BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blokland: over maximaal 3 jaar staan we er weer

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
just-me
 just-me - dinsdag 30 november 2010 - 18:51   quote  deeplink  
In een interview laat het Algemeen Dagblad laat Pim Blokland, voorman van de investeerders, aan het woord over de plannen. Hij geeft daarbij aan dat Feyenoord er over maximaal drie jaar weer staat, mogelijk eerder. Hij voelt daarbij geen druk. "In mijn hele leven heb ik altijd één grote kwaliteit gehad. Ik heb mij nooit gek laten maken en kan uitstekend met stresssituaties omgaan. Feyenoord heeft afgelopen zomer een meerjarenplan ingediend bij de KNVB. Dat zegt onder meer dat de club binnen enkele jaren weer financieel gezond moet zijn. Voor elke tien miljoen euro die wij nu ophalen versnellen wij het precies met een jaar. Simpel gezegd betekent het dat wij op dit moment nog maximaal drie jaar nodig hebben om er weer te staan. Maar we hopen voldoende geld op te halen om het nog veel sneller te bewerkstelligen. De hoge rentelasten lopen terug en dat geeft de club weer lucht."
Feyenoord Netwerk
Lees het gehele interview met Blokland in het AD:
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/546713/2010/11/30/Pim-Blokland-Ik-gruwel-van-een-De-Guzman-scenario.dhtml
craven
 craven - dinsdag 30 november 2010 - 18:52   quote  deeplink  
held!
just-me
 just-me - dinsdag 30 november 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 18:52 schreef craven het volgende:
held!
+1
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 30 november 2010 - 19:49   quote  deeplink  
3 jaar wordt een hel voor mij
als ze 3 jaar zo blijven spelen weet ik niet of ik dat werl overleef hahahh

hoe kan ik Blokland benaderen want ik wil mijn premie effect wel inleveren voor vrienden van Feyenoord
Royaal
 Royaal - dinsdag 30 november 2010 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 18:53 schreef just-me het volgende:

[..]

+1
JanM
 JanM - dinsdag 30 november 2010 - 20:12   quote  deeplink  
Sorry, maar ook hier kan ik maar 1 ding zeggen: Blokland///HELD!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 30 november 2010 - 20:38   quote  deeplink  
dat zijn 2 dingen hoor Jantje
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 november 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Mooi stuk. Beetje populistisch maar dat is ook wel een beetje nodig in deze barre tijden.
ancifr
 ancifr - dinsdag 30 november 2010 - 20:52   quote  deeplink  
ik denk dat die dit vooral op financieel gebied bedoeld niet op sportief gebied maar het is in iedergeval positief nieuws!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 november 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 20:52 schreef ancifr het volgende:
ik denk dat die dit vooral op financieel gebied bedoeld niet op sportief gebied maar het is in iedergeval positief nieuws!!!!!!
Is een combinatie, als je het artikel leest zie je dat ze ook aan een goede basis voor de sportieve opbouw willen leggen met Vlaar, Wijnaldum en Fer als pijlers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 november 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:
Mooi stuk. Beetje populistisch maar dat is ook wel een beetje nodig in deze barre tijden.
populistisch?Ik heb dat niet echt kunnen ontdekken?
Ik weet dat je 100 % van jezelf ben overtuigd maar ik kan geen populistische woorden ontdekken in zijn verhaal?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 30 november 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Over 3 jaar staat Feyenoord er weer. Is maar hoe je dat interpreteert. Maar Blokland is geen luchtfietser, heb 'm nog niet op onzin kunnen betrappen. Kortom: hij is betrouwbaar.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 december 2010 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

populistisch?Ik heb dat niet echt kunnen ontdekken?
Ik weet dat je 100 % van jezelf ben overtuigd maar ik kan geen populistische woorden ontdekken in zijn verhaal?
hij zegt precies wat we op dit moment willen horen. Bijvoorbeeld:

"Als de megaschuld eindelijk is weggewerkt, hoe snel moeten FC Twente, Ajax en PSV dan weer vrezen voor de Rotterdamse reus? ,,Ik hoop snel,'' zegt Blokland. ,,De jeugdopleiding staat als een huis, dat is echt pure kracht voor de club. We moeten ervoor blijven zorgen dat de hoofdmacht continu kan worden aangevuld met de grootste talenten. "

" We denken straks dat wij spelers kunnen aantrekken in het middensegment om de ploeg in balans te krijgen. Oude spelers zonder restwaarde, daar moeten wij niet meer aan beginnen."

