BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is Sulejmani terug?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 29 november 2010 - 14:18   quote  deeplink  
nee dat soort mailtjes niet guyt.. maar het zou me niet verbazen dat remco nu gaat zeggen dat je de mails hebt aangepast... :)
thomASS
 thomASS - maandag 29 november 2010 - 14:33   quote  deeplink  
printscreen :)
larsje
 larsje - maandag 29 november 2010 - 15:41   quote  deeplink  
ik hoop het!
jacqueline
 jacqueline - maandag 29 november 2010 - 15:47   quote  deeplink  
beetje vreemd gedrag onderling, jongens.
neem een voorbeeld aan ride ;-)
Ride
 Ride - maandag 29 november 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 15:47 schreef jacqueline het volgende:
beetje vreemd gedrag onderling, jongens.
neem een voorbeeld aan ride ;-)
Goed idee... Ride is zo aardig...

chair.gif punish.gif

hahahahaha

207_not_sure_if_serious.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Ride --
nummer10
 nummer10 - maandag 29 november 2010 - 16:40   quote  deeplink  
is inderedaad een optie thomASS
joduh
 joduh - maandag 29 november 2010 - 18:39   quote  deeplink  
ik vind die prive berichten diep triest en ze zeggen mij genoeg over de mensen die zulke dingen sturen man...... stoerdoenerij achter de pc!!!!!hoe kansloos.......
freakie
 freakie - maandag 29 november 2010 - 19:46   quote  deeplink  
Remco heeft mij ook zulke berichten gestuurt.. t is beetje jammer..
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 13:44 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik zag gister Sulejmani ook opzichtig missen.Hij stond alleen voor de keeper en mikte ruim naast. Dat kan de beste weleens over komen.
Nadat hij onderuit werd getrokken bedoel je, en niet ruim naast maar een metertje, Je grote vriend daarentegen krijgt het zonder tegenstander in de buurt niet eens voor elkaar om een bal te raken.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 13:42 schreef Guyt het volgende:

[..]

Wat ik ook doe je hebt toch steeds commentaar. Of je bedreigd me in prive berichten.Natuurlijk ben ik tegenover jou ook wel eens niet zo aardig. Maar dan zeg ik het gewoon zodat iedereen het kan lezen. Maar bedreigengen via priveberichten vind ik echt laag. Oftewel schijnheilig.
Jij bedreigde mij kerel, draai het aub niet om, jij roept hier dat je weet waar ik woon en wel ff zou langskomen, en dat ik mezelf eens op moest gaan hangen, ik heb je enkel uitgedaagd om eens langs te komen met je grote bek, maar dat durf je niet, omdat je een klein ban zielig kereltje bent.

Draai de boel dus niet om wil je..
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 13:22 schreef joduh het volgende:

[..]

natuurlijk hoop ik ook dat suli wat gaat worden man......met heel mijn hart,maar ik accepteer gewoon niet dat iemand die al zijn hele voetballeven bij ajax voetbalt,gebruikt wordt als een hoer in het elftal,elke keer weer afgezeken wordt hier door een paar stumperds man.....die alleen maar hun gelijk probeert te krijgen.......urby is een rasajacied!hij wordt als jojo gebruikt....daarbij is ajax voor suli een tussenstation..... en ik hoop een korte man....
Een rasajacied die Ajax niet eens een transfer gunt, wat een topper zeg...

Overigens ben ik het wel met je eens dat hij misbruikt wordt, maar meneer stemt blijkbaar overal mee in om maar te mogen spelen.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 14:14 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Hahah ga je niet menen dit?
Ik dacht dat Remco zo'n beschaafde kerel was..
Beetje triest dit, moet je er ook even bij te horen krijgen dat meneer roept te weten waar ik woon en wel ff zou langskomen, en dat niet om een bakie koffie te drinken, en dat voordat ik iets tegen meneer heb gezegd. Je moet je dus iets beter laten informeren, en een verhaal van twee kanten aanhoren, als jij je uberhaubt al denkt je ergens mee te moeten bemoeien...
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 13:52 schreef Guyt het volgende:
Me bericht weer verwijderd dat ik het toch niet zo netjes van mezelf vind om dat te posten.
Zielige zieltjes winnaar ben je kneus, eerst roepen dat je weet waar ik woon en dat je wel ff zal langskomen om ff korte metten met mij te maken, maar dan wel als een zielige klerelijer dit gaan posten. Nogmaals, als je weet waar ik woon, kom dan ff langs, dan maak je namelijk in ieder geval die vette bek van je waar.

