|
|
MMM
|
|
|
Morgen een groot interview in de VI waarin hij aast op een transfer naar Feyenoord, zijn contract loopt af.
Ik zeg meteen doen, samen met Mokotjo als heerser op het middenveld!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar dan staat ie toch de glorierijke terugkeer van babovic in de weg? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Babovic op 10, Koolwijk erachter. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En dan krijg ik een waarschuwing omdat ik een paar keer De Beuk Erin /// HELD! post, hoezo willekeur! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik begin er toch niet over?
Fernandez en Koolwijk, ik zou het zeker overwegen als ik Feyenoord was. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 november 2010 - 17:56 schreef JanM het volgende:En dan krijg ik een waarschuwing omdat ik een paar keer De Beuk Erin /// HELD! post, hoezo willekeur! niet zo snel op je pik getrapt zijn Jan |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: hij heeft gewoon gelijk. een aantal dickryders hier loopt altijd te zagen over nutteloze topics maar zelf openen ze net zulke nutteloze topics. overigens vind ik dit topic niet geheel nutteloos. die koolwijk is het proberen waard. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 november 2010 - 20:14 schreef BRAYY het volgende:[..] hij heeft gewoon gelijk. een aantal dickryders hier loopt altijd te zagen over nutteloze topics maar zelf openen ze net zulke nutteloze topics. overigens vind ik dit topic niet geheel nutteloos. die koolwijk is het proberen waard. wat zeur je dan!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koolwijk? Zou me niets verbazen als dat achter de schermen al geregeld is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja, nog een middenvelder... Ter vervanging van El Ahmadi? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Zou kunnen...
Je weet ook niet of Fer zal blijven na dit seizoen?
En je moet maar afwachten of Mokotjo en van Haaren zich door kunnen blijven ontwikkelen? Zou het een prima idee vinden om van Haaren volgend seizoen een jaartje uit te lenen aan bv Excelsior.
Tevens speelt er nog een enorm groot talent bij Excelsior op het middenveld die ook van ons is....Clasie!
Keuze te over voor volgend seizoen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
luxe probleem.. zou geen verkeerd gevoel geven hoor. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Tief lekker op met Koolwijk, we hebben Fer, El Ahmadi, Mokotjo, van Haren, Leerdam............ haal dan maar een spits uit de topklasse ofso!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leerdam????? Hahahahahahaaaa!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 14:51 schreef Quiroz het volgende:Tief lekker op met Koolwijk, we hebben Fer, El Ahmadi, Mokotjo, van Haren, Leerdam............ haal dan maar een spits uit de topklasse ofso!! koolwijk doet het prima, waarom niet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Omdat we genoeg materiaal hebben voor die positie en ook Koolwijk ontvangt gewoon iedere maand een bovenmodaal salaris... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Haaren..mwah. Leerdam...Laat maar. Blijven er 3 over. Te weinig. Mokotjo wel goed, maar nog erg jong. Fer, twijfel...El Ahmadi is gewoon weg (eind) dit seizoen.
Koolwijk is hard nodig en bewijst het elke week. Je bent pas echt een sukkel als je Koolwijk afwijst en van Beukering toejuicht. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Dus moeten we nog een keer zo'n aankoop doen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 december 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 15:31 schreef FR-Henk het volgende:Van Haaren..mwah. Leerdam...Laat maar. Blijven er 3 over. Te weinig. Mokotjo wel goed, maar nog erg jong. Fer, twijfel...El Ahmadi is gewoon weg (eind) dit seizoen. Koolwijk is hard nodig en bewijst het elke week. Je bent pas echt een sukkel als je Koolwijk afwijst en van Beukering toejuicht. Op het middenveld kan Leerdam prima uit de voeten, hebben we vorig seizoen wel gezien. Fer twijfel?? hahahahahaha van Haaren doet het prima.
