BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Feyenoord Mixed Martial Arts topic! (UFC, K-1, Strikeforce etc)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - maandag 29 november 2010 - 18:44   quote  deeplink  
omdat me kameraad boudewijn ook liefhebber is. mogen hier de favoriete vechtfilmpjes worden geplaatst van de doorsnee Feyenoordert. Heb jij mooie dingen gezien? heb je een snuff movie? allemaal mogelijk op het grote boudewijn obiku en fedor emelianenko topic!! kijk uit... want er kunnen grove beelden bij zitten! word jij duizelig van een bloed neus? of heb je gewoon een grote neus. zap dan nu weg!!! posten maar animals!!!
FR-Han
 FR-Han - maandag 29 november 2010 - 18:48   quote  deeplink  
Quiroz
 Quiroz - maandag 29 november 2010 - 18:50   quote  deeplink  
Boeit me natuurlijk geen fuck dat we der al een forum van hebben, maar als deze blijft staan hoeft Boudewijn ook nooit meer te janken als wij andere topics openen zoals 'Wat vinden we van het weer' etc
FR-Han
 FR-Han - maandag 29 november 2010 - 18:50   quote  deeplink  
FR-Han
 FR-Han - maandag 29 november 2010 - 18:57   quote  deeplink  
FR-Han
 FR-Han - maandag 29 november 2010 - 19:01   quote  deeplink  
FR-Han
 FR-Han - maandag 29 november 2010 - 19:01   quote  deeplink  
hebben we nog meer mooie ufc filmpjes voor boudewijn? ufc in optima forma!!!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 november 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Brock Lesnar

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 november 2010 - 19:17   quote  deeplink  
De komende 2 weken komen er mooie evenementen:

4 Dec - The Ultimate Fighter: Team GSP vs. Team Koscheck Finale
4 Dec - Strikeforce: Henderson vs. Babalu II (helaas veel uitval)
11 Dec - K-1 World Grand Prix 2010 Final (Overeem//Held)
11 Dec - UFC 124: St-Pierre vs. Koscheck 2
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 november 2010 - 19:18   quote  deeplink  
Dit is na Feyenoord mijn andere liefhebberij...
WK karate en Amsterdammert Joop Kasteel krijgt hier van kleine Gilbert Yvel free fight les.
Hier in de Utrechtstebanen pakte Gilbert de titel ...Ik was erbij en dit was de derde keer dat ik Gilbert aan het werk zag...Ik dacht 2004/2005 ?

Gilbert///HELD!!!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door Leon FR1908 --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 november 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 18:50 schreef Quiroz het volgende:
Boeit me natuurlijk geen fuck dat we der al een forum van hebben, maar als deze blijft staan hoeft Boudewijn ook nooit meer te janken als wij andere topics openen zoals 'Wat vinden we van het weer' etc
dit topic was toestemming voor verleent, het weer (nog) niet, maar daar geef ik ook geen toestemming voor tenzij er door de sneeuw een Feyenoord wedstrijd niet door gaat...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 november 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dit is na Feyenoord mijn andere liefhebberij...
WK karate en Amsterdammert Joop Kasteel krijgt hier van kleine Gilbert Yvel free fight les.
Hier in de Utrechtstebanen pakte Gilbert de titel ...Ik was erbij en dit was de derde keer dat ik Gilbert aan het werk zag...Ik dacht 2004/2005 ?

Gilbert///HELD!!!

