|
|
ajax1111111
|
|
|
Ik heb tegen VVV als enige echt de hele wedstrijd kunnen genieten van Sulejmani. Hij speelde vaak zijn tegenstander uit ging niet ligen terwijl hij 2 penalty's had kunnen verdienen. Ik vindt dat hij goed heeft gespeeld. Kunnen we spreken over een comback van Mickey? wat vinden jullie? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 00:32 schreef ajax1111111 het volgende:Ik heb tegen VVV als enige echt de hele wedstrijd kunnen genieten van Sulejmani. Hij speelde vaak zijn tegenstander uit ging niet ligen terwijl hij 2 penalty's had kunnen verdienen. Ik vindt dat hij goed heeft gespeeld. Kunnen we spreken over een comback van Mickey? wat vinden jullie? Hij speelde vaak zn tegenstander uit zeg jij. Het is MAAR VVV hoor. Die Fleuren had ik ook uitgespeeld wat een aanfluiting zeg.Dat hij terug is kan je pas zeggen als hij in grotere wedstrijden goed blijft presteren. Dus om antwoord te geven op jou vraag zeg ik NEE hij is na mijn idee nog lang niet terug. Hij heb geluk dat hij snel is daar door lijkt het soms wat maar verder laat hij in mijn ogen veel en veel te weing zien. Ook Eriksen blijft door de mand vallen.Erg jammer. |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 08:18 schreef Guyt het volgende:[..] Hij speelde vaak zn tegenstander uit zeg jij. Het is MAAR VVV hoor. Die Fleuren had ik ook uitgespeeld wat een aanfluiting zeg.Dat hij terug is kan je pas zeggen als hij in grotere wedstrijden goed blijft presteren. Dus om antwoord te geven op jou vraag zeg ik NEE hij is na mijn idee nog lang niet terug. Hij heb geluk dat hij snel is daar door lijkt het soms wat maar verder laat hij in mijn ogen veel en veel te weing zien. Ook Eriksen blijft door de mand vallen.Erg jammer. Sulejmani was gisteren wel de enige die een voldoende kreeg in mijn ogen, kun je hier wel kritisch gaan lopen doen maar hij deed zijn best en zijn acties lukte ook. El Ham daarintegen was gisteren weer zo slap als een natte krant. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Met alle respect maar het was maar VVV hoor.Sulejmani mag blij zijn dat hij zo snel is .Dan lijkt het heel wat omdat hij zn man steeds voorbij gaat.Maar Fleuren is echt helemaal niks hoor. Ik vond heel Ajax niet zo best tegen VVV.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Pfff wat een kulargument dat Sulejmani blij mag zijn dathij zo snel is. Gaan we zeuren op Messi omdat hij geluk heeft dat hij een briljante techniek heeft? Gaan we zeuren op Sneijder omdat hij tweebenig is?? De snelheid van Mickey is juist zijn wapen. Vorig seizoen thuis tegen Juve kon je zien dat zijn snelheid een wapen dus laten we daar blij mee zijn want spelers als Mickeyt moet je zuinig op zijn want vaak hebben spelers met veel snelheid een beperkte techniek. Mickey is snel en heeft een prima techniek!!!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 08:47 schreef Brandje het volgende:Pfff wat een kulargument dat Sulejmani blij mag zijn dathij zo snel is. Gaan we zeuren op Messi omdat hij geluk heeft dat hij een briljante techniek heeft? Gaan we zeuren op Sneijder omdat hij tweebenig is?? De snelheid van Mickey is juist zijn wapen. Vorig seizoen thuis tegen Juve kon je zien dat zijn snelheid een wapen dus laten we daar blij mee zijn want spelers als Mickeyt moet je zuinig op zijn want vaak hebben spelers met veel snelheid een beperkte techniek. Mickey is snel en heeft een prima techniek!!!!! Zegt wat over jullie niveau. Nogmaals we praten hier over VVV-Venlo. Ik wil het in de grotere wedstrijden ook zien. En dan een tijdje achter elkaar. Dan kan ik een eerlijk oordeel geven over iemand. Nu niet.Als we nu al in de gloria zijn omdat we VVV spelers voorbij kunnen spelen is het wel heel erg gesteld met ons AJAX. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 09:09 schreef Guyt het volgende:[..] Zegt wat over jullie niveau. Nogmaals we praten hier over VVV-Venlo. Ik wil het in de grotere wedstrijden ook zien. En dan een tijdje achter elkaar. Dan kan ik een eerlijk oordeel geven over iemand. Nu niet.Als we nu al in de gloria zijn omdat we VVV spelers voorbij kunnen spelen is het wel heel erg gesteld met ons AJAX. Groot gelijk..