Als je zoiets post, wees dan n ieder geval mans genoeg om alles te posten kerel.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 14:18 schreef nummer10 het volgende:
nee dat soort mailtjes niet guyt.. maar het zou me niet verbazen dat remco nu gaat zeggen dat je de mails hebt aangepast... :)
Nee hoor integendeel, dit is exact wat ik heb gestuurd, maar ook jij moet het verhaal eerst van twee kanten kennen voordat je ergens over oordeelt.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 29 november 2010 - 20:06   quote  deeplink  
Oke, ik hou me hier volledig buiten. Mijn excuses voor mijn inbreng eerder vandaag. Zoeken jullie het verder maar uit. Ik ben neutraal. Laten we verder discussiƫren over Ajax.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:46 schreef freakie het volgende:
Remco heeft mij ook zulke berichten gestuurt.. t is beetje jammer..
Wat probeer je nou te doen Freaky?? Laat jij dan ook even weten wat er aan vooraf ging? Ik dacht namelijk dat jij iets hoger in te schatten was dan Guyt.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:06 schreef Johnnyafca het volgende:
Oke, ik hou me hier volledig buiten. Mijn excuses voor mijn inbreng eerder vandaag. Zoeken jullie het verder maar uit. Ik ben neutraal. Laten we verder discussiƫren over Ajax.
En dat is dus ook de reden waarom ik dat in een prive bericht doe, zodat de rest er geen last van heeft snap je.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 29 november 2010 - 20:13   quote  deeplink  
Begrijp ik, weet ook niet wat er vooraf aan gegaan is en wat er onderling naar elkaar toegespeeld is. Ik had hier te snel een oordeel over en hoef hier al helemaal niet over te oordelen.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 29 november 2010 - 20:19   quote  deeplink  
A200910-AJAX-F-B10.jpg&t=1
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 29 november 2010 - 20:20   quote  deeplink  
ja dat zijn jullie allemaal
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:13 schreef Johnnyafca het volgende:
Begrijp ik, weet ook niet wat er vooraf aan gegaan is en wat er onderling naar elkaar toegespeeld is. Ik had hier te snel een oordeel over en hoef hier al helemaal niet over te oordelen.
Prima, geen probleem, ik werd alleen wat kwaad dat men zoiets iets dat prive wordt gedeeld, ineens publiekelijk maakt, maar niet in zijn geheel, en dan zijn er altijd mensen die gaan oordelen.
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:13 schreef Johnnyafca het volgende:
Ik heb in het topic van Urby gezet dat ik Remco op een stoeltje wou zetten met een touwtje en dan de stoel weg zou willen trappen. Maar ik zei dat ik dit dacht omdat hij steeds zo tegen me aan het ouwehoeren was. Dat was niet netjes van me heb ik eerder gezegd. Hij stuurde me naar een tijdje priveberichten die behoorlijk dreigend waren. Ik had daar hier niet over moeten beginnen. En de mensen die mij geqoute hadden heb ik vriendelijk gevraagd het te verwijderen.Dat hebben ze gedaan. Nogmaals bedankt daar voor.En ik ben gewoon eerlijk en heb niets te verbergen Remko. Want nu kwam het over dat ik de slechterik was en jij niet. Maar ondertussen wel dreigementen aan mijn adres in p b. Dat vond ik niet fair.Eerlijkheid duurt het langste jonge.Wat mij betreft is het klaar zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Guyt --
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat probeer je nou te doen Freaky?? Laat jij dan ook even weten wat er aan vooraf ging? Ik dacht namelijk dat jij iets hoger in te schatten was dan Guyt.
Kijk eens hoe neerbuigend je praat over mij Remko. En als ik dan een slechte dag heb is het actie reactie. Dus beetje respect zou wel gepast zijn.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:32 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik heb in het topic van Urby gezet dat ik Remco op een stoeltje wou zetten met een touwtje en dan de stoel weg zou willen trappen. Maar ik zei dat ik dit dacht omdat hij steeds zo tegen me aan het ouwehoeren was. Dat was niet netjes van me heb ik eerder gezegd. Hij stuurde me naar een tijdje priveberichten die behoorlijk dreigend waren. Ik had daar hier niet over moeten beginnen. En de mensen die mij geqoute hadden heb ik vriendelijk gevraagd het te verwijderen.Dat hebben ze gedaan. Nogmaals bedankt daar voor.En ik ben gewoon eerlijk en heb niets te verbergen Remko. Want nu kwam het over dat ik de slechterik was en jij niet. Maar ondertussen wel dreigementen aan mijn adres in p b. Dat vond ik niet fair.Eerlijkheid duurt het langste jonge.Wat mij betreft is het klaar zo.
En je vergeet dat je mij ff zou opzoeken thuis omdat je wist waar ik woonde en dergelijk.. En je kan het wel allemaal weg laten halen, maar dat je het in eerste instanie wel gewoon post zeg wederom weer veel over jou, Ik doe het via PB zodat een ander er geen last van heeft, iets dat van jou dus niet gezegd kan worden.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:37 schreef Guyt het volgende:

