BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit De Cler

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
henkie1969
 henkie1969 - maandag 29 november 2010 - 10:13   quote  deeplink  
Tegendoelpunten komen meestal door fouten van Bahia en Vlaar....
zullen we de hele verdediging er maar uit gooien ?
Is het nu echt zo moeilijk om te beseffen dat het financieel allemaal niet haalbaar is en dat de ´jonkies´ gewoon niet goed genoeg zijn. Dit jaar moeten we zien te overleven op de 13e of 14e plaats, misschien dat er in de zomer iets gedaan kan worden, maar nu spelers gaan slachtofferen is echt geen optie.

Want dat het financieel slecht gaat is afgelopen zaterdag ook weer gebleken bij het Sinterklaasfeest van Feyenoord.....2 Feyenoordveters als kado voor de kinderen en daar betaal je als ouder 12,50 toegang voor.....hier maak ik me druk om, niet om die 12,50, maar als je niets kan betalen, moet je het ook niet organiseren. Sla dan lekker het feest over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door henkie1969 --
el1986
 el1986 - maandag 29 november 2010 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 10:13 schreef henkie1969 het volgende:
Tegendoelpunten komen meestal door fouten van Bahia en Vlaar....
zullen we de hele verdediging er maar uit gooien ?
Is het nu echt zo moeilijk om te beseffen dat het financieel allemaal niet haalbaar is en dat de ´jonkies´ gewoon niet goed genoeg zijn. Dit jaar moeten we zien te overleven op de 13e of 14e plaats, misschien dat er in de zomer iets gedaan kan worden, maar nu spelers gaan slachtofferen is echt geen optie.
ehmm, doen we toch ook niet?
we geven commentaar op hun voetballende kwaliteiten, dat het bij bahia er momenteel niet goed uitkomt, en bij de cler wel(wat ik nooit meer verwacht had).
Dat stomme excuus dat we elke x hebben; we hebben ''jonnkies'' in het elftal ''komt bij mij de strot uit.
Tegen twente thuis hebben we laten zien dat we het aankunnen, zoals zoveel wedstrijden, en nu eindelijk tegen ado thuis krijgen wee gerechtigheid, dus bok een eind op met te jong team! jonkies zijn wel goed genoeg, alleen beseffen ze dat nog niet echt. of juist te veel, ze moeten een goede belans zien te vinden, dat moet ieder team, ook de oudere teams.
ik geloof niet in jong of oud.
zie messi dan???..etc..
je voetbald bij feyenoord 1, en niet zomaar( tja, sommige heb ik een vraagteken bij) dan behoor je te presteren, en voetballen na behoren, als je dat niet kan, niet begrijpt, niet aankan, krijg je automatisch kritiek over je heen, dat moet en hoort ook!
of wou jij ze de hemel in prijzen? wou jij vlaar de hemel in prijzen door die fout? wou jij bahia de hemel in prijzen voor die gele kaart? wou je biseswar prijzen door weer een kut voorzet( 1 heel mooi schot trouwens) wou je cabral prijzen door 10 meter over schot( vond hem 1 van de 2 beste spelers aan onze kant)IK NIET!!

(dat betekend niet dat ik geen respect heb voor ze, in tegendeel, heb ik juist wel, maar ik ben het zat met die kut excuses elke x)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door el1986 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 november 2010 - 10:20   quote  deeplink  
Ik vond ze allemaal goed! We hebben gewonnen!!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 29 november 2010 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 10:18 schreef el1986 het volgende:

[..]

ehmm, doen we toch ook niet?
we geven commentaar op hun voetballende kwaliteiten, dat het bij bahia er momenteel niet goed uitkomt, en bij de cler wel(wat ik nooit meer verwacht had).
Dat stomme excuus dat we elke x hebben; we hebben ''jonnkies'' in het elftal ''komt bij mij de strot uit.
Tegen twente thuis hebben we laten zien dat we het aankunnen, zoals zoveel wedstrijden, en nu eindelijk tegen ado thuis krijgen wee gerechtigheid, dus bok een eind op met te jong team! jonkies zijn wel goed genoeg, alleen beseffen ze dat nog niet echt. of juist te veel, ze moeten een goede belans zien te vinden, dat moet ieder team, ook de oudere teams.
ik geloof niet in jong of oud.
zie messi dan???..etc..
je voetbald bij feyenoord 1, en niet zomaar( tja, sommige heb ik een vraagteken bij) dan behoor je te presteren, en voetballen na behoren, als je dat niet kan, niet begrijpt, niet aankan, krijg je automatisch kritiek over je heen, dat moet en hoort ook!
of wou jij ze de hemel in prijzen? wou jij vlaar de hemel in prijzen door die fout? wou jij bahia de hemel in prijzen voor die gele kaart? IK NIET!!

(dat betekend niet dat ik geen respect heb voor ze, in tegendeel, heb ik juist wel, maar ik ben het zat met die kut excuses elke x)
Denk dat je dan bij degene moet zijn die ze in dienst neemt.
el1986
 el1986 - maandag 29 november 2010 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 10:20 schreef hotjumper het volgende:
Ik vond ze allemaal goed! We hebben gewonnen!!!!
izet was prima deze wedstrijd idd, dat het het zo nu en da niet uitkwam prima.
we moeten blij zijn met 3 punten, hoe we op dit moment winnen boeit niet, we MOETEN winnen!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 29 november 2010 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 10:20 schreef hotjumper het volgende:
Ik vond ze allemaal goed! We hebben gewonnen!!!!
kampioenen!!!!!!!
el1986
 el1986 - maandag 29 november 2010 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 10:22 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Denk dat je dan bij degene moet zijn die ze in dienst neemt.
daar hebben we volgens mij ook al jaren kritiek op, dat hebben we jammer genoeg niet in de hand, maar daarover zeg ik niks meer, anders komen we weer terug op oude topics, met wie er weg mogen haha
KKL
 KKL - maandag 29 november 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 10:20 schreef hotjumper het volgende:
Ik vond ze allemaal goed! We hebben gewonnen!!!!
huh....hoe ken jij dat nou weten?

op de terug weg in de trein vroeg je of het een slechte wedstrijd was?

oooh enne sorry maar excelsior is wel op zondag hhehehee
el1986
 el1986 - maandag 29 november 2010 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 10:33 schreef KKL het volgende:

[..]

huh....hoe ken jij dat nou weten?

op de terug weg in de trein vroeg je of het een slechte wedstrijd was?

oooh enne sorry maar excelsior is wel op zondag hhehehee
hahaha...door de mand?
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 november 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Oké dan dan ben ik die zondag er niet bij. Hoe ken jij nou weten wat ik in de trein tegen je zei, ik weet het zelf geeneeens meer.
KKL
 KKL - maandag 29 november 2010 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 10:37 schreef hotjumper het volgende:
Oké dan dan ben ik die zondag er niet bij. Hoe ken jij nou weten wat ik in de trein tegen je zei, ik weet het zelf geeneeens meer.
tsjaaaaa.....ik dacht ik zeg maar wat, kijken of we beide nog wat konden herinneren....blijkbaar dus niet.

heb je het leidseplein nog kunnen vinden?
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 november 2010 - 10:41   quote  deeplink  
Ja prima!
KKL
 KKL - maandag 29 november 2010 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 10:41 schreef hotjumper het volgende:
Ja prima!
oooh dan viel het wel mee
KKL
 KKL - maandag 29 november 2010 - 10:48   quote  deeplink  
TIJD VOOR AKTIE!!!!

Timmetje Nog Een Jaar!!!!!
KKL
 KKL - maandag 13 december 2010 - 11:17   quote  deeplink  
Gisteren veruit de SLECHTSTE speler in het veld!!!!

In de 20 minuten dat Lagouireh( eigendom Feyenoord) in het veld stond heeft hij Timmetje wel 10 keer gepasseerd of hij er niet stond.....

