|
|
MMM
|
|
|
Even een topic voor deze klassieke buitenspeler, eindelijk weer een basisplaats!!! |
|
|
|
|
jbbox
|
|
|
Cker goed!! Bij hem heb ik tenminste weer het gevoel dat er iets verrassends gebeurt met de bal!! Als hij aan de bal is dan ga ik automatisch op het puntje van mn stoel zitten!! Vanmiddag gaat het wel goedkomen..dat weet ik cker!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Net gezien bij Feyenoord TV. Die jongen snapt t. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Ben er blij mee goeie speler! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wisselde goede met slechte momenten af.. Lekker laten staan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Veel dreiging. Zonde van die bal op de paal.Zeker laten staan. |
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Cabral begon niet goed (maar wie wel) en daarna werd het beter. Hij is nog een beetje licht en uiteraard jong maar wordt een grote speler. Vooral omdat er niet veel buitenspelers (klassieke)meer te vinden zijn. Voorlopig laten staan die Cabral en kijken of hij het vol houd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zuinig zijn op jerson! mooie spelert ja! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Speelt echt niet slecht deze jongen en durft te voetballen.... maakt akties en samen met biseswar erg gevaarlijk aan de zijkanten. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
idd een klassieke buitenspeler die je moet koesteren, bij ajax smachten ze naar zo een soort speler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2010 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
denk dat deze jongen zich helemaal gegeven heeft. Er gaat zeker dreiging vanuit en hij is niet bang om zijn man te passeren, eindelijk weer iets waar ik met echt plezier naar kan kijken. Eindelijk weer een echte technische voetballer. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: begreep ik ook niet veel van, had eerder wissel van Haaren voor Biseswar of Wijnaldum verwacht. maar ja, we hebben GEWONNEN! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
dat mario z'n wisselbeleid dramatich is, is toch algemeen bekend. dus dit moet geen verrassing zijn |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Klassieke buitenspeler? Hahahahaha! Cabral liep constant uit positie, ging veel te vaak in het midden lopen waardoor er bij tegenaanvallen veel te veel ruimte ontstond. Hij speelde zeker niet slecht en had dreiging maar ook liep zich ook te vaak vast. Hij werd uiteindelijk terecht gewisseld omdat Feyenoord de voorsprong vast moest houden en het zich niet kon veroorloven een snelle tegenaanval te krijgen als Cabral (weer eens) uit positie liep. Wel een beetje serieus blijven kijken zeg en niet alles met een roze bril gaan zien. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 19:47 schreef Marco12345 het volgende:Klassieke buitenspeler? Hahahahaha! Cabral liep constant uit positie, ging veel te vaak in het midden lopen waardoor er bij tegenaanvallen veel te veel ruimte ontstond. Hij speelde zeker niet slecht en had dreiging maar ook liep zich ook te vaak vast. Hij werd uiteindelijk terecht gewisseld omdat Feyenoord de voorsprong vast moest houden en het zich niet kon veroorloven een snelle tegenaanval te krijgen als Cabral (weer eens) uit positie liep. Wel een beetje serieus blijven kijken zeg en niet alles met een roze bril gaan zien. Het uit positie lopen heeft te maken dat ze met een versterkt middenveld speelde waardoor Cabral linkshalf speelde en dus niet linksbuiten waardoor je niet gehecht bent aan 1 positie!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 19:47 schreef Marco12345 het volgende:Klassieke buitenspeler? Hahahahaha! Cabral liep constant uit positie, ging veel te vaak in het midden lopen waardoor er bij tegenaanvallen veel te veel ruimte ontstond. Hij speelde zeker niet slecht en had dreiging maar ook liep zich ook te vaak vast. Hij werd uiteindelijk terecht gewisseld omdat Feyenoord de voorsprong vast moest houden en het zich niet kon veroorloven een snelle tegenaanval te krijgen als Cabral (weer eens) uit positie liep. Wel een beetje serieus blijven kijken zeg en niet alles met een roze bril gaan zien. Ok. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
jaja...vondt gini vandaag tegenvallen, veel balverlies, weinig geslaagde acties |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 19:47 schreef Marco12345 het volgende:Klassieke buitenspeler? Hahahahaha! Cabral liep constant uit positie, ging veel te vaak in het midden lopen waardoor er bij tegenaanvallen veel te veel ruimte ontstond. Hij speelde zeker niet slecht en had dreiging maar ook liep zich ook te vaak vast. Hij werd uiteindelijk terecht gewisseld omdat Feyenoord de voorsprong vast moest houden en het zich niet kon veroorloven een snelle tegenaanval te krijgen als Cabral (weer eens) uit positie liep. Wel een beetje serieus blijven kijken zeg en niet alles met een roze bril gaan zien. Wijnaldum en Cabral wisselde ook wel van positie, vandaar dat het er dan zo uit ziet... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, daarom had ik dus eerder een wissel van hem voor van Haaren verwacht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 19:24 schreef Feijenoord1908 het volgende:dat mario z'n wisselbeleid dramatich is, is toch algemeen bekend. dus dit moet geen verrassing zijn Stop eens met ademen |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: En die 2 prima kopballen dan? 2 bijna doelpunten |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had een penalty moeten krijgen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Cabral is volgens mij de enige eredivisie speler die 3 assisten op een tegenstander heeft gegeven in dit seizoen.Echt levensgevaarlijke corners.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 20:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Cabral is volgens mij de enige eredivisie speler die 3 assisten op een tegenstander heeft gegeven in dit seizoen.Echt levensgevaarlijke corners.. mwah . . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk wel dat onze nieuwe held jvb blij is met Cabral. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Echt van toepassing in een Cabral topic, Jan Mulder.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zo'n vreemde post was het dus niet! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou 3 keer een eigen doelpunt door de tegenstander op een corner van Cabral??? Kan jij er nog meer opnoemen die dat hebben gepresteerd Sevi??? |
|
|
|
|
rocky1908
|
|
|
cabral prachtige voetballer nu al. zit hoop ik een goeie toekomst in bij feyenoord. hoop niet dat deze basisplaats eenmalig was.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij ben nog gekker als het paard van jezus en dat was een geit... Wel grappig dat je ook grosch drinkt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten we dit topic schoon houden voor onze buitenspeler. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou 3 keer een eigen doelpunt door de tegenstander op een corner van Cabral??? Kan jij er nog meer opnoemen die dat hebben gepresteerd Sevi??? sorry, verkeerd begrepen, . . zag er iets negatiefs in
. . . E E N S D U S . . .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jij ben nog gekker als het paard van jezus en dat was een geit... Wel grappig dat je ook grosch drinkt? Grolsch drinken ze in de verkeerde stadions......... Van Grolsch ga je hard rennen. Van Grolsch ga je bijna Duits praten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 november 2010 - 12:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Grolsch drinken ze in de verkeerde stadions......... Van Grolsch ga je hard rennen. Van Grolsch ga je bijna Duits praten. Valt erg mee allemaal. Van Hinneken krijg je een paardekop! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Blij dat ik in de buurt van de Hertog Jan brouwerij woon. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Pfffffffft als er maar alcohol inzit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 november 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik drink (1x in de 5jaar ofzo) bij voorkeur jupiler. |
|
|
|