|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 22:01 schreef Guyt het volgende:[..] Mag jij vinden Remko. Ik dacht overigens dat je ook Ride weleens had uitgedaagd. Die was je vergeten.Maar afspreken om te knokken daar los je niks mee op. Ride heb ik weleens een discussie gehad, dat is heel wat anders. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
rot op met je paardezeikbier man........ik zit met een heerlijk koud blikkie heineken !!!! psssssjjjjjtttttttt.burp |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 22:01 schreef remco k het volgende:Overigens zit ik lekker het mooiste voetbal van de wereld te kijken, wat is Barcelona toch verschrikkelijk goed, nu rust en het staat 2-0 Barca ik kijk geen ander voetbal man.......ik hou helemaal niet van voetbal eigenlijk...hahaha.ga alleen maar om te rellen ;-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
laatste bierfeestje ging een beetje over de top...
Moest nog een liter olijfolie eroverheen smeren om nog ergens binnen te dringen.
hahahahaha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
ging laatst pissen in de arena...
die polen zie je ook overal
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 22:07 schreef FsideVak129 het volgende:laatste bierfeestje ging een beetje over de top... [ afbeelding ] Moest nog een liter olijfolie eroverheen smeren om nog ergens binnen te dringen. hahahahaha Bahhhhhhhh. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hawhaaaaa,die had niet zo moeten liggen als ik langskwam man..... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: die drinkt met een rietje denk ik....... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hadden laatst ook een maat te pakken
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Tering zou je maar gebeuren.Hihi. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Zo...
beetje humor erin want god de tering wat gingen jullie los tegen elkaar.
Kreeg net het idee dat het weer beter ging met Ajax. 3 punten nog en psv en twente krijgen nog meer klappen.
dus on-topic...
Sullie terug?
Nog niet.. bijna dan..
Maar ik ga weer verder met pokeren.. mijn ene maat is al stomdronken.. en blut
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 22:22 schreef FsideVak129 het volgende:Zo... beetje humor erin want god de tering wat gingen jullie los tegen elkaar. Kreeg net het idee dat het weer beter ging met Ajax. 3 punten nog en psv en twente krijgen nog meer klappen. dus on-topic... Sullie terug? Nog niet.. bijna dan.. Maar ik ga weer verder met pokeren.. mijn ene maat is al stomdronken.. en blut [ afbeelding ] Hahahaha. Alles onder controle man hier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 22:04 schreef joduh het volgende:rot op met je paardezeikbier man........ik zit met een heerlijk koud blikkie heineken !!!! psssssjjjjjtttttttt.burp PAARDENZEIKBIER!!!!!!!!??????????????? Jij bent echt niet helemaal 100% he? Hahahahah, Hertog Jan is gewoon echt lekker bier, Heiniken, Amstel, Grolsch, allemaal slootwater naar mijn mening.....
Heb net overigens de tweede helft gekeken van Barcelona Real Madrid, maar wat daar gebeurde lijkt wel van een andere planeet, Barcelona speelde met madrid alsof het een trainingspartijtje was, balletjes door de benen, achter het standbeen, alles 1 keer raken, wat een voetbal is dat zeg, hier praat men over 20 jaar over zoals wij praten over het ajax van 74 en 94. Oja, Barcelona won met 5-0. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
5-0!!! lekker hoorrrrr, en wij verloren maar met 0-4 van REAL...
enne wat Sulejmani betreft; lekker laten staan samen met Urby! ik ben het wat dat betreft volledig met Pietje eens |
|
|
|
|
frans-jozef
|
|
|
is sulejmani ooit weggewesst?? Je moet zo'n jongen vertrouwen geven. Niet constant wisselen of negeren. Zet hem 4 a 5 keer in de basis en hij speelt de sterren van de hemel. vd Vaart bewijst het in Engeland. Geef 'm vertrouwen en hij bewijst 't. Wissel hem om de haverklap (bij oranje) en hij speelt kut. Sulejmani wordt HEEL belangrijk voor ajax....als hij vertrouwen krijgt van JOL. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 november 2010 - 00:53 schreef frans-jozef het volgende:is sulejmani ooit weggewesst?? Je moet zo'n jongen vertrouwen geven. Niet constant wisselen of negeren. Zet hem 4 a 5 keer in de basis en hij speelt de sterren van de hemel. vd Vaart bewijst het in Engeland. Geef 'm vertrouwen en hij bewijst 't. Wissel hem om de haverklap (bij oranje) en hij speelt kut. Sulejmani wordt HEEL belangrijk voor ajax....als hij vertrouwen krijgt van JOL. Je kunt Sulejmani niet met vd Vaart vergelijken denk.En dat hij na 4 a 5 wedstrijden de sterren van de hemel speelt lijkt me wat overdreven. Want hoe kan je dat weten. Ik denk wel dat we het snel zullen weten nu Suarez er niet bij is zal hij wel spelen denk. Maar ik blijf er bij eerst zien en dan geloven. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
hij is op de goede weg!:) Mooi want we hebben een sulemani in vorm nodig!:) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
JERRY JERRY JERRY !!!
