|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Van Hanegem: hopeloos voetbal zonder gedachte 29 november 2010
Willem van Hanegem haalde in zijn column in het Algemeen Dagblad uit naar het voetbal van Feyenoord. Feyenoord Netwerk Dat er gewonnen is, daar ben ik hartstikke blij mee. Als supporter juich ik, als liefhebber word ik chagrijnig. Die wedstrijd, althans wat ik er van zag, was niet om aan te zien. Het is hopeloos voetbal zonder gedachte en ik zie de sfeer in de ploeg ook dalen. Feyenoord Netwerk In de overlevingsstrijd zijn het ook belangrijke punten. Maar komop, blijf alsjeblieft de realiteit onder ogen zien. De selectie van Feyenoord is helemaal niet zo slecht. En houd op over gebrek aan routine, vorig jaar waren die oudjes toch de gebeten honden? Dan moet je nu niet zeuren over jeugdigheid. En los daarvan; deze selectie moet op de zesde of zevende plaats staan in de eredivisie. Feyenoord Netwerk Elke positie lager is een schandaal en mag door geen enkele Feyenoorder als 'tijdelijk normaal' worden beschouwd. Die gelatenheid is dodelijk voor de ambitie die een sportclub altijd moet hebben. En niet alleen nu hè? Als je nu met te weinig genoegen neemt, gaat dat diep in je club zitten en duurt het nog jaren eer het er weer uit is.
Feyenoord Netwerk Lees de gehele column van Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Kijk El Ahmadi speelt een paar wedstrijden aardig en dan krijgt ie weer vedetteneigingen, ik vind hem niet een speler die de kar kan trekken. Er wordt in het veld niet best gecoached en dat moet beter. Maar winnen is op dit moment belangrijker dan goed voetbal.
Of Been nou echt het maximale uit de groep weet te halen is moeilijk te beoordelen. Ik denk dat als ze de komende 3 wedstrijden 6 of meer punten halen er een plaats in het linkerrijtje mogelijk is. En laten we wel zijn alles staat nog dicht op elkaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
willem helemaal gelijk ! als de cler een van de betere is zegt het veel he.
geen beweging staan stil bij balbezit lopen niet vrij het is waardeloos maar wel 3 punten |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 12:31 schreef kale co het volgende:willem helemaal gelijk ! als de cler een van de betere is zegt het veel he. geen beweging staan stil bij balbezit lopen niet vrij het is waardeloos maar wel 3 punten eens, (ook) voor verbetering vatbaar dus. Mario moet maar gaan laten zien dat hij de juiste coach voor dit Feyenoord is . . . |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
het was heel slecht.... en avontuurloos!
we winnen wel...
ik heb eigenlijk geen mening hierovert |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Willem zijn column is misschien wel terecht, maar net als bij Johan Cruyff blijft na de kritiek een persoonlijke inbreng bij de club achterwegen. Volgens mij heeft Mario gezegd, dat hij welkom is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopeloze colums zonder gedachte geschreven door iemand anders...
NEXT! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wordt wel anders zodra onze nieuwe held gaat spelen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als eerder gezegd. Van Hanegem moet z'n kop houden. óf niet serieus meer genomen worden. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
v Hanegem heeft gelijk. Het voetbal lijkt nergens op |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wacht maar, dat gaat echt veranderen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Laten we het hopen.. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Willem wil overduidelijk Cruijff nadoen. meer kan ik er niet over zeggen. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
@ willem, stap in je auto, rij naar Rotterdam en ga Mario dan gratis helpen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De Speler Van Hanagem /// HELD! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
De mens van Hanegem////... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Willem begint al aardig een ouwe zeikerd te worden. Een paar weken geleden schreef hij Feyenoord speelt aardig maar haalt geen punten door persoonlijke fouten.(en inderdaad weinig punten gehaald) Nu spelen we iets minder maar eindelijk eens 3 punten en dan is het weer niet goed. Willem ga lekker voor de TV zitten en bemoei je er verder niet mee. Feyenoord heeft de jeugd dus de toekomst en beter 3 punten met minder voetbal dan 0 of 1 punt met aardig voetbal. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 november 2010 - 22:03 schreef Vakkie Q het volgende:Willem begint al aardig een ouwe zeikerd te worden. Een paar weken geleden schreef hij Feyenoord speelt aardig maar haalt geen punten door persoonlijke fouten.(en inderdaad weinig punten gehaald) Nu spelen we iets minder maar eindelijk eens 3 punten en dan is het weer niet goed. Willem ga lekker voor de TV zitten en bemoei je er verder niet mee. Feyenoord heeft de jeugd dus de toekomst en beter 3 punten met minder voetbal dan 0 of 1 punt met aardig voetbal. Misschien moet 'ie samen met Cruijff ergens op een balkon gaan zitten?