[..]

Kijk eens hoe neerbuigend je praat over mij Remko. En als ik dan een slechte dag heb is het actie reactie. Dus beetje respect zou wel gepast zijn.
Ik heb 0 respect voor jou, dat heb ik al eerder aangegeven, en dat ik Freaky 100 keer hoger inschat heeft niks met minachting naar jou te maken, maar meer met het feit dat ik greaky een normale goze vind, en jou een scheinheiilge zieltjeszoeker..

Respect krijgt iedereen, je bepaalt alleen zelf of je dat respect kan houden, blijkbaar lukt jou dat niet bij mij, jammer klaar en weer verder.
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

En je vergeet dat je mij ff zou opzoeken thuis omdat je wist waar ik woonde en dergelijk.. En je kan het wel allemaal weg laten halen, maar dat je het in eerste instanie wel gewoon post zeg wederom weer veel over jou, Ik doe het via PB zodat een ander er geen last van heeft, iets dat van jou dus niet gezegd kan worden.
Jij vroeg me of ik dan langs wou komen en toen zei ik dat is goed hoor. Je moet niet de rollen omdraaien Remko. Zo is het gegaan en volgens mij heb je wel meer mensen hier zo uitgedaagd.
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb 0 respect voor jou, dat heb ik al eerder aangegeven, en dat ik Freaky 100 keer hoger inschat heeft niks met minachting naar jou te maken, maar meer met het feit dat ik greaky een normale goze vind, en jou een scheinheiilge zieltjeszoeker..

Respect krijgt iedereen, je bepaalt alleen zelf of je dat respect kan houden, blijkbaar lukt jou dat niet bij mij, jammer klaar en weer verder.
Gelukkig ben jij de enige die geen respect voor mij op kan brengen. Daar kan ik mee leven. Ik denk het merendeel hier ook weinig respect voor jou heb. Want zodra je het met jou niet eens bent begin je diegene te terroriseren en zodra je jou naar de mond praat is het goed. En dat vind ik niet zo een goede eigenschap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Guyt --
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:43 schreef Guyt het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij de enige die geen respect voor mij op kan brengen. Daar kan ik mee leven. Ik denk het merendeel hier ook weinig respect voor jou heb. Want zodra je het met jou niet eens bent begin je diegene te terroriseren en zodra je jou naar de mond praat is het goed. En dat vind ik niet zo een goede eigenschap.
Blablablabla, op jou na kan ik met iedereen prima discusieren, ik denk dat dat merendeel van jou dus wel meevalt. Grappig trouwens dat je eerst meer respect gaat vragen en als je dan een negatief antwoord krijgt ga je dit posten.