tot de winterstop alles winnen en we staan bovenaan. PSV gaat nog een keer verliezen en Twente ook...
Volgend jaar zijn die clubs uitgehold en wij ingespeeld. Alsnog kampioen worden dankzij een uitstekende Suljemania... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik heb het er niet over of hij wel of niet terug is dus iets beter lezen aub. Het gaat erom dat jij zo dom doet over een specifieke kwaliteit die Mickey heeft. Hij is snel en heeft een goede techniek en dat is een combinatie die niet zo vaak samen gaat. Dus voordat je als een debiel reageert met je dat het iets zegt over ons niveau zal ik je aanraden om eens begrijpend te leren lezen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 08:18 schreef Guyt het volgende:[..] Hij speelde vaak zn tegenstander uit zeg jij. Het is MAAR VVV hoor. Die Fleuren had ik ook uitgespeeld wat een aanfluiting zeg.Dat hij terug is kan je pas zeggen als hij in grotere wedstrijden goed blijft presteren. Dus om antwoord te geven op jou vraag zeg ik NEE hij is na mijn idee nog lang niet terug. Hij heb geluk dat hij snel is daar door lijkt het soms wat maar verder laat hij in mijn ogen veel en veel te weing zien. Ook Eriksen blijft door de mand vallen.Erg jammer. Je wilt gewoon niet toegeven dat je wederom weer eens fout zit wat een speler betreft, Sulejmani was gister de veruit de beste man bij Ajax, en als jou held (Urby) die bal gewoon tegen de touwen schiet, speelt hij nog een betere wedstrijd, Overigens was jou hled Urby op het hele veld dus inclusief spelers van VVV de nummer 2 wat betreft balverlies, misschien zou het dus eens verstandig zijn Sulejmani te steunen ipv af te blijven brnden, hij is groeit tenminste en je ziet dat hij beter aan het worden is, iets dat sommige hier overigens al een maand of twee zien. Kraak liever je grote held Urby eens af dat hij zoals je zelf al aangeeft zelfs tegen VVV niks kan presteren, en de meets waardelozen Ajacied is, en niet voor de eerste keer dit seizoen...
Sulejmani is op de weg terug, natuurlijk was het gister een "makkelijke" tegenstander, maar hij is wel de enige speler waar dreiging vanuit ging en in mijn ogen gister de beste Ajacied op het veld, en dat is wel eens anders geweest, hopelijk krijgt hij vertrouwen door de schorsing van Suarez waardoor hij nog minimaal 6 potjes mag spelen op rij, echter moeten we niet te vroeg juichen, want hij is er natuurlijk nog niet... Zolang wij hem met z'n allen blijven steunen, gaat Sulejmani it seizoen nog een heel belangrijke rol spelen in onze gooi richting de titel.
Het commentaar op Eriksen slaat overigens echt GVD helemaal nergens op, hij moet linksbuiten spelen terwijl hij een nummer 10 is, en verliezer Jol laat Urby op 10 spelen terwijl hij dat helemaal niet kan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 08:47 schreef Brandje het volgende:Pfff wat een kulargument dat Sulejmani blij mag zijn dathij zo snel is. Gaan we zeuren op Messi omdat hij geluk heeft dat hij een briljante techniek heeft? Gaan we zeuren op Sneijder omdat hij tweebenig is?? De snelheid van Mickey is juist zijn wapen. Vorig seizoen thuis tegen Juve kon je zien dat zijn snelheid een wapen dus laten we daar blij mee zijn want spelers als Mickeyt moet je zuinig op zijn want vaak hebben spelers met veel snelheid een beperkte techniek. Mickey is snel en heeft een prima techniek!!!!! Inderdaad, helemaal gelijk, maar de meneer waar je tegen praat vind ook nog steeds dat Urby zo geweldig presteerd, en kraakt liever een jonge beter gaan spelende Sulejmani af dan dat hij eens een keer een "slecht" woord laat vallen over de minst presterende Ajacied van dit seizoen.
