|
|
125
|
|
|
waarom trekt hij eigenlijk een feyenoord shirt aan als hij naar de arena gaat moet je in de kuip doen met een ajax shirt aan dan overleef je het niet denk ik. uitlokking heet dat. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 15:07 schreef 125 het volgende:waarom trekt hij eigenlijk een feyenoord shirt aan als hij naar de arena gaat moet je in de kuip doen met een ajax shirt aan dan overleef je het niet denk ik. uitlokking heet dat. Dít bedoel ik dus!
Ignorance is bliss...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
gewoon respect hebben.....zoals het hoort man....niks mis mee... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Respect hebben voor wie of wat? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
voor alles en iedereen.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
respect om niet met een 010shirt in de arena te lopen bijv..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en andersom dito natuurlijk man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door joduh -- |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Ah, dus ook respect hebben voor hoe iemand zich wenst te kleden, waar dan ook? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 13:39 schreef bully het volgende:[..] het gaat er ook om dat er mensen onder ons zitten die dat doen. al is het er 1 dat is er dan 1 teveel. plus het gegeven dat er hier mensen zijn die dat nog proberen goed tepraten ook. dat zegt al genoeg denk ik. Inderdaad, dat is triest, waar heb je al die tijd gezeten man? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 15:07 schreef 125 het volgende:waarom trekt hij eigenlijk een feyenoord shirt aan als hij naar de arena gaat moet je in de kuip doen met een ajax shirt aan dan overleef je het niet denk ik. uitlokking heet dat. Waar heb je het over man. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: nope.je kleed je zoals het hoort waar je naar toe gaat.......dat is respect.... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Kortom, je bent van hetzelfde laken een pak als die idioten. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Volgens mij heeft eenieder het recht om zelf te bepalen hoe hij over een bepaalde situatie denkt. Dat noem je vrije meningsuiting. Dat jij een andere mening bent toegedaan betekent niet dat een ander gelijk een idioot is. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Wanneer je vindt dat je iemand op z'n gezicht mag rossen vanwege het shirt wat diegene draagt, ben je volgens mij niet helemaal snik. Dat vind ik inderdaad.
Vrije meningsuiting heeft daar volgens mij vanuit de kant van de aanvaller niet zoveel mee te maken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 20:05 schreef Ikke_tik het volgende:Wanneer je vindt dat je iemand op z'n gezicht mag rossen vanwege het shirt wat diegene draagt, ben je volgens mij niet helemaal snik. Dat vind ik inderdaad. Vrije meningsuiting heeft daar volgens mij vanuit de kant van de aanvaller niet zoveel mee te maken. dan ben ik niet goed snik...maar ik heb liever dat jij dat zegt dan iemand met verstand man.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door joduh -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 20:05 schreef Ikke_tik het volgende:Wanneer je vindt dat je iemand op z'n gezicht mag rossen vanwege het shirt wat diegene draagt, ben je volgens mij niet helemaal snik. Dat vind ik inderdaad. Vrije meningsuiting heeft daar volgens mij vanuit de kant van de aanvaller niet zoveel mee te maken. Jij start een topic met betrekking tot berichtgeving in een krant. Vervolgens klaag je dat er niet ontopic wordt gepraat. En nu ga je beginnen over een discussie die wordt gevoerd in een ander topic. Die discussie kan je ook voortzetten in het topic waarvoor hij bedoeld is.
Met betrekking tot de berichtgeving in de krant ben ik heel stellig. Ik vind het een beetje een cowboyverhaal waarin Ajaxfans in een kwaad daglicht worden gezet. Dat er idioten in Nederland zijn is algemeen bekend. Maar dit komt echter niet alleen bij Ajax aan de orde, maar bij veel meer organisaties en clubs. Ik snap die hele heisa hieromtrent dan ook niet. AFCA.nl verwoord het prachtig middels een reactie. Te lezen via http://www.afca.nl/index_3.htm?x=377&y=294
Mijn mening is niet jouw mening, maar laat ieder een eigen mening hebben. Daarvoor is een forum namelijk bedoeld. Als eenieder hetzelfde zou denken, had je weinig om over te discussieren. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Het eerste heb je gelijk in, maar zoals gebleken is gaat het om hetzelfde clubje ongeregeld. Vandaar...
En het kan heel goed zijn dat dit breder ligt, maar dan nog zou dergelijk gedrag Ajax-onwaardig zijn... ook wanneer het een relatief kleine groep betreft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 20:24 schreef Ikke_tik het volgende:Het eerste heb je gelijk in, maar zoals gebleken is gaat het om hetzelfde clubje ongeregeld. Vandaar... En het kan heel goed zijn dat dit breder ligt, maar dan nog zou dergelijk gedrag Ajax-onwaardig zijn... ook wanneer het een relatief kleine groep betreft. He gedrag is natuurlijk niet goed te keuren, maar je hebt het in alle bevolkingslagen, niet alleen in de voetbal, al is het wel zo bij iedere voetbalclub, ik denk ook niet dat je ziets moet bespreken als een "ajax" ding. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Het vervelende is, en dat kaart ik aan, dat het dus nu wél als een Ajax-ding wordt gemeld. Dat dat stigmatiserend is, ontken ik niet. Maar wanneer men het hier dan op gaat nemen voor deze clubvernielers, spreekt dat niet in het voordeel van Ajax. Sterker, je doet je club er ernstig tekort mee. |
|
|
|