|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 18:37 schreef DY het volgende:[..] alleen kost roorda denk ik ook wel wat omdat excelsior hem gehuurd heeft, maar roorda zou ik wel snel halen voordat een andere club hem weer heeft. maar 't zou natuurlijk ook nog gewoon kunnen dat men daar in 't noorden die Roorda graag wil behouden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: maar we hebben natuurlijk altijd Clasie nog die graag wil en onder contract bij Feyenoord staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar daar gaat dit topic niet over. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zat ie toch niet hard genoeg te azen.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: da's ook wel weer waar, maar zoals je zelf al aangaf Koolwijk gaat z'n aas dus ergens anders uigooien |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dan waren we nec te laat ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kweenie, hebben we de kip met gouden eieren gemist nu? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Denk het niet zozeer, te snel denken we dat veel Excelsior-spelers die bekende kip zijn. Wishful thinking wellicht. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 21:14 schreef FR-Henk het volgende:[..] Denk het niet zozeer, te snel denken we dat veel Excelsior-spelers die bekende kip zijn. Wishful thinking wellicht. bij elke eredivisie clubs zitten uitblinkers die ook voor Feyenoord een aanwinst kunnen zijn.Of dat Koolwijk is daar twijfel ik ook wel aan idd...Ik zit meer aan die andere te denken,roorda? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] bij elke eredivisie clubs zitten uitblinkers die ook voor Feyenoord een aanwinst kunnen zijn.Of dat Koolwijk is daar twijfel ik ook wel aan idd...Ik zit meer aan die andere te denken,roorda? Roorda ben ik roerend met je eens. Die heeft de boel behoorlijk op sleeptouw genomen bij Excelsior. Heb ik meer mee dan met Koolwijk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] bij elke eredivisie clubs zitten uitblinkers die ook voor Feyenoord een aanwinst kunnen zijn.Of dat Koolwijk is daar twijfel ik ook wel aan idd...Ik zit meer aan die andere te denken,roorda? wel een goede speler die Roorda, maar die staat bij Heerenveen onder contract, ik opteer voor Clasie, jonge gepassioneerde gozer met durf, goed overzicht, drang naar voren en een goede traptechniek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 22:43 schreef FR-Henk het volgende:[..] Roorda ben ik roerend met je eens. Die heeft de boel behoorlijk op sleeptouw genomen bij Excelsior. Heb ik meer mee dan met Koolwijk. ik ook henk... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 22:43 schreef sevillana het volgende:[..] wel een goede speler die Roorda, maar die staat bij Heerenveen onder contract, ik opteer voor Clasie, jonge gepassioneerde gozer met durf, goed overzicht, drang naar voren en een goede traptechniek. Ja daar mogen we zeker blij mee zijn want dat word een toppertje .... Kunnen ze nog wat van leren kwa vastbijten! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Koolwijk halen, clasie weer naar feyenoord brengen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Koolwijk naar Nec. Feyenoord hoeft 'm niet. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: heb ik weer wat gemist?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
aigh net gelezen, jammer... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wat derksen gisteren zei was nog niet zo verkeerd. Is nooit echt beslissend, maakt geen doelpunten. Doe dan die roorda maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 11:00 schreef Jappie_FEY het volgende:wat derksen gisteren zei was nog niet zo verkeerd. Is nooit echt beslissend, maakt geen doelpunten. Doe dan die roorda maar Is wel iemand die altijd een 6je speelt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ja dan kun je ebter een jaar wachten op vormer, die doet dat ook, maar haalt ook geregeld een 7 of hoger |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 11:04 schreef Jappie_FEY het volgende:ja dan kun je ebter een jaar wachten op vormer, die doet dat ook, maar haalt ook geregeld een 7 of hoger Of een rode kaart ... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik denk dat het gewoon weer te lang duurt voordat Feyenoord actie onderneemt om spelers aan te trekken! Alle beetje goede transfervrije spelers zijn straks alweer voorzien! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 12:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ik denk dat het gewoon weer te lang duurt voordat Feyenoord actie onderneemt om spelers aan te trekken! Alle beetje goede transfervrije spelers zijn straks alweer voorzien! Eens. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
wat lullen jullie nou hij is al rond met NEC |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: joh? wel goed lezen hè, Koolwijk . . . . ., Clasie weer naar Feyenoord brengen, toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Begrijpelijk dat hij niet bleef wachten op Feyenoord maar naar NEC gaat, anders was de kans groot dat hij bij Excelsior moest blijven als NEC op zoek ging naar een andere middenvelder. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Aan de ene kant vind ik het niet erg dat Ryan naar NEC gaat, gun het hem van harte, heb nog samen met hem gevoetbald bij Lekkerkerk in de jeugd. Ben allang blij dat we weer een aanvaller hebben en dat Clasie een kans krijgt en uiteraard dat Stefan verlengd heeft :-D, nu de rest nog ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
waarom heb ik het idee dat dit topic op slot kan? |
|
|
|