|
|
Ikke_tik
|
|
|
Bron: http://www.nrc.nl/binnenland/article2646020.ece/Ajax-fans_bedreigden_clubleiding
Amsterdam, 1 dec. Ajax-hooligans hebben bestuurders en werknemers van de club afgelopen jaren stelselmatig bedreigd. Hun eisen werden onder druk vrijwel altijd ingewilligd, blijkt uit documenten en gesprekken.
Directeuren moesten worden beveiligd, enkelen deden aangifte. Supporters stonden op een schoolplein van de kinderen van een directeur om die van school te halen. Een medewerker kreeg te horen dat zijn kinderen in de fik zouden worden gestoken als niet aan de eisen van de supporters werd voldaan.
Voormalig veiligheidsmanager Ben-Jan van der Klis van de Haagse club ADO zegt dat ook daar sprake was van bedreigingen, maar dat supporters bij Ajax dieper zijn geworteld in de club. Oud-Ajax-directeur Frank Kales: Je moet in de loopgraven hebben gezeten om te westen hoe het is.
Onder druk van fanatieke supporters ontsloeg Ajax de veiligheidscoördinator en verving ze de beveiligingsorganisatie. Supporters vonden die te hardhandig. Ajax blijft hoe dan ook met de harde kern in gesprek. Oud-voorzitter Michael van Praag zocht een F-sider die in een seksclub mensen had vermoord op in de gevangenis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 december 2010 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Ajax-bloed in de aderen noemen jullie dat toch? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Heb jij dat niet dan? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Ik meen van wel, maar hier wordt dat bloed steeds geassocieerd met "de" harde kern. En het spijt me vast te moeten stellen dat ik onpasselijk word van de idioterie zoals in de openingspost geschetst.
Ja, bij mij stroomt Ajax-bloed door de aderen, maar dan wel zonder de adrenaline van deze als supporter vermomde criminelen.
Hoe zit dat bij jou dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 december 2010 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
De media is lekker geil bezig om onze club te fokken. Doen ze al jaren. Er zitten ook witteboordencriminelen in de skybox. Is dat minder erg? Die bepalen door hun sponsorgelden wat er gebeurt met de club en welke richting zij het op willen laten gaan.
Het komt mij allemaal als een broodje aap verhaal over. Hoogstens dat er een paar cokesnuivende vrinden een beetje te ver doordraven uit pure liefde voor de club. Je wordt toch teringgek soms hoe ze met je club omgaan. Zoals ze Johan Cruijff de laatste tijd als een oude gek hebben neergeschets.. De tering kunnen ze krijgen. Het is een bedrijf geworden en geen club meer
Waar zijn de spelers met clubliefde. Degene die er nu het langste zitten zijn Steek en Urby en de laatste wordt door sommige (terecht of onterecht) uitgekotst terwijl het wel een rasajacied is.
Danny Blind. Dat is pas een Ajacied. Johan Cruijff Dat is pas een Ajacied.
Die wijverige bestuurders zijn misschien wel eens opgewacht en er zullen best leipe dingen gezegd zijn maar wie nu serieus denkt dat ze kinderen in de fik zullen steken of ontvoeren zijn nog dommer. Als dat gebeurt zijn die gasten hun leven niet meer zeker. Of dacht je dat de oude kern dat zou pikken. Dacht het niet.
