|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Beter dan Auassar altijd, da's al snel het geval |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zit een goeie kop op die gozer. Doen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Koolwijk wil te graag !!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Leg jij die van Haaren dan ff uit hoe het nou precies zit met die 2 doelen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 13:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:v. Haaren lekker in de Kuip houden!! Toen hij er in kwam war er ineens een stuk meer gevaar!! Hij durft tenminste te schieten. Koolwijk is overigens wel een goede optie om erbij te halen! Tja, en daar zijn we nou echt blij mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nouja, je hebt gelijk.. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Koolwijk heerlijke voetballer... die legt de balletjes over 30 meter keurig op de stropdas zonder moeite, bruins en el ahmadi moeten eerst kappen en draaien aktie maken nog een x kappen draaien en...........bal kwijt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 19:30 schreef El Jardinero het volgende:Koolwijk heerlijke voetballer... die legt de balletjes over 30 meter keurig op de stropdas zonder moeite, bruins en el ahmadi moeten eerst kappen en draaien aktie maken nog een x kappen draaien en...........bal kwijt! Eens. Ik zeg halen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 19:30 schreef El Jardinero het volgende:Koolwijk heerlijke voetballer... die legt de balletjes over 30 meter keurig op de stropdas zonder moeite, bruins en el ahmadi moeten eerst kappen en draaien aktie maken nog een x kappen draaien en...........bal kwijt! Al legt ie hem op iemands string, als er niemand vrij loopt zie je hem ook 15 x kappen draaien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 20:02 schreef hotjumper het volgende:[..] Al legt ie hem op iemands string, als er niemand vrij loopt zie je hem ook 15 x kappen draaien. Ssst laat ze nou in die waan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Transfervrij, gewoon halen! Slechter dan Bruins en Auassar kan sowieso niet. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 20:02 schreef hotjumper het volgende:[..] Al legt ie hem op iemands string, als er niemand vrij loopt zie je hem ook 15 x kappen draaien. Nou als het de string van van de Beukering is moet dat niet al te moeilijk zijn, die heeft me een reet! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Transfervrij?ja dan zeg ik ook doen idd tenzij er nog iets beters op het pad komt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahahahaha ja blijven hopen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahahaha natuurlijk!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En vd Beukering is te zwaar. Zo blijf je bezig..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar Leerdam ís te licht, nog niet gereed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Koolwijk voor Karim?
Brama pleit voor terugkeer El Ahmadi bij vertrek Janssen Maandag, 13 december 2010 om 23:18In de wandelgangen worden Willem Janssen en Lasse Schöne genoemd als opvolger voor Theo Janssen, maar Wout Brama heeft een andere kandidaat op het oog. De middenvelder van FC Twente ziet wel wat in een terugkeer van Karim El Ahmadi, die momenteel bij Feyenoord speelt. Dat zou een goede zaak zijn voor ons team en ik weet dat hij het zelf ook graag wil, aldus Brama.
De 25-jarige El Ahmadi maakte in 2008 de overstap van Twente naar Feyenoord en dacht daarmee een stap vooruit te maken, maar dit pakte toch anders uit. Waar de Tukkers vorig jaar de Eredivisie wonnen en ook dit seizoen meedoen om de titel, daar speelt Feyenoord rond de degradatiestreep. El Ahmadi en coach Mario Been lijken bovendien niet elkaars beste vrienden te zijn.