Het gaat erom dat we het geld beter kunnen gebruiken, want hoeveel spitsen hebben we? 1, Castaignos die te jong is, van Beukering waarvan ik hoop dat ie overeind blijft staan en Smolov die zn schoenen nooit uit de doos haalt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: vindt koolwijk beter, maar iig weet je nooit of er nog iemand van het middenveld verdwijnt, dus koolwijk is dan evt een optie |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Het gaat er om dat we een spits nodig hebben!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja klopt, misschien komt ie er ook wel, opties altijd open houden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Smolov ís een doos. Zijn we ut eens. Fer heeft het voor z'n blessure niet laten zien, dit seizoen. Leerdam is te licht. Het geld is er wel, investeren in de breedte, met spelers die je écht kunt volgen en niet een of andere 2e hands Rus, Zweed of een risico uit het oosten van het land. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 14:51 schreef Quiroz het volgende:Tief lekker op met Koolwijk, we hebben Fer, El Ahmadi, Mokotjo, van Haren, Leerdam............ haal dan maar een spits uit de topklasse ofso!! Van Haaren verhuren, Leerdam wegdoen.
Nee, ik hoop echt dat Koolwijk naar Feyenoord komt. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 15:36 schreef FR-Henk het volgende:Fer heeft het voor z'n blessure niet laten zien, dit seizoen. Leerdam is te licht. Het geld is er wel, investeren in de breedte, met spelers die je écht kunt volgen en niet een of andere 2e hands Rus, Zweed of een risico uit het oosten van het land. Fer had nooit tot aanvoerder gekroond moeten worden. Veel te veel druk op zn jonge schouders, Leerdam heeft het in de wedstrijden dat hij op het middenveld speelde altijd fantastisch gedaan, maar hij word misbruikt als bek. Het klopt dat er risico's bestaan voor spelers uit andere landen, maar Auassar speelde ook in De Koel, ik bedoel maar... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leerdam was afgelopen zondag 1 van de beteren... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 15:38 schreef Quiroz het volgende:[..] Leerdam heeft het in de wedstrijden dat hij op het middenveld speelde altijd fantastisch gedaan, maar hij word misbruikt als bek. Zovaak heeft hij niet op het middenveld gespeeld, zijn op 1 hand te tellen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Klopt, maar de keren dat ie het deed was het goed |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Kijk minder vd Gijp en laat lekker je eigen mening vormen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Heb ik al gezegd dat ik jou een heel grappig kereltje vind? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, maar wel even bij het onderwerp blijven he. Zitten hier niet voor de kat z'n reet te communiceruh. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Koolwijk komt volgend jaar naar feyenoord, let maar op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: ik zou het zeker toejuichen! heeft me in positieve zin enorm verrast! had voor dit jaar eigenlijk nog helemaal niets van hem gehoord.. maar hoe simpel hij voetbalt en technisch en tactisch inzicht hij heeft! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Shabir Isoufi zou ik graag bij de selectie zien volgend jaar. Al heeft het geen ene reet met dit topic te maken :D
@ Craven : Ben je zo gecharmeerd van Koolwijk? Heb niet veel op hem gelet , dus vandaar dat ik het even vraag :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 19:46 schreef R()b het volgende:Shabir Isoufi zou ik graag bij de selectie zien volgend jaar. Al heeft het geen ene reet met dit topic te maken :D @ Craven : Ben je zo gecharmeerd van Koolwijk? Heb niet veel op hem gelet , dus vandaar dat ik het even vraag :) @rob:hahaha nee valt wel mee, maar vindt hem wel altijd constant spelen, goede instelling |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Daar hoef je bij de gemiddelde christen, jood of islamiet niet mee aan te komen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
van Haaren! rot op met je koolwijk! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Haaren kan het niveau nog niet aan. Lekker jaartje verhuren aan Excelsior zou hem zeker goed doen, kijk naar Clasie! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
v. Haaren lekker in de Kuip houden!! Toen hij er in kwam war er ineens een stuk meer gevaar!! Hij durft tenminste te schieten. Koolwijk is overigens wel een goede optie om erbij te halen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 december 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 13:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:v. Haaren lekker in de Kuip houden!! Toen hij er in kwam war er ineens een stuk meer gevaar!! Wanneer? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Koolwijk beter dan van Haaren en auassar... |
|
|
|