Wat jij van mijn eigenschappen vind boeit mij niet zo veel, overigens vind ik deze opmerking weer een zwakte van jou, als men op een gegeven moment geen dingen meer hebben om een discussie met mij te kunnen winnen, ga je roepen dat ik teroriseer, ik praat uitsluitend over feiten en kan vrijwel altijd alles aantonen, dat jij dat niet kan en dus de discussie verliest, betekent niet dat ik teroriseer, dat betekent dat jij geen argumenten hebt om een discussie te winnen, en dan gaat lopen zeuren.
freakie
 freakie - maandag 29 november 2010 - 20:56   quote  deeplink  
Nou remco kijk he t is prima dat je prive iets stuurt maar komaan op zoon toon.. Elke reden die je heb om dat te schrijven is geen reden.. Alles wat er ook tegen jou gedaan of gezegd word maakt het niet om zo iets te schrijven..
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 21:01   quote  deeplink  
Voor de mensen die het willen weten kijk urbytopic pagina 28 en lees daar wat ik zeg nadat remko voor de zoveelste keer Urby met de grond gelijk maakte. Wie provoceerde wie nou.Verder begin je met iemand Neman-till nog over me kinderen ook. Dat is prive jongen daar moet je van afblijven.Verder op nodigt hij mij uit om eens bij hem langs te komen. Dus doe niet alsof ik tegen jou zeg ik kom wel ff naar je toe. Dat is niet waar. Tuurlijk heb niemand daar verder mee te maken. Maar als je mij in een kwaad daglicht zet en je eigen straatje over mijn rug schoon wilt vegen.Moet ik me verdedigen.

freakie
 freakie - maandag 29 november 2010 - 21:25   quote  deeplink  
Guyt dat over urby is heel duidelijk.. De meesten mensen kunnen zo beredeneren dat sulejmani na telkens 20 min te spelen toch veel meer rendement en dreiging had.. Dat heeft hij nu uitbetaalt door hem 1 hele wedstrijd te laten spelen.. Dat is natuurlijk normaal gesproken niet heel belangrijk.. Maar ik word er ook wel een beetje kierewiet van.. Telkens speelt sulej goed en urby niet goed.. Maar dan is het mazzel of een makkelijke tegenstander en als hij niet goed speelt dan spelen we tegen real ofzo..
tommie77
 tommie77 - maandag 29 november 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Ik vond sulejmani op recht beter dan op links
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:25 schreef freakie het volgende:
Guyt dat over urby is heel duidelijk.. De meesten mensen kunnen zo beredeneren dat sulejmani na telkens 20 min te spelen toch veel meer rendement en dreiging had.. Dat heeft hij nu uitbetaalt door hem 1 hele wedstrijd te laten spelen.. Dat is natuurlijk normaal gesproken niet heel belangrijk.. Maar ik word er ook wel een beetje kierewiet van.. Telkens speelt sulej goed en urby niet goed.. Maar dan is het mazzel of een makkelijke tegenstander en als hij niet goed speelt dan spelen we tegen real ofzo..
Eerlijk gezegd word ik er beetje moe van om steeds over Urby te hebben. Daarom heb ik het eigenlijk niet meer over hem. Dus denk jij jou ding daar van en ik de mijne.Tuurlijk zie ik ook dat Urby die foutjes maakt en daar baal ik van. Maar Remko maakte hem voor mongool en alles uit. Dat vond ik niet kunnen. Vandaar mijn reactie daar weer op.Maar ga daar verder niet meer op reageren.Maar om zo respectloos te reageren over een speler die notabene bij de club speeld waar wij van houden ging me te ver.
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Blablablabla, op jou na kan ik met iedereen prima discusieren, ik denk dat dat merendeel van jou dus wel meevalt. Grappig trouwens dat je eerst meer respect gaat vragen en als je dan een negatief antwoord krijgt ga je dit posten.