Grappig detail trouwens, Sulejmani 2 goals 3 assists dit seizoen Urby 1 goal 1 assist dit seizoen, terwijl Urby alles heeft gespeeld en Sueljmani pas de helft... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 09:09 schreef Guyt het volgende:[..] Zegt wat over jullie niveau. Nogmaals we praten hier over VVV-Venlo. Ik wil het in de grotere wedstrijden ook zien. En dan een tijdje achter elkaar. Dan kan ik een eerlijk oordeel geven over iemand. Nu niet.Als we nu al in de gloria zijn omdat we VVV spelers voorbij kunnen spelen is het wel heel erg gesteld met ons AJAX. Maar dat neemt niet weg, dat je wel naar de lichtpuntjes moet kijken, en zoals ik al eerder zei, andere spelers waaromder jou grote held Urby, presteren zelfs tegen VVV niet, Sulejmani doet dat WEL, en dus mag daar best eens iets van gezegd worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 10:16 schreef Brandje het volgende:Ik heb het er niet over of hij wel of niet terug is dus iets beter lezen aub. Het gaat erom dat jij zo dom doet over een specifieke kwaliteit die Mickey heeft. Hij is snel en heeft een goede techniek en dat is een combinatie die niet zo vaak samen gaat. Dus voordat je als een debiel reageert met je dat het iets zegt over ons niveau zal ik je aanraden om eens begrijpend te leren lezen! Dat is bij deze jongeman wel vaker een heel groot probleem... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Wie heeft het hier over Urby???? Vogens mij gaat het over Mickey. En ik vind het een aardige gozer en hoop echt dat hij het helemaal waar gaat maken bij AJAX. En ik denk dat hij nu Suarez er niet is er zeker voorlopig steeds in mag staan.En ook tegen de wat sterkere tegenstanders. En als Mickey het dan waar maakt zal ik de 1ste zijn die dat zal prijzen.Maar vind het wat kort dag om al in de gloria te zijn.Maar het blijft schrijnend dat je het steeds over Urby moet hebben. Hopelijk laten jou favorieten Micky en Eriksen het de komende tijd zien.Nogmaals dan ben ik de 1ste die dat zal prijzen. Maar zoals eerder gezegd ben ik over bijna heel AJAX niet te spreken. Vind Vertongen wel goed en Stekelenburg al word die ook af en toe wat minder. Maar goed de tijd zal het leren. Zou fijn zijn als een ieder in zn waarde word gelaten met wat voor opmerkingen ook. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
eriksen word het niet vrees ik.. zowieso NIET hoe jol de poppetjes neer zet |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Jol: 'Geen goede voorbereiders op vleugels' nieuws Door: Redactie op 27 nov 2010
Martin Jol heeft nog maar eens benadrukt dat het gebrek aan goede spelers op de vleugels een van de redenen is voor het mindere spel van Ajax dit seizoen. Tegenstanders graven zich in en Ajax heeft dan moeite iets via de vleugels te creëren.
Automatismen Volgens de trainer heeft Ajax dit seizoen minder specifieke kwaliteiten op de vleugels. "Het is niet hetzelfde als vorig seizoen, hoe vaak ik ook hoor dat het wel hetzelfde is. Zestig procent van het doelgevaar komt van de vleugels, maar wij hebben daar minder goeie voorbereiders," aldus Jol.
Luis Suarez is geen echte rechtsbuiten en Urby Emanuelson en Miralem Sulejmani zijn ook geen klassieke buitenspelers, betoogt Jol. "Urby en Sulejmani trekken telkens naar binnen en dat heeft effect op de middenvelders en spitsen, maar we moeten het doen met de spelers die we hebben."