Als je meegaat in de berichtgeving snap je er nog maar bar weinig van. Dit is al aan de hand sinds eind jaren 70. Ze haten ons Amsterdammers. Ze kotsen op ons Amsterdammers. Wij wonen in de beste stad van Nederland met de beste kroegen van Nederland en de beste voetbalclub van Nederland. En voor mij is er zelfs op de hele wereld geen betere plek te vinden dan hier in Amsterdam. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 21:26 schreef FsideVak129 het volgende:De media is lekker geil bezig om onze club te fokken. Doen ze al jaren. Er zitten ook witteboordencriminelen in de skybox. Is dat minder erg? Die bepalen door hun sponsorgelden wat er gebeurt met de club en welke richting zij het op willen laten gaan. Het komt mij allemaal als een broodje aap verhaal over. Hoogstens dat er een paar cokesnuivende vrinden een beetje te ver doordraven uit pure liefde voor de club. Je wordt toch teringgek soms hoe ze met je club omgaan. Zoals ze Johan Cruijff de laatste tijd als een oude gek hebben neergeschets.. De tering kunnen ze krijgen. Het is een bedrijf geworden en geen club meer Waar zijn de spelers met clubliefde. Degene die er nu het langste zitten zijn Steek en Urby en de laatste wordt door sommige (terecht of onterecht) uitgekotst terwijl het wel een rasajacied is. Danny Blind. Dat is pas een Ajacied. Johan Cruijff Dat is pas een Ajacied. Die wijverige bestuurders zijn misschien wel eens opgewacht en er zullen best leipe dingen gezegd zijn maar wie nu serieus denkt dat ze kinderen in de fik zullen steken of ontvoeren zijn nog dommer. Als dat gebeurt zijn die gasten hun leven niet meer zeker. Of dacht je dat de oude kern dat zou pikken. Dacht het niet. Als je meegaat in de berichtgeving snap je er nog maar bar weinig van. Dit is al aan de hand sinds eind jaren 70. Ze haten ons Amsterdammers. Ze kotsen op ons Amsterdammers. Wij wonen in de beste stad van Nederland met de beste kroegen van Nederland en de beste voetbalclub van Nederland. En voor mij is er zelfs op de hele wereld geen betere plek te vinden dan hier in Amsterdam. my man!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 20:28 schreef Ikke_tik het volgende:Bron: http://www.nrc.nl/binnenland/article2646020.ece/Ajax-fans_bedreigden_clubleidingAmsterdam, 1 dec. Ajax-hooligans hebben bestuurders en werknemers van de club afgelopen jaren stelselmatig bedreigd. Hun eisen werden onder druk vrijwel altijd ingewilligd, blijkt uit documenten en gesprekken. Directeuren moesten worden beveiligd, enkelen deden aangifte. Supporters stonden op een schoolplein van de kinderen van een directeur om die van school te halen. Een medewerker kreeg te horen dat zijn kinderen in de fik zouden worden gestoken als niet aan de eisen van de supporters werd voldaan. Voormalig veiligheidsmanager Ben-Jan van der Klis van de Haagse club ADO zegt dat ook daar sprake was van bedreigingen, maar dat supporters bij Ajax dieper zijn geworteld in de club. Oud-Ajax-directeur Frank Kales: Je moet in de loopgraven hebben gezeten om te westen hoe het is. Onder druk van fanatieke supporters ontsloeg Ajax de veiligheidscoördinator en verving ze de beveiligingsorganisatie. Supporters vonden die te hardhandig. Ajax blijft hoe dan ook met de harde kern in gesprek. Oud-voorzitter Michael van Praag zocht een F-sider die in een seksclub mensen had vermoord op in de gevangenis. Wil je voor jezelf spreken met je "jullie" en niet alles over 1 kam scheren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 21:26 schreef FsideVak129 het volgende:De media is lekker geil bezig om onze club te fokken. Doen ze al jaren. Er zitten ook witteboordencriminelen in de skybox. Is dat minder erg? Die bepalen door hun sponsorgelden wat er gebeurt met de club en welke richting zij het op willen laten gaan. Het komt mij allemaal als een broodje aap verhaal