Wat jij van mijn eigenschappen vind boeit mij niet zo veel, overigens vind ik deze opmerking weer een zwakte van jou, als men op een gegeven moment geen dingen meer hebben om een discussie met mij te kunnen winnen, ga je roepen dat ik teroriseer, ik praat uitsluitend over feiten en kan vrijwel altijd alles aantonen, dat jij dat niet kan en dus de discussie verliest, betekent niet dat ik teroriseer, dat betekent dat jij geen argumenten hebt om een discussie te winnen, en dan gaat lopen zeuren.
LEES REMKO LEES REMKO Ik vraag niet om respect ik zeg een beetje respect is op zn plaats.
Je heb helemaal gelijk ik ben zwak, ik ben een mak lammetje, Ik ruik als ik thuis kom nog naar de strond omdat ik zieltjes aan het winnen ben. Ik moet bij je langskomen zodat je me flink in elkaar kan rossen. Man man man hoe oud ben jij eigenlijk. Wil hier nog aan toevoegen :mensen die een gote bek hebben stellen niets voor maar , mensen die stil zijn daar moet je voor uit kijken. Dus blijf maar dreigen blijf maar vernederen jongen. Uitendelijk ben jij die persoon waar ik het net over had. Grote bek over de pc maar ondertussen zal dat wel mee vallen denk. Bovendien laat ik me niet verleiden tot een vecht party. Heb kinderen en ben geen klein kind dat ik moet knokken.

remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:56 schreef freakie het volgende:
Nou remco kijk he t is prima dat je prive iets stuurt maar komaan op zoon toon.. Elke reden die je heb om dat te schrijven is geen reden.. Alles wat er ook tegen jou gedaan of gezegd word maakt het niet om zo iets te schrijven..
Als ik zelf wordt bedreigd, dan daag ik je uit om je woorden waar te maken, en ja dan doe ik dat respectloos, maar zoals ik al zei, ik heb voor guyt totaal geen respect.
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik zelf wordt bedreigd, dan daag ik je uit om je woorden waar te maken, en ja dan doe ik dat respectloos, maar zoals ik al zei, ik heb voor guyt totaal geen respect.
Waar ben je bedreigd joh smerige leugenaar.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:01 schreef Guyt het volgende:
Voor de mensen die het willen weten kijk urbytopic pagina 28 en lees daar wat ik zeg nadat remko voor de zoveelste keer Urby met de grond gelijk maakte. Wie provoceerde wie nou.Verder begin je met iemand Neman-till nog over me kinderen ook. Dat is prive jongen daar moet je van afblijven.Verder op nodigt hij mij uit om eens bij hem langs te komen. Dus doe niet alsof ik tegen jou zeg ik kom wel ff naar je toe. Dat is niet waar. Tuurlijk heb niemand daar verder mee te maken. Maar als je mij in een kwaad daglicht zet en je eigen straatje over mijn rug schoon wilt vegen.Moet ik me verdedigen.
Leker makkelijk praten als de helft van je berichten verwijderd zijn.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:40 schreef tommie77 het volgende:
Ik vond sulejmani op recht beter dan op links
Vond ik ook, vanaf rechts krijgt hij sneller de kans om naar binnen te komen, en kan hij dreigend zijn.
joduh
 joduh - maandag 29 november 2010 - 21:54   quote  deeplink  
joh,laat lekker gaan man.....ook ik heb meer respect voor de een dan voor de ander,maar dan reageer ik gewoon niet meer op diegeen man....dan houden we het allemaal gewoon een beetje normaal hiero toch?we zijn hier voor ons ajax man!!!!
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Leker makkelijk praten als de helft van je berichten verwijderd zijn.
Heb nergens berichten verwijderd. Bovendien heb je meerdere mensen bedreigd hier.En ook meer gezeik met anderen dan met mij. Zegt toch genoeg.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:45 schreef Guyt het volgende:

[..]

