|
|
Robertos90
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Toen had de f side nog sfeer. En wat doen ze tegenwoordig? Beetje staan en meer niet. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
En dan worden we kampioen ? Dit soort gezang verziekt de sfeer alleen maar meer, we moeten winnen want we staan pas 3p achter en er is dus nog van alles gewoon mogelijk, |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Jij bent echt zielig weet je dat!! Ga achter de trainer staan man! MOet eens klaar zijn met dat trainer rot op na een moeilijke periode. Hoeveel trainers hebben we nu al gehad de afgelopen jaren. Elke kaar na een paar nederlagen is het weer zover. Dan moet de trainer weer oprotten. Neem een voorbeeld aan Man Utd of Arsenal. Daar gaat het ook niet elk jaar geweldig maar de trainer blijft wel het vertrouwen krijgen!! Dat de spelers elke week weer ruk spelen kan je Jol daar op aanspreken? Tuurlijk maakt ook hij fouten maar de spelers....die staan op het veld!!! Als Emanuelson een fout maakt dan is dan zijn fout en niet die van Jol! Als Stekelenburg een blunder begaat is dat zijn fout en niet die van Jol! Jol is ook het slachtoffer van dit bestuur. Die beloofden hem dat het goed zou komen met Pantelic en Rommedahl en wat gebeurt er. Ze lieten hem stikken!!! Pantelic kon zo vertrekken, Rommedahl kon zo vertrekken, terwijl Jol ze allebei perse wilde behouden!! En toen ging Gabri ook nog eens weg! En wat zegt het bestuur. ja je kan niks aankopen want er is geen geld. Wat moet hij dan. Gratis spelers halen en met wat dreigen toch nog snel een spits halen. De spelers verzaken op het veld. En ja Jol maakt ook zn fouten maar waarom moet altijd de trainer de klos zijn als de spelers het op het veld verzieken! Denk je dat het met een andere trainer wel goed gaat? Die krijgt ook dezelfde zooi waar hij mee moet werken! Als we kampioen worden sta jij zeker vooraan om Jol weer toe te zingen zeker!!!Zielig figuur!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Volgens mij moet jij ff je kop weer een tijdje terug spoelen bij ajax draait het niet om winst maar om het voetbal dat zag je vandaag ook wel weer we wonnen 2-0 maar het publiek is er niet blij mee. Bij ajax moet de tegenstander vernedert worden en er wordt liever met 2-0 verloren met mooi voetbal dan een 3-0 overwinning met dode spel momenten of counters. dat is amsterdamse bluf. het gaat hier bij ajax niet om de fouten van de spelers maar het positiespel is gewoon niet goed en de mentaliteit is er niet(op een paar spelers na) daar is Jol verantwoordelijk voor. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 20:28 schreef Robertos90 het volgende:Volgens mij moet jij ff je kop weer een tijdje terug spoelen bij ajax draait het niet om winst maar om het voetbal dat zag je vandaag ook wel weer we wonnen 2-0 maar het publiek is er niet blij mee. Bij ajax moet de tegenstander vernedert worden en er wordt liever met 2-0 verloren met mooi voetbal dan een 3-0 overwinning met dode spel momenten of counters. dat is amsterdamse bluf. het gaat hier bij ajax niet om de fouten van de spelers maar het positiespel is gewoon niet goed en de mentaliteit is er niet(op een paar spelers na) daar is Jol verantwoordelijk voor. En toen werd je wakker. Zeik niet zo man. Wij verliezen niet liever met 2-0 en mooi voetbal. Het gaat allemaal om de punten. En wanneer die 3e ster erbij zit zeik jij niet meer over hoe er gewonnen werd. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Dus jij gaat na de wedstrijd kijken en bent blij als je 3 punten pakt? Zakelijke idioot ben je! ga dan lekker teletekst kijken of koop een seizoenskaart bij fc twente |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Je wil graag kampioen worden toch? Dan moet je punten pakken. Dat is het belangrijkste. Mooi voetbal komt op de 2e plaats. Eerst kampioen, volgend jaar weer CL, meer centjes de pot, 2 of 3 gerichte aankopen en je hebt weer mooi voetbal. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