Toen El Ahmadi nog in Enschede speelde, hield hij Brama op de reservebank. Zo lagen de rollen toen. Nu zouden we heel goed samen op het middenveld kunnen spelen, denkt Brama in gesprek met TC/Tubantia. De middenvelder zegt tevens dat de spelersgroep ernstig rekening houdt met een winters vertrek van Janssen, vermoedelijk naar het Duitse VfL Wolfsburg. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Lijkt me een aardige oplossing. 8 miljoen, want hij heeft in de tussentijd wel een hoop bijgeleerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al krijgen we het aankoopbedrag terug ben ik al tevreden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 08:05 schreef Els het volgende:Lijkt me een aardige oplossing. 8 miljoen, want hij heeft in de tussentijd wel een hoop bijgeleerd. hahahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:Koolwijk voor Karim? Brama pleit voor terugkeer El Ahmadi bij vertrek Janssen Maandag, 13 december 2010 om 23:18In de wandelgangen worden Willem Janssen en Lasse Schöne genoemd als opvolger voor Theo Janssen, maar Wout Brama heeft een andere kandidaat op het oog. De middenvelder van FC Twente ziet wel wat in een terugkeer van Karim El Ahmadi, die momenteel bij Feyenoord speelt. Dat zou een goede zaak zijn voor ons team en ik weet dat hij het zelf ook graag wil, aldus Brama. De 25-jarige El Ahmadi maakte in 2008 de overstap van Twente naar Feyenoord en dacht daarmee een stap vooruit te maken, maar dit pakte toch anders uit. Waar de Tukkers vorig jaar de Eredivisie wonnen en ook dit seizoen meedoen om de titel, daar speelt Feyenoord rond de degradatiestreep. El Ahmadi en coach Mario Been lijken bovendien niet elkaars beste vrienden te zijn. Toen El Ahmadi nog in Enschede speelde, hield hij Brama op de reservebank. Zo lagen de rollen toen. Nu zouden we heel goed samen op het middenveld kunnen spelen, denkt Brama in gesprek met TC/Tubantia. De middenvelder zegt tevens dat de spelersgroep ernstig rekening houdt met een winters vertrek van Janssen, vermoedelijk naar het Duitse VfL Wolfsburg. Karim op het verkeerde moment gehaald... zucht |
|
|
|
|
MikeAFCA
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 13:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:v. Haaren lekker in de Kuip houden!! Toen hij er in kwam war er ineens een stuk meer gevaar!! Hij durft tenminste te schieten. Koolwijk is overigens wel een goede optie om erbij te halen! Ik durf ook te schieten.
El Ahmadi durfde zelfs te schieten zondag! Had hij beter niet kunnen doen.
Enmet alleen schieten kom je er niet. En het enige wat Ricky kan is passen en trappen. We zijn niet wekeleijks de beste dus je zal ook met andere dingen moeten komen om je hoofd boven water te houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De vervanger van El Ahmadi, ondanks zijn slordige vrije trap waar de 3-0 uit kwam vanmiddag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Lijkt me wel een aardige ja, maar eigenlijk hoop ik op Lex Immers - Danny Buijs. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
je kan ryan bloemkool nu toch niet weghalen bij Excelsior |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ik zie Immers en Buijs niet veel creativiteit brengen, dan maar Koolwijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Einde van het seizoen transfervrij, dus dan maar ophalen |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: zo'n vechter hebben we inderdaad nodig. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Maar wel veel doodschoppen! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Klopt maar als je creativiteit inlevert is het ook wel handig om dat er voor terug te halen, misschien Buijs en Koolwijk ;-) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2011 - 21:15 schreef Vnny het volgende:[..] Klopt maar als je creativiteit inlevert is het ook wel handig om dat er voor terug te halen, misschien Buijs en Koolwijk ;-) Joh, t voetbal blijft toch wel kut laten we hopen dat we zo veel mogelijk ellebogen uit kunnen delen en volgend jaar weer lekker opnieuw beginnen! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
in wezen heb je nu spelers nodig die vechten (ik durf het D woord niet te gebruiken)in deze fase van de competitie.Wie kan Feyenoord nog wakker schudden.Kah van roda of Buijs |
|
|
|
|
erik
|
|
|
ohh ik weet al wie laat maar ja hij is wel aardig |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Real Madrid maar hij zit vaak op de bank |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tip voor Mario!
Ik vind dat Feyenoord echt moet proberen om deze speler binnen te halen, nog transfervrij ook! Je moet rekening houden met een vertrek van Fer, dan is dit de ideale opvolger!
Je weet ook nog niet of Meeuwis blijft, El Ahmadi vertrekt en Fer misschien ook wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Cissé zijn teennagel al geknipt trouwens? |
|
|
|