over. Hoogstens dat er een paar cokesnuivende vrinden een beetje te ver doordraven uit pure liefde voor de club. Je wordt toch teringgek soms hoe ze met je club omgaan. Zoals ze Johan Cruijff de laatste tijd als een oude gek hebben neergeschets.. De tering kunnen ze krijgen. Het is een bedrijf geworden en geen club meer Waar zijn de spelers met clubliefde. Degene die er nu het langste zitten zijn Steek en Urby en de laatste wordt door sommige (terecht of onterecht) uitgekotst terwijl het wel een rasajacied is. Danny Blind. Dat is pas een Ajacied. Johan Cruijff Dat is pas een Ajacied. Die wijverige bestuurders zijn misschien wel eens opgewacht en er zullen best leipe dingen gezegd zijn maar wie nu serieus denkt dat ze kinderen in de fik zullen steken of ontvoeren zijn nog dommer. Als dat gebeurt zijn die gasten hun leven niet meer zeker. Of dacht je dat de oude kern dat zou pikken. Dacht het niet. Als je meegaat in de berichtgeving snap je er nog maar bar weinig van. Dit is al aan de hand sinds eind jaren 70. Ze haten ons Amsterdammers. Ze kotsen op ons Amsterdammers. Wij wonen in de beste stad van Nederland met de beste kroegen van Nederland en de beste voetbalclub van Nederland. En voor mij is er zelfs op de hele wereld geen betere plek te vinden dan hier in Amsterdam. I rest my case |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 21:26 schreef FsideVak129 het volgende:De media is lekker geil bezig om onze club te fokken. Doen ze al jaren. Er zitten ook witteboordencriminelen in de skybox. Is dat minder erg? Die bepalen door hun sponsorgelden wat er gebeurt met de club en welke richting zij het op willen laten gaan. Het komt mij allemaal als een broodje aap verhaal over. Hoogstens dat er een paar cokesnuivende vrinden een beetje te ver doordraven uit pure liefde voor de club. Je wordt toch teringgek soms hoe ze met je club omgaan. Zoals ze Johan Cruijff de laatste tijd als een oude gek hebben neergeschets.. De tering kunnen ze krijgen. Het is een bedrijf geworden en geen club meer Waar zijn de spelers met clubliefde. Degene die er nu het langste zitten zijn Steek en Urby en de laatste wordt door sommige (terecht of onterecht) uitgekotst terwijl het wel een rasajacied is. Danny Blind. Dat is pas een Ajacied. Johan Cruijff Dat is pas een Ajacied. Die wijverige bestuurders zijn misschien wel eens opgewacht en er zullen best leipe dingen gezegd zijn maar wie nu serieus denkt dat ze kinderen in de fik zullen steken of ontvoeren zijn nog dommer. Als dat gebeurt zijn die gasten hun leven niet meer zeker. Of dacht je dat de oude kern dat zou pikken. Dacht het niet. Als je meegaat in de berichtgeving snap je er nog maar bar weinig van. Dit is al aan de hand sinds eind jaren 70. Ze haten ons Amsterdammers. Ze kotsen op ons Amsterdammers. Wij wonen in de beste stad van Nederland met de beste kroegen van Nederland en de beste voetbalclub van Nederland. En voor mij is er zelfs op de hele wereld geen betere plek te vinden dan hier in Amsterdam. nou mooi blijven wonen dan. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote: Jaah, en jij lekker wegblijven dan! |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Iedereen die hier loopt te verkondigen dat bedreigingen, kinderen van bestuurders opvangen bij hun school, en clubliefde hand in hand gaan moet z'n hoofd laten nakijken. Zit duidelijk een schroefje los. Clubliefde is heel wat anders! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Iemand gisteren VI gezien?
Mark van Hintum had het ook over de bedreigingen..hij heeft dat zelf ervaren. Neemt het allemaal niet zo serieus.
En net wat F-sider zegt... het blijft nogal ongeloofwaardig dat er gasten zijn die kinderen willen ontvoeren en in de fik steken. Al zou het 1% waar zijn... gegarandeerd dat de echte oude harde kern dit zou afstraffen en niet zo zachtzinnig ook.