Timmetje is al jaren over the hill en heeft totaal niets toe tevoegen aan dit elftal!

Martins Indi verdiend een serieuze kans!!!

Timmetje....fluit!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 december 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 11:17 schreef KKL het volgende:
Gisteren veruit de SLECHTSTE speler in het veld!!!!

In de 20 minuten dat Lagouireh( eigendom Feyenoord) in het veld stond heeft hij Timmetje wel 10 keer gepasseerd of hij er niet stond.....

Timmetje is al jaren over the hill en heeft totaal niets toe tevoegen aan dit elftal!

Martins Indi verdiend een serieuze kans!!!

Timmetje....fluit!!!
Was idd niet best deze keer.....

Wat jammer dat ik nergens lees dat Van Leerdam het uitstekend heeft gedaan gisteren...
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 december 2010 - 11:26   quote  deeplink  
Dat komt omdat hij Leerdam heet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 december 2010 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 11:26 schreef Stylzz het volgende:
Dat komt omdat hij Leerdam heet.
Oh oke,dan ga ik nu ff werken ;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 december 2010 - 11:27   quote  deeplink  
Nee vandaag niet hoor, vandaag word er gerust op kantoor.
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - maandag 13 december 2010 - 11:30   quote  deeplink  
volgens hand in hand wil feyenoord in de winter een nieuwe verdediger aantrekken
jo3h
 jo3h - maandag 13 december 2010 - 11:42   quote  deeplink  
jullie praten over de clerc maar waren zijn maten mijnheer vlaar met zijn grote mond goed dan vlaar kan niet beter dan dit en over bahia zwijg ik maar wordt zondag gewoon weer een grote uitslag (psv uit)zeg ik genoeg zo
adje
 adje - maandag 13 december 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Met Bahia en de Clerc blijft de achterhoede gatenkaas. Houd de Clerc eens een aanvaller tegen wordt het altijd een corner. Bahia is te traag te besluiteloos te laat te slecht voor Feyenoord. Indy erin. Bahia gebruiken de laatste 5 minuten als extra spits, maar nooit meer op eigen helft laten voetballen. Trouwens Bruins en Biseswar zijn ook belaberd.
Vakkie Q
 Vakkie Q - maandag 13 december 2010 - 13:18   quote  deeplink  
Wat een gelul allemaal over de Cler want ik heb gisteren andere verdedigers zien stuntelen(Vlaar- Bahia) bij het uitverdedigen.
Die Bahia had een bal en ging lopen draaien en struikelde over eigen benen en wist totaal niet wat hij moest doen.(rond de eigen 16)
Lachwekkend maar ook diep treurig.
En heb je gezien wie uiteindelijk de bal weg schoot?
Ja helaas voor de azijnzeikerds Tim de Cler.
Ps. Leerdam speelde een degelijke wedstrijd en verdedigde goed.
Beter als vorige week bij W2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door Vakkie Q --
sevillana
 sevillana - maandag 13 december 2010 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 12:49 schreef adje het volgende:
Met Bahia en de Clerc blijft de achterhoede gatenkaas. Houd de Clerc eens een aanvaller tegen wordt het altijd een corner. Bahia is te traag te besluiteloos te laat te slecht voor Feyenoord. Indy erin. Bahia gebruiken de laatste 5 minuten als extra spits, maar nooit meer op eigen helft laten voetballen. Trouwens Bruins en Biseswar zijn ook belaberd.
't valt mij al geruime tijd op dat de Cler zich (te) veel bezig houdt met aanvallende acties, zelfs regelmatig hoekschoppen nam vanaf rechts, vervolgens moest proberen om als een speer weer op z'n positie terug te keren waar hij dan weer regelmatig z'n man kwijt raakt die dan op zijn beurt weer voor gevaar kan zorgen in het doelgebied van Feyenoord.
sevillana
 sevillana - maandag 13 december 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 13:18 schreef Vakkie Q het volgende:
Wat een gelul allemaal over de Cler want ik heb gisteren andere verdedigers zien stuntelen(Vlaar- Bahia) bij het uitverdedigen.
Die Bahia had een bal en ging lopen draaien en struikelde over eigen benen en wist totaal niet wat hij moest doen.(rond de eigen 16)
Lachwekkend maar ook diep treurig.
En heb je gezien wie uiteindelijk de bal weg schoot?
Ja helaas voor de azijnzeikerds Tim de Cler.
Ps. Leerdam speelde een degelijke wedstrijd en verdedigde goed.
Beter als vorige week bij W2
dat een speler een bal niet kwijt kan aan zijn medespelers is een heel trieste zaak.
je ziet idd helaas veel te weinig beweging in het team, mis dus het zgn. voetballen zonder bal.
verder blijf (ook) ik van mening dat Tim de zwakste schakel is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 december 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 13:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