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
hehehehehehehe, deze gaat ook op voor de snor en sjeck |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
Willem is altijd kritisch geweest ,willem heeft ook eens gezegd :Wanneer ik niets meer zeg over .......... dan moet je jezelf pas druk gaan maken .Blijf af van Van Hanegem . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 14:18 schreef ted het volgende:Willem is altijd kritisch geweest ,willem heeft ook eens gezegd :Wanneer ik niets meer zeg over .......... dan moet je jezelf pas druk gaan maken .Blijf af van Van Hanegem . ze wijf is een trol, arme willem. |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Wat heeft die er nou mee te maken |
|
|
|
|
craven
|
|
|
v Hanegem hunkert naar een plek bij feyenoord en solliciteert er zo ook naar |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Zou je denken ,en wat voor functie dan .voor mij is tie welkom hoor |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik vindt dat hij zich te veel op feyenoord richt op de negatieve manier, doe dit intern, ik denk dat er wel naa willem geluisterdkan worden. Verder zou een evt rol met de jeugdige spelers wel wat voor Willem zijn... |
|
|
|
|
ted
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: die is verantwoordelijk voor 90% van willem zn woorden cq daden., |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ook hardcore punnikers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 december 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
truus is net bert visscher met een pruik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 december 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ja ik geef Mario het vertrouwen.Alleen ik kan geen lijn in het spel ontdekken ? Dus ergens klopt het verhaal van Willem wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Respect voor Willem hoor, maar kan nu beter gaan schilderen óf vrijwilligerswerk voor Feyenoord doen. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Denk dat willem het nog niet eens zo verkeerd ziet. het gaat om het vertoonde spel met deze spelers die allemaal uit de hoogste jeugd divisie komen waarin ze kampioen werden. nu internationaal met de vertegenwoordigde elftallen voetballen enz. ik kan momenteel ook niet echt een lijn ontdekken.. wel dat ze hard werken en een aktie in huis hebben maar voor de rest is het hectisch en los zand! daarover mag je best kritisch zijn vind ik, en niet alles door de rose feyenoordbril zien. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Idd. vasthouden aan een niet werkend systeem. Totaal geen groei, rare wissels, vreemde uitlatingen over spelers in de media. Kortom weinig blijk van tactisch vernuft.
Begrijp me niet verkeerd, Mario is een echte clubman, kzou dan ook het liefstezien dat hij al die kwaliteiten wel zou bezitten.
Maar op een gegeven moment moet je toch ook inzien dat er dingen gewoon niet kloppen. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: zijn vestje is gemaakt van de wol van Truus |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik zou het mooi vinden als Willem achter de schermen advies gaf aan Mario. Willem wil niet in de publiciteit en je laat Mario in zijn waarde. En de club is de grote winnaar |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 18:47 schreef Kees010 het volgende:Idd. vasthouden aan een niet werkend systeem. Totaal geen groei, rare wissels, vreemde uitlatingen over spelers in de media. Kortom weinig blijk van tactisch vernuft. Begrijp me niet verkeerd, Mario is een echte clubman, kzou dan ook het liefstezien dat hij al die kwaliteiten wel zou bezitten. Maar op een gegeven moment moet je toch ook inzien dat er dingen gewoon niet kloppen. 100% mee eens! |
|
|
|