Op maandag 29 november 2010 - 23:45 schreef hotjumper het volgende: Ga pas weer kijken als de UEFA wat aan de schuldenlast van de Spaanse en Engelse clubs gaan doen.
Met die schuldenlast ben ik het 100% eens! (kijken doe ik toch wel als ik er de kans voor krijg)
Met structureel honderden miljoenen in de min is het ook niet gek dat je een club kan blijven runnen op zeer hoog niveau.
Heb als ik eerlijk ben vrij weinig met het buitenlandse voetbal, moet zeggen, je kan de t.v. niet meer aanzetten, of er is voetbal, of er komt voetbal, of ze gaan praten over voetbal.
Lopen bij Barcelona ook externe ook mensen rond of ze komen niet direct uit de jeugd en spelen er al jaren. Over 10 jaar voetballen wij net zo goed (of beter) hahahahaaha!! Kwam Rijkaard overigens ook niet uit de eigen opleiding??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 december 2010 door Feyenoord till i die --
Op maandag 27 december 2010 - 21:51 schreef MMM het volgende: 1-0 bij rust voor Arsenal tegen Chelsea, lekkere wedstrijd. Anti voetbal weer van dat klote Chelsea..
Ik zit ook te kijken,het is niet te hopen dat we een afgekeurde centraal verdedigende geldwolf krijgen van die club hahaha
Op maandag 27 december 2010 - 21:51 schreef MMM het volgende: 1-0 bij rust voor Arsenal tegen Chelsea, lekkere wedstrijd. Anti voetbal weer van dat klote Chelsea..
helemaal eens kutvoetbal van Chelsea kijken wat ze doen ze moeten komen have fun!!