Het lijkt mij puur uit frustratie die ik deels begrijp. Elke club heeft daar last van alleen wij Ajax staan weer eens op de voorpagina's... |
|
|
|
|
supermario13
|
|
|
wat een iq hier stelletjes idioten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lekker inhoudelijke reactie van je, blijkbaar zit het ook niet zo goed met je eigen IQ |
|
|
|
|
supermario13
|
|
|
duidelijk dat je het niet snapt...hier maak je geen topic van pffff en mijn iq is zeker weten hoger dan dat van jou hap hap hap |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Er zijn ook mensen die geen patat lusten, dat betekent niet dat niemand patat lust!
Laat er nou eens 3 van die gekken echt zijn, met op school opwachten enzo.....dat betekent dan toch ook niet dat AJAX de club dit ondersteund?
Als het al waar is, dan? Lekker niets over zeggen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 11:40 schreef supermario13 het volgende:duidelijk dat je het niet snapt...hier maak je geen topic van pffff en mijn iq is zeker weten hoger dan dat van jou hap hap hap Grappig, dat je suggereerd dat je IQ hoger is, als dat van een persoon die jij niet kent. Misschien zegt dat dan wel wat over jou IQ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 12:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Er zijn ook mensen die geen patat lusten, dat betekent niet dat niemand patat lust! Laat er nou eens 3 van die gekken echt zijn, met op school opwachten enzo.....dat betekent dan toch ook niet dat AJAX de club dit ondersteund? Als het al waar is, dan? Lekker niets over zeggen! Is het patat met of zonder saus? en zo ja, welke saus?
dit om misverstanden te voorkomen.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2010 - 21:26 schreef FsideVak129 het volgende:De media is lekker geil bezig om onze club te fokken. Doen ze al jaren. Er zitten ook witteboordencriminelen in de skybox. Is dat minder erg? Die bepalen door hun sponsorgelden wat er gebeurt met de club en welke richting zij het op willen laten gaan. Het komt mij allemaal als een broodje aap verhaal over. Hoogstens dat er een paar cokesnuivende vrinden een beetje te ver doordraven uit pure liefde voor de club. Je wordt toch teringgek soms hoe ze met je club omgaan. Zoals ze Johan Cruijff de laatste tijd als een oude gek hebben neergeschets.. De tering kunnen ze krijgen. Het is een bedrijf geworden en geen club meer Waar zijn de spelers met clubliefde. Degene die er nu het langste zitten zijn Steek en Urby en de laatste wordt door sommige (terecht of onterecht) uitgekotst terwijl het wel een rasajacied is. Danny Blind. Dat is pas een Ajacied. Johan Cruijff Dat is pas een Ajacied. Die wijverige bestuurders zijn misschien wel eens opgewacht en er zullen best leipe dingen gezegd zijn maar wie nu serieus denkt dat ze kinderen in de fik zullen steken of ontvoeren zijn nog dommer. Als dat gebeurt zijn die gasten hun leven niet meer zeker. Of dacht je dat de oude kern dat zou pikken. Dacht het niet. Als je meegaat in de berichtgeving snap je er nog maar bar weinig van. Dit is al aan de hand sinds eind jaren 70. Ze haten ons Amsterdammers. Ze kotsen op ons Amsterdammers. Wij wonen in de beste stad van Nederland met de beste kroegen van Nederland en de beste voetbalclub van Nederland. En voor mij is er zelfs op de hele wereld geen betere plek te vinden dan hier in Amsterdam. A-focking-men!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: als je patat lekker vind met satehsaus, dan eet jij het met saté!!
ik lust het met: Mayo, curry, mayo-curry, mayo-curry-uitjes, ketchup, mayo-ketchup, mayo-ketchup-uitjes, satésaus, mayo-satésaus, mayo-satésaus-uitjes, joppie, knoflooksaus.