Enkele spelers zijn vertrokken waardoor Jol een andere speelwijze moet aanmeten bij Ajax. "In de toekomst willen we dat veranderen, maar met drie wedstrijden in de week is het moeilijk zoiets op trainingen voor elkaar te krijgen als de automatismen even ontbreken."
? krijg je dat na bijna 2 jaar trainen er nog niet uit.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sulimani was beter dan urby zondag ja...so what? de enige die hier elke keer vergelijkingen zoekt betreffende urby en suli is remco k.....guyt had het over suli man.....groot gelijk guyt! ik geef toe dat mickey best goed speelde.maar is maar vvv...... maar ik ben en blijf totaal geen fan van suli.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik durf er een maandloon op te zetten dat hij het wel gaat maken, mits Jol hem inderdaad op de juiste plek neerzet, hij speelt op links gewoon niet goed, en hoort gewoon op 10 te spelen. Voor hem geld hetzelfde als voor Sulejmani, laat hem eens een paar potjes staan, dan gaat ook hij heel erg goed worden. De wedstrijden die hij speelt buiten het eerste, is hij vrijwel altijd de beste man van het veld, en dan speelt hij waar hij hoort te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: en volgens mij scoorde hij juist de 2-0 doordat hij naar binnenkwam.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 11:46 schreef joduh het volgende:sulimani was beter dan urby zondag ja...so what? de enige die hier elke keer vergelijkingen zoekt betreffende urby en suli is remco k.....guyt had het over suli man.....groot gelijk guyt! ik geef toe dat mickey best goed speelde.maar is maar vvv...... maar ik ben en blijf totaal geen fan van suli.... Ik maak helemaal geen vergelijking, het enige dat mij irriteert, is dat Sulejmani door jullie constant wordt afgekraakt, dan speelt gewoon goed, en dan gaan jullie roepen dat het "maar" VVV is.
In het grote Urby topic maakt het bij jullie niet uit tegen wie Urby speelt, en hoe slecht hij het al 20 wedstrijden doet dit seizoen (werkelijk nog niks goed gedaan namelijk) en jullie blijcven hem maar de hand boven het hoofd houden. Dat klopt gewoon niet en is ook niet eerlijk tegtenover spelers die wel presteren maar toch worden afgekraakt.
Ik maak dus totaal geen vergelijking tussen Urby en Mickey, ik maak enkel vergelijkingen tussen de manier van reagreen van jullie over Urby en Mickey, dat zijn twee verschillemnde dingen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Eriksen gaat hem op deze manier niet worden. Deze jongen heeft alles in zich om van werelklasse te worden. Een heel simpel voorbeeld was het balletje wat hij gaf op Mickey tegen Heracles waar de 1-4 uit komt. Nu gaat Jol het grootste Ajax-talent op dit moment totaal verzieken door hem op links te zetten.
Voor de mensen die het nu nog niet snappen nog een keer dan. Remco K en ik steken absoluut de loftrompet niet af over Mickey maar de eerste twee braniacs komen met de argumenten dat Mickey gisteren de beste was omdathij geluk heeft dat hij zo snel is. Onzin ja hij is snel maar heeft ook een prima tehniek en die combinatie gaat zelden samen. Verder was zijn beste aktie waar helaas geen goal uitkwam(wel een pingel moeten hebben) dat hij de bal naast schoot. Het valt mij trouwens op dat veel zogenaamde ajacieden meer fan zijn van spelers(Lindgren en Anita)die het van hun werken moeten hebben ipv de echte voetballers zoals Mickey en Eriksen. Beste mensen voor zulke spelers moet je een km of zestig naar het zuiden gaan daar ligt Rotterdam en daar zijn ze gek op werkers!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 12:21 schreef Brandje het volgende:Eriksen gaat hem op deze manier niet worden. Deze jongen heeft alles in zich om van werelklasse te worden. Een heel simpel voorbeeld was het balletje wat hij gaf op Mickey tegen Heracles waar de 1-4 uit komt. Nu gaat Jol het grootste Ajax-talent op dit moment totaal verzieken door hem op links te zetten. Voor de mensen die het nu nog niet snappen nog een keer dan. Remco K en ik steken absoluut de loftrompet niet af over Mickey maar de eerste twee braniacs komen met de argumenten dat Mickey gisteren de beste was omdathij geluk heeft dat hij zo snel is. Onzin ja hij is snel maar heeft ook een prima tehniek en die combinatie gaat zelden samen. Verder was zijn beste aktie waar helaas geen goal uitkwam(wel een pingel moeten hebben) dat hij de bal naast schoot. Het valt mij trouwens op dat veel zogenaamde ajacieden meer fan zijn van spelers(Lindgren en Anita)die het van hun werken moeten hebben ipv de echte voetballers zoals Mickey en Eriksen. Beste mensen voor zulke spelers moet je een km of zestig naar het zuiden gaan daar ligt Rotterdam en daar zijn ze gek op werkers!!!! AMEN!!!!:):) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 12:21 schreef Brandje het volgende:Beste mensen voor zulke spelers moet je een km of zestig naar het zuiden gaan daar ligt Rotterdam en daar zijn ze gek op werkers!!!! Eeeh...