Dat is niet erg en hij heeft ook gewoon gelijk! :)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 01 december 2010 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:
Mooi stuk. Beetje populistisch maar dat is ook wel een beetje nodig in deze barre tijden.
Heb hier nog Het Legioen liggen, dat is pas echte propaganda, hier mag ook nooit een verkeerd woord in staan, nee, deze man heeft nog niet doms gezegd, treed niet te vaak op de voorgrond, en doet hij dit dan in alle rust........
BLOKLAND////HELD
KKL
 KKL - woensdag 01 december 2010 - 09:00   quote  deeplink  
blijft het toch vreemd vinden dat iemand zonder officeuze functie binnen Feyenoord het voortouw moet nemen richting de achterban?!

Gudde?
Die lult alleen maar over het nieuwe stadion en dat de supporters beter verdienen aan comfort (WAT???....de Kuip is het allerbeste en mooiste wat er bestaat lamlul!)

Alle respect voor Pim Blokland.....maar zijn rol binnen Feyenoord onthuld tevens de enorme zwakte en kwaltiteit binnen de organisatie...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 december 2010 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 december 2010 - 09:00 schreef KKL het volgende:
blijft het toch vreemd vinden dat iemand zonder officeuze functie binnen Feyenoord het voortouw moet nemen richting de achterban?!

Gudde?
Die lult alleen maar over het nieuwe stadion en dat de supporters beter verdienen aan comfort (WAT???....de Kuip is het allerbeste en mooiste wat er bestaat lamlul!)

Alle respect voor Pim Blokland.....maar zijn rol binnen Feyenoord onthuld tevens de enorme zwakte en kwaltiteit binnen de organisatie...
Heeft alleen maar met 'Wie heeft het geld en de ingangen' te maken. Niet met kwaliteit.

Zo zit dat bij het hele voetbal en niet alleen bij voetbal...
JanM
 JanM - woensdag 01 december 2010 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 december 2010 - 09:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft alleen maar met 'Wie heeft het geld en de ingangen' te maken. Niet met kwaliteit.

Zo zit dat bij het hele voetbal en niet alleen bij voetbal...
Maar dan zie ik toch liever het type Blokland dan een of andere Rus. Veel liever!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 december 2010 - 10:41   quote  deeplink  
Blokland is okee, Gudde is okee, Been/hakkert zijn okee, we zijn allemaal okee.

Gullit is een befkonijn, Bosz is een legohoofd, Jacobs is aangeschoten wild, vd Herik is history, Woerts is een passant. Iemand vergeten?
dennie
 dennie - donderdag 02 december 2010 - 01:57   quote  deeplink  
Alleen kan iemand me wat duidelijk maken.. ik lees elk jaar is 10 miljoen schuld dus hebben ze 3x 10 nog 30 miljoen schuld?? Ze hadden toch een schuld van zon 40 mil waarvan dankzij de investeerders 30 miljoen vanaf was gegaan?? Zit er wss naast dat begrijp ik maar kan iemand mij dit ff verduidelijken.. ?
Milo
 Milo - donderdag 02 december 2010 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 december 2010 - 01:57 schreef dennie het volgende:
Alleen kan iemand me wat duidelijk maken.. ik lees elk jaar is 10 miljoen schuld dus hebben ze 3x 10 nog 30 miljoen schuld?? Ze hadden toch een schuld van zon 40 mil waarvan dankzij de investeerders 30 miljoen vanaf was gegaan?? Zit er wss naast dat begrijp ik maar kan iemand mij dit ff verduidelijken.. ?
Even heel simpel, je maakt een begroting van ongeveer 3 jaar waarin je alle kosten in meeneemt, daarbij bereken je de inkomsten bij in. deze zijn dus lager dan je uitgaven.
Zo bouw je schuld op, normaliter als je te weinig liqiditeit hebt ga je faillet, maar heb je externe financiers kan je doorgaan.
Eenmalige injectie is vaak niet voldoende dus blijven de schulden zich gewoon opstapelen. Blokland en co hopen dat er binnen drie jaar weer voldoende middelen zijn om een gezonde club te worden en te blijven.

Als iemand zo veel geld inversteerd en maakt, weet vaak diegene wel of het haalbaar is of niet!
conjoswa
 conjoswa - donderdag 02 december 2010 - 10:30   quote  deeplink  
joepiejoepiejoepiejoepie
de flh
 de flh - donderdag 02 december 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:
Mooi stuk. Beetje populistisch maar dat is ook wel een beetje nodig in deze barre tijden.
Klopt, 3jr is bijna niet haalbaar. Daar heb je namelijk juist de categorie spelers als suariz/ruiz voor nodig.
de flh
 de flh - donderdag 02 december 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 december 2010 - 09:00 schreef KKL het volgende:
blijft het toch vreemd vinden dat iemand zonder officeuze functie binnen Feyenoord het voortouw moet nemen richting de achterban?!

Gudde?
Die lult alleen maar over het nieuwe stadion en dat de supporters beter verdienen aan comfort (WAT???....de Kuip is het allerbeste en mooiste wat er bestaat lamlul!)