ja oke jij denkt zo ik zie liever de jeugd doorbreken en mooi voetbal op de 1e plaats maja je kan het niet altijsd met elkaar eens zijn:P |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 20:44 schreef Robertos90 het volgende:Dus jij gaat na de wedstrijd kijken en bent blij als je 3 punten pakt? Zakelijke idioot ben je! ga dan lekker teletekst kijken of koop een seizoenskaart bij fc twente Hoe oud ben je? 12 jaar? Sjonge wat een niveau. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
lol wat is er verkeerd aan? oke idioot geen te ver voor de rest niks! |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
kijk is naar Barcelona iedereen geniet daar toch van? en we vinden het toch de beste voetbalclub? maaar ondertussen heeft inter de cl gewonnen! willen jullie die kant op? |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Ik kan je garanderen dat als Barcelona al tig jaar geen kampioen was geweest dat ook met dit voetbal de witte vlaggetjes vrolijk wappperen. Ik weet maar 1 club waar men redelijk mooi voetbal speelt en nooit iets wint. Dat is Arsenal. Volgens mij ook de enige club waar resultaat niet bepalend is. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Dat denk ik niet. Als Messi alleen voor de keeper komt tikt die de bal nog ff na een ander waarop die gast hem ok nog ff op een ander legt en die maakt hem af dan. Dat is toch fantastisch? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Degene die moeten oprotten zijn die nozems boven in de top. Ajax gaat kapot aan de beursgang, omdat voetbal en bedrijf niet samen gaan. Jol heeft overal waar hij gewerkt heeft goed werk afgeleverd en hij is gewoon een goeie trainer. Ook hij gaat ten onder en is helemaal niet meer zichzelf. Je moet het zo zien; als je van nature heel rustig bent en alles onder controle hebt en je moet dan samenwerken met iemand die angst uitstraalt en onrustig is en een leidinggevende functie heeft. Je gaat dan vanzelf mee in die structuur. Je word dan ook beinvloed en je bent niet meer jezelf, waardoor je je anders gaat gedragen. Dat is er bij Ajax telkens aan de hand. ELKE TRAINER DIE BIJ AJAX WERKT OF HEEFT GEWERKT REDT HET NIET, OMDAT JE NIET KAN WERKEN ONDER DE VERKEERDE MENSEN! |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Weet je ik vindt martin een prima trainer vorig jaar mooi werk geleverd 2e seizoenshelft maar hij wou na fullham heen en ik denk dat het daarom nou zo gaat. En dat die naar fullham wou is geen mening maar een feit heb daar een engels intervieuw van gezien maar kan hem niet weer vinden. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb net Studio AJAX gezien en daar zat Theo v.Duivenbode. Die man ziet het goed en juist hij heeft de ledenraad verlaten. Dat is een teken aan de wand en het geeft een signaal dat het roer gigantisch om moet! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 21:28 schreef Robertos90 het volgende:Weet je ik vindt martin een prima trainer vorig jaar mooi werk geleverd 2e seizoenshelft maar hij wou na fullham heen en ik denk dat het daarom nou zo gaat. En dat die naar fullham wou is geen mening maar een feit heb daar een engels intervieuw van gezien maar kan hem niet weer vinden. Mourinho is een hele goeie trainer, maar ook hij zou op den duur gaan falen. Het heeft alles te maken met de beursgang en de topmensen die daar naar moeten handelen. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Klopt maar kijk is na jol die was kwaad omdat het bestuur waaronder rik van den boog spelers lieten gaan die bepalend warwen zoals Rommedahl en Pantelic. Nu een tijdje laterzegt die dat ze een standbeeld verdienen! Snap jij het dan nog? |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
Ja naa de doelpunten van mido en mickey zongen ze ook martin rot op |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het was nu eenmaal een beleid om geen langdurige contracten meer te geven voor enkele spelers. Of het een goed beleid is, is maar af te vragen. Vanuit de Jeugdopleiding had er allang een spits moeten zijn, dan had je El Hammie niet hoeven te kopen. Buitenspelers hebben we niet zegt Jol, maar vanmiddag deed Ă–zbiliz mee. Je moet de woorden van Jol niet serieus nemen, want hij draait om de hete brij heen. Het is een tactiek van Jol en daar kun je je twijfels bij hebben. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Ja precies hij is bezig met zijn eigen ontslag. Dat is financieel aantrekkelijk voor hem |
|
|
|
|
Pietje P.