Wijnaldum, Castaignos, Cabral om een paar talenten te noemen die ik graag bij ons had willen zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Ow Ride toch... moet niet veel gekker worden ;-) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 12:34 schreef Ride het volgende:[..] Eeeh... Wijnaldum, Castaignos, Cabral om een paar talenten te noemen die ik graag bij ons had willen zien. Wijnaldum en Cabral ja zijn best aardig. Castaignos nee die zou ik niet willen. Maar vooral Wijnaldum leuk voetballertje is dat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
geweldig.... maar helaas. We hebben alleen talentje 'van dijk' in de aanbieding, eind van het seizoen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En toch, en toch, en toch... Laat Jol Sulejmani nou eens een aantal wedstrijden staan als buitenspeler met een wat vrije rol. Niet wisselen, maar gewoon laten staan. Het gaat zich uitbetalen, ik garandeer het jullie. Langzaam maar o zo zeker zie ik beslist iets terug van de oude "Heerenveen-Sulejmani". Daarvan gaat Ajax nog veel plezier krijgen!! |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
denk dat Jol er niet lang meer is, pietje. dus zal het afwachten zijn wat een evt. nieuwe trainer in elke speler ziet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 12:21 schreef Brandje het volgende:Eriksen gaat hem op deze manier niet worden. Deze jongen heeft alles in zich om van werelklasse te worden. Een heel simpel voorbeeld was het balletje wat hij gaf op Mickey tegen Heracles waar de 1-4 uit komt. Nu gaat Jol het grootste Ajax-talent op dit moment totaal verzieken door hem op links te zetten. Voor de mensen die het nu nog niet snappen nog een keer dan. Remco K en ik steken absoluut de loftrompet niet af over Mickey maar de eerste twee braniacs komen met de argumenten dat Mickey gisteren de beste was omdathij geluk heeft dat hij zo snel is. Onzin ja hij is snel maar heeft ook een prima tehniek en die combinatie gaat zelden samen. Verder was zijn beste aktie waar helaas geen goal uitkwam(wel een pingel moeten hebben) dat hij de bal naast schoot. Het valt mij trouwens op dat veel zogenaamde ajacieden meer fan zijn van spelers(Lindgren en Anita)die het van hun werken moeten hebben ipv de echte voetballers zoals Mickey en Eriksen. Beste mensen voor zulke spelers moet je een km of zestig naar het zuiden gaan daar ligt Rotterdam en daar zijn ze gek op werkers!!!! met alle respect voor eriksen.. ik zie het talent niet sorry.. teminste NIET op LINKS wat overgens gewoon WEER een fout van Jol is.. en bij sulejmani zie ik veel werken en snelheid.. en EINDELIJK 1 leuke aktie.. hoop dat hij er meer gaat maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:12 schreef nummer10 het volgende:[..] met alle respect voor eriksen.. ik zie het talent niet sorry.. teminste NIET op LINKS wat overgens gewoon WEER een fout van Jol is.. en bij sulejmani zie ik veel werken en snelheid.. en EINDELIJK 1 leuke aktie.. hoop dat hij er meer gaat maken.. Gister toch echt wel meer dan 1 leuke actie, een aantal goede schoten op goal, die voorzet die niet te missen was op Urby, die goal, die actie waar hij een penalty had kunnen krijgen als hij was gaan liggen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 12:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik maak helemaal geen vergelijking, het enige dat mij irriteert, is dat Sulejmani door jullie constant wordt afgekraakt, dan speelt gewoon goed, en dan gaan jullie roepen dat het "maar" VVV is. In het grote Urby topic maakt het bij jullie niet uit tegen wie Urby speelt, en hoe slecht hij het al 20 wedstrijden doet