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Idd graag Sulejmani in vorm. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoezo terug?terug naar heerenveen? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: hahaha...
terug naar... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahahahahahahaha... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahahahahahahaha.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Sulejmani en Eriksen zijn gewoon uitstekende voetballers voor AJAX. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Zou fijn zijn als het er dan ook eens uit komt.Vind Sulejmani dan wel wat beter dan Eriksen. Daar zie ik echt helemaal niets in. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ik zie voldoende potentie in Eriksen, niet voor niets grootste talent van Denemarken en dergelijke.. Wat het grote probleem is dat er niet goed omgegaan wordt met onze talenten door het huidige Ajax bewind.. In zoverre dat ik zelfs van mening ben dat ik er rekening mee houd dat talenten op deze manieren kapot gemaakt worden.. Gooi deze jongens voor de Leeuwen! op de Ajax manier! Als dat gebeurt, kunnen we nog flink gaan genieten van talenten als Eriksen en Ozbiliz. |
|
|
|
|
uitnoord2
|
|
|
ik heb wel vaker gezegd dat Urbi al een tijd niet meer met zijn kop bij ajax is,zoals hij de laatste tijd speelt haalt hij zowel de snelheid als het voetbal uit het spel, hij blundert maar door en krijgt van Jol telkens de voordel van de twijfel, Micky daarentegen, je ziet hem groeien en je ziet het plezier in het voetbal op elke plek van zijn lichaam, oke hij is nog niet in topvorm maar mag je dat verwachten, hij speelde amper en inderdaad nu hij speelde was hij de man op het veld. oke het was niet de sterkste tegenstander uit de competitie, maar dit heeft niets met micky te maken, kijk naar derest van het team, die speelde immers ook tegen dit vvv. laten we wat dit betreft heel eerlijk zijn en hier de echte feiten naar voren halen, ajax kampt met een groot probleem, bestaande uit meerdere problemen, zijnde: Emanuelson, voetbald met de gedachte al bij zijn nieuwe werkgever( geloof mij, met deze inzet komt hij echter niet aan bij een nieuwe werkgever, ECHT SLECHT DUS) de Jong,deze jongen is TUV (totaal uit vorm) toch mag hij nog steeds spelen, onbegrijpelijk wat Jol met hem heeft maar hier had al maanden een jeugdspeler moeten staan. v.d.Wiel, al enige tijd niet met voetbal bezig, heeft zijn voorkeur verlegt naar de film industrie, videoclips maken etc etc, rent vaak zijn schaduw voorbij maar bij de bal afgifte denkt hij ineens dat er een dame achter de bar staat die hij eerst moet verwennen en laat de bal voor wat het is. Enoh, deze jongen vergeet ondanks zijn harde spel dat als je de bal eenmaal hebt, direct moet kaatsen, hij haald de snelheid telkens weer uit het spel door een draai met de bal te maken, dit vergaat hem zo snel voor zijn doen, dat het dronkenefect in zijn hoofd er zorg voor draagt dat 75% van de pases ergens aankomt waar het niet gewenst is, balverlies op een plek waar het meestal zeer gevaarlijk is!!! en dan uiteindelijk Suares, wat hadden we een hoge verwachtingen van deze jongen, na een pracht jaar onder zijn leiding is hij goed uit de startblokken gekomen, maar na verloop van tijd werd zijn spel snel overschaduwt door slecht spel en het niet gunnen van scoren door anderen, gefrustreerd loopt hij over het veld, thuis gaat al de voeding naar zijn inmiddels paar maanden oude dochtertje en meneer gaat dan maar op voedseltocht bij de tegenstander, bijten naar Bakal is de oplossing volgens hem, zo krijg ik mijn nachtrust terug, zie ik mijn kind ook overdag eens, en kan ajax mij gewoon behouden omdat niemand meer geintresseerd is in de vleesverslindende uraquajaan. dan blijft over Martin Jol, die ajax ziet als instelling waar hij zijn vrienden c/q familie onder kan brengen omdat hij met de scepter zwaait, ondertussen stelt hij mensen op die een lang likgehalte hebben en om dan de woorden van de kenners tegen te spreken, zet hij spelers die wij als publiek graag zien spelen op het veld maar dan wel zo dat ze er niet uit de voeten kunnen, Jol heeft ze laten spelen en uiteindelijk kan hij zeggen zie je nou, ik stel hem op maar presteren ho maar. maar goed" suljemani ofwel micky, daar ging het over, klasse jongen, ga zo door en je komt er echt, toon jij maar karakter en laat Jol zien dat hij al ruim een jaar fout zit!!!! |
|
|
|