de 10 gaat nog geen eens over Feyenoord wat je lult,alleen maar domme reactie's geven,wat niks met Feyenoord te maken heeft.Volgens mij heb je nog geen eens door dat Feyenoord volgend jaar een keepersprobleem heeft en dat Boschker met z'n ervaring heel wat toe kan voegen aan dit zwalkende Feyenoord.Heb je meer aan dan Mulder en Darley,die totaal nog geen ervaring hebben.
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 09:00   quote  deeplink  
joop hielle schijnt ook bereid te zijn om bij te springen. zeg het maar raket. wie heb je liever?
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - zondag 28 november 2010 - 14:47   quote  deeplink  
Hoezo nieuwe keeper??
Vandaag heeft van dijk feyenoord 3x gered!dusse dacht et nie!
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2010 - 14:52   quote  deeplink  
Die had een andere keeper ook wel.
Maar vandaag was Rob idd redelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 november 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:
Die had een andere keeper ook wel.
Maar vandaag was Rob idd redelijk.
Precies. Het waren goede reddingen, daar niet van, maar het waren wel ballen die een beetje keeper moet hebben.

Volgend seizoen:
eerste keeper: Darley/Mulder
tweede keeper: ervaren (geen Van Dijk meer) bijvoorbeeld Gentenaar.
derde keeper: Lamprou

Darley/Mulder naar Excelsior om daar een seizoenlang te kunnen keepen.
Peetje
 Peetje - zondag 28 november 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Nog effe dan vragen we de trainer van die tukkers een jaartje. Zet gewoon die Darley in de goal en laat Mulder een jaartje naar Excelsior gaan, van Dijk nog een seizoen op de bank en klaar is klara
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 16:26 schreef Peetje het volgende:
Nog effe dan vragen we de trainer van die tukkers een jaartje. Zet gewoon die Darley in de goal en laat Mulder een jaartje naar Excelsior gaan, van Dijk nog een seizoen op de bank en klaar is klara
dan heb je duidelijk de eerste post niet goed gelezen! er zijn erbij die denken dat sander de oplossing is. wel een oplossing uit pure armoe. hewoon darley en mulder, en lamproe als aankomende
raket
 raket - zondag 28 november 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 09:00 schreef obiku010 het volgende:
joop hielle schijnt ook bereid te zijn om bij te springen. zeg het maar raket. wie heb je liever?
Je,kan wel lekker dom lullen.Maar denk nou eens goed na en kijk goed naar m'n bericht,misschien snap je het dan.Feyenoord heeft volgend jaar een keepers probleem en dat is heel makkelijk op te lossen door 2 jaar sander boschker te nemen.Van Dijk keept op dit moement goed maar stopt er volgend jaar mee.Feyenoord heeft heel veel jonge spelers.Mulder en Darley zijn jongens die in een elftal moet keepen wat goed draait.Dat doe Feyenoord niet.Een ervaren keeper zoals Sander boschker zou goed zijn voor dit elftal.
FR-Han
 FR-Han - zondag 28 november 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 21:41 schreef raket het volgende:

[..]

Je,kan wel lekker dom lullen.Maar denk nou eens goed na en kijk goed naar m'n bericht,misschien snap je het dan.Feyenoord heeft volgend jaar een keepers probleem en dat is heel makkelijk op te lossen door 2 jaar sander boschker te nemen.Van Dijk keept op dit moement goed maar stopt er volgend jaar mee.Feyenoord heeft heel veel jonge spelers.Mulder en Darley zijn jongens die in een elftal moet keepen wat goed draait.Dat doe Feyenoord niet.Een ervaren keeper zoals Sander boschker zou goed zijn voor dit elftal.
laat dan maar komen voor 1 ton salaris. denk je dat hij voor weinig gaat komen? ik denk dat hij gewoon een behoorlijk salaris opstrijkt. daar komt bij dat lamproe er ook aan zit te komen. ik vind het gewoon onzin om er een keeper bij te halen die zakken vult, en het helemaal niet erg vind om op de bank te zitten. ik wil een keeper die gotver iedere wedstrijd wil spelen! een keeper die of op een goed nivo keept. maar niet ouder is als 28. dan heb je er nog wat aan straks.
paco
 paco - zondag 28 november 2010 - 21:50   quote  deeplink  
wees blij met van dijk,wederom weer super
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 november 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Van Dijk nog steeds oke, maar vanaf nieuwe seizoen toch met Darley, Mulder óf een nieuwe keeper verder.
Er Zou tóch over die twee in komend voorjaar een eindoordeel moeten komen: geschikt/ongeschikt.
Daarna evt. transfermarkt op, áls we dat al kunnen/mogen.
Geen dure, net niet keepers doen.
raket
 raket - maandag 29 november 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 21:50 schreef paco het volgende:
wees blij met van dijk,wederom weer super
Doet het nu gewoon goed.Maar boschker heeft aangegeven op eredivisie live dat die graag nog twee jaar wil keepen als er een mooie club komt en geen zin heeft om nog tweede keus te zijn bij Twente.Als je die voor twee jaar kan strikken tegen een normaal salaris heb je gewoon een top keeper die de jeugdige keepers ook nog wat kan leren.De verdediging gaat daardoor ook beter spelen omdat ze weten dat ze een ervaren keepers achter hun hebben staan.
Maximus
 Maximus - maandag 29 november 2010 - 16:50   quote  deeplink  
Hij heeft zon raar accent he... whahaha
raket
 raket - maandag 29 november 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 16:50 schreef Maximus het volgende:
Hij heeft zon raar accent he... whahaha
O,ja kut was ik vergeten.Niet doen dan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe keeper??









0.0113759