dit seizoen (werkelijk nog niks goed gedaan namelijk) en jullie blijcven hem maar de hand boven het hoofd houden. Dat klopt gewoon niet en is ook niet eerlijk tegtenover spelers die wel presteren maar toch worden afgekraakt. Ik maak dus totaal geen vergelijking tussen Urby en Mickey, ik maak enkel vergelijkingen tussen de manier van reagreen van jullie over Urby en Mickey, dat zijn twee verschillemnde dingen. Remco ik heb vorige keer in het topic van Ajax - Real gezegd dat ik me geirriteerd had aan de foutjes van Urby. Jij reageerde vervolgens heel fel op mij. Omdat ik altijd voor Urby ben en toen kritiek had op hem deugde ik weer van geen kant. En ja ik ben Urby fan en de fouten die hij maakt daar is geen 1 fan blij mee. We zijn tenslotte allemaal voor AJAX.En we willen altijd winnen. En ik vind het prima dat Mickey er in zit. Hopelijk komt het er nog eens uit. Maar kan niet in de gloria zijn als hij dan tegen VVV zn man voorbij speelt en in de tang heb. .Dus vandaar mijn opmerking het is maar VVV. Ik wil het zien in de grotere wedstrijden en als dat goed gaat,zullen daar ook mijn complimenten zijn. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:12 schreef jacqueline het volgende:denk dat Jol er niet lang meer is, pietje. dus zal het afwachten zijn wat een evt. nieuwe trainer in elke speler ziet. Nou, jacqueline, ik help het je hopen, maar ik verwacht het niet, simpelweg omdat Ajax de financiële middelen niet heeft om hem nu te ontslaan. Maar wie weet meldt zich in de winterstop weer een Engelse club om Jol in te lijven en kan zijn lopende contract worden afgekocht. Zo niet vrees ik toch dat Jol blijft zitten. Gezellig hier hè op dit forum :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:16 schreef Guyt het volgende:[..] Remco ik heb vorige keer in het topic van Ajax - Real gezegd dat ik me geirriteerd had aan de foutjes van Urby. Jij reageerde vervolgens heel fel op mij. Omdat ik altijd voor Urby ben en toen kritiek had op hem deugde ik weer van geen kant. En ja ik ben Urby fan en de fouten die hij maakt daar is geen 1 fan blij mee. We zijn tenslotte allemaal voor AJAX.En we willen altijd winnen. En ik vind het prima dat Mickey er in zit. Hopelijk komt het er nog eens uit. Maar kan niet in de gloria zijn als hij dan tegen VVV zn man voorbij speelt en in de tang heb. .Dus vandaar mijn opmerking het is maar VVV. Ik wil het zien in de grotere wedstrijden en als dat goed gaat,zullen daar ook mijn complimenten zijn. Je bedoelde die post, dat je hem eerst wel afbrande, ik jou quote en jij toen snel je post heb aangepast om minder kritisch op Urby te lijken... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
zolang er gewonnen wordt... is het gezellig ja.. haha. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:09 schreef Pietje het volgende:En toch, en toch, en toch... Laat Jol Sulejmani nou eens een aantal wedstrijden staan als buitenspeler met een wat vrije rol. Niet wisselen, maar gewoon laten staan. Het gaat zich uitbetalen, ik garandeer het jullie. Langzaam maar o zo zeker zie ik beslist iets terug van de oude "Heerenveen-Sulejmani". Daarvan gaat Ajax nog veel plezier krijgen!! natuurlijk hoop ik ook dat suli wat gaat worden man......met heel mijn hart,maar ik accepteer gewoon niet dat iemand die al zijn hele voetballeven bij ajax voetbalt,gebruikt wordt als een hoer in het elftal,elke keer weer afgezeken wordt hier door een paar stumperds man.....die alleen maar hun gelijk probeert te krijgen.......urby is een rasajacied!hij wordt als jojo gebruikt....daarbij is ajax voor suli een tussenstation..... en ik hoop een korte man.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahaha! Ja zo kan het ook :-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Doen we 19 december gewoon ff lekker 2 daagjes onaardig tegen elkaar... kunnen we het daarna weer goedmaken
