|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
en deze kwam ik tegen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Peetje
|
|
|
Ken je nagaan hoe slecht 020 echt is,pffff wat een les en wat is eigen jeugd toch veel waard |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Barca blijft in alles groter. Mooie club. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
het psv van spanje wint van het ajax van spanje:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ga pas weer kijken als de UEFA wat aan de schuldenlast van de Spaanse en Engelse clubs gaan doen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 23:45 schreef hotjumper het volgende:Ga pas weer kijken als de UEFA wat aan de schuldenlast van de Spaanse en Engelse clubs gaan doen. Met die schuldenlast ben ik het 100% eens! (kijken doe ik toch wel als ik er de kans voor krijg)
Met structureel honderden miljoenen in de min is het ook niet gek dat je een club kan blijven runnen op zeer hoog niveau. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 22:57 schreef sevillana het volgende:[..] Barca heeft voor dit team niet zo veel gekocht hoor, 9 spelers uit eigen opleiding speelden in de 2e helft Toen stond t al 3a4-0? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Als er één joodse club is dan is het Barca wel. Jammer dat Real niet won, kut Guardiola |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: -1 de 1 is net zo joods als de ander. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Helemaal weggespeeld dat Real, fantastisch! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: pff, barca heet nog net geen FC Johan Cruijff, Real doet joodse dingen, maar dat valt ook wel weer mee |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, back on topic; Barca speelt dus gewoon voetbal van een aparte klasse, en daar gaat het om! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
hercules ;)))
hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 december 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: daar heeft de ridder gespeeld, is een echte jood... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
doet er niet toe;p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 december 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Heb als ik eerlijk ben vrij weinig met het buitenlandse voetbal, moet zeggen, je kan de t.v. niet meer aanzetten, of er is voetbal, of er komt voetbal, of ze gaan praten over voetbal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 15:01 schreef sevillana het volgende:[..] idd, back on topic; Barca speelt dus gewoon voetbal van een aparte klasse, en daar gaat het om! Eens. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, kan gebeuren, maar vond dit net iets leuker . . . . . .
|
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
1van de mooiere avonden of hoopte mensen nog steeds dat ajax door zou gaan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dacht van niet . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vergeten achterom te kijken . . .? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik als van Gaal fan kijk uiteraard ook graag naar bayern munchen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou je 'm ook meteen op je verjaardag uitnodigen? Moet je toch niet aan denken, man? Z'n vrouw snapt het: Feyenoord-fan in hart en nieren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, wel eens, . . . maar kon niet zo snel een foto van een op die avond scorende madrileen vinden |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Liverpool en Boca Juniors zijn mijn favoriete clubs!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 december 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 15:01 schreef sevillana het volgende:[..] idd, back on topic; Barca speelt dus gewoon voetbal van een aparte klasse, en daar gaat het om! En nog met eigen jeugdspelers ook!!! !!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Doet pijn om dit te zeggen maar heb dat eerder gezien! ('95 en '96) |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: nee dat was anders. rijkaard kwam toen terug van ac milan, was toen één vd beste middenvelders vd wereld, anders hadden ze het never nooit gered. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Lopen bij Barcelona ook externe ook mensen rond of ze komen niet direct uit de jeugd en spelen er al jaren. Over 10 jaar voetballen wij net zo goed (of beter) hahahahaaha!! Kwam Rijkaard overigens ook niet uit de eigen opleiding??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 december 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1-0 bij rust voor Arsenal tegen Chelsea, lekkere wedstrijd. Anti voetbal weer van dat klote Chelsea.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 21:51 schreef MMM het volgende:1-0 bij rust voor Arsenal tegen Chelsea, lekkere wedstrijd. Anti voetbal weer van dat klote Chelsea.. Ik zit ook te kijken,het is niet te hopen dat we een afgekeurde centraal verdedigende geldwolf krijgen van die club hahaha |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 27 december 2010 - 21:51 schreef MMM het volgende:1-0 bij rust voor Arsenal tegen Chelsea, lekkere wedstrijd. Anti voetbal weer van dat klote Chelsea.. helemaal eens kutvoetbal van Chelsea kijken wat ze doen ze moeten komen have fun!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wel kut dat we geen sport 1 meer hebben... dan maar mn zakgeld opzij leggen? |
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
Geweldig schot van Nasri! en wat een loop actie van Theo Walcott |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jongens zoek ff filmpjes van atletico platense op, vanuit 2003 en kijk naar de aanhang! |
|
|
|