Alle respect voor Pim Blokland.....maar zijn rol binnen Feyenoord onthuld tevens de enorme zwakte en kwaltiteit binnen de organisatie...
Eens
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 02 december 2010 - 14:20   quote  deeplink  
BLOKLAND//HELD!!!
de flh
 de flh - donderdag 02 december 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 december 2010 - 10:22 schreef Milo het volgende:

[..]

Even heel simpel, je maakt een begroting van ongeveer 3 jaar waarin je alle kosten in meeneemt, daarbij bereken je de inkomsten bij in. deze zijn dus lager dan je uitgaven.
Zo bouw je schuld op, normaliter als je te weinig liqiditeit hebt ga je faillet, maar heb je externe financiers kan je doorgaan.
Eenmalige injectie is vaak niet voldoende dus blijven de schulden zich gewoon opstapelen. Blokland en co hopen dat er binnen drie jaar weer voldoende middelen zijn om een gezonde club te worden en te blijven.

Als iemand zo veel geld inversteerd en maakt, weet vaak diegene wel of het haalbaar is of niet!
Klopt + 30 miljoen schuld was rentedragend; 12 miljoen rentevrij
craven
 craven - donderdag 02 december 2010 - 14:21   quote  deeplink  
als geldschieter mag hij van mij best zijn mening geven, binnekort zit hij toch in de RVC...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 02 december 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 december 2010 - 14:18 schreef de flh het volgende:

[..]

Klopt, 3jr is bijna niet haalbaar. Daar heb je namelijk juist de categorie spelers als suariz/ruiz voor nodig.
gelul!!
mee draaien in de top heb je niet die twee zuid-Amerikanen voor nodig. (of dat type)
Daar heb je een team voor nodig!!
de flh
 de flh - donderdag 02 december 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 december 2010 - 14:21 schreef craven het volgende:
als geldschieter mag hij van mij best zijn mening geven, binnekort zit hij toch in de RVC...
Dat sowieso, maar het is zo triest dat hij daarin zo boven Gudde uitsteekt.
de flh
 de flh - donderdag 02 december 2010 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 december 2010 - 14:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

gelul!!
mee draaien in de top heb je niet die twee zuid-Amerikanen voor nodig. (of dat type)
Daar heb je een team voor nodig!!
Het schijnt dat ze bij 't 1e van Hillesluis wel een goed team vormen met een fantastische inzet ook.

Zullen we die dan gewoon allemaal in 't 1e laten spelen?
craven
 craven - donderdag 02 december 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 december 2010 - 14:23 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar het is zo triest dat hij daarin zo boven Gudde uitsteekt.
in deze denk ik dat de supporters meer aan Blokland zijn woorden waarde hechten dan die van Gudde...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 02 december 2010 - 14:27   quote  deeplink  
Ben daar al jaren weg dus niet van belang!!
Naderhand nog voor Barendrecht gevoetbald.
Schijnt dat Hillesluis tegenwoordig net een Galatasaray is!
de flh
 de flh - donderdag 02 december 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 december 2010 - 14:26 schreef craven het volgende:

[..]

in deze denk ik dat de supporters meer aan Blokland zijn woorden waarde hechten dan die van Gudde...
Klopt, al was het alleen maar omdat hij wél de moeite neemt om wat te zeggen.. ;)
dennie
 dennie - vrijdag 03 december 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 december 2010 - 10:22 schreef Milo het volgende:

[..]

Even heel simpel, je maakt een begroting van ongeveer 3 jaar waarin je alle kosten in meeneemt, daarbij bereken je de inkomsten bij in. deze zijn dus lager dan je uitgaven.
Zo bouw je schuld op, normaliter als je te weinig liqiditeit hebt ga je faillet, maar heb je externe financiers kan je doorgaan.
Eenmalige injectie is vaak niet voldoende dus blijven de schulden zich gewoon opstapelen. Blokland en co hopen dat er binnen drie jaar weer voldoende middelen zijn om een gezonde club te worden en te blijven.

Als iemand zo veel geld inversteerd en maakt, weet vaak diegene wel of het haalbaar is of niet!
Ahh okee dus de schulden die er de komende 3 jaar bijkomen al bijgerekend.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 december 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Als we rentevrij zijn komen er geen schulden bij met het huidige beleid!!
Milo
 Milo - zondag 05 december 2010 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 14:04 schreef dennie het volgende:

[..]

Ahh okee dus de schulden die er de komende 3 jaar bijkomen al bijgerekend.
daar ga ik wel vanuit ja
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 05 december 2010 - 11:26   quote  deeplink  
Hopen dat door deze actie sneller de schulden weggewerkt kunnen worden
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 05 december 2010 - 14:33   quote  deeplink  
Als je we erover 3 jaar weer moeten staan waar we horen dan moeten er toch meer dan 3 spelers vervangen worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blokland: over maximaal 3 jaar staan we er weer









0.0078308