|
|
|
Met mooi voetbal (het AJAX spel) winnen, zal altijd makkelijker gaan dan op resultaat spelen! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Zo gaat Jol gewoon met de media om en hij heeft nooit iets anders gedaan. Hij is niet bezig met zijn ontslag, maar wil juist kampioen worden met AJAX. Dan heeft hij de meeste status en word de kans op een Europese topclub groter. Hij is nog nooit kampioen geworden en wil het juist nu zo graag. Door de invloeden van andere gaat ie twijfelen hoe hij dat het beste kan bereiken en juist door die twijfel is de kans groot dat het mislukt. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
We staan 3 punten achter op nr1. Vorig jaar 12 punten. Vorig jaar was het slecht totaan de winterstop, daarna ging het een stuk beter. Nu idem. Laten we nog even goede moed houden. We hebben net zoveel tegengoals als PsV en Twente. PSV verlies Ibrahim, Twente mssn Ruis, Ajax mssn Suarez of El Hammi (1 van de 2 mag gerust weg). Laten we dus niet zo dramatisch doen. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Je noemt statistieken maar als je het op de mat bekijkt ziet het er slechte uit dan vorig jaar. we moeten ons ook niet vergelijken met psv of twente. Met Twente gaat het zo goed omdat het met psv ajax en feyenoord slecht gaat. |
|
|
|
|
Djembeed
|
|
|
@Ajax_fan: Is het niet de taak v.d. trainer om er voor te zorgen dat de spelers niet verzaken? Jol is een goede traier maar geen top trainer ,en zeker geen Ajax trainer. onder Jol spelen we reactievoetbal, en dat past niet bij Ajax. ik sta achter Cruyff, maar vind wel dat we dit seizoen achter Ajax moeten staan. AJAX FOREVER! |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 22:12 schreef Robertos90 het volgende:Je noemt statistieken maar als je het op de mat bekijkt ziet het er slechte uit dan vorig jaar. we moeten ons ook niet vergelijken met psv of twente. Met Twente gaat het zo goed omdat het met psv ajax en feyenoord slecht gaat. Zoals ik al zei, staan de punten bij mij op nr1. En ziet het er nu slechter uit dan vorig jaar om deze tijd. Dat dacht ik niet. Na de winterstop ging het een stuk beter. Wij hebben een aantal spelers met vermoeidheidsproblemen. In de winterstop krijgen deze spelers rust en dan kan het er maar zo weer heel anders uit zien.
Jol nu ontslaan lost niets op en kost klauwen met geld. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 21:51 schreef Pietje P. het volgende:Met mooi voetbal (het AJAX spel) winnen, zal altijd makkelijker gaan dan op resultaat spelen! Pietje, ik ben het helemaal met je eens! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Grappig... we staan opeens nog maar 3 punten achter. Had nul kunnen zijn als we gewonnen hadden van PSV. De achterstand was vorig jaar groter. |
|
|
|
|
darter1991
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 20:28 schreef Robertos90 het volgende:Volgens mij moet jij ff je kop weer een tijdje terug spoelen bij ajax draait het niet om winst maar om het voetbal dat zag je vandaag ook wel weer we wonnen 2-0 maar het publiek is er niet blij mee. Bij ajax moet de tegenstander vernedert worden en er wordt liever met 2-0 verloren met mooi voetbal dan een 3-0 overwinning met dode spel momenten of counters. dat is amsterdamse bluf. het gaat hier bij ajax niet om de fouten van de spelers maar het positiespel is gewoon niet goed en de mentaliteit is er niet(op een paar spelers na) daar is Jol verantwoordelijk voor. Tegenstanders vernederen? als wij worden vernederd in de arena door real en ado dan horen we niemand
vorig jaar kon jol weg en iedereen huilde jol moet blijven
kijk de spelers is aan zonder suarez en mounir zijn we niks |
|
|
|
|
darter1991
|
|
|
en cruyf had een baan
na 1 dag was die alweer weg |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Als je al mag staan..
jankerds achter je miepen al als je gaat staan bij opkomst spelers.
Gelukkig mag ik niet meer doen wat ik vroeger deed. Ben al blij dat ik weer binnen ben.
Inhouden is het advies... |
|
|
|