[ filmpje ]
Alleen jammer dat hij (Gilbert) de laatste paar wedstrijden in de UFC niet goed presteerde. Elke keer als je hem ziet denk je, die gaat hem helemaal in mekaar beuken maar het komt er maar niet uit...
Quiroz
 Quiroz - maandag 29 november 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dit topic was toestemming voor verleent, het weer (nog) niet, maar daar geef ik ook geen toestemming voor tenzij er door de sneeuw een Feyenoord wedstrijd niet door gaat...
Oh? En dat mag maar zo? Geef is redenen waarom hier toestemming voor word verleend? Omdat jij het zo leuk vind ja.
FR-Han
 FR-Han - maandag 29 november 2010 - 19:24   quote  deeplink  
vecht mirco crocop eigelijk nog? of is dat een andere klasse? die vond ik ook altijd leuk om te zien. wat een beul
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 29 november 2010 - 19:25   quote  deeplink  
snuff movie, bloedneus.......it's all in it.
v/6WczETZy4ok?fs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2010 door detrapstaandervanvak --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 november 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Alleen jammer dat hij (Gilbert) de laatste paar wedstrijden in de UFC niet goed presteerde. Elke keer als je hem ziet denk je, die gaat hem helemaal in mekaar beuken maar het komt er maar niet uit...
Sinds hij weg is uit Nederland is hij VET geworden man!!!
Ook geweldige partijtjes van de gebroeders Overeem gezien in Utrecht Haarlem en uhh uhh ik zeg het niet hahaha
Quiroz
 Quiroz - maandag 29 november 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Sinds hij weg is uit Nederland is hij VET geworden man!!!
Ook geweldige partijtjes van de gebroeders Overeem gezien in Utrecht Haarlem en uhh uhh ik zeg het niet hahaha
Hoofddorp?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 november 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:22 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Oh? En dat mag maar zo? Geef is redenen waarom hier toestemming voor word verleend? Omdat jij het zo leuk vind ja.
Ga je huiswerk maken hup opschieten!!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 29 november 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ga je huiswerk maken hup opschieten!!!
Nee ff serieus, van mij mag dit, maar als bijv. een PES/FIFA topic word gesloten omdat het niets met Feyenoord te maken heeft, is dit ook onzin.
FR-Han
 FR-Han - maandag 29 november 2010 - 19:30   quote  deeplink  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 november 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dit is na Feyenoord mijn andere liefhebberij...
WK karate en Amsterdammert Joop Kasteel krijgt hier van kleine Gilbert Yvel free fight les.
Hier in de Utrechtstebanen pakte Gilbert de titel ...Ik was erbij en dit was de derde keer dat ik Gilbert aan het werk zag...Ik dacht 2004/2005 ?

Gilbert///HELD!!!

[ filmpje ]
Zijn dit dus de regels van karate? Dus alleen vlakke hand slaan?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 november 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:24 schreef obiku010 het volgende:
vecht mirco crocop eigelijk nog? of is dat een andere klasse? die vond ik ook altijd leuk om te zien. wat een beul
Zit ook bij de ufc tegenwoordig, laatste 2 wedstrijden gewonnen maar niet echt overtuigend zoals vroeger bij pride.
Veel oude pride gasten zitten bij de ufc of hebben daarbij gezeten.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 november 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:30 schreef obiku010 het volgende:
[ filmpje ]
Bob sapp is een ordinaire geldvanger, 2 jaar geleden tegen was het niet Peter Aerts dat hij na een knietje al down ging? En paar dagen geleden ook al tijdens een event in Zweden tegen jorgen kruth. Hij was moe en dacht laat ik maar gaan zitten...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 november 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zijn dit dus de regels van karate? Dus alleen vlakke hand slaan?
Als je geen kickbox handschoenen draagt mag je niet met de vuist slaan...
Wel met de platte vlakke hand of een soort binnenkant vuist zoals volgens mij Yvel doet !!
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 november 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Beetje naar halfnaakte mannen kijken die elkaar aaien. Beetje gay niet waar?
FR-Han
 FR-Han - maandag 29 november 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:29 schreef Stylzz het volgende:
Beetje naar halfnaakte mannen kijken die elkaar aaien. Beetje gay niet waar?
wel lekker gay dan. heb je die bobbel bij bob sap niet gezien. wat een held! ;-)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 november 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:22 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Oh? En dat mag maar zo? Geef is redenen waarom hier toestemming voor word verleend? Omdat jij het zo leuk vind ja.
Ja, en dat de bedoeling is om hiervoor een aparte sectie te maken op het forum en over een hele tijd een nieuw site erover te beginnen omdat het huidige aanbod van NL mma sites te weinig of eenzijdig is.