en ik lust het ook zonder saus, als het maar wel lekker zout is dan :)
ik ga eten! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 12:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] als je patat lekker vind met satehsaus, dan eet jij het met saté!! ik lust het met: Mayo, curry, mayo-curry, mayo-curry-uitjes, ketchup, mayo-ketchup, mayo-ketchup-uitjes, satésaus, mayo-satésaus, mayo-satésaus-uitjes, joppie, knoflooksaus. en ik lust het ook zonder saus, als het maar wel lekker zout is dan :) ik ga eten! hahaha...
wel een frikandel/kroket/kaassoufle of hamburger erbij |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 12:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] als je patat lekker vind met satehsaus, dan eet jij het met saté!! ik lust het met: Mayo, curry, mayo-curry, mayo-curry-uitjes, ketchup, mayo-ketchup, mayo-ketchup-uitjes, satésaus, mayo-satésaus, mayo-satésaus-uitjes, joppie, knoflooksaus. en ik lust het ook zonder saus, als het maar wel lekker zout is dan :) ik ga eten! krijg er trek van :s |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 12:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] als je patat lekker vind met satehsaus, dan eet jij het met saté!! ik lust het met: Mayo, curry, mayo-curry, mayo-curry-uitjes, ketchup, mayo-ketchup, mayo-ketchup-uitjes, satésaus, mayo-satésaus, mayo-satésaus-uitjes, joppie, knoflooksaus. en ik lust het ook zonder saus, als het maar wel lekker zout is dan :) ik ga eten! Ok, :-) duidelijk, nu kan ik weer lekker slapen...:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Met of zonder saus?? dadelijk krijgen we weer misverstanden:-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: MET MET MET... eeeh... SPECIAAL SPECIAAL SPECIAAL..
alhoewel zonder saus indien niet anders ook wel kan...
gvd... heb nu lekkere trek en vanavond zou ik aardappelen/groente/vlees gaan eten...
oh. wacht... dat is dit ook natuurlijk
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik krijg trek man.....ennuh behoorlijk kansloos topic ikke-lik |
|
|
|
|
Mounir_t
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 15:17 schreef Ride het volgende:[..] MET MET MET... eeeh... SPECIAAL SPECIAAL SPECIAAL.. alhoewel zonder saus indien niet anders ook wel kan... gvd... heb nu lekkere trek en vanavond zou ik aardappelen/groente/vlees gaan eten... oh. wacht... dat is dit ook natuurlijk [ afbeelding ] HAhahahahaha, ik heb net lekkere pasta achter de kiezen, maar als ik dit zo zie, dan ga ik dadelijk nog ff naar buiten om een lekker bakkie friet te halen. Whahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 19:44 schreef remco k het volgende:[..] HAhahahahaha, ik heb net lekkere pasta achter de kiezen, maar als ik dit zo zie, dan ga ik dadelijk nog ff naar buiten om een lekker bakkie friet te halen. Whahaha Ik wil ook :(
heb alweer honger! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zo dat was lekker!
ik ga slapen :) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Ontbijtje Hamburger met friet ?
Of heb je de nacht doorgezeten... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tjah voordat je het weet jongens zijn jullie zo...
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Tsja. Operatie Ponjaard is ook zoiets. Het staat op de voorpagina van elke krant dat er Ajaxfans zijn opgepakt omdat er een omvangrijke drugshandel gaande zou zijn in en om de Arena. Er zijn welgeteld drie mensen opgepakt maar het lijkt alsof er een van de Mexicaanse cartels is opgerold. Zulke berichten komen wel heel toevallig. Juist op het moment dat er aan de poten wordt gezaagd van het bestuur maar daar heeft nu niemand het meer over want we kunnen nu weer lekker met zijn supportertjes gaan veroordelen. Pleur op met die hypocriete "journalisten"!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey zo ben ik geweest. Maar nu niet meer!