't valt mij al geruime tijd op dat de Cler zich (te) veel bezig houdt met aanvallende acties, zelfs regelmatig hoekschoppen nam vanaf rechts, vervolgens moest proberen om als een speer weer op z'n positie terug te keren waar hij dan weer regelmatig z'n man kwijt raakt die dan op zijn beurt weer voor gevaar kan zorgen in het doelgebied van Feyenoord.
Precies, als Tim naar voren trekt zou een middenvelder zich terug moeten laten zakken. Dit gebeurt niet dus Tim zou minder vaak op moeten komen. Nu brengt hij zijn collega's in de problemen. Vorig seizoen speelde we, op Tim na, met dezelfde verdediging, toen hadden we een solide achterhoede nu zie je dat ze vaak in de problemen komen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 december 2010 - 15:01   quote  deeplink  
tsja, als we voorin ook leren een beetje knap druk te zetten, zodat de bal niet zo snel gespeeld kan worden, scheelt ook een slok op een borrel.
craven
 craven - maandag 13 december 2010 - 15:31   quote  deeplink  
idd, door balverlies voorin en op het middenveld of door weinig beweging, gaat het achterin fout..Echter vondt ik gisteren de achterhoede zo wie zo erg onzeker
KKL
 KKL - maandag 13 december 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 15:31 schreef craven het volgende:
idd, door balverlies voorin en op het middenveld of door weinig beweging, gaat het achterin fout..Echter vondt ik gisteren de achterhoede zo wie zo erg onzeker
Weet je wat het probleem is Craven?

We hebben momenteel een middenveld zonder verdedigende kwaliteiten!
Het zijn geen spelers die duels winnen.

El Ahmadi is een zogenaamde controleur die weinig tot geen duels wint, geen eindpass in de voeten heeft en geen scorend vermogen heeft.

Bruins heeft kwaliteiten maar laat die al jaren veels te weinig zien.
Alles in één tempo, wint geen duels en heeft totaal geen diepte in zijn spel.

Wijnaldum is een speler die alleen maar presteerd met routeniers omzich heen die hem coachen en sturen.
Gini heeft spelers omzich heen nodig die hem sturen omdat hij zelf vaak het overzicht kwijt is in zijn enthiousiasme!
Hij wil vaak veels te veel en te graag waardoor hij het te vaak overdrijft en zich doodloopt in zijn akties.
Hij is wel de enige op het middenveld die duels wint omdat hij wel het nodige 'gif'in zijn spel heeft.

Daarom is het ook zeer spijtig dat Fer geblesseerd is.
Ondanks alle kritieken die deze jonge, talentvolle speler krijgt is hij één van de weinige, samen met Mokotjo, die wel vaak de persoonlijk duels wint waardoor Feyenoord in de omschakeling wel direct gevaarlijk kan worden.

Daarom vind ik het huidige middenveld van Feyenoord het zwakste gedeelte van ons elftal.
craven
 craven - maandag 13 december 2010 - 15:59   quote  deeplink  
Daar zit zeker een kern van waarheid in....
sevillana
 sevillana - maandag 13 december 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 15:59 schreef craven het volgende:
Daar zit zeker een kern van waarheid in....
zekers . . .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit De Cler









0.0129480