Het pes topic kon in het games forum, die wordt op headliner druk bezocht (niet het forum) zodat er meer mensen kunnen aanhaken. En een weer topic is natuurlijk alleen bedoeld om onzin in te posten.
FR-Han
 FR-Han - maandag 29 november 2010 - 20:42   quote  deeplink  
ik vind dit wel een leuke topic! ga zo door boudewijn! ;-) vind dat de sfeer wel beter is op het forum. en hij was al leuk!
Quiroz
 Quiroz - maandag 29 november 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:38 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja, en dat de bedoeling is om hiervoor een aparte sectie te maken op het forum en over een hele tijd een nieuw site erover te beginnen omdat het huidige aanbod van NL mma sites te weinig of eenzijdig is.

Het pes topic kon in het games forum, die wordt op headliner druk bezocht (niet het forum) zodat er meer mensen kunnen aanhaken. En een weer topic is natuurlijk alleen bedoeld om onzin in te posten.
http://forum.headliner.nl/gr-11/

gegroet.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 november 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 20:48 schreef Quiroz het volgende:

[..]

http://forum.headliner.nl/gr-11/

gegroet.
Da's k1, Past mma/ufc niet onder. Moet nog komen maar de Nederlandse sites zijn te slecht om daar een goede sectie voor te maken en genoeg bezoekers voor te trekken. Pas als mijn eigen nieuws site online gaat zal dat het geval zijn, maar dat zal nog lang kunnen duren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 november 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Maar wat is nu de link met Feyenoord?
ik dacht dat vooral polderpenose en amsterdams tuig er van hield?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 november 2010 - 21:10   quote  deeplink  
Ooit heb ik Valetijn Overeem zichzelf zien uitschakelen!!
Bij een flight kick kwam hij eens zo hoog waarbij de tegenstander een stapje opzij deed.Hij bleef met zijn laagste been in de ringtouw hangen en viel 3 meter naar beneden op de betonnen vloer!!

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 november 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:
Maar wat is nu de link met Feyenoord?
ik dacht dat vooral polderpenose en amsterdams tuig er van hield?
Vechtsporten is toch iets voor iedereen?
Ik hou er iig wel van...
FR-Han
 FR-Han - maandag 29 november 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:21 schreef Quiroz het volgende:
het weer ook!
Ik hou er soms wel van...
je moet de link zien. dat is alles. ook rellende supporters zijn vechters! en free fighters! daar heb ik al de link met ons Feyenoord! dus is het geheel Feyenoord forum waardig! en je praat liever met een Feyenoorder over ufc als met een snavel. dus vandaar dat Boudewijn hem toelaat op het Feyenoord forum.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 30 november 2010 - 00:02   quote  deeplink  
En vergeet overigens niet deze site bij te houden:

http://mma.headliner.org/
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 november 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 21:25 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je moet de link zien. dat is alles. ook rellende supporters zijn vechters! en free fighters! daar heb ik al de link met ons Feyenoord! dus is het geheel Feyenoord forum waardig! en je praat liever met een Feyenoorder over ufc als met een snavel. dus vandaar dat Boudewijn hem toelaat op het Feyenoord forum.
Daar gaat ons goede imago.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 30 november 2010 - 10:36   quote  deeplink  
dat wel ja. maar is toch fijn als er gewoon een openbaar verbloemd rellen topic is. hahaha
raket
 raket - dinsdag 30 november 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 11:13 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Neuzen rennen weg, en de m.e. blijft tenminste wel staan
Nee,nee.Links is het Feyenoord vak,bufferzone,020 vak.020 komt in de bufferzone met een mannetje of 10,Hooligans van Feyenoord blijven een lange tijd in hun eigen vak en als na een paar minuten de neuzen zich terug trekken,komt er welgeteld 1 hooligan van Feyenoord over het vak,die gaat als een speer weer terug als die belaagd wordt door de neuzen,pas als alle 020 hooligans weer in het vak zijn en de neuzen door de ME in elkaar gemept worden komen de hooligans van Feyenoord de bufferzone in gaan staan ramen met stukken hout en van alles en nog wat.Stond zelf boven in en heb het dus live gezien.Ze liepen allemaal wel te gillen en te brullen,maar pas toen de neuzen in hun vak terug waren,durfden ze pas het vak over.Vond ik niet van heel veel lef tonen.Maar de bezoekjes aan het olympisch stadion waren nooit saai.Met de Feyenoord express naar Mokkum,bij de Rai eruit en dan een tering end lopen en onderweg gebeurde er altijd wat,vooral bij het benzine station naast het stadion ging het vaak mis,meestal met vreselijk veel op je kloten krijgen een keer 2-2(stonden zelf een keer voor met 2-0 door essajas).Dat kleine hooligantje van Feyenoord altijd vreselijk hard gillen en brullen vooraan.De Amsterdamse me bijgenaamd 'benny hill'helemaal verrot schelden en de hekken die elke keer werden losgeschroefd(op het laatst hadden ze ze vastgelast)In het Feyenoord vak staan en dan een paar honderd lui in je vak krijgen die helemaal doorgesnoven van de house boot afkwamen en het 020 vak waren binnengestormd en een bank op een hell angel z'n rug hadden gegooid.Hou niet zo van geweld,maar was wel een gekke en leuk tijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 november 2010 door raket --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 30 november 2010 - 11:30   quote  deeplink  
dan weet ik het ook niet
Milo
 Milo - dinsdag 30 november 2010 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2010 - 19:01 schreef obiku010 het volgende:
[ filmpje ]
ik was erbij op 17 jarige leeftijd mijn eerste rel!
Milo
 Milo - dinsdag 30 november 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 11:22 schreef raket het volgende:

