|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Elke week sta ik met mijn muil onder het spandoek. Is er niet iemand die ff een fototje elke week van het spandoek op het forum kan zetten, op you-tube zijn ze vaak niet duidelijk. En waar was de collecte deze week, of komt ie alleen maar met mooi weer? Denk dat genoeg mensen wel een eurotje overhebben voor de aktie, maar we willen er niet voor naar de legioenzaal in de rust. Ga vooral door met het maken van deze spandoeken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 20:41 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Elke week sta ik met mijn muil onder het spandoek. Is er niet iemand die ff een fototje elke week van het spandoek op het forum kan zetten, op you-tube zijn ze vaak niet duidelijk. En waar was de collecte deze week, of komt ie alleen maar met mooi weer? Denk dat genoeg mensen wel een eurotje overhebben voor de aktie, maar we willen er niet voor naar de legioenzaal in de rust. Ga vooral door met het maken van deze spandoeken. hij was mooi met bokito :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb meerdere bokito's gezien dit keer? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Dank jewel, daar heb ik iets aan:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Er is een standaard bokito bij X,dat klopt!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Dank je, inderdaad een prachtig doek, ziet er zo beter uit dan vanaf de achterkant |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Jeetje, Jan, wat heb jij gedronken? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Lelijk gespoten doekie!
Er is maar één ECHT GRAS! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Doe niet zo triest. Elk spandoek is toe te juichen, zijn godverdomme geen picasso's. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: waarom triest?
als ik het mooi vind zeg ik het ook.
zag er gewoon niet uit! dit is pas kwaliteit!
echt gras!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Met dat doek tegen de joden begon het gezeik. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: precies!!!
noord koreaanse dictatuur in de Kuip!
humor is ver te zoeken en het bestuur wil alleen maar een dikke lul bij de 020 media halen...
door je eigen club monddood gemaakt! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou zeggen schrijf een brief, ga actie voeren. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ach man dat is allemaal al gebeurd de afgelopen jaren....onbegonnen werk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker laten rusten dan.
Hard Gras was leuk, bovenstaand doekie ook prima. T gaat om t initiatief. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik begreep het doek van gisteren eigenlijk niet helemaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat die met die begraven strijdbijl niet? En al die verboden erop? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ja, .. de verboden snapte ik nog wel, die strijdbijl ook, maar die 'vent' naast bokito niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: serieus? Je maakt een geintje hoop ik..
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: dit zegt genoeg hahahahhaa....ik heb FRL al gewaarschuwd.....had dit gozertje dan maar getekend....die kne iedereen!
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Dat kan ze gewoon niet echt menen denk ik....... |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote: die komt uit scheveningen..... hahaha |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: gekkenhuis ik zweer t je... KÂP NÂH! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 20:41 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Elke week sta ik met mijn muil onder het spandoek. Is er niet iemand die ff een fototje elke week van het spandoek op het forum kan zetten, op you-tube zijn ze vaak niet duidelijk. En waar was de collecte deze week, of komt ie alleen maar met mooi weer? Denk dat genoeg mensen wel een eurotje overhebben voor de aktie, maar we willen er niet voor naar de legioenzaal in de rust. Ga vooral door met het maken van deze spandoeken. kijk een x FR12.nl fotoverslag |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: dat mannetje is Rotterdamse Raymond....zucht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak