BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Acht Ajacieden geven zich op voor ledenraad

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 29 november 2010 - 05:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Acht Ajacieden geven zich op voor ledenraad (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 november 2010 - 05:27   quote  deeplink  
Acht Ajacieden geven zich op voor ledenraad

AMSTERDAM - In principe zullen acht oud-spelers en trainers zich vandaag opgeven als kandidaat voor de ledenraad, waarvoor op 14 december acht nieuwe leden worden gekozen.

Het betreft de ex-internationals Keje Molenaar, Edo Ophof, Dick Schoenaker, Barry Hulshoff, Peter Boeve en Piet Schrijvers, oud-speler Ko Meijer en voormalig jeugdtrainer Dirk de Groot. Mogelijk dat nog één speler zich meldt, voordat vandaag de inschrijving sluit.

Deze actie is een gevolg van de oproep van Johan Cruijff aan zijn voormalige collega's om via de democratische weg meer invloed van oud-spelers binnen Ajax te krijgen. Volgens de legendarische Nummer 14 ontbeert de club momenteel de benodigde topvoetbalkennis en is Ajax hard toe aan meer betrokkenheid van spelers die de typische Ajax-cultuur door en door kennen. Het is nog niet duidelijk, hoeveel andere clubleden zich kandidaat hebben gesteld.
Ride
 Ride - maandag 29 november 2010 - 08:10   quote  deeplink  
Ben je vroeg wakker...
eSCee
 eSCee - maandag 29 november 2010 - 11:57   quote  deeplink  
Goede zaak! Ik verwacht er nog een of enkele bij, maar hiermee ben ik meer dan tevreden.

Frapant dat Arnesen vandaag laat weten na dit seizoen een andere functie te ambieren. Toch iemand met een groot netwerk. helaas vond ik m altijd te pro psv en is zijn manier van handelen vaak negatief in t nieuws gekomen, dus weet niet wat ik van hem moet denken.

Maar goed. als we tot de winterstop alles winnen en deze nieuwe leden er bij komen, maakt ajax een goede stap.
remco k
 remco k - maandag 29 november 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 11:57 schreef eSCee het volgende:
Goede zaak! Ik verwacht er nog een of enkele bij, maar hiermee ben ik meer dan tevreden.

Frapant dat Arnesen vandaag laat weten na dit seizoen een andere functie te ambieren. Toch iemand met een groot netwerk. helaas vond ik m altijd te pro psv en is zijn manier van handelen vaak negatief in t nieuws gekomen, dus weet niet wat ik van hem moet denken.

Maar goed. als we tot de winterstop alles winnen en deze nieuwe leden er bij komen, maakt ajax een goede stap.
Arnesen sluit tevens niet uit een nieuwe baan in NL te ambieren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Acht Ajacieden geven zich op voor ledenraad

0.0059530