OT: Heb het artikel gelezen en heb nog nooit zoveel onzin in 1 stuk tekst zien staan. Iets wat jaren geleden speelde nu ineens naar boven halen. Het lijkt wel of de media op dit moment Ajax op vinkentouw heeft om zijn gal over uit te spuwen. Maar ach we zijn wel wat gewend in Amsterdam. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Ik wil jou ook best serieus laten nemen door Aegon... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 december 2010 - 10:21 schreef Brandje het volgende:Tsja. Operatie Ponjaard is ook zoiets. Het staat op de voorpagina van elke krant dat er Ajaxfans zijn opgepakt omdat er een omvangrijke drugshandel gaande zou zijn in en om de Arena. Er zijn welgeteld drie mensen opgepakt maar het lijkt alsof er een van de Mexicaanse cartels is opgerold. Zulke berichten komen wel heel toevallig. Juist op het moment dat er aan de poten wordt gezaagd van het bestuur maar daar heeft nu niemand het meer over want we kunnen nu weer lekker met zijn supportertjes gaan veroordelen. Pleur op met die hypocriete "journalisten"!!!!! Mee eens!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Wees blij dat we op "je" topic zitten, een grappie tussendoor is toch alleen maar mooi hier op headliner?
Wat kan jij mekkeren man!
Zijn er trouwens ook geitenburgers? :P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Doe een beetje normaal man. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Wat is normaal?
berichten voor waar aannemen en daar hele discussies over uitlokken?
Ik hou het voorlopig op wat FsideVak129 melde. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
*edit*
quote:Bouncer 02 Dec 2010 om 00:05 Rang: Basisspeler Buiten mijn wil om weet ik helaas wie een aantal van deze gasten zijn en ik geef Kales groot gelijk. Blijf met ze praten want ze zijn echt volkomen gestoord. Een paar van hen hebben zelfs levens op hun geweten en zijn daar ook voor veroordeeld. Het zijn dus ook keiharde criminelen buiten het stadium om. Qua leeftijd zitten ze zo rond de 35-40. Ze zijn zeg maar de kleine broertjes van de eerste harde F-side kern. Ze zien zichzelf trouwens al lang niet meer als vakhangers. Ze hebben zichzelf als het ware verheven boven 410, 424 & F. De meesten van hen hebben ook al levenslange stadiumverboden. (Al zolang als die verboden bestaan kun je haast wel zeggen.) Toch zitten ze gewoon in de Arena als Ajax thuis speelt. De politie kan ook weinig doen. Ze blijven toch terug komen en ze hebben strafbladen die zelfs Sinterklaas weigert mee naar Spanje te nemen. Bovendien, zoals Kales al aangeeft, maken ze er altijd het liefst een persoonlijke zaak van. Met andere woorden, de politie weet precies wie zij zijn maar andersom geldt dat helaas ook. Het is maar een kleine groep. Zon 25 absolute mafkezen. Maar hun invloed & status, vooral bij jonge wannabe hooligans, is enorm. Die Wannabes zijn dan ook vaak hun loopjongens buiten het stadium leven om. Een aantal van de bekendste onder hen zijn lang geleden begonnen als graffiti gang. Een man of tien. Ze noemden zich toen de Cbs. Criminal Bombing Squadron. Later hebben ze de initialen opnieuw benoemd. Tegenwoordig staan ze voor Cant Be Stopped. Veel mensen hier kennen die naam wel denk ik. Heel wat echte supporters gebruiken hem zelfs zonder te weten waar die naam oorspronkelijk vandaan komt. Hun graffiti werk is nog steeds te bewonderen op de ring rond Amsterdam. Let maar eens op als je in de file staat. Al die zwartzilveren Afcas zijn door hen gezet. Hier laat ik het maar bij. Ik ben gelukkig geen openbare aanklager. Bewijzen heb ik niet te bieden en die zou ik ook niet bieden als ik ze wel had. Ik ben ook niet gek. Ik schrijf dit omdat ik de angst van Kales heel goed begrijp en om een paar details toe te voegen. Veel mensen hebben het namelijk vaak over harde kernen zonder te begrijpen waar die harde kernen nou eigenlijk vandaan komen, waar ze uit bestaan en hoe ze in stand worden gehouden. Zo dus. Hoe bizar het ook klinkt, die gekken hebben ook fans voor wie ze op een verwrongen manier zelfs idolen en voorbeelden zijn. Als ik dit lees dan is geen jaren geleden maar gebeurt nu nog ? Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/107287/Relschoppers_Ajax_bedreigden_medewerkers_om_eisen_te_laten_inwilligen Tsja... wat nu? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Dat bedoelde ik... zelfde gasten als uit deze: http://forum.headliner.nl/topic-18172/
En voor dat schuim neemt een fiks deel van de forumbevolking hier het op? Of nog leuker, er wordt grappig over gedaan... Een echte Ajax-supporter schaamt zich diep voor dit tuig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben het beslist wèl met je eens, Ikke-tik. Geweld en bedreigingen lossen niks op, integendeel het keert zich tegen je. Ik begrijp het wel, als het slecht gaat met mijn Ajax ben ik ook teleurgesteld, ben ik chagrijnig en ben ik niet te genieten. Maar losse handjes? Bedreiging? Sorry, daar heb ik geen goed woord voor over, sterker het kan niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 december 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: niks aan toe tevoegen helemaal mee eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 december 2010 - 14:05 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het beslist wèl met je eens, Ikke-tik. Geweld en bedreigingen lossen niks op, integendeel het keert zich tegen je. Ik begrijp het wel, als het slecht gaat met mijn Ajax ben ik ook teleurgesteld, ben ik chagrijnig en ben ik niet te genieten. Maar losse handjes? Bedreiging? Sorry, daar heb ik geen goed woord voor over, sterker het kan niet! Hier ben ik het ook wel mee eens, absoluut zelfs, maar men moet niet alles over 1 kam scheren, 2/3 mensen die zoiets doen, moet je absoluut veroordelen, en dat mag niet gebeuren, maar er zijn ook genoeg andere gekken op deze planeet die dezelfde erge dingen doen, en daarin maakt het niet uit of je voetbalsupporter bent of niet.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 01:24 schreef remco k het volgende:[..] Hier ben ik het ook wel mee eens, absoluut zelfs, maar men moet niet alles over 1 kam scheren, 2/3 mensen die zoiets doen, moet je absoluut veroordelen, en dat mag niet gebeuren, maar er zijn ook genoeg andere gekken op deze planeet die dezelfde erge dingen doen, en daarin maakt het niet uit of je voetbalsupporter bent of niet.. het gaat er ook om dat er mensen onder ons zitten die dat doen. al is het er 1 dat is er dan 1 teveel. plus het gegeven dat er hier mensen zijn die dat nog proberen goed tepraten ook. dat zegt al genoeg denk ik. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 01:24 schreef remco k het volgende:[..] Hier ben ik het ook wel mee eens, absoluut zelfs, maar men moet niet alles over 1 kam scheren, 2/3 mensen die zoiets doen, moet je absoluut veroordelen, en dat mag niet gebeuren, maar er zijn ook genoeg andere gekken op deze planeet die dezelfde erge dingen doen, en daarin maakt het niet uit of je voetbalsupporter bent of niet.. Klopt, Remco! Ik ben het met je eens, het draait niet alleen om voetbal-idioten, de hooligans. Ook in de "gewone" maatschappij lopen immers (witte boorden) criminelen! En ook dat is niet te pruimen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 13:39 schreef bully het volgende:[..] het gaat er ook om dat er mensen onder ons zitten die dat doen. al is het er 1 dat is er dan 1 teveel. plus het gegeven dat er hier mensen zijn die dat nog proberen goed tepraten ook. dat zegt al genoeg denk ik. Hey bully! Ik heb je een tijd niet op het forum gezien. Gaat alles goed met je? En uiteraard ben ik het met je eens! |
|
|
|