|
|
sebas79
|
|
|
Ik hoor mensen hem vergelijken met overmars, en ahoewel hij nog lang niet zo goed is zie ik de overeenkomsten ook ! In mijn ogen zou hij een echte vesterking zijn voor ajax ,een echte links/rechts buiten ! Mee eens???????????? |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Eeh hij is net gekocht door fenerbahce dus succes met halen ;-) als jij die 7 miljoen is ophoest. En die laten hem zonder dollen ook niet gaan, hij keert denk ik niet terug naar de Eredivisie. Die vertrekt straks uit turkije met geld zo naar Engeland of Spanje. Hij ziet niks in Ajax dat weet k bijna wel zeker. Niet verkeerd opvatten maar hij gaat niet terug naar dit Ajax, misschien als alles weer lekker draait? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
de zomer van 2010 maakte Stoch de overstap naar Fenerbahçe SK. Hij tekende voor vier jaar bij de Turkse club.[3].
Succes met de afkoopsom van zijn contract plus de waarde van zn kwaliteiten |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Stoch ;p? Al kon je hem halen. Die gozer is geen versterking. |
|
|
|
|
ruiz
|
|
|
haha,die gaat liever naar een topclub! fc twente bijv |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
hoe doet twente het toch steets?? of de tegenstander krijgt rood of een penaltie tegen!! als twente het moeilijk heeft!!! |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
zou wel weer typisch beleid zijn van Ajax, ik zie er geen versterking in. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: HAHAHAHA, twente topclub?? Niemand buiten Nederland heeft ooit van fc twente gehoord... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Stoch ken lekker de kolere krijgen! Laat 'm maar lekker bij die shoarmavreters ballen, hier heeft hij niks te zoeken...
Kom op zeg.....s'toch geen versterking?? Sulejmani is 3 x zo goed!
DOEIII |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2010 - 23:25 schreef adriu het volgende:hoe doet twente het toch steets?? of de tegenstander krijgt rood of een penaltie tegen!! als twente het moeilijk heeft!!! Zit niet zo te zeiken man, gewoon terecht gewonnen, terechte penalty, kap is met dat gezemel en gezeik man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap de discussie zoiezo niet helemaal, hij is net gekocht zoals al vermeld, dus waarom erover discussieren als hij helemaal niet te koop is? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 00:03 schreef remco k het volgende:Ik snap de discussie zoiezo niet helemaal, hij is net gekocht zoals al vermeld, dus waarom erover discussieren als hij helemaal niet te koop is? Precies, typisch een gevalletje van "ik wil een topic openen......euhm....."
HANGSLOT? |
|
|
|
|
bird
|
|
|
van der meyde heeft ook geen club dus k zeg halen hij is net zo goed als stoch DUS GEEN VERSTERKING |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 00:47 schreef bird het volgende:van der meyde heeft ook geen club dus k zeg halen hij is net zo goed als stoch DUS GEEN VERSTERKING JE kan ook overdrijven!XD Whahahaaaaaa |
|
|
|
|
dannymaster
|
|
|
ik ben het er totaal mee eens, als je ziet hoe hij vorig seizoen bij twente speelde. het is een echte versterking denk ik, hij speelde ook een aardig WK. |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
Stoch betekent = actie naar binnen en schieten op doel, dat is zo makkelijk te verdedigen, en je hebt hem niet eens nodig, als je boerrigter kan halen voor veel minder en je hebt ebecilio sulejmani en ozbiliz, dan heb je er niks an |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
jeeh we gaan weer op oude topics reageren... Slotje... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Hahahaha Stoch halen..............pfff boerrigter net gehaald tog? En dan nog vind ik het geen versterking |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Je moet geen dunne selectie hebben maar het kan ook nog eens te breed worden op sommige posities |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
waarom reageren jullie hier nog serieus op |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Dannymaster is denk ik nog niet wakker;) |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2010 - 20:59 schreef RedDevil1990 het volgende:de zomer van 2010 maakte Stoch de overstap naar Fenerbahçe SK. Hij tekende voor vier jaar bij de Turkse club.[3]. Succes met de afkoopsom van zijn contract plus de waarde van zn kwaliteiten Hij moet weg, ze hebben zijn contract ontbonden, omdat hij ruzie heeft gemaakt. Hij mag niet eens meer in de buurt van het stadion komen. Weet niet wat hij gedaan heeft, maar misschien heeft hij de dochter van de voorzitter geneukt? Dus afkoopsom is niet nodig. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: hahahahaha Ik verwacht er ook nog een bij het topic Elhamdoei
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
|
|
|
adriu