LEES REMKO LEES REMKO Ik vraag niet om respect ik zeg een beetje respect is op zn plaats.
Je heb helemaal gelijk ik ben zwak, ik ben een mak lammetje, Ik ruik als ik thuis kom nog naar de strond omdat ik zieltjes aan het winnen ben. Ik moet bij je langskomen zodat je me flink in elkaar kan rossen. Man man man hoe oud ben jij eigenlijk. Wil hier nog aan toevoegen :mensen die een gote bek hebben stellen niets voor maar , mensen die stil zijn daar moet je voor uit kijken. Dus blijf maar dreigen blijf maar vernederen jongen. Uitendelijk ben jij die persoon waar ik het net over had. Grote bek over de pc maar ondertussen zal dat wel mee vallen denk. Bovendien laat ik me niet verleiden tot een vecht party. Heb kinderen en ben geen klein kind dat ik moet knokken.
Wat probeer je nu allemaal te bereiken jongen, ik heb je al vaker gezegd, doe dat lekker via PB, hoeft een ander er geen last van te hebben, ik hoe ik hier niet op je onzin te reageren.

Als jij zegt "een beetje respect is op zijn plaats" dan vraag je wel degelijk om respect, je vind dan namelijk dat ik meer respect voor jou moet hebben.

Ik ben er nu overigens klaar mee, als je verder wilt gaan doe je dat maar via PB, ik reageer hier niet meer op jou onzin. Ik zal elke keer aangeven dat je dat via PB moet doen.
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:54 schreef joduh het volgende:
joh,laat lekker gaan man.....ook ik heb meer respect voor de een dan voor de ander,maar dan reageer ik gewoon niet meer op diegeen man....dan houden we het allemaal gewoon een beetje normaal hiero toch?we zijn hier voor ons ajax man!!!!
Joduh je hebt helemaal gelijk maar ik ken zo slecht tegen onrecht.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:52 schreef Guyt het volgende:

[..]

Waar ben je bedreigd joh smerige leugenaar.
Via PB, dan heeft een ander er geen last van.
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat probeer je nu allemaal te bereiken jongen, ik heb je al vaker gezegd, doe dat lekker via PB, hoeft een ander er geen last van te hebben, ik hoe ik hier niet op je onzin te reageren.

Als jij zegt "een beetje respect is op zijn plaats" dan vraag je wel degelijk om respect, je vind dan namelijk dat ik meer respect voor jou moet hebben.

Ik ben er nu overigens klaar mee, als je verder wilt gaan doe je dat maar via PB, ik reageer hier niet meer op jou onzin. Ik zal elke keer aangeven dat je dat via PB moet doen.
Remko ik laat het voor wat het is. Is goed zo.We komen er toch niet uit ook niet via pb berichten. Gaat van kwaad tot erger dat is het me niet waard.

joduh
 joduh - maandag 29 november 2010 - 21:58   quote  deeplink  
biertje?
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:55 schreef Guyt het volgende:

[..]

Heb nergens berichten verwijderd. Bovendien heb je meerdere mensen bedreigd hier.En ook meer gezeik met anderen dan met mij. Zegt toch genoeg.
LEZEN, verwijderd ZIJN..

Waarom toch weer anderen erbij halen? Overigens zijn de enige waar ik echt gezeur mee heb gehad Robs, Freaky en jij, Robs wou graag afspreken, maar kwam niet opdagen, met Freaky is het weer prima en uitgesproken. En jij bent gewoon scheinheilig.
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:58 schreef joduh het volgende:
biertje?
Zou lekker zijn hihi. Maar zit alleen dat is dan weer niet zo gezellig.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:58 schreef joduh het volgende:
biertje?
Hertog Jan??
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 22:01   quote  deeplink  
Overigens zit ik lekker het mooiste voetbal van de wereld te kijken, wat is Barcelona toch verschrikkelijk goed, nu rust en het staat 2-0 Barca
Guyt
 Guyt - maandag 29 november 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

LEZEN, verwijderd ZIJN..

Waarom toch weer anderen erbij halen? Overigens zijn de enige waar ik echt gezeur mee heb gehad Robs, Freaky en jij, Robs wou graag afspreken, maar kwam niet opdagen, met Freaky is het weer prima en uitgesproken. En jij bent gewoon scheinheilig.
Mag jij vinden Remko. Ik dacht overigens dat je ook Ride weleens had uitgedaagd. Die was je vergeten.Maar afspreken om te knokken daar los je niks mee op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is Sulejmani terug?

0.0072920