[..]

Nee,nee.Links is het Feyenoord vak,bufferzone,020 vak.020 komt in de bufferzone met een mannetje of 10,Hooligans van Feyenoord blijven een lange tijd in hun eigen vak en als na een paar minuten de neuzen zich terug trekken,komt er welgeteld 1 hooligan van Feyenoord over het vak,die gaat als een speer weer terug als die belaagd wordt door de neuzen,pas als alle 020 hooligans weer in het vak zijn en de neuzen door de ME in elkaar gemept worden komen de hooligans van Feyenoord de bufferzone in gaan staan ramen met stukken hout en van alles en nog wat.Stond zelf boven in en heb het dus live gezien.Ze liepen allemaal wel te gillen en te brullen,maar pas toen de neuzen in hun vak terug waren,durfden ze pas het vak over.Vond ik niet van heel veel lef tonen.Maar de bezoekjes aan het olympisch stadion waren nooit saai.Met de Feyenoord express naar Mokkum,bij de Rai eruit en dan een tering end lopen en onderweg gebeurde er altijd wat,vooral bij het benzine station naast het stadion ging het vaak mis,meestal met vreselijk veel op je kloten krijgen een keer 2-2(stonden zelf een keer voor met 2-0 door essajas).Dat kleine hooligantje van Feyenoord altijd vreselijk hard gillen en brullen vooraan.De Amsterdamse me bijgenaamd 'benny hill'helemaal verrot schelden en de hekken die elke keer werden losgeschroefd(op het laatst hadden ze ze vastgelast)In het Feyenoord vak staan en dan een paar honderd lui in je vak krijgen die helemaal doorgesnoven van de house boot afkwamen en het 020 vak waren binnengestormd en een bank op een hell angel z'n rug hadden gegooid.Hou niet zo van geweld,maar was wel een gekke en leuk tijd
klopt wat je zegd, alleen ik vond het wel kicken, de laatste echte rel in het olympisch stadion was toen obiku de winnende maakte toen ben ik gevlucht via vip gedeelte geniaal!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 30 november 2010 - 11:40   quote  deeplink  
milo? goed topic dit? denk een soort agressie topic is wel ok. boudewijn was er ook voor. mooi toch? voor ieder wat wils! hahaha. en sommige maar denken wat heeft ufc met Feyenoord te maken. heel veel dus! zijn er nog meer mooie filmpjes?
raket
 raket - dinsdag 30 november 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 11:40 schreef Milo het volgende:

[..]

klopt wat je zegd, alleen ik vond het wel kicken, de laatste echte rel in het olympisch stadion was toen obiku de winnende maakte toen ben ik gevlucht via vip gedeelte geniaal!
Ik was jaren meegeweest met de Feyenoord express.Feyenoord moest toen op Woensdag tegen 020 met dat doelpunt van obiku.Zat toen in Den Helder voor de marine,had geen kaart,had geen zin om daar heen te gaan en Feyenoord weer te zien verliezen met weet ik veel hoe veel(020 zat toen in z'n topjaren,die wonnen alles).Zaten er twee joden bij mij aan boord en een van hun ging niet,ouwehoeren tegen mij,jo ga mee.Ik zeg ik rij wel als het met niet bevalt ga ik gelijk weg en dan zie je maar hoe je thuis komt.Maakt obiku die winnende goal aan mijn kant en ik zat naast dubbel ss(waar de harde kern van die joden toen zat)Kon dus niet juichen en zie heel dat Feyenoord vak uit z'n dak gaan.Dacht echt dat ik gek werd,aan de ene kant blij,maar aan de ander kant balen dat ik niet in het Feyenoord vak zat.Maar heb wel van mokkum tot Den Helder op m'n toeter gedrukt.
raket
 raket - dinsdag 30 november 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Even m'n oude kaarten erbij gehaald.Kijk dat waren nog eens prijzen.
Feyenoord express,dus vervoer met trein en kaart.
1989 020-Feyenoord 29,00 gulden de meer(was volgens mij met die bom)
1991 27,50 olympisch stadion
1991 37,50
1993 44,00
1994 46,00
We hebben het hier over guldens.Heerlijk was dat die gulden,kut euro
Maar je ziet het door al het geweld en vernielzucht in de treinen,werd het elkaar jaar duurder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 november 2010 door raket --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 30 november 2010 - 12:18   quote  deeplink  
Ik post gen filmpjes meer want het lijkt er hard op dat onze moderatorvrienden ze eerst moet keuren voordat ze toegelaten worden!!
Zielig gedoe!!
Nu al 3 verschillende filmpjes geprobeerd!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 november 2010 door Feyenoord till i die --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 30 november 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 12:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik post gen filmpjes meer want het lijkt er hard op dat onze moderatorvrienden ze eerst moet keuren voordat ze toegelaten worden!!
Zielig gedoe!!
Nu al 3 verschillende filmpjes geprobeerd!!
heb geen filmpjes verwijderd?!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 30 november 2010 - 15:14   quote  deeplink  
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 30 november 2010 - 15:20   quote  deeplink  


fedor is the best!!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 30 november 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 15:33 schreef Quiroz het volgende:
fedor stinkt
waarschijnlijk wel ja. niet omdat het een buitenlander is hoor. maar omdat hij zweet van het sporten denk ik. ;-)
Milo
 Milo - dinsdag 30 november 2010 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 11:50 schreef raket het volgende:

[..]

Ik was jaren meegeweest met de Feyenoord express.Feyenoord moest toen op Woensdag tegen 020 met dat doelpunt van obiku.Zat toen in Den Helder voor de marine,had geen kaart,had geen zin om daar heen te gaan en Feyenoord weer te zien verliezen met weet ik veel hoe veel(020 zat toen in z'n topjaren,die wonnen alles).Zaten er twee joden bij mij aan boord en een van hun ging niet,ouwehoeren tegen mij,jo ga mee.Ik zeg ik rij wel als het met niet bevalt ga ik gelijk weg en dan zie je maar hoe je thuis komt.Maakt obiku die winnende goal aan mijn kant en ik zat naast dubbel ss(waar de harde kern van die joden toen zat)Kon dus niet juichen en zie heel dat Feyenoord vak uit z'n dak gaan.Dacht echt dat ik gek werd,aan de ene kant blij,maar aan de ander kant balen dat ik niet in het Feyenoord vak zat.Maar heb wel van mokkum tot Den Helder op m'n toeter gedrukt.
mooi he? gouden tijden! ik mis ze nog elke dag! werd er nog een vader in elkaar gebeukt omdat zijn zoontje stond te springen omdat die gekke obiku scoorde!
Feyenoord altijd in mijn hart! love feyenoord!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Feyenoord Mixed Martial Arts topic! (UFC, K-1, Strikeforce etc)









0.0097959