hahaha. ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:22 schreef joduh het volgende:[..] natuurlijk hoop ik ook dat suli wat gaat worden man......met heel mijn hart,maar ik accepteer gewoon niet dat iemand die al zijn hele voetballeven bij ajax voetbalt,gebruikt wordt als een hoer in het elftal,elke keer weer afgezeken wordt hier door een paar stumperds man.....die alleen maar hun gelijk probeert te krijgen.......urby is een rasajacied!hij wordt als jojo gebruikt....daarbij is ajax voor suli een tussenstation..... en ik hoop een korte man.... Dat Urby continu wordt misbruikt bij Ajax roep ik ook al heel lang, joduh. Niet alleen door Jol, maar ook door diverse vorige trainers. Dan weer achterin, dan weer midden, dan weer voorin. Daar word je als speler ook niet bepaald zeker van en het is voor mij dan ook logisch dat hij fouten maakt. Ik neem hem niks kwalijk, wel de trainers!! En ik ben wel een fan van Sulejmani: ik vind hem een groots voetballer met onwaarschijnlijk veel techniek en flair. Juist hij kan zo'n typische Ajax-voetballer zijn (of worden) met zijn flair, dreiging en acties. Echt, als Jol hem laat staan gaan we gigantisch juichen om zijn acties en doelpunten!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:29 schreef Pietje het volgende:[..] Dat Urby continu wordt misbruikt bij Ajax roep ik ook al heel lang, joduh. Niet alleen door Jol, maar ook door diverse vorige trainers. Dan weer achterin, dan weer midden, dan weer voorin. Daar word je als speler ook niet bepaald zeker van en het is voor mij dan ook logisch dat hij fouten maakt. Ik neem hem niks kwalijk, wel de trainers!! En ik ben wel een fan van Sulejmani: ik vind hem een groots voetballer met onwaarschijnlijk veel techniek en flair. Juist hij kan zo'n typische Ajax-voetballer zijn (of worden) met zijn flair, dreiging en acties. Echt, als Jol hem laat staan gaan we gigantisch juichen om zijn acties en doelpunten!! Mee eens, maar als hij nu eens leert om niet de hele tijd naar binnen te duiken maar naar buiten en dan voorzetten. Hij heeft een goede krul in zijn poten, zie ook zijn hoekschoppen. Die zijn al jaren dramatisch bij Ajax. Mido is een sterke kopper. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:32 schreef Ride het volgende:[..] Mee eens, maar als hij nu eens leert om niet de hele tijd naar binnen te duiken maar naar buiten en dan voorzetten. Hij heeft een goede krul in zijn poten, zie ook zijn hoekschoppen. Die zijn al jaren dramatisch bij Ajax. Mido is een sterke kopper. Heus, Ride, het gaat goed komen. Alles valt of staat met het krijgen van vetrouwen. Jol moet nou een het lef hebben om Sulejmani te laten staan en Emanuelson moet hij links achterin zetten in plaats van Anita. Met Emanuelson achterin heb je ook veel meer dreiging naar voren en Sulejmani voorin met zijn dreigende en onvoorspelbare acties gaan we gegarandeerd een leuke tijd tegemoet! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:19 schreef remco k het volgende:[..] Je bedoelde die post, dat je hem eerst wel afbrande, ik jou quote en jij toen snel je post heb aangepast om minder kritisch op Urby te lijken... Wat ik ook doe je hebt toch steeds commentaar. Of je bedreigd me in prive berichten.Natuurlijk ben ik tegenover jou ook wel eens niet zo aardig. Maar dan zeg ik het gewoon zodat iedereen het kan lezen. Maar bedreigengen via priveberichten vind ik echt laag. Oftewel schijnheilig.
