|
|
MMM
|
|
|
Kan natuurlijk ook in het voetbal gedeelte maar lijkt me wel leuk om hier wat te discussiëren over het buitenlandse voetbal en jullie favoriete clubs in 't buitenland!
Vanavond Barça - Real, prachtige wedstrijd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:24 schreef MMM het volgende:Kan natuurlijk ook in het voetbal gedeelte maar lijkt me wel leuk om hier wat te discussiëren over het buitenlandse voetbal en jullie favoriete clubs in 't buitenland! Vanavond Barça - Real, prachtige wedstrijd! op zeker een mooie pot, denk aan 3 - 1 (+ 2 rode kaarten?) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
eens +1. wereldse topic baabse vriend! ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik ga zeker kijken vanavond, hoop/denk dat Barça wint! Zullen best wel weer rode kaarten vallen haha
quote: Bedankt voor de steun Obiku! Babovic///onzeheld! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik heb de laatste 2 jaar geen andere wedstrijd meer helemaal uitgekeken dan van onze club.
Feyenoord/life |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:39 schreef MMM het volgende:[..] Ik ga zeker kijken vanavond, hoop/denk dat Barça wint! Zullen best wel weer rode kaarten vallen haha [..] Bedankt voor de steun Obiku! Babovic///onzeheld! MMM&obiku010///helden!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De term held wordt de laatste tijd enorrum gedevalueerd... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
exuus voor mijn zelfoverschatting dan. ;-) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Kijk vanavond lekker naar die stinksnor en vriendje v.d. Gijp. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
vanavond op de BBC een docu over het as WK bid en de maffia en omkooppraktijken bij de Fifa! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, . . ik kies toch voor Barca kijken |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Barcelona gana el clásico curso |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Barca is een jodenclub |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: maar in 020 vind je pas de ware . . . . . . . . . . . club |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Catalanen zijn wat anders dan Joden hor zoek maar in je schoolboeken maar buiten dat is het een feit dat fc Barcelona een mooie club is met mooiste voetbal van Europa |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Boeit mij Catalanonië nou, tis gewoon FC Cruijff. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Cruijf heeft ook voor Feyenoord gespeeld. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: toevallig dat zo'n wedstrijd nu op maandag is, maar anders heb ik helemaal geen tijd meer over om ook buitenlandse topclub wedstrijden live te bekijken.
dus om daar nou meteen sport1 voor aan te schaffen... (geef niets om basketbal/golf/dart), als ze nou eens UFC events daar live op gaan uitzenden in HD, dan ben ik meteen om! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Oké dan begrijp ik het helemaal. Sport1 is ook alleen op zaterdag avond en op een zondag na Feyenoord leuk om te kijken |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 17:30 schreef Boudewijn het volgende:[..] toevallig dat zo'n wedstrijd nu op maandag is, maar anders heb ik helemaal geen tijd meer over om ook buitenlandse topclub wedstrijden live te bekijken. dus om daar nou meteen sport1 voor aan te schaffen... (geef niets om basketbal/golf/dart), als ze nou eens UFC events daar live op gaan uitzenden in HD, dan ben ik meteen om! Jaja, zeg maar meteen dat je met je vrouw Popstars meekijkt:) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 17:30 schreef Boudewijn het volgende:[..] toevallig dat zo'n wedstrijd nu op maandag is, maar anders heb ik helemaal geen tijd meer over om ook buitenlandse topclub wedstrijden live te bekijken. dus om daar nou meteen sport1 voor aan te schaffen... (geef niets om basketbal/golf/dart), als ze nou eens UFC events daar live op gaan uitzenden in HD, dan ben ik meteen om! dit vraagt om een grote Feyenoord ufc topic. hahaha. geintje. ben het wel met je eens. je betaald een hoop geld terwijl de normale werkende of de naar het uwv gaande mens er nauwelijks tijd voor heb. beetje zonde. kan je beter een keer een kroegje opzoeken waar je een keer kijkt. doe ik ook wel eens. maar ik denk zomaar dat de mensen die streamend kijken vanaaf dat die er happerig vanaf komen. denk dat er een overload komt op die wedstrijd |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: talentenjachten op SBS kijk ik niet, op RTL wel ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 17:39 schreef obiku010 het volgende:[..] dit vraagt om een grote Feyenoord ufc topic. hahaha. geintje. ben het wel met je eens. je betaald een hoop geld terwijl de normale werkende of de naar het uwv gaande mens er nauwelijks tijd voor heb. beetje zonde. kan je beter een keer een kroegje opzoeken waar je een keer kijkt. doe ik ook wel eens. maar ik denk zomaar dat de mensen die streamend kijken vanaaf dat die er happerig vanaf komen. denk dat er een overload komt op die wedstrijd Van mij mag je best een UFC topic openen! Ben grote fan, heb zelfs een paar PPV aangeschaft om 's nachts live te kijken... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 18:32 schreef Boudewijn het volgende:[..] Van mij mag je best een UFC topic openen! Ben grote fan, heb zelfs een paar PPV aangeschaft om 's nachts live te kijken... ik heb het liever gewoon over Feyenoord met mijn forum vrienden... ;-) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 18:32 schreef Boudewijn het volgende:[..] Van mij mag je best een UFC topic openen! Ben grote fan, heb zelfs een paar PPV aangeschaft om 's nachts live te kijken... Dan mogen de regels wel omzeilt worden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou ik heb 'm opstaan, laat maar beginnen! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk niet dat ie dat bewust heeft meegemaakt . . . . ? |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: lekker sfeertje.....nu het voetbal nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
heb 3-1 voorspeld, lig dus op koers |
|
|
|
|
paco
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3-0 Villa, wat een afstraffing haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mooi hè? zo hoort 't spelletje dus gespeeld te worden! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Fantastisch, ben echt aan het genieten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Real Madrid opnieuw vernederd, echt weer voetballes gekregen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afgelopen, 5-0! Wat een afstraffing, helemaal weggespeeld. Heb echt genoten van Barça
Topavond! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Barca heeft voor dit team niet zo veel gekocht hoor, 9 spelers uit eigen opleiding speelden in de 2e helft |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Heerlijk hoe de 020 van Spanje werd weggespeeld, ge-wel-dig genoten, wát een mooie doelpunten zeg!!! |
|
|
|