|
|
ajax1111111
|
|
|
Hallo Mede Forum mannetjes en vrouwtjes,
Komt Dario nou nog terug? Ik had iets vernomen dat hij niet meer terug komt. Maar eigenlijk zou ik dat jammer vinden want eigenlijk mist Ajax nu zo een type! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Denk het niet, hij heeft 3 en half jaar geleden een contract voor 5 jaar getekend. Dus aan het einde van dit seizoen verkopen lijk me het handigst want anders gaat die gratis de deur uit en dan is het weer een 6.5 miljoen weggegooid |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2010 - 20:57 schreef RedDevil1990 het volgende:Denk het niet, hij heeft 3 en half jaar geleden een contract voor 5 jaar getekend. Dus aan het einde van dit seizoen verkopen lijk me het handigst want anders gaat die gratis de deur uit en dan is het weer een 6.5 miljoen weggegooid 2 en half jaar geleden zal je bedoelen. Ik zou hem nog wel even aan het werk willen zien maar hij is ook geen aanspeelpunt. Ook een spits met veel beweging.
En Ajax1111111......Ajax mist helemaal niet zo'n type. Hij is net zo'n type als Suarez en El Hamdaoui.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
ruiz
|
|
|
ze kunnen zn salaris helemaal niet betalen haha |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: misschien wil bryan het met zn beugelhoofd doen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cvitanich is 11/2 maand geleden toch verkocht? |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote: Misschien kan Bryan ff aan z'n knie vragen of Cvitanich nog terug komt? |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat betalen we zoiezo al voor 60%. vergeet aub niet dat Ajax nog steeds een vele grotere begroting heeft dan dat miezerige twente kereltje |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ach weet je wat het is twente staat nu wel hoger, maar ajax blijft toch de grootste club dus blijft er jaloezie ! dream on twente dit jaar worden jullie echt geen kampioen ! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
ik zie hem graag erbij komen..Misschien kan hij nu wel het verschil maken.. hij speelt in Mexico toch wel weer goed..Dus we zullen zien,.,. Ik snap niet dat Mido er is als je Cvitanich hebt..Maargoed.. |
|
|
|