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:14 schreef remco k het volgende:[..] Gister toch echt wel meer dan 1 leuke actie, een aantal goede schoten op goal, die voorzet die niet te missen was op Urby, die goal, die actie waar hij een penalty had kunnen krijgen als hij was gaan liggen. Ik zag gister Sulejmani ook opzichtig missen.Hij stond alleen voor de keeper en mikte ruim naast. Dat kan de beste weleens over komen.
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Me bericht weer verwijderd dat ik het toch niet zo netjes van mezelf vind om dat te posten.
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:37 schreef Pietje het volgende:[..] Heus, Ride, het gaat goed komen. Alles valt of staat met het krijgen van vetrouwen. Jol moet nou een het lef hebben om Sulejmani te laten staan en Emanuelson moet hij links achterin zetten in plaats van Anita. Met Emanuelson achterin heb je ook veel meer dreiging naar voren en Sulejmani voorin met zijn dreigende en onvoorspelbare acties gaan we gegarandeerd een leuke tijd tegemoet! Net wat ik al zei, als Suarez nu rust krijgt en neemt kan het best goed uitpakken. Het team kan inspelen en gewoon alles winnen nu. Dat moet zowiezo..
Na dit weekend heb ik zowaar weer hoop op het kampioensschap en de felbegeerde 3e ster. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:54 schreef Ride het volgende:[..] Net wat ik al zei, als Suarez nu rust krijgt en neemt kan het best goed uitpakken. Het team kan inspelen en gewoon alles winnen nu. Dat moet zowiezo.. Na dit weekend heb ik zowaar weer hoop op het kampioensschap en de felbegeerde 3e ster. :-)))) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Sulejmani: 'Ik kan iets toevoegen; Ik ben een echte Ajax-speler' 29-11-10
De treffer in de 69e minuut tegen VVV was voor Miralem Sulejmani de bevestiging van zijn kwaliteiten. ,,Ik weet dat ik een echte Ajax-speler ben en zal dat showen." ,,Natuurlijk ben ik niet blij met de schorsing van Luis. Ik vind die ook te hoog. Maar het is wel prettig dat ik normaal gesproken nu eens een aantal wedstrijden achter elkaar de kans krijg", aldus de Serviër.
AjaxF-side.NL ,,Het maakt me niet uit waar ik sta. Als ik maar speel." ,,Ik denk ook dat ik iets kan toevoegen, omdat bijna iedereen altijd de bal in de voeten wil hebben, het spel van Ajax daardoor voorspelbaar wordt en mijn kracht in de diepte ligt. Met mijn kwaliteiten en snelheid kan ik het verdedigers moeilijk maken. De coach praat daar ook veel met me over. Ik ben fit, voel me sterk en krijg veel support van de trainers, medespelers en fans."
In de zomer wilde Sulejmani per se vertrekken en ketste een (tijdelijke) transfer naar West Ham United op het laatste moment af. ,,Na gesprekken met de directie en de coach heb ik besloten te blijven. Ik wilde Ajax niet op deze manier, maar met opgeheven hoofd verlaten. En ik hou van de mensen hier." |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
niks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:42 schreef Guyt het volgende:[..] Wat ik ook doe je hebt toch steeds commentaar. Of je bedreigd me in prive berichten.Natuurlijk ben ik tegenover jou ook wel eens niet zo aardig. Maar dan zeg ik het gewoon zodat iedereen het kan lezen. Maar bedreigengen via priveberichten vind ik echt laag. Oftewel schijnheilig. Worden er trouwens meer mensen bedreigd door Remco K via priveberichten????. bedoel je dat hij mailt dat hij je van achter wil pakken ? :D egheghehg... nee geen last van :) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Toch is het zo maar laat maar gaan joh. Anders ben ik weer zieltjes aan het winnen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Ride -- |
|
|
|