|
|
moa
|
|
|
quote: Smolov gaat weg, Tomasson zal wel vertrekken,
Cisse hebben we volgend seizoen waarsch. pas wat aan, dus hebben we alleen Luc, kan helemaal geen kwaad om een paar van deze talenten op te halen. Waarschijnlijk kost hij maar 200.000 euro ofzo. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Opzich wel een goede zet om zo iemand te testen. maar aan de andere kant, we hebben ook genoeg in de jeugd rondlopen, die kosten aanzienlijk minder. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 november 2010 - 10:24 schreef Milo het volgende:[..] oke, oke jullie winnen! maar 1 ding mocht het fout gaan met beukering en co, gaan jullie allemaal door het stof voor me! haha je zeurt nogal. wat wil jij dan als je geen cent te makken hebt. dan is het logisch dat je gratis spelers moet testen en/of halen. luc heeft zelf aangegeven geen 34 wedstrijden top te kunnen zijn dit seizoen, wil je dan bahia in de spits zetten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 november 2010 - 20:18 schreef BRAYY het volgende:[..] haha je zeurt nogal. wat wil jij dan als je geen cent te makken hebt. dan is het logisch dat je gratis spelers moet testen en/of halen. luc heeft zelf aangegeven geen 34 wedstrijden top te kunnen zijn dit seizoen, wil je dan bahia in de spits zetten? Jij zeurt altijd maar je heb wel gelijk!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beetje tongbrekende naam.. Kizzy kan weer wel. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
menno010
|
|
|
al dat gezeur! hij is maar 5ton en maar 19 jaar je verlies nooit geld hier mee kan toch niet altijd een slechte aan koop zijn ???????? |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
inversteerders zoeken die hem willen kopen zeg ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iemand m toevallig al gespot op t trainingsveld? Razende reporter Co? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
boh feyenoord heeft wel grote namen op het oog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En psv raakt ze juist kwijt... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Blub
|
|
|
Sorry maar eh Luc? Als ik hem weer met z'n kop naar beneden rond zie sjokken krijg ik er alleen maar medelijden mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus je bedoelt dat hij doelpunten zonder kijken maakt? Moet je opletten als hij z'n kop rechtop zet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja.. al die mensen die t wel in m zien zitten zijn natuurlijk ook allemaal uileballen zonder verstand! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 november 2010 - 20:18 schreef BRAYY het volgende:[..] haha je zeurt nogal. wat wil jij dan als je geen cent te makken hebt. dan is het logisch dat je gratis spelers moet testen en/of halen. luc heeft zelf aangegeven geen 34 wedstrijden top te kunnen zijn dit seizoen, wil je dan bahia in de spits zetten? ik zeur altijd! pleur er nog een jongen van de A1 in als back up! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: homo zal hij wel niet snappen
het is flikkerov |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: You Borat, you have no toilet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Translation: Yes I have used toilet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is inclusief vertaling he. Volgens mij is het gewoon Blatter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooie club hoor gozert!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sergey Khizhnichenko heeft de technische staf van Feyenoord nog niet kunnen overtuigen. Dat lag echter niet zozeer aan zijn kwaliteiten, maar aan de slechte omstandigheden.
De negentienjarige Khizhnichenko trainde de afgelopen dagen met de selectie van Mario Been mee. Door de weersomstandigheden kon hij nauwelijks iets laten zien, zegt Been in het Algemeen Dagblad.
Sergei is een jongen met kwaliteiten, maar het is nu niet reëel om iets over zijn situatie te zeggen. Ik ga met Leo Beenhakker overleggen of hij terug mag komen, aldus de oefenmeester.
De 1.86 meter lange spits is eigendom van Lokomotiv Astana en staat bekend als een groot talent. Hij speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor FC Atyrau en kwam ondanks zijn jeugdige leeftijd ook al tot tien interlands. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rot op, gecastreerde kuttekop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die gozer is hard gillend terug naar huis gegaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wist wel dat je verstaanbaar schrijven kunt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Beenhakker vindt Khizhnichenko prima spits Spits Sergei Khizhnichenko heeft een prima indruk op Leo Beenhakker achtergelaten en keert mogelijk terug in Rotterdam. Door Marleen Hoogendoorn 16 dec. 2010 12:27:00 De centrumspits was een week op proef bij Feyenoord en Excelsior en keert mogelijk volgende maand terug in Rotterdam.
"Ik zou hem het komende half jaar graag in Rotterdam willen zien, bij Feyenoord of bij Excelsior", zegt Beenhakker in het Algemeen Dagblad over de 19-jarige spits van FC Atyrau.
"Dat is ook een financieel verhaal, maar ik ben er mee bezig. Hij is een zeer interessante speler, waar absoluut muziek in zit."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 december 2010 door craven -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij is er mee bezig? Niet te hard werken hoor Leo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
word dus nix, want kost geld. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Waar is Leo niet mee bezig? Nou ja, alles, behalve bruikbare spelers laten testen door talentenjager Mario |
|
|
|
|
Robert010
|
|
|
Zou een goede zaak als je deze speler een half jaar kan laten voetballen bij een Excelsior, dit zijn toch de type spelers waar je naar moet kijken. Zeker nu, Tomasson speelt niet meer, Jhonny is een actie tot einde seizoen, heb je alleen voor volgend jaar Castaignos, dat lijkt me een beetje weinig. |
|
|
|
|
kazakh mate
|
|
|
It would be nice if you sign him. We had another cracker striker in Tanat Nusserbayev, but when Young Boys came after him our idiots asked 1 million euro :D
Sergei is a talent, real talent and if you treat him well he'd be nice player, I'm sure.
The problem is that even transfermarkt.de says that he costs almost 0.5 Million and of course it's not good price for Leo.
What do you think about him? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 21:42 schreef kazakh mate het volgende:It would be nice if you sign him. We had another cracker striker in Tanat Nusserbayev, but when Young Boys came after him our idiots asked 1 million euro :D Sergei is a talent, real talent and if you treat him well he'd be nice player, I'm sure. The problem is that even transfermarkt.de says that he costs almost 0.5 Million and of course it's not good price for Leo. What do you think about him? Nice to have your presence on this official Forum of the International Feyenoord-board. We are very pleased to know this player is a real talent.
Beacause of this information we -the board of Feyenoord- are willing to pay € 2.000.000,- to buy Mr. Khiznichenko, for a contract till 2013.
We sincerely greet you,
Mr. P. Bosz. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Laten we Ars maar overnemen van Fc Zwolle... Hij wil niet naar bayern2.. Als die wat in m zien kan ie voor ons zeker wat betekenen! zn idool is Batistuta